15. ל 8 א. בסוף קורס טייס כל טיס מקבל תרמוס לקפה במטוס ומחזיק לכוסות בפתחי האוורור. ב. אם מגיע מטוס סולר ותדלקת בטעות כדאי לכבות את המנוע כי מנוע זה סיפור יקר. ג. מטוסי התדלוק שולחים גם אספקה, ראה המקרה של החופה שהתנתקה - זה היה בזמן אספקה של סנדויצים ממטוס התדלוק. המתדלק ברינה | 05.02.19 (ל"ת)
14. כל-כך הרבה כסף נשרף על כילים כל-כך מיותרים. הבעיה העיקרית של כל העיניין הזה הוא: שהכסף יוצא מהאזרח (לא משנה איזה) ואם היינו מצליחים לחשוב קצת אחרת, כנראה שהיה כאן הרבה יותר טוב. (אני חושב שהתחילה אצלי שפעת ממש כשהייתי באיקאה (אכלתי שם, אבל לא נראה לי שזה המקור) ובזמן שהתחילו אצלי הצמרמורות האופייניות לשפעת הסתכלתי סביבי והבנתי שיש אנשים, לא הרבה, שזה ממש המקום שלהם... אחר כך המחשבה נדדה לגוגל, מיקרוסופט ואפל, בשלב הזה שלפתי את האייפון ובדקתי את מזור המכירות של האחרונים. מסתבר, שרבעון שלה = שנה וחצי מסחר בישראל WTF ???) משה | 03.02.19 (ל"ת)
13. עניין לא פשוט כל החארטה הזה תאכלס.. " בשפה מקצועית " כל העניין תידלוק באויר זה חארטבונה אחת גדולה מסוכנת לאלללה . פספוס קטן של החור מטוס תידלוק ומתדלק .או התנגשות עקב הפרשי מהירות ותיזמון טיימינג לא נכון ! והכל הלך קאפוט 2 מטוסים אבדו כולל הדלק איש סתם / לא חכם | 03.02.19 (ל"ת)
12. ניצן - כפרה עליך, תתחיל לדבר 2 שניות אחרי שהסרטון מתחיל... כל פעם שמפעילים את הנגן, הוא פעול על השתק כברירת מחדל, ואז כל פעם - אבל כל פעם - צריך לחזור לתחילת הסרטון... פשוט תתחיל לדבר מאוחר יותר אחד | 03.02.19 (ל"ת)
10. 1 צודק 1 אתה צודק בהחלט. אפשרי ומסוכן חוץ מהסיכון הרגיל שחילות אוויר ממעטים לעשות. מ. טיס לשעבר | 02.02.19 (ל"ת)
9. מסכים לגמרי עם מגיב 7, זה ממש מעצבן! הרבה פעמים רוצים לעשות Pause לסרט כדי לבחון את הפריים, למה אתם מקטינים ??? מישהו | 02.02.19 (ל"ת)
8. לא נראה לי פתרון מעשי... קודם כל מי קובע כמה לשלם בתדלוק ואיך ? אם אני צריך 95 ומגיע מטוס עם סולר ? ואיך אני ממלא מים כחולים בווישרים הא ? וכולם יודעים שעוצרים לתדלוק אז קונים גם קפה... אז מה יקרה, יורידו גם צינור קפה ?. בקיצור , זה לא יתפוס. הספקן מהדלק | 02.02.19 (ל"ת)
4. דבר אחד לא ברור לי, איך מגנים על מטוס תידלוק גדול ואיטי מעל שטח אוייב? המטוסים האלו נראים כמו ברווזים במטווח, איך הצליחו להגן עליהם? אורי | 02.02.19 (ל"ת)
1. תידלוק קרקע עדיף ניתן לתדלק מטוסים גם ללא מטוס תידלוק באויר הכוונה ממטוס אחד לשני . אלא שיש בעיה אי אפשר לדעת את הכמות כי אין מונה . וזה מסכן את המטוס שמתדלק שכן הוא יכול להעביר את כל הדלק למטוס המתודלק והוא עצמו יישאר ללא דלק . בכל אופן הדרך הכי לתדלק מטוס זה על הקרקע . אם אין ברירה ויש אילוצים מבצעיים כמו מרחק ותקיפה ביעדים מרוחקים ( תידלוק אוירי היא משימה מסוכנת ביותר ומורכבת ) אז ניתן להשתמש בתידלוק אויר אבל זה צריך להיות כברירת מחדל וכורח הנסיבות . מתדלק | 01.02.19 (ל"ת)
מפעלולן עם לאסו לנווה מדבר בשמיים: כך נולד התדלוק האווירי
16 תגובות לכתיבת תגובה