אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בית המשפט קבע לראשונה מתי מחיר באמת נחשב מופרז

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
קוקה קולה ייחודית בטעם ודי ממכרת את חובביה. לא ניתן להשוות עם מתחרות
כשמגיעים אלי אורחים (אני לא שותה כמעט מוגז) הם מעדיפים קוקה קולה ורק קוקה קולה. זה טעם נרכש ולכן אין מה להשוות מחירים מול פפסי RC או מוצרי קולה אחרים. הטעם פשוט שונה. אני פתרתי את הבעייה ברכישת פחיות מיובאות בייבוא מקביל, מתורכיה והונגריה. לפעמים במבצעים ברשתות של מוצרי קולה - בעיקר הפחיות. זה שוק כנראה מצומצם יחסית לעומת בקבוקי ה1.5 הפופולאריים ובקבוקי הזכוכית היותר מבוקשים ולאלה אין ייבוא מקביל, עדיין..
michael | 05.02.19
8.
ביום שבו קוקה קולה תהיה זולה יהיו יותר חולים
טוב יותר שימכרו לנו בקבוק ב- 10₪ ושיהיה להם "לבריאות" ולנו שלא נקנה בגלל המחיר - לבריאות היה ראוי לכתוב על המשקה שהוא סכנה לבריאות לא פחות ממה שכותבים על סיגריות. הדברים נכתבו אחרי שכילד נפגעתי משתיה מופרזת. ברחמיו יתברך נגמלתי "מהמשקה" הלא משקה הזה
בועז | 31.01.19
4.
מגיבים 1 ו 3, מי שילם לכם?
א. החברה המרכזית היא לחלוטין מונופול בתחום משקה קולה. נכון שלא חובה לשתות קולה, אבל מה לעשות, בשוק הספציפי הזה, זה מונופול (ואפילו דורסני), לכל דבר וענין. ב. תגובה 1 לא יכלה להכתב טוב יותר על ידי הדובר, של החברה המרכזית. אופס, אולי היא בעצם כן נכתבה על ידו...
אזרח אמיתי | 29.01.19
3.
מערכת המשפט והאזרחים
מה לעשות? כשיש 80 אלף עורכי דין להם גילדה כה חזקה ( מערכת המשפט) אז כולם משלמים. להפוך בקבוק שתיה למונופול זה אבסורד. אפשר לשתות מים, בירה, פפסי מקס - לא חייבים קולה. זו לא תרופה מצילת חיים. מקורות הם מונופול שעושק אותנו כשיטה. אבל בית המשפט לא יפסוק נגדם כלום כי הם גוף שעושק אותנו כדין (גוף ציבורי). אז שלא יבלבלו אתכם, בקבוק קולה זה לא מונופול.
אזרח | 28.01.19
1.
טעה בגדול השופט גרוסקופף.....
1. קוקה קולה היא מותג בינלאומי בו מושקעים סכומי עתק בפרסום, וכך בדיוק היא "פפסי קולה"... 2. סביר להניח ש"פפסי", בדיוק כמו "קוקה", מייצרת את המשקה מהחומרים המשובחים ביותר לפי הנוסחה הסודית שלה, האהובה על צרכניה. 3. למרות 1 ו-2, בישראל 90% מהשוק שייכים ל"קוקה", למרות המחיר הגבוה, לכאורה. 4. בנוסף, לא ניתן לטעון ברצינות שהיצרניות המתחרות "טמפו" ו"יפאורה" הן קוטלות קנים ביחס לחברה המרכזית, וכי האחרונה מנצלת כוחה ומעמדה על מנת לדחוק את השאר. 5. מהאמור לעיל עולה, שהסיבה העיקרית להעדפת העם את המשקה היקר הוא ..... הטעם !!!! (אצלי בשכונה יש פלאפל ב-17 ש"ח וגם אחד ב-8 ש"ח - שהוא ריק בדרך כלל. מעניין למה?....). אני, אישית, כבר כמעט לא שותה משקאות ממותקים כ-15 שנה בקרוב, אבל אני זוכר בברור ש"פפסי" ממש לא עשה לי את זה, והיה מתוק מדי. את RC (עם כל הכבוד) סרבו אצלי בבית לשתות....... אז כמו שלא עושים השוואה בין מחיר נסיעה באוטובוס או במונית (עם שניהם נגיע לאותו היעד), אז על טעם וריח אין להתווכח, וכל מי שרוצה RC או פפסי יכול לקנות, ובכל זאת הרוב מעדיפים קוקה....... שתו מים. רק מים !!
אחד האדם | 27.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת