24. מזלזל ורומס את המנהל התקין התייחסותו של המנכ"ל לנושא ההחלטה היכן יקום שדה התעופה העתידי, תוך ניגוד לכל הגיון ומנהל תקין מעידה כי הוא בעל אינטרס.... מעניין מדוע הוא דוחף לנמל תעופה פרטי בצפון... מעניין מאד... נמרוד | 20.02.19 (ל"ת)
23. תתבייש. זילזול בציבור העמק והנגב קול פלדשאו וכץ מגרונך. אפס חשיבה עצמאית ? אפס טובת הציבור ? ארז | 27.01.19 (ל"ת)
22. כל המדינה שדה תעופה אחד ניסים פרץ היקר, עוד ועוד שדות תעופה זה ביטוי לבזבוז משאבים אדיר- אדמות, תשתיות ועוד ועוד. חשוב לתת שירותים לאזרח, אך חלק מהשירות - מתבטא גם בתכנון חכם. בניית שדות תעופה, הרחוקים זה מזה רק כשעה נסיעה במכונית - זה בזבוז משווע. ובעניין שירותי תחבורה ציבורית - אני איתך. יעל פוגלמן | 26.01.19 (ל"ת)
20. ספרו לי עוד על כמה מנכל נת"י בעד תחבורה ציבורית. מר "שימו חניונים בגודל 1000 מקומות חנייה לפחות בכל תחנת רכבת"... אפי אחד | 25.01.19 (ל"ת)
19. אין צורך להרוס כדי להתקדם לא שני קיבוצים אלא תושבי עמק שלם. ישנה גם האופציה להקים שדה בים או להרחיב את השדה הקיים בחיפה בכדי שישמש כשדה בינלאומי, אין צורך להחריב את עמק יזרעאל הירוק והיפה כדי להתקדם. תמר | 25.01.19 (ל"ת)
18. לא יקום בעמק יזרעאל שנים וחצי קיבוצים??? ממש לא רוב עמק יזרעאל כולל יישובים ומושבים. תלמד את הנתונים. תשקיע ברכבת לתמנע ולא צריך שום שדה תעופה. לא יקום שדה תעופה ברמת דוד. נטע | 25.01.19 (ל"ת)
17. חלופות מושכלות לשדות תעופה משלימים לנתב"ג 1.ברור לחלוטין שלאור תחזיות תנועות הנוסעים באויר לעתיד הקרוב והרחוק, חייבים תשתיות תעופתיות נוספות לנתב"ג. 2.החלופות התעופתיות הנוספות חייבות להתאים לתמאו"ת השונות בדגש על פיזור מושכל של גידול אוכלוסית המדינה, שקולים לאומיים רחבים כמו שמירת שטחים חקלאיים כבטחון אספקת מזון למדינת "אי" כישראל , יכולת הגנה מאיומי אוייבים על שטח חיוני כשדה תעופה, עלויות הקמה,בריאות ואיכות תושבי ישראל ועוד.. 3. מכווול השיקולים לעיל, ברור שצפון הנגב, הנמצא במרכז הגיאוגרפי של ישראל,הוא המתאים ביותר לחלופה הנוספת צחיק פרוכטר | 24.01.19 (ל"ת)
16. נראה שניסים פרץ לא צריך שום נתונים.מכר את העמק זה שיש בחינה של שני המיקומים לא ממש מעניין את ניסים פרץ. שניים וחצי קיבוצים ? התכוונת 200000 אנשים. חקלאות משגשגת. למי בדיוק מכרתם את העמק ? צוף | 24.01.19 (ל"ת)
15. שדות תעופה עתידיים רק בים, תתקדמו! עתיד נמלי התעופה של ישראל בים ולא ביבשה על חשבון תושבי המדינה. ראובן לב | 24.01.19 (ל"ת)
14. שני שדות תעופה ? אדון פרץ זו הקופה הפרטית שלך ? יש שדה תעופה אזרחי בנוי בנבטים ושדה תעופה החיפה ...להרוס את עמק יזרעאל ?? להרוס את החקלאות ???לא יקרה אור | 24.01.19 (ל"ת)
13. איש חצוף שניים וחצי קיבוצים ... אפשר את זה ביותר מזלזל ? חוץ משניים וחצי קיבוצים יש גם מספר ערים שתושביהם יסבלו מאד ... ליאור | 24.01.19 (ל"ת)
12. שדה תעופה בינלאומי - לא בעמק יזרעאל שתיים וחצי קיבוצים מתנגדים ??? איפה אתה חי ? זה הרס מוחלט של עמק יזרעאל, אני בכלל מעפולךה, מה זה קשור לקיבוצים ??? לא הורסים- בונים. ושדה צפוני- יש בחיפה- חבל שכץ קובר אותו. לאיזה טייקון מכרתם את העמק ??? רחלי | 24.01.19 (ל"ת)
9. אתה סותר את עצמך אם יהיו מעט קווים כמו שאתה מציע אז להרבה מאד אנשים בכלל לא תהיה נגישות לתחבורה ציבורית. בדיוק ההיפך, צריך הרבה קווים, ואכן חלק מהם צריכים להיות ישמרים ומהירים למגיב 1 | 23.01.19 (ל"ת)
8. קווים תדירים לאזורי תעסוקה!!! קווים ישירים בתדירות גבוהה מהערים אל אזורי התעסוקה, יפתרו את מרבית הבעיות א.ח ולא יהושוע | 23.01.19 (ל"ת)
6. כואב הלב מהכישלונות של ממשלתנו בעשור האחרון, צריך ללמוד מהסינים, תחבורה, דיור, רפואה, בטחון = שלום, חבל שבוזבז הזמן על "התפארות" בהישגים של העם, וכישלון מתמשך של הממשלה, שמשון 1948 | 23.01.19 (ל"ת)
4. הרכבת היא מקור הידע והניסיון בתחום המסילתי ולא להפך לומר שלנת"י יש יתרון וניסיון בהקמת מסילות על פני הרכבות הוא קשקוש. הפרויקטים המסילתיים שנבנו על ידי נת"י לוו כל העת על ידי הרכבת מבחינה מקצועית ונבנו על בסיס המפרטים וההנחיות של הרכבת, והחלק של נת"י היה רק ניהול פרויקט ובקרה תקציבית. והיום עדים להמון בעיות הנדסיות מאחורי הקלעים בפרויקטים האלה בגלל התנהלות לקויה של הניהול. העיקר לגזור סרט ולקחת את כל הקרדיט תוך כדי הטעיית הציבור והכפשת האחר. פנחס | 23.01.19 (ל"ת)
3. אנשים שוכחים שהם חיים במדינה בגודל של עיר בארצות מפותחות כן... אולי 10 שדות תעופה ועוד שטחים שהולכים לאיבוד... במקום להבין שבקרוב מאוד הנסיעה תהיה במכוניות עצמאיות, שיוזמנו על-פי דרישה, יסעו במהירות גבוה, וזה כבר לא משנה מהו המרחק. לכן, חייבים להחליף את הדור שבונה מבלי להבין שלא יהיה שימוש למפלצות הבטון בעתיד הקרוב... זה מזכיר את התחנה המרכזית "החדשה" בתל-אביב... שנים אמרו שנחוצה... בנו מפלצת, ועכשיו הורסים. אני | 23.01.19 (ל"ת)
1. המפתח הוא מעט קווים שמעתם נכון מ-ע-ט קווים. אבל שנוסע יידע שהוא לא מחכה יותר מ5 דקות בתחנה (בדיוק כמו מטרו) ושהקו נוסע במסלול הכי קצר שאפשר ליעד. למשל קו אוטובוס מרחובות לתל אביב לא צריך לעבור בעוד 4 ערים בדרך. מקסימום שיעצור עוד בנס ציונה ומשם לכביש המהיר. קו בינעירוני צריך להיות אקספרס. שהקו ייסע במסלול הכי קצר ומהיר לתל אביב ויעצור במעט תחנות. תעשו קו ישיר ותדיר כזה ממרכז כל עיר לתל אביב. בתוספת של נתצים ואז הגודש ירד. דבר נוסף זה שכונות שהן מחסני דירות כמו אם-המושבות בפ"ת או מורשה ברמת השרון, שכונות עם עשרות אלפי דירות שחייבים את הרכב בשביל ללכת למכולת. כל בניין מעל 8 קומות צריך שתהיה לו קומת מסחר למטה, ככה יהיה אפשר לשלב עסקים ומגורים ולא יצטרכו רכב לכל דבר. יוסי | 23.01.19 (ל"ת)
"התחבורה הציבורית בישראל לא זמינה, לא נגישה ולא יעילה"
24 תגובות לכתיבת תגובה