18. פרופסור משה גבעוני כותב על קו העמק . מדבריו אני למד כי לא נסע מעולם בקו הצפוף על מסילה אחת טעות שעוד נשלם על כך בעתיד, כי אי אפשר לתגבר רכבות על פי ביקוש. הפרופסור הנכבד כנראה לא ראה את הפקקים בכבישים מעפולה לחיפה בשעות הבוקר וחזרה בערב. הרכבת העמוסה מצילה אותנו תושבי העמק מהפקקים למרות שאנו הנוסעים מצטופפים בקרונות כי אין מספיק מקום ברכבת. הפרופסור הנכבד לא ראה את מגרש החניה המלא בתחנת הרכבת בעפולה . הפרופסור הנכבד לא עלה בקושי לרכבת בבוקר בתחנת כפר יהושע כשהרכבת כבר מלאה עד אפס מקום. יתכבד הפרופסור הנכבד יצא ממגדל השן ויבקר בתחנות העמק ורק לאחר מכן יכתוב על מה שראה. ד''ר מאיר אוניברסיטת חיפה | 31.01.19 (ל"ת)
14. ביבי לא אשם. ביבי הוא רק בשביל לקחת קרדיטים. איך ביבי לא אשם? השיטה פשוטה, לעולם לא תשמעו אותו אומר מילה על מערכת הבריאות, יוקר המחיה, בעיות התחבורה ושאר מפגעים. לשיטתו מי שמתיחס לבעיות הוא אחראי. בני | 30.01.19 (ל"ת)
13. איפה שנוגעים, היכן שחוקרים, בנוגע להשקעת תקציבי המדינה מוצאים כשלים תקציב המדינה מנוהל בזילזול סדר העדיפויות בהשקעות אינו מתחשב בצרכי האזרחים אלא בלחצים שונים ומשונים. כל ההחלטות הן בידי פקידים ולא בידי נציגינו בכנסת שמבינים כלום בתקציב בכסף ובהשקעות. כספים רבים זולגים למקומות עלומים ולפעילויות פוליטיות בשוליים ההזויים של המפה. מדינה נכשלת | 30.01.19 (ל"ת)
11. מדינת חלם מצד אחד לא עושים תחבורה ציבורית טובה בשבת. אז אנשים קונים רכב פרטי להתנייע בשבת. ואז יש מלא רכב פרטי ופקקים וזיהום ותאונות. ואז משקיעים מליארדים בשיפור הכבישים מחלפים וכו. ואז לא נשאר כסף ליעול תחבורה ציבורית. וחוזר חלילה. צאו מהפלונטר. י"ע | 30.01.19 (ל"ת)
9. מה הפלא? בדוק מי השר ומי ראש הממשלה ותבין הכל שני אנשים קטנים שכל מה שמעניין אותם זה תקשורת זה עם הסרטים והמצלמות והשני עם ההופעות בטלוויזיה יחד עם מע"צ המושחתת והטיפשה וקיבלת תשתית תחבורתי של עירק שז | 30.01.19 (ל"ת)
8. מה הקשר בין % גידול תוצר ל% השקעה בתשתיות? שני מספרים האלה מציגים דברים שונים. אם תוצר גדל ב 4% גם סכום השקעה בתשתיות יגדל ב 4% (ועדיין יהיה % תוצר קבוע של 3%) מיזר | 30.01.19 (ל"ת)
6. חצי אמת. חלק גדול מהסיבה שתקציבים לא ממומשים היא התארכות היציאה לביצוע אם משוריינים 10 מיליארד שח לביצוע מסילת רכבת ב2019, אבל המכרז נתקע אצל החשב הכללי ובבתי משפט שנתיים - ברור מאליו שהתקציב לא ינוצל ב2019 וייגרע לטובת צרכים אחרים. לא אוגרים תקציב משנה לשנה - וטוב שלא, אחרת כל פוליטיקאי היה עושה מהמשרדים קופה קטנה. יוני | 30.01.19 (ל"ת)
5. גבעוני אתה מדבר שטויות מסילת העמק היא פרויקט חשוב מאין כמוהו , הרכבות מלאות בנוסעים ולדעתי עשו טעות שלא סללו מסילה כפולה. צא מהבועה שלך ברמת אביב לאזורים אחרים בארץ ותראה שגם למי שלא גר במישור החוף יש זכות להינות מתחבורה ציבורית נאותה. אלון | 30.01.19 (ל"ת)
2. זה בטח מחקר שמאלני,כי השר כץ ימני ואינו טועה,וביבי קיסר מושלם העיקר כץ מבלבל לנו את המוח שהוא עומד בראש התנופה של הבניה בארץ. הרי חצי מהתוכניות נעשו לפני תקופתו..אבל מה שכן נכון הוא הביא רק 50% מהתקציב. כלומר הוא עשה רק 50% מהעבודה...בעולם נורמלי הוא צריך להתפטר,אבל כבר הוכח שעדת אהבלים מנהלת את המדינה,כמו ברץ המבחנים של עורכי הדין..מספיק 50% כדי לעבור את הבחינה. אנחנו הופכים לעם של אהבלים..ולכן טוב שנקבל שרים וראשי ממשלה שמומחים בלעבוד על אהבלים כמונו... הידד לביבי הקיסר יחי יחי יחי נמרוד | 30.01.19 (ל"ת)
1. היית רוצה לחשוב שכל המיסוי המשוגע על רכב הולך לאן יותר מ100% מס על רכב ודלק, ולאן זה הולך? לא לתחבורה. יפה. נאיבי | 30.01.19 (ל"ת)
לתחבורה אין מפלגה, והתקציבים הפקר
18 תגובות לכתיבת תגובה