אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לתחבורה אין מפלגה, והתקציבים הפקר

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
פרופסור משה גבעוני כותב על קו העמק . מדבריו אני למד כי לא נסע מעולם בקו הצפוף
על מסילה אחת טעות שעוד נשלם על כך בעתיד, כי אי אפשר לתגבר רכבות על פי ביקוש. הפרופסור הנכבד כנראה לא ראה את הפקקים בכבישים מעפולה לחיפה בשעות הבוקר וחזרה בערב. הרכבת העמוסה מצילה אותנו תושבי העמק מהפקקים למרות שאנו הנוסעים מצטופפים בקרונות כי אין מספיק מקום ברכבת. הפרופסור הנכבד לא ראה את מגרש החניה המלא בתחנת הרכבת בעפולה . הפרופסור הנכבד לא עלה בקושי לרכבת בבוקר בתחנת כפר יהושע כשהרכבת כבר מלאה עד אפס מקום. יתכבד הפרופסור הנכבד יצא ממגדל השן ויבקר בתחנות העמק ורק לאחר מכן יכתוב על מה שראה.
ד''ר מאיר אוניברסיטת חיפה | 31.01.19
13.
איפה שנוגעים, היכן שחוקרים, בנוגע להשקעת תקציבי המדינה מוצאים כשלים
תקציב המדינה מנוהל בזילזול סדר העדיפויות בהשקעות אינו מתחשב בצרכי האזרחים אלא בלחצים שונים ומשונים. כל ההחלטות הן בידי פקידים ולא בידי נציגינו בכנסת שמבינים כלום בתקציב בכסף ובהשקעות. כספים רבים זולגים למקומות עלומים ולפעילויות פוליטיות בשוליים ההזויים של המפה.
מדינה נכשלת | 30.01.19
6.
חצי אמת. חלק גדול מהסיבה שתקציבים לא ממומשים היא התארכות היציאה לביצוע
אם משוריינים 10 מיליארד שח לביצוע מסילת רכבת ב2019, אבל המכרז נתקע אצל החשב הכללי ובבתי משפט שנתיים - ברור מאליו שהתקציב לא ינוצל ב2019 וייגרע לטובת צרכים אחרים. לא אוגרים תקציב משנה לשנה - וטוב שלא, אחרת כל פוליטיקאי היה עושה מהמשרדים קופה קטנה.
יוני | 30.01.19
2.
זה בטח מחקר שמאלני,כי השר כץ ימני ואינו טועה,וביבי קיסר מושלם
העיקר כץ מבלבל לנו את המוח שהוא עומד בראש התנופה של הבניה בארץ. הרי חצי מהתוכניות נעשו לפני תקופתו..אבל מה שכן נכון הוא הביא רק 50% מהתקציב. כלומר הוא עשה רק 50% מהעבודה...בעולם נורמלי הוא צריך להתפטר,אבל כבר הוכח שעדת אהבלים מנהלת את המדינה,כמו ברץ המבחנים של עורכי הדין..מספיק 50% כדי לעבור את הבחינה. אנחנו הופכים לעם של אהבלים..ולכן טוב שנקבל שרים וראשי ממשלה שמומחים בלעבוד על אהבלים כמונו... הידד לביבי הקיסר יחי יחי יחי
נמרוד | 30.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת