30. קו שהיה 22 שנכנס לצהלה היום קו 21 היה קו 22 שמגיע ממרכז תל אביב לצהלה. היום הקו הוא 21 שהוא מגיע מתחנת מרכזית בתל אביב דרך רוטְשילד אבן גבירול.לרמת גן לקניון רמת גן .רמת החייל צהלה . לרמת השרון. טיול בית ספר. ביום שישי הקו עובד.וגם אין שום קו שנכנס לצהלה . למה. זה הרעת תנאים לאנשים שעובדים המקום מר ישראל כץ אפשר לבטל את קו האוטובוסים ביום שישי יום מנוחה למדינה ישראל כמו בכנסת. וגם יהיה שקט .ורק מכוניות פרטיות .מה אתם אומרים. יום נפלא. רינה | 31.01.19 (ל"ת)
29. המדינה קטנה וצפופה, הרכב הפרטי הוא לא הפיתרון אך ורק תחבורה ציבורית. עוד כבישים ומחלפים לא יעזרו. כמו שכביש 6 נסתם גם הם ייסתמו. שפכו 5 מיליארד שח על כביש 531 (חיבור 6 לאיילון). גם בזבזו על זה שטח עצום וגרמו נזק סביבתי (כביש רחב מאד). היום הוא זורם ונותן לנהגים מנוחה בין הפקק של כביש 6 לפקק של איילון, אבל בתוך 5-10 שנים גם הוא יהיה פקוק. בתוך הערים מהירות התנועה ברכב היא פחות מאופניים. אז בשביל מה צריך רכב? לא יותר פשוט וקל לרכוב על אופניים? אבל אנשים פוחדים מכך, ובצדק. צריך לאסור על כניסת רכב למרכז ת"א ולהתנייד באופניים או תחבורה ציבורית בלבד. דוד | 30.01.19 (ל"ת)
28. פתח תקוה כתבה פשוט מטעה. מי הקים יותר מהשר הזה תשתיות תחבורתיות?? אפשר לראות בלי סיפורי וויז. להבדיל מאחרים הוא זה שהבין שחייבים לקפוץ שלב ולעבור ישר להסעת המונים דהיינו רכבות וגם את זה רואים. לגבי הרכבת לירושלים זה מה שמשקף את השר בכל הפרוייקטים = חבל שכתבים מקשקשים ולא מצלמים. תמונה שווה אלף מילים. אבי | 29.01.19 (ל"ת)
26. למצביעי הליכוד. זו אחת הסיבות לחשוב בהגיון ולא להצביע למגלומן שחושב איך לגזור סרטים במקום לדאוג לרווחת האזרחים. גם בפרימריס וגם בקלפי. יצחק | 29.01.19 (ל"ת)
25. הפיתרון האמיתי מדהים שאף אחד לא רשם את זה פה... ד-ו ג-ל-ג-ל-י!!!! בתור בעלים של כזה, תדעו לכם, כל שוכני הפקקים, שאתם יושבים לבד, לגמרי, במכונית שלכם. כולם! לבד! ואני מבין את זה שכל אחד רוצה להתפנק ואת הזמן שלו בבוקר, אבל אחרי זה אתם מתלוננים שיש כל כך הרבה מכוניות? ברצינות?? אז אני לא מצפה שתעברו ל-Car pool או חס ושלום תחבורה ציבורית, רחמנע ליצלן, אבל תראו איזה קסם - תקנו אופנוע/קטנוע, ועדיין תישארו לבד בפינוק שלכם בבוקר בלי שאף אחד יפריע. אה כן, וגם תחסכו שעתיים מבוזבזות ביום עבודה ממוצע. יובל | 29.01.19 (ל"ת)
24. פקקים לשבת על הטריבונה ולהשמיץ שלא רואים זו טענה הידיוטית ופוליטית אם לכל משפחה יש 4 מכוניות מה אתה הגאון מציע להגביל משפחה לשתי מכוניות,המדינה משקיעה בכבישים זה שאת עיוור ולא רואה זה ענין אחר ,היום הטלביזה לא תיכתוב דבר על התנופה שיש בסלילת מחלפים וכבישים ,בזמן המערך כאשר סללו כביש באורך 200 מטר דיווחו על זה 20 פעם הטלביזיה השמולנית לא יכולה לסבול שהימין מפתח את המדינה. אזקח עינך וראה.וא תכתוב דברים לא נכונים . יוסי | 29.01.19 (ל"ת)
23. 8 - כנראה שאתה תל אביבי כי בשביל להגיע מפתח תקווה או חולון לתל אביב לא ממש אפשרי עם אופניים, ואם זה משלב נסיעה ברכבת - כבר מדובר בזמן שזהה לזחילה בפקק. בכל מקרה, אולי הרכבת הקלה תתן פתרון חלקי לבעיה. ימים יגידו.. עוד אחד | 29.01.19 (ל"ת)
22. והצפון מוזנח עוד יותר מכולם על פי הנתונים העליות האחוזיות הגדולות הן בצפון המדינה. למשל עין המפרץ 36% יציאת כביש 6 לעפולה חדרה 135% וההשקעות בצפון חלשות עד מכעיסות, בעוד שבדרום המשך כביש 6 הוא חינם בצפון הוא כאילו חינם.... רק על שימוש במנהרות!!!! דע עקא בכל קטע יש מנהרה, על נסיעה מחדרה לצומת סומך כ 40 ק"מ יש לשלם לכביש 6 המקורי + על קטע עירון עין תות, ושוב לשלם על 2 הקטעים ב-6 החדש. יחד בין 40 ל 50 שקל תלוי בשעות לרכב פרטי, על המנהרות באזור ירושלים לא משלמים אגורה, אך יש כאלו ששווים פחות אבי | 29.01.19 (ל"ת)
20. זה לא שהתאבון לאספלט לא יודע שובע זה שגם אם ישקיעו בתחבורה ציבורית, ישראל עדין בפיגור בכל מה שקשור לכבישים ומחלפים. דרור | 29.01.19 (ל"ת)
18. אזהרה בחירות = כתבות שליליות מומחה שמזהה תהליכים גיא בכור כתב צפו למבול כתבות שליליות בשל הבחירות כל יום כתבה אחת לפחות תעקבו ותזהו את הטריק . העיתונאים קיבלו פקודה מהעורכים כנראה .נא לקרוא ולהנות . ישראלי | 29.01.19 (ל"ת)
17. פעם / פעמיים בשבוע איסור שימוש ברכב לפי מס' רישוי לדוגמא, כל הרכבים שמספרם מסתיים ב- 1 לא ינועו בכבישים בימים א' , ד' . בימים אלה הנהג יקח אוטובוס או יצטרף לפול. כך חסכנו שליש מהמכוניות על הכבישים בלי עלות ובלי תשתית. אפשר לפטור תושבי מושבים וישובים קטנים מאד. פתרון חינמי | 29.01.19 (ל"ת)
16. מגיב מס' 7- גועל נפש! ממשלות ישראל ב- 30 השנים האחרונות פועלות הפוך מהצורך פיזור אוכלוסין! זה מחיל אומנם מהנגישות ומענה על צורכי מקומות עבודה ופרנסה. כמעט שהפכו את חריש לעיר חרדית גדולה שבה אין צורך בפארק תעסוקה גדול כי לא צריך לעבוד....והיום לאחר שהעיר פתוחה למגורים של כלל האוכלוסיה עדיין לא משקיעים בה בתעסוקה. אבל הכי גרוע זה תחום הבריאות. כל תושבי הפריפריה נאלצים לנדוד יותר בכבישים כדי להגיע למקום שבו ניתן לקבל את הטיפול לו הם זקוקים. תושבי הפריפריה מתים יותר מאשר תושבי חדרה- גדרה בגלל זה. העיקר שמגיב 7 מבסוט מהחיים...!!!!! ויקטור חסון | 29.01.19 (ל"ת)
15. מערכת התחבורה בישראל נראית בדיוק נמרץ כפי שנראית ממשלת הליכוד. " על הפנים " - זו תהיה מחמאה לשר התחבורה , לממשלה ולעומד בראשה. כאשר הממשלה דואגת למיסים הנילווים ממכירת רכב חדש בישראל ואינה דואגת לפיתוח תחבורה ציבורית ראויה לא צריך להיות חכם מאד על מנת להבין שאנו כבר בקטסטרופה . תמשיכו להצביע ליכוד ותקבלו קדחת. פישלזון | 29.01.19 (ל"ת)
14. יש פתרון מיידי לבעיית הפקקים, וגם לא כל כך יקר: תחבורה ציבורית בחינם לא בתשלום סמלי לא החזרים ח-י-נ-ם מדוע זה יפתור את הבעיה? כי יש הרבה אנשים שישמחו לחסוך הרבה כסף ולעבור לתחבורה ציבורית אפילו אם היא לא ממש טובה. וביננו, מי שצריך לשלם כל יום על רכבת או אוטובוס מבאר שבע לתל-אביב או אפילו בתוך גוש דן יודע שמדובר בלא מעט כסף. מדוע זה זול? כי לא צריך את מערך הגביה. לא צריך רב קו לא צריך מערך אכיפה. זיהום האוויר ירד, אז תהיה פחות הוצאה על בריאות פחות פקקים, אז צריך . השקיע פחות במחלפי ענק יקרים ואת שאר ההשקעה אפשר לגייס מתקציב המדינה/ביטחון ניר | 29.01.19 (ל"ת)
12. האם באמת יש סיבה שכמעט כל החברות בארץ ישבו בתל אביב? לפחות את משרדי הממשלה (למשל הנהלת הרכבת) תוציאו מתל אביב. זה יסיט תנועה למקומות אחרים. צריך תוכנית עידוד לביזור. לא יקרה כלום אם חברה שתצא מתל אביב לנתניה, מודיעין, חריש , אריאל תקבל פטור מארנונה והנחה במס ל10 שנים. יובל | 29.01.19 (ל"ת)
11. תאר לעצמך שיש חיים גם מחוץ לת"א (בוודאי בחיפה ובבאר שבע), ומבחינת אנשים "הכל" נמצא שם בית, עבודה, סידורים, חברים, בילויים. ל-7 - התל אביבי המתנשא | 29.01.19 (ל"ת)
10. מצחיק השר כץקוץ, כבר 10 שנים שר תחבורה, ידוע באהבתו לגזירת סרטים, רצוי עם הביב ומצלמות, אז איך הגענו לכאן? כנראה השר קצר-רואי ולא מסוגל לתכנן מהלך אסטרטגי. בקיצור פשפש שעלה למעלה שז | 29.01.19 (ל"ת)
9. הממשלה היא נרקומנית של מיסי יבוא רכב ומשרדי האוצר והתחבורה אשמים באסון הזה התכנון והביצוע של כל הפרוייקטים בתחום התחבורה הפוכים לחלוטין מהצרכים האמיתיים ולכן התוצאות הפוכות! במקום להשקיע מההתחלה בתשתיות רכבת מחושמלת שניתן להניע מתחת לאדמה ולהנגיש ישירות אל תוך מרכזי הערים, השר כץ מתגאה בביצוע הפוך: משקיע עדיין הרבה יותר באספלט וכבישים והרכבת סובלת מחסר בתקציב. מצד שני ממשיכים להשקיע ברכבת המונעת בדיזל שאותה לא ניתן להניע מתחת לאדמה. לכן בונים עוד ועוד תחנות רכבת מחוץ למרכזי הערים- ראש העין, רעננה, מודיעין וכדומה ולכן הציבור צריך עדיין את המכוניות בשביל להגיע לרכבת...הם לא רוצים שנפסיק עם העניין של המכוניות!!! לא אכפת להם מפקקים והרוגים של תאונות דרכים!!! העיקר יש להם עוד הכנסות ממיסים! ויקטור חסון | 29.01.19 (ל"ת)
8. גריטה ל2 המדהים שהפסיקו כי מיצו את התקציב של זה ( נדמה לי 30 מליון שח ) בחלםלנד אף אחד לא חשב להגדיל את התקציב סיון | 29.01.19 (ל"ת)
7. השוואה לא נכונה איזו השוואה מטופשת בין תל אביב לבאר שבע וחיפה. השאלה היא לא המהירות הממוצעת, אלא כמה זמן לוקח להגיע לאן שאתה רוצה. ובתל אביב, שהכל קרוב (ובניגוד לבאר שבע), אפשר להגיע לכל מקום במהירות יחסית, לרוב אפילו ברגל או באופניים. יואב | 29.01.19 (ל"ת)
6. איך פותרים את הפקקים? 1. מס גודש 2. השקעה מאסיבית בתחבורה ציבורית 3. הפחתה של כמות המוניות על הכביש (לא נעים לשמוע אבל זה נכון) 4. פתיחת קווי מעבורות ימית בין הצפון, הדרום והמרכז אבל... כל זה לא יקרה עד שלא תאושר תחבורה ציבורית בשבת טכנולוגיסט | 29.01.19 (ל"ת)
5. אני אסכם את זה כך מערכת חינוך כושלת,בריאות בקריסה,בועת דיור ומחירים גואים,רווחה בקריסה,תחבורה ציבורית בקריסה,יוקר מחיה בעליה,תשתיות בקריסה,בטחון פנים בקריסה,בטחון חוץ איבדנו הרתעה,שחיתות בעליה.תקציבי עתק עוברים לכת החרדים ולמתנחלים שברובם לא עובדים ולא תורמים למדינה. אבל זה לא ישנה לכל אלו שימשיכו להצביע לליכוד ולביבי,העיקר הם נוסעים לחו"ל ובמכוניות חדשות דירות חדשות,אבל עם חוב עצום לבנקים. מר בטחון וכלכלה | 29.01.19 (ל"ת)
4. תעשו יותר רכבות זה הכל רכבות בבקשה. כץ תן פתרון של רכבת לאזור חריש ונהיה מאושרים כל כך יעזור לנו! עמי | 29.01.19 (ל"ת)
3. עניין של החלטה כמו כול דבר אחר מדובר בעניין של החלטה. כנראה, מסיבה כול שהיא, אין אינטרס לשנות את המצב. שלומי ללוש | 29.01.19 (ל"ת)
2. מה עם פרויקט הגריטה? לפני מספר שנים החליטו לפרק רכבים שמעל 20 שנים על הכביש תמורת 3,000 ש"ח לרכב. לאחר שנה הפסיקו עם זה כאשר אם היו מפרקים אפילו 10,000 רכבים זה היה מוריד את העומס בכבישים. אני מרחם על הילדים שגדלים פה היום. אלון | 29.01.19 (ל"ת)
פקק שיש לו מדינה, וממשלה שלא רואה את הבעיה
30 תגובות לכתיבת תגובה