אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גם לקוחות הפועלים יוכלו לקבל שירות אישי בכל סניפי הבנק

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
הבנקים מעונינים לבטל את ההיכרות האישית בין הלקוח
לפקידים. חסל סדר התקשרות בטלפון לאמירת בוקר טוב, ומשלוח פרחים לקראת השנה החדשה. מעתה הלקוח יעבוד מול מערכת ממוחשבת באינטרנט, מול מוקדן רנדומלי במוקד, ומול פקיד שלא מכיר אותו בסניף אקראי. ככה מצמצמים את האפשרות לקומבינות ושטיקים שנוצרים על סמך היכרות אישית. טוב ללקוחות או לא? ימים יגידו. לי אישית אין בעיה עם זה...
זונדל פעטשגעבער | 26.01.19
8.
אוזן קשבת ללקוחות- מדהים , תמיד בודקים את עצמם
באמת שפו למנהלי בנק הפועלים שאוזנם קשובה תמיד ללקוחות.שמעתי שלאחרונה גם שידרגו את כל המכונות האוטומטיות שלהם בסניפים..זה באמת חוסך המון כסף לפעולות בבנק. הטכנולוגיה שלהם תמיד קדימה לפני כולם. באמת שפו על השינוי.
פיני | 26.01.19
5.
מספיק לזלזל
הבנקים החזירים זורקים מאות חברה הביתה ואף אחד לא מדבר. אתה מגיע לסניף ויכול לדבר רק עם מחשב. כשיש טעות או בעיה אין עם מי לדבר אבל המלה האחרונה היא של הבנק. כולנו לא אהבנו שרדפו אחרי מנכלית לאומי אבל היא צריכה להבין שמחשב לא שומע מצוקות ולא פוטר בעיות שצצות. פעם עוד היה לאנשים לב
יוסי | 25.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת