אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"התחבורה הציבורית בישראל לא זמינה, לא נגישה ולא יעילה"

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
כל המדינה שדה תעופה אחד
ניסים פרץ היקר, עוד ועוד שדות תעופה זה ביטוי לבזבוז משאבים אדיר- אדמות, תשתיות ועוד ועוד. חשוב לתת שירותים לאזרח, אך חלק מהשירות - מתבטא גם בתכנון חכם. בניית שדות תעופה, הרחוקים זה מזה רק כשעה נסיעה במכונית - זה בזבוז משווע. ובעניין שירותי תחבורה ציבורית - אני איתך.
יעל פוגלמן | 26.01.19
17.
חלופות מושכלות לשדות תעופה משלימים לנתב"ג
1.ברור לחלוטין שלאור תחזיות תנועות הנוסעים באויר לעתיד הקרוב והרחוק, חייבים תשתיות תעופתיות נוספות לנתב"ג. 2.החלופות התעופתיות הנוספות חייבות להתאים לתמאו"ת השונות בדגש על פיזור מושכל של גידול אוכלוסית המדינה, שקולים לאומיים רחבים כמו שמירת שטחים חקלאיים כבטחון אספקת מזון למדינת "אי" כישראל , יכולת הגנה מאיומי אוייבים על שטח חיוני כשדה תעופה, עלויות הקמה,בריאות ואיכות תושבי ישראל ועוד.. 3. מכווול השיקולים לעיל, ברור שצפון הנגב, הנמצא במרכז הגיאוגרפי של ישראל,הוא המתאים ביותר לחלופה הנוספת
צחיק פרוכטר | 24.01.19
4.
הרכבת היא מקור הידע והניסיון בתחום המסילתי ולא להפך
לומר שלנת"י יש יתרון וניסיון בהקמת מסילות על פני הרכבות הוא קשקוש. הפרויקטים המסילתיים שנבנו על ידי נת"י לוו כל העת על ידי הרכבת מבחינה מקצועית ונבנו על בסיס המפרטים וההנחיות של הרכבת, והחלק של נת"י היה רק ניהול פרויקט ובקרה תקציבית. והיום עדים להמון בעיות הנדסיות מאחורי הקלעים בפרויקטים האלה בגלל התנהלות לקויה של הניהול. העיקר לגזור סרט ולקחת את כל הקרדיט תוך כדי הטעיית הציבור והכפשת האחר.
פנחס | 23.01.19
3.
אנשים שוכחים שהם חיים במדינה בגודל של עיר בארצות מפותחות
כן... אולי 10 שדות תעופה ועוד שטחים שהולכים לאיבוד... במקום להבין שבקרוב מאוד הנסיעה תהיה במכוניות עצמאיות, שיוזמנו על-פי דרישה, יסעו במהירות גבוה, וזה כבר לא משנה מהו המרחק. לכן, חייבים להחליף את הדור שבונה מבלי להבין שלא יהיה שימוש למפלצות הבטון בעתיד הקרוב... זה מזכיר את התחנה המרכזית "החדשה" בתל-אביב... שנים אמרו שנחוצה... בנו מפלצת, ועכשיו הורסים.
אני | 23.01.19
1.
המפתח הוא מעט קווים
שמעתם נכון מ-ע-ט קווים. אבל שנוסע יידע שהוא לא מחכה יותר מ5 דקות בתחנה (בדיוק כמו מטרו) ושהקו נוסע במסלול הכי קצר שאפשר ליעד. למשל קו אוטובוס מרחובות לתל אביב לא צריך לעבור בעוד 4 ערים בדרך. מקסימום שיעצור עוד בנס ציונה ומשם לכביש המהיר. קו בינעירוני צריך להיות אקספרס. שהקו ייסע במסלול הכי קצר ומהיר לתל אביב ויעצור במעט תחנות. תעשו קו ישיר ותדיר כזה ממרכז כל עיר לתל אביב. בתוספת של נתצים ואז הגודש ירד. דבר נוסף זה שכונות שהן מחסני דירות כמו אם-המושבות בפ"ת או מורשה ברמת השרון, שכונות עם עשרות אלפי דירות שחייבים את הרכב בשביל ללכת למכולת. כל בניין מעל 8 קומות צריך שתהיה לו קומת מסחר למטה, ככה יהיה אפשר לשלב עסקים ומגורים ולא יצטרכו רכב לכל דבר.
יוסי | 23.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת