5. השוואה מתבקשת: לפי ק"מ בשנה... בין רכב חשמלי לרכב היברידי לרכב בנזין לרכב דיזל. עלות רכישה, עלות אחזקה, עלות תדלוק, עלות טעינה - עלות המטען בחנייה ועלות החשמל, עלות החלפת סוללה, ירידת ערך... גולו | 20.02.20 (ל"ת)
3. רכב עם טווח של 400 קילומטרים לא צריך טעינה מהירה אם לא נוסעים בכל יום לאילת מספיק לטעון את הרכב פעם או פעמיים בשבוע בלילה בחניה משקע בייתי רגיל נדב | 21.01.19 (ל"ת)
2. ל1. לטסלה אין כמעט איבוד סוללה אחרי 5 שנים איבוד הסוללה של טסלה לאחר 5 שנים הוא ממש זניח ומאות אלפי קילומטרים. לרכב בנזין יש יותר תקלות לאחר פרק זמן כזה. יוני | 21.01.19 (ל"ת)
1. איך טוענים, כמה זמן הטעינה נמשכת, משך חיים צפוי של הסוללה רכב חשמלי שרוצה להיות פופולרי - צריך אפשרות טעינה משקע חשמל רגיל. ובפרק זמן קצר יחסית. מה משך חיי הסוללה עד צורך בהחלפה? האם יש אומדן כזה ממקור מהימן (היצרנים לא נוהגים לפרסם זאת) ה-בעיה בכל רכבי היבריד או חשמליים היא עלות עצומה, כ-5 ספרות ! של החלפת סוללה, מה שלאור המחירים כרגע יוריד את הכדאיות שלהם, מעבר לגימיק אופניתי. אישימוטו | 21.01.19 (ל"ת)
מבחן בזק: יונדאי קונה החשמלית טובה יותר מגרסת הבנזין שלה
5 תגובות לכתיבת תגובה