אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"צריך לפחות 60 שקל לחבילה כדי להרוויח"

161 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

159.
אז מה לחזור ל2007 כשחשבון היה 600-2000 ש"ח?
כשסלקום ואורנג' היו גובים ארגזים של מזומנים ובתמורה היה שירות לקוחות פנומנלי אה וגם היו ספונסרים של הופעות ושאר הטבות.. מעדיף שחברות הסלולר יתמקדו בשרותי סלולר ותחזוקת אנטנות וחברות הביוב ושאר חברות התשתיות בעסקיהם שלהם, אל תממנו לי הופעות ואל תסחטו אותי באלפים, כרגע רוצים שישים ואז אין גבול לסחטנות. גילוי נאות: אני חייב אלפים מפעם לאחת מחברות הסלולר.
יוני | 24.01.19
149.
תמחור הסלולר בארץ זול ועממי לגמרי
מה שכן יקר זה טלפון קווי, אליו מנויים מיליוני ישראלים, לא מעט מהם קשישים (בררו אצל ההורים שלכם, חברים וקרובים שלכם). לא סביר לגבות 25 טבין ותקילין על קו קל, שזה קל בלי שיחות יוצאות, וכמה עשרות שקלים על חבילה. רוצים תא קולי או שיחה מזוהה? עוד 5 שקלים. למה? ככה. כל חברת סלולר מציעה במחיר טוב יותר קו+דבר חופשי+סמס חופשי+גלישה. תא קולי ושיחה מזוהה כחלק מהשירות. קו קל של בזק צריך לרדת ל 5 שקלים פיקס ודבר חופשי ל 10 שקלים פיקס. תא קולי ושיחה מזוהה חלק מהשירות. זה לא יהיה זול אלא סביר.
dw | 23.01.19
148.
לכל מי שלא יודע לקרוא בין השורות:
הכתבה מיועדת למשרד התקשורת, לא ללקוחות סופיים. מטרת הכתבה היא לציין שאם מדינת ישראל רוצה דור 5, היא חייבת להשקיע בתשתיות, משום ששולי הרווח של חברות הסלולר לא יכולים לממן זאת. זה הכל. לכן כל המרואיינים נותרו בעילום שם. העיתונאי לא מצפה מאיתנו שנתחיל להזיל דמעה על מצבן הכלכלי של חברות הסלולר
חן | 23.01.19
145.
תקראו את התגובות ותבינו את עומק המשטמה
לא רק על הבכי השקרי. לא רק על החזירות של העבר . יש כעס עמוק בציבור עד כדי "תמות נפשי עם פלישתים" על כל השנים שבהם הפכו אותנו לפרה חולבת. רווחים אף פעם לא היו מספיקים לחברות כי החברות אין להן שאיפה לתת שירות לדוגמה ולהתקיים בנוחות, הן היו כלי לסחוט ציבור על מנת למנף עסקים אחרים ( כושלים לרוב ) טייקונים דא לה שמטה...הרי רק בארץ הם יודעים לעשות עסקים...כי לא עסקים הם עושים. לא ניהול . לא שירות. לא איכפתיות. מסחטה. וללא גבול או בושה. יוצאים לעולם ומתרסקים. ואז שום רווח לא יעזור להם לשרוד . ראו את כל הטייקונים שנפלו בשנים האחרונות בלבד...ועל מה הם נפלו ! לדוג בחבית זה לא ספורט, ובעולם בלי גבולות אתה לא מנצח באולימפיאדה אם יש לך נכות. וזה נכות של אי הבנה של מה המשמעות של לעשות עסקים - ליצור, לתת, לייצר משהו. לא לקחת ולגזול. לא לשחוט את הכבש שמייצר צמר !
שגיא | 23.01.19
128.
חזירים הביתה
שיפסיקו לילל, שנים שלקחו 500 ו600 שקל במקרה הטוב על כלום, תיאמו מחירים בקרטל חזירי, אז יש תחרות פתאום קשה להם, שיסגרו מרכזי שירות שהם יותר מרכזי מכירה ושקרים של נציגים מאשר מרכזי שירות, תפטרו עובדים זה לא מפחיד אף אחד שילכו הביתה גם ככה רמאים כולכם, חשבתם ששכחנו את הטאבלטים ב"חינם" את הטריקים של פעם של מכשירים בחיוב זיכוי והתחייבויות לשלוש שנים, קנסות ודמי יציאה על מה דמי יציאה, אתם גנבים וגזלנים סלקום, פרטנר ופלאפון מגיע להם לקרוס פלא שיש עוד בכלל לקוחות שלא נהרו למתחרות.
החיפאי | 23.01.19
115.
מחירי הסלולר בארץ(כרגע) הם מהנמוכים בעולם. וזו עובדה.
אבל עדיין לפי התגובות אנשים לא מרוצים. את מצפים לתקשורת חינם פשוט? אני נוסע הרבה באירופה והמחירים יותר יקרים מבארץ באופן משמעותי על 8 גיגה לחדש ושיחות בלתי מוגבל אני משלם 45 יורו בגרמניה וחבילה מקבילה בצרפץ עולה לי 55 אני מקווה שלא נחזור אף פעם לימים של השקל לדקה (סלקום ואורנג, בחיים לא אחזור אליכם) אבל להתלונן שמחיר 50 שקל על שיחות וגלישה בלתי מוגבלת זה יקר הוא קנטרנות לשמה
ישראל | 23.01.19
112.
רעיון - תציעו שירות טוב יותר בתוספת תשלום
במקום ההמתנות הארוכות, האנטיפתים שעונים אחר כך ואומרים שהם לא יכולים לעשות שוב דבר וכו וכו וכו. אני אהיה מוכן לשלם 10-15 שקל בשביל לדעת שבמקרה שיש לי בעייה, תיהיה לי כתובת זמינה 24/7. לא בוט מעצבן, לא נותן שירות אומלל ולא מייל אוטומטי. מענה אנושי בצ׳ט או פלאפון שיכול לעזור לי מייד במידת האפשר. אותו דבר על תשתיות וספקי אינטרנט. יש גבול עד כמה אפשר להוזיל את המחיר ולצפות שהכל יהיה ברמה גבוהה. אז אני לא מעוניין לשלם שוב הון אבל מוכן לקפוץ מדרגה או שתיים בשביל יחס יעיל ואישי.
נשברה הביתה | 23.01.19
96.
ימוטו
תחזרו לקחת 80 אגורות להודעת SMS כשהעלות של אחזקת שרתים ותוכנה בערך אגורה להודעה זה לדעתי מאסט גם תתחילו להתקשר לקשישים ולהציע להם בחביבות טאבלטים וניידים במחירי מבצע ב 36 תשלומים לכל החיים, שימו כל מני אותיות קטנות בחוזים, במקביל כל עובדת שהיא לא משירות לקוחות ויוצאת לחופשת לידה- תתפרו לה תפקיד חדש במחלקת שקרכלשהו כשהיא חוזרת עם רכב צמוד ומשכורת 13 חייבים להציל את חברות התקשורת
איש | 23.01.19
93.
שבארץ שילמו 200$ בארצות הברית שילמו 100$ - לא 5$
אני חייתי באותה תקופה בישראל והייתי על הפס עם ניו יורק המחיר בארץ היה איזור ה 600 שקל ובניו יורק עלה איזור ה 100-120$ לא היו חבילות הכל כלול השום מקום בעולם. פעם גם הארד דיסק של 1 טרה עלה הון והיום עולה זול. 1. אי אפשר להשוות מחירים של פעם למחירים של היום כי טכנולוגיה זה דבר שהולך ונהיה נגיש וזול יותר עם הזמן. 2. חברות הסלולר היו חזירות נכון אבל חבילה גם ב 99 שקל הכל כלול קשה למצוא בעולם. בארצות הברית עד היום אין דבר כזה הכל כלול - משלמים על כל דקה
חיים בסרט | 23.01.19
87.
60 שקל בחודש *כמינימום* זה הזייה
הטענה כאילו חברות הסלולר *צריכות* שיהיה מינימום של 60 שקל בחודש עבור שימוש בטלפון סלולרי הזויה. אם הדרך היחידה של חברות הסלולר "להתקיים" זה אם כל משתמש (כולל אנשים שלא משתמשים באינטרנט ומחזיקים טלפון לשימוש לא תדיר) ישלם לכל הפחות 60 שקל בחודש - אין לחברות הללו זכות קיום. במקום לפרסם שטויות, שינערו את עצמן, וימצאו שימושים חדשים שיצדיקו שהמשתמש הממוצע יהיה מוכן לשלם 60 וגם 100 שקל בחודש עבור שימוש.
לא | 23.01.19
79.
הם משקרים, הם מרווחים גם עכשיו הרבה כסף
שיפסיקו לבכות ולשקר, סלקום היא חברה ציבורית ולכן הדוחות הכספיים שלה מפורסמים בפומבי. ואחרי חיפוש קצר בגוגל, כבר בתוצאה הראשונה, יש הוכחה שהם עדיין מרוויחים הרבה כסף, בכתבה שפורסמה באתר הזה נכתב שסלקום סיימה את הרבעון האחרון של 2018 עם רווח נקי של 32 מיליון שקל, וזה רק רבעון אחד מתוך שנה שלמה.
שלמה | 23.01.19
76.
אין עוד מגזר פרטי שהמחירים יותר זולים מאירופה
הציבור מטומטם והציבור ישלם חברה שמפסידה דינה להפסיק להתקיים ואז נראה מאיפה תקבלו את הסלולר. הרפורמה הייתה נכונה אבל לא הושלמה ולא היה פיקוח והמחירים 19.90 יתנו לנו רשתות מתקופת האבן ואז נראה אותם גולשים בפייסבוק... טיפשים!
דוד | 23.01.19
69.
תחלס זה סוף הסיפור של כל החברות האלה .
טלפון עם ״סים״ קבוע שניתן להמירו לכל חברה ברשת בכל מקום בעולם המשמעות היא שחברה הודית או אמריקאית יתנו שרות בין לאומי תנחת בהולנד ,תהפוך ללקוח הולנדי ,ככה בכל העולם החברות הישראליות גמורות ,ככה גם כל ענף הסלולר בצורתו הנוכחית .
העתיד הקרוב ביותר | 23.01.19
67.
חברות הסלולר שקרנים בני שקרנים אעלק לא מרוויחים
רק רוצים עוד יותר מהר לבנות בתים לנכדים ולנינים שלהם! את הסיפורי פוגי תשאירו לפראירים אחרים, האזרחים כבר לא מאמינים לאף אחד יותר! בפרט אם מדובר בחברות מנופוליסטיות שעשקו את הציבור שנים ע"ג שנים בתאוות בצע שאין כדוגמתה בעולם.
אחד | 23.01.19
62.
הבעיה היא שהשוק הוא לא שוק חופשי
מי שקובע את המחיר הן החברות הטפילות כמו גולן שלא מקימות ומתחזקות רשת אלא בקושי אתר WEB וקבוצה מצומצמת של מוכרנים. אבל גולן רוכבת בעצם על הרשת של סלקום (לסלקום אין ברירה כי הרגולטור קבע שהיא חייבת להשכיר לגולן את התשתית במחירי הפסד) אז גולן קונה ממש בזול מסלקום ומוכרת בזול בשוק ובעצם קובעת את המחיר, סלקום (גם פרטנר או פלאפון) שמקימות ומתחזקות תשתית צריכות להחליט, אם ישקיעו בתשתית חדשה, זה לא ייתן להן ייתרון כי הם מייד מחוייבים לתת לטפילים להשתמש אז עדין לא להשקיע ולשרוד.
רמי | 23.01.19
56.
באירופה יוקר המחייה סביר ולכן מחיר סלולר מעט גבוה יותר לא משנה לאזרח
בישראל הכל יקר בצורה שערוריתית ורק בחלקת אלוהים הקטנה של הסלולר זול משמעותית, אז להתלונן על חוסר רוויחיות של מפעילי הסלולר ולהשוות לאירופה רק בסקטור הזה זה כמו להשוות תפוחים לאגסים.כשנחייה בקונטקסט של אירופה וכששאר הדברים יהיו דומים אפשר יהיה להתלונן ובצדק על מחירי סלולר זולים מדי
Amit | 23.01.19
35.
אני בגולן מהקמתו 24.90 הכל כלול כולל 30 ג'יגה גלישה
לאחרונה ניסו להעלות אותי ל-29 אבל לא הצליחו.. ולחשוב שקודם הוצאתי מאות שקלים בחודש על סלקום ובזק.. עכשיו צריך לטפל בהפרטת החשמל (לחייב שוק סיטונאי כמו האינטרנט של בזק) וכמובן בארנונה שרוב הכסף של העיריות הולך למשכורות לאלה שלא עושים כלום ומי שקורע את התחת משתכר מינימום+
אחד שחושב שהוא יודע | 23.01.19
30.
שכחתם את היעוד של חברה סלולרית. אתם חברת שרותים ולא חברה טכנולוגית.
כשתבינו זאת מצבכם ישתפר. בטכנולוגיה יש חברות שמבינות טוב מכן ופועלות ביעילות גדולה מכן. כשתאחדו תשתיות כפי שנהוג במדינות מתקדמות ההוצאות תרדנה. את הלקוחות מעניין מוקד שרות הלקוחות ולא כמה מהנדסים ,כמה מחשבים, וכמה מעבדות יש לכם. תתעוררו - אתם עדיין מסרבים להשתנות.
ברוך | 23.01.19
29.
לכל המגיבים- חוסר הבנה מוחלט
בישראל יש רק 3 רשתות רדיו. לפעט פלאפון שלה רשת עצמאית, סלקום משרתת את גולן ואקספון. פרטנר משרתת את הוט. לרמי לוי וטלזר אין רדיו עצמאי. אז אם סלקום נופלת, נופלות גם גולן ואקספון. ואיפה אותם גיבורים שחסכו 20 שקל. בשוק ש 8 מליון קווים אין מקרום לכל כך הרבה מפעילים. כל המפעילים בארץ הם ברמת מפעיל אזורי בהשוואה לעולם שבו מפעילילם משרתים עשרות מליונים ולכן יכולים להשקיע בהתאם. וגם שם המחיר הנמוך ביותר הוא 25 דולר אן 20 יורו למעט מבצעים נקודתיים ת אבל בטח לא 5 יורו כמו כאן. ותחשבו על זה.
סלולר | 23.01.19
26.
לא להתחבר לסלקום/פרטנר ופלאפון
היפה החכם והמכוער או הסגול הכתום והכחול עשקו אותנו הציבור במשך עשרות שנים. צריך להחרים אותם גם בטלוויזיה וגם בסלולר, לא נשכח ולא נסלח. עכשיו הם מנסים לעודד שוב פעם עליית מחירים אחרי שפעם אחרי פעם החברות הקטנות מסכלות להן את התחרות. חרם על חברות התקשורת הגדולות מיד!
אריה שטראוס | 23.01.19
25.
חברות הסלולר עדיין לא הפנימו שהן חברות שרותים.
חברות הסלולר אמורות לתת שרות ולא לעסוק בטכנולוגיה. יש חברות טכנולוגיות בעלות כישורים וידע רב נזה המצוי בחברות הסלולר. תתמקדו בשרות ותעזבו את הטכנולוגיה. הטכנולוגיה לא מעניינת את המשתמש. את המשתמש מעניין כמה זמן הוא ממתין למענה.
גדי | 23.01.19
21.
אדרבא ואדרבא
אם לדעת כל החברות מחיר של 60 ש"ח לחודש הוא מחיר עם רווחיות סבירה - שיפרטו איך הן מגיעות למספרים הללו. אולי אפילו הן יקבלו את אישור ההגבלים העסקיים להגדיר מחיר קבוע לתקופה. בנושא דור 5, טוב מאד שהפריסה מתעכבת. גם חוסר הבשלות של המכשירים התואמים וגם המחקרים הראשוניים שמראים על סיכון בריאותי מוגבר עם הספקי השידור של דור 5, טוב שישראל תכנס לתחום הזה אחרי ששאר העולם כבר יתחלק ויבשיל את הטכנולוגיה.
אהרל'ה | 23.01.19
13.
אם אתם לא מסוגלים
קודם כל אם כל הכישורים המיוחדים שלכם לא מאפשרים לכם להרוויח מ1.5-2 מיליון לקוחות קבועים תתפטרו ותנו לאחרים את המושכות דבר שני אל תנפנפו בדור 5 כאילו אתם כל השנים רציתם רק להביא את חוד החנית הטכנולוגית לישראל דור 3 לקח שנים של איחור שלא לדבר על השידרוג ל3.5 דור 4 עד היום לא פה בתכלס מכשירים סחטתם את הצהוב של הלימון עד שהייתם מביאים לארץ דור חדש וגם אז מפציצים אותו בזבל תוכנה ופירסום והיו עובדים גרוע פתאום דור 5 זה מה שדחוף לכם? בקושי בקוריאה הוא זמין חלאס לקשקש תתחילו להצדיק את המשכורת השמנה שלכם
תתפטרו | 23.01.19
10.
דווקא נשמע שיש תחרות טובה
חברות הסלולר לא מתרסקות, ככה שכנראה שהן כן מרוויחות גם בתמחור היום. החברות יצטרכו לעשות את השיקולים שלהן אם להשקיע בתשתית או לא, אבל ברור שבסופו של דבר מי שלא תשקיע בתשתית תיעלם מהמפה. אלו בדיוק הלחצים שיש על חברות בשוק תחרותי, אבל בשוק הסלולר התרגלו לנוח על זרי הדפנה. תחרות היא לא מצב שמוכר להן.
אביעד | 23.01.19
8.
אם דור 5 יהיה כזה להיט יהיה מי שיסכים לשלם יותר
מניח שיש היום אנשים שמשלמים 40 או 50 שקל לחבילה בדור 4 (שבהרבה מקרים במהלך היום המכשיר קופץ לדור 3.5) ויהיו מוכנים לשלם 70 או 80 שקל לחבילה בדור 5. מעבר לכך טוב שהחברות האלו נכנסות לתחומים נוספים ואהבתי את המושג "היפר תחרות" זה חדש לי. פעם ראשונה שאני שומע שזה לא בסדר שיש יותר מידי תחרות בשוק כלשהו. בסוף יש שוק ..והוא יגיע לשיווי משקל.
מ | 23.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת