אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצרכן משלם את מחיר הריכוזיות של יבואני הרכב

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
נו, באמת. על פי המותג הזה, שב 20 השנים האחרונות הוא זניח לחלוטין
בנית מגדלים על מגדלים על מגדלים. אופל היה לפני כמה שנים (5 ? 10 ?) תחת UMI שהיה אחד היבואנים הגדולים בישראל. וגם אז - נמכר בבודדים. זה לא מותג ששווה להלחם עליו, והוא בטח לא מאפיין או יכול להעיד על משהו כלשהו בשוק הרכב בישראל.
המגיב | 23.01.19
19.
את העברת הזיכיון של אופל אפשר להסביר במילה אחת... ברלינגו
הברלינגו הוא הפרה החולבת של פיג'ו סיטרואן בישראל. לדעתי היצרן חשש כי אופל, שהחלו בדיוק עכשיו לייצר ברלינגו תחת המותג שלהם יתחרו בלובינסקי ויורידו את המחיר והרווחים. הרי ברור ששלמה לא תקנה ברלינגו של סיטרואן אלא של אופל ואחריה ילכו שאר ציי הרכב שמעניין אותם האוטו ולא המותג. עכשיו הזיכיון יעבור ללובינסקי וספק אם תראו כאן את הדגם הזה, וגם אם כן, זה יהיה באותו מחיר של הברלינגו של סיטרואן
רונן | 22.01.19
15.
12 אתה תמים
ביטוח 4000, אגרה (טסט) 1500, ירידת ערך 12% - כ 25,000 על רכב ממוצע בשנתו הראשונה, דלק פחות מ 1000 - זה או היברידי או שאתה לא זז. סה"כ יותר מ42,000 לפני מוסך, נקיון, חניה... לא סתם ליסינג תפעולי עולה כ 2400 ש"ח לחודש - כ 29 אלף לשנה, לא כולל דלק, רק כדי לחסות ירידת ערך - וזה שלחברות הליסינג יש הנחה משמעותית במחיר.
ג'ו | 22.01.19
14.
במכרז של החברה מכונית של 130,000 הוצעה ב- 80,000. מרויחים כמו מטורפים
הגורם חברות הליסינג שמקבלות "הנחה". רושמות שווי צי רכב גבוה וממונפות לגמרי. לכן מחיר משומשת של שנתיים לפי מחירון זהה למחיר חדשה ב- 0 קילומטר. בפועל המחיר 20 -25% מתחת למחירון אבל אז חברות הליסינג בהון עצמי שלילי...
מחיר לצרכן פיקטיבי | 22.01.19
13.
ושכחת לדבר על עלות אחזקת רכב בשנה 20,000 ש"ח
גם עלות אחזקת הרכב יקרה מאוד ביטוח מקיף אגרת טסט תיקונים במוסך טיפול שנתי דלק עלות חניות ביטוח וטסט ביחד זה בסביבות 5000 בשנה טיפולים ותיקונים במוסך עוד 2000 בשנה דלק, תלוי כמה נוסעים, נניח 800-1000 שח בחודש ירידת ערך הרכב: עוד כ 5000 בשנה עלות חניות וחניון,,בת"א יש כאלה שמשלמים 700 ש"ח חניון חודשי וכמובן מחיר הרכב עצמו שערכו יורד כל שנה בקיצור עלות שיכולה להגיע ל 20,000 בשנה אז אולי עדיף כבר לנסוע במוניות אבל האחזקה בישראל היא היקרה ביותר
האחזקה הכי יקרה | 22.01.19
8.
קצת הרחבה על המיסוי המטורף בישראל?....
קצת התייחסות מורחבת על המיסוי וההשפעה שלו על המחיר? ... ההשלכות של מחירים גבוהים על כמות הרכבים החדשים? למשל - יותר רכבים חדשים = יותר בטיחות = פחות הרוגים ופצועים. או למשל - יותר רכבים חדשים = פחות זיהום אוויר = פחות נפטרים וחולים מזיהום אויר... אולי תעשו תחקיר מקיף קצת יותר בנושא?...
אתם לא רציניים! | 22.01.19
5.
על פרשת דרכים
עד היום החזקת מכונית נחשבה לסטטוס חברתי. לאחרונה חל שינוי בתנועה , כגון שימוש מוגבר ברכבת, באופניים חשמליים ועוד כל מיני דו-גלגליים. אין ספק שהחלום ברכישת מכונית, כבר לא משחק תפקיד. ההעדפה היא להגיע לכל מקום באופן קצר ולעניין, בלי פקקים, ובלי כאב הראש של חנייה וההוצאות הגבוהות של בעל הרכב. כפי שצוין בכתבה, פחות מעשרים שנה, נהיה עדים לתנועה דלילה של מכוניות על הכבישים.
גבי | 22.01.19
4.
שלמה תקנה מכל יבואן כי הלקוח רוצה
כותב המאמר טוען בטעות שאף יבואן לא רוצה להסתכסך עם שלמה. וזו שטות. עובדה ששלמה ייבאה את אופל והמשיכה לרכוש רבבות כלי רכב מיבואנים אחרים. למה? כי לקוחות הליסינג לא רצו אופל. ואם אני חברה שלוקחת 100 רכבים לליסינג ואומר לשלמה להביא לי טיוטה אז זה מה שלמה מביאים לי.
שטויות בכתבה | 22.01.19
3.
כותרת מטעה לחלוטין
כשחצי ממחיר הרכב מורכב ממיסים, לטעון שריכוזיות *היא* הבעיה זו בדיחה. שלא לדבר על כך שגם על הכסף ששולם על הרכב כבר שולמו מיסים (מס הכנסה, ביטוח לאומי, מס בריאות). כך יוצא שכדי לקנות רכב ש*שוויו* 50 אלף שקל, צריך להרוויח 200 אלף שקל. *זו* הסיבה שרכבים בארץ יקרים.
אביעד | 22.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת