4. שני טייקונים קימבנו לעצמם דיל על חשבון האזרח מפעלים סתמיים מועקה כלכלית על כולנו האזרח הפשוט | 24.01.19 (ל"ת)
3. ל-1 אם יותר זול בארץ אז אין צורך בחובה הזאת הרי שגם ככה היו קונים איפה שהכי משתלם. אז המסקנה היא שאין סיבה להמשיך עם חובת רכש הגומלין לא לשיטתך ולא לשיטתו שמיל | 24.01.19 (ל"ת)
1. חבל שהנתונים הבסיסים של פרופ בלס שגויים מר. בלס מבסס את ״עבודת המחקר ״ שלו על בסיס נתונים שגוי , לא מלא ומגמתי. מחיר אוטובוס מוגמר אירופאי יקר יותר מאוטובוס המיוצר בישראל על שלדה אירופאית , כמו כן רמת השרות והזמינות של אוטובוס מייצור ישראלי גבוהה יותר מאוטובוס אירופאי חובת רכש הגומלין מהווה כלי ליצירת קשר עסקי לגיטימי, פורה , ומתגמל הן ליבואן והן למשק הישראלי ניר | 23.01.19 (ל"ת)
"חובת רכש גומלין באוטובוסים עולה למשק 80 מיליון שקל בשנה"
4 תגובות לכתיבת תגובה