30. נו, באמת. על פי המותג הזה, שב 20 השנים האחרונות הוא זניח לחלוטין בנית מגדלים על מגדלים על מגדלים. אופל היה לפני כמה שנים (5 ? 10 ?) תחת UMI שהיה אחד היבואנים הגדולים בישראל. וגם אז - נמכר בבודדים. זה לא מותג ששווה להלחם עליו, והוא בטח לא מאפיין או יכול להעיד על משהו כלשהו בשוק הרכב בישראל. המגיב | 23.01.19 (ל"ת)
29. לא נראה לי שלובינסקי התלהבו לקנות... איזו בירה היתה להם? לא יקחו יפסידו את פיז'ו סיטרואן לשלמה עומר | 22.01.19 (ל"ת)
26. אני לא נהג ישראלי - איזה כיף! הגיע הזמן להפסיק להיות פרות חולבות. ההוצאות לא נגמרו כשהעברתם בעלות. תחשבו על זה. עמית | 22.01.19 (ל"ת)
25. אופל הפך למותג צרפתי...על כל המשתמע מזה החברה נקנתה על ידי פיג'ו סיטרואן - בזאת נסתם הגולל על מותג גרמני איכותי ולא יקר. בילוי נעים במוסכים הצרפתים פושטי העור. הרקע למעבר | 22.01.19 (ל"ת)
24. הגיע הזמן לקצץ לחבורת ה"בנים של" את זנב הטווס כל ה-so called יבואני רכב הם חבורה של "ילדים של" שמסתובבים כמו טווסים מדופלמים. צריך, באמצעות חקיקה, להעביר מן העולם את המושג יבואן בלעדי!!! תנו לכל אחד אפשרות ליבא באופן אישי רכבים מחו"ל. אני | 22.01.19 (ל"ת)
23. הכתב או מפספס או לא הדגיש ש83% מהמחיר זה מס והמדינה לא תוותר עליו. ולכן גם אם הייתה פה תחרות חופשית לגמרי וכל אחד היה יכול לייבא הכל, אנחנו מדברים על הוזלה ריאלית של 7 עד 10 אחוזים. גג בוני | 22.01.19 (ל"ת)
22. ל9, כן דיברו - על האופניים (שהרבה מהם חשמליים) למה צריך רכב מי שגר ועובד בעיר? סתם בזבוז כסף. גם מי שלא - אפשר לעלות על רכבת עם אופניים מתקפלים . | 22.01.19 (ל"ת)
19. את העברת הזיכיון של אופל אפשר להסביר במילה אחת... ברלינגו הברלינגו הוא הפרה החולבת של פיג'ו סיטרואן בישראל. לדעתי היצרן חשש כי אופל, שהחלו בדיוק עכשיו לייצר ברלינגו תחת המותג שלהם יתחרו בלובינסקי ויורידו את המחיר והרווחים. הרי ברור ששלמה לא תקנה ברלינגו של סיטרואן אלא של אופל ואחריה ילכו שאר ציי הרכב שמעניין אותם האוטו ולא המותג. עכשיו הזיכיון יעבור ללובינסקי וספק אם תראו כאן את הדגם הזה, וגם אם כן, זה יהיה באותו מחיר של הברלינגו של סיטרואן רונן | 22.01.19 (ל"ת)
18. תבינו שרכב פרטי לא יכול להיות התשובה בקצב הגידול הנוכחי אנחנו מדברים על יותר מ-10 מליון כלי רכב בישראל עד 2040! טירוף! זה אסון מכל הבחינות! אין אופציה אחרת מלבד תחבורה ציבורית / שיתופית כדי להוריד את העומס בכבישים. מוטי | 22.01.19 (ל"ת)
16. להעדיף יגואר, רכב מהנה תופת ולשנים רבות. אבל רק בנזין. לא דיזל, חשמל או הייבריד רק בנזין (petrol). אחד שכבר ניסה הרבה אחרות | 22.01.19 (ל"ת)
15. 12 אתה תמים ביטוח 4000, אגרה (טסט) 1500, ירידת ערך 12% - כ 25,000 על רכב ממוצע בשנתו הראשונה, דלק פחות מ 1000 - זה או היברידי או שאתה לא זז. סה"כ יותר מ42,000 לפני מוסך, נקיון, חניה... לא סתם ליסינג תפעולי עולה כ 2400 ש"ח לחודש - כ 29 אלף לשנה, לא כולל דלק, רק כדי לחסות ירידת ערך - וזה שלחברות הליסינג יש הנחה משמעותית במחיר. ג'ו | 22.01.19 (ל"ת)
14. במכרז של החברה מכונית של 130,000 הוצעה ב- 80,000. מרויחים כמו מטורפים הגורם חברות הליסינג שמקבלות "הנחה". רושמות שווי צי רכב גבוה וממונפות לגמרי. לכן מחיר משומשת של שנתיים לפי מחירון זהה למחיר חדשה ב- 0 קילומטר. בפועל המחיר 20 -25% מתחת למחירון אבל אז חברות הליסינג בהון עצמי שלילי... מחיר לצרכן פיקטיבי | 22.01.19 (ל"ת)
13. ושכחת לדבר על עלות אחזקת רכב בשנה 20,000 ש"ח גם עלות אחזקת הרכב יקרה מאוד ביטוח מקיף אגרת טסט תיקונים במוסך טיפול שנתי דלק עלות חניות ביטוח וטסט ביחד זה בסביבות 5000 בשנה טיפולים ותיקונים במוסך עוד 2000 בשנה דלק, תלוי כמה נוסעים, נניח 800-1000 שח בחודש ירידת ערך הרכב: עוד כ 5000 בשנה עלות חניות וחניון,,בת"א יש כאלה שמשלמים 700 ש"ח חניון חודשי וכמובן מחיר הרכב עצמו שערכו יורד כל שנה בקיצור עלות שיכולה להגיע ל 20,000 בשנה אז אולי עדיף כבר לנסוע במוניות אבל האחזקה בישראל היא היקרה ביותר האחזקה הכי יקרה | 22.01.19 (ל"ת)
10. ואף מילה על מהפיכת הרכב החשמלי? שכרגיל נכנסת לארץ באיחור אדיר בגלל יבואני הרכב. אבל זה יקרה ויחתוך את טיפולי הרכב היקרים שמהם מרוויחים היבואנים עוד 75% נוספים על כל רכב נמכר. טכנולוגיה | 22.01.19 (ל"ת)
8. קצת הרחבה על המיסוי המטורף בישראל?.... קצת התייחסות מורחבת על המיסוי וההשפעה שלו על המחיר? ... ההשלכות של מחירים גבוהים על כמות הרכבים החדשים? למשל - יותר רכבים חדשים = יותר בטיחות = פחות הרוגים ופצועים. או למשל - יותר רכבים חדשים = פחות זיהום אוויר = פחות נפטרים וחולים מזיהום אויר... אולי תעשו תחקיר מקיף קצת יותר בנושא?... אתם לא רציניים! | 22.01.19 (ל"ת)
7. לל מימון מטוס לביבי חםגשיות סיגרים עבודה לשר קץ הטיפש ולבן של ביבי שלא עובד בכלל ! highgras | 22.01.19 (ל"ת)
5. על פרשת דרכים עד היום החזקת מכונית נחשבה לסטטוס חברתי. לאחרונה חל שינוי בתנועה , כגון שימוש מוגבר ברכבת, באופניים חשמליים ועוד כל מיני דו-גלגליים. אין ספק שהחלום ברכישת מכונית, כבר לא משחק תפקיד. ההעדפה היא להגיע לכל מקום באופן קצר ולעניין, בלי פקקים, ובלי כאב הראש של חנייה וההוצאות הגבוהות של בעל הרכב. כפי שצוין בכתבה, פחות מעשרים שנה, נהיה עדים לתנועה דלילה של מכוניות על הכבישים. גבי | 22.01.19 (ל"ת)
4. שלמה תקנה מכל יבואן כי הלקוח רוצה כותב המאמר טוען בטעות שאף יבואן לא רוצה להסתכסך עם שלמה. וזו שטות. עובדה ששלמה ייבאה את אופל והמשיכה לרכוש רבבות כלי רכב מיבואנים אחרים. למה? כי לקוחות הליסינג לא רצו אופל. ואם אני חברה שלוקחת 100 רכבים לליסינג ואומר לשלמה להביא לי טיוטה אז זה מה שלמה מביאים לי. שטויות בכתבה | 22.01.19 (ל"ת)
3. כותרת מטעה לחלוטין כשחצי ממחיר הרכב מורכב ממיסים, לטעון שריכוזיות *היא* הבעיה זו בדיחה. שלא לדבר על כך שגם על הכסף ששולם על הרכב כבר שולמו מיסים (מס הכנסה, ביטוח לאומי, מס בריאות). כך יוצא שכדי לקנות רכב ש*שוויו* 50 אלף שקל, צריך להרוויח 200 אלף שקל. *זו* הסיבה שרכבים בארץ יקרים. אביעד | 22.01.19 (ל"ת)
1. כל השוק מלא משושמות במצב מעולה..מי מספיק האהבל לקנות כאן רכב חדש? חלק גדול מדיווחי המכירות אלו מכירות של היבואנים לחברות הליסינג שבבעלותם h | 22.01.19 (ל"ת)
הצרכן משלם את מחיר הריכוזיות של יבואני הרכב
30 תגובות לכתיבת תגובה