6. מרשות המסים נמסר: "הצעה ברוח זו הועלתה על ידי יבואני הרכב"תראו מי קובע ממש בדיחה כל הגורמים לא נחשבים היבואנים "מציעים" וכמובן שזה יתקבל וכמובן על חשבונינו. דוד | 10.02.19 (ל"ת)
5. נראה לי הזוי שמייקרים את הפיקנטו ואת הנירו הם תופסים חלק משמעותי בשוק והממשלה הולכת להרוויח בגדול ללא ספק. בקיצור נראה לי מטורף שמעלים את המס על מכוניות חסכוניות בדלק כמו הפיקנטו והיברדיות כמו הנירו אסי | 22.01.19 (ל"ת)
4. בואו נשים את הדברים על השולחן גם התייקרות בשיעור של 5000 ש"ח לא תמנע מאנשים להמשיך לקנות קיה נירו, כי עם מנגנון מיסוי ביזיוני ובלעדיו זה עדיין רכב שמציע תמורה מצוינת. אליהו הנביא | 22.01.19 (ל"ת)
2. מה שאנחנו צריכים זה פחות מכוניות על הכביש, לא יותר מכוניות המסים לא משקפים את העלות הממשית של המכוניות לציבור, בזיהום אוויר, תאונות, פקקים ובעיקר קרקע. 90% מהשטח הציבורי בערים מוקדש בלעדית לרכב הפרטי. דוד סבג | 22.01.19 (ל"ת)
1. בלבול באוצר מחד מודיעים על העלאת המיסים על המכוניות הקטנות כדוגמת קיה פיקנטו ומיד מודיעים על רצון לעודד שימוש בכלי רכב קטנים.... אבי הורוביץ | 22.01.19 (ל"ת)
מכונית עממית? שלמו פחות מס
6 תגובות לכתיבת תגובה