אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מפעלולן עם לאסו לנווה מדבר בשמיים: כך נולד התדלוק האווירי

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
ל 8
א. בסוף קורס טייס כל טיס מקבל תרמוס לקפה במטוס ומחזיק לכוסות בפתחי האוורור. ב. אם מגיע מטוס סולר ותדלקת בטעות כדאי לכבות את המנוע כי מנוע זה סיפור יקר. ג. מטוסי התדלוק שולחים גם אספקה, ראה המקרה של החופה שהתנתקה - זה היה בזמן אספקה של סנדויצים ממטוס התדלוק.
המתדלק ברינה | 05.02.19
14.
כל-כך הרבה כסף נשרף על כילים כל-כך מיותרים.
הבעיה העיקרית של כל העיניין הזה הוא: שהכסף יוצא מהאזרח (לא משנה איזה) ואם היינו מצליחים לחשוב קצת אחרת, כנראה שהיה כאן הרבה יותר טוב. (אני חושב שהתחילה אצלי שפעת ממש כשהייתי באיקאה (אכלתי שם, אבל לא נראה לי שזה המקור) ובזמן שהתחילו אצלי הצמרמורות האופייניות לשפעת הסתכלתי סביבי והבנתי שיש אנשים, לא הרבה, שזה ממש המקום שלהם... אחר כך המחשבה נדדה לגוגל, מיקרוסופט ואפל, בשלב הזה שלפתי את האייפון ובדקתי את מזור המכירות של האחרונים. מסתבר, שרבעון שלה = שנה וחצי מסחר בישראל WTF ???)
משה | 03.02.19
1.
תידלוק קרקע עדיף
ניתן לתדלק מטוסים גם ללא מטוס תידלוק באויר הכוונה ממטוס אחד לשני . אלא שיש בעיה אי אפשר לדעת את הכמות כי אין מונה . וזה מסכן את המטוס שמתדלק שכן הוא יכול להעביר את כל הדלק למטוס המתודלק והוא עצמו יישאר ללא דלק . בכל אופן הדרך הכי לתדלק מטוס זה על הקרקע . אם אין ברירה ויש אילוצים מבצעיים כמו מרחק ותקיפה ביעדים מרוחקים ( תידלוק אוירי היא משימה מסוכנת ביותר ומורכבת ) אז ניתן להשתמש בתידלוק אויר אבל זה צריך להיות כברירת מחדל וכורח הנסיבות .
מתדלק  | 01.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת