אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"לחזור הביתה באוטובוס היה לוקח לי 3.5 שעות"

151 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

144.
למי שמאשים שהיא גרה רחוק,ראשל"צ 12 ק"מ בשעה ורבע
אני נוסע מתל אביב לשני הכיוונים צפון ודרום,צפון גוש דן עוד מפונקים על ידי הממשלה,דרום גוש דן זוועה כל היום .ראשלצ אוניברסיטת תל אביב 12 קילומטר בשעה ורבע ,ואם תחפצו בתחבורה ציבורית ,קו 174 המיתולוגי מאזור הקיריה לראשלצ ,תמיד עמוס ,עמידה צפופה במשך יותר משעה ,תענוג ,עם כל הצועקים בסלולרי,והריצה כשמקום ישיבה פתאום מתפנה
דרום גוש דן | 31.01.19
138.
לא סתם המשכורות במרכז גבוהות יותר מבצפון.
אני גר באזור המרכז והציעו לי תפקיד עם משכורת גבוהה משמעותית ממה שאני מרוויח היום וסירבתי כי היא במרכז תל אביב. למה שאבזבז 3 שעות כל יום (במקרה הטוב) על תחבורה ציבורית (רכב אין מה לדבר בכלל), בשביל להרוויח קצת יותר כסף? נוחות לפעמים חשובה יותר מכסף. לא חוכמה להרוויח 40% יותר אבל לעבוד גם 40% יותר בגלל הנסיעות.
חריק | 30.01.19
136.
נת"צים בכל כביש ראשי
"האוטובוסים יעילים בכיוון הלוך, כי מנתניה עד לתוך תל אביב ישנם כבישים מיוחדים לתחבורה ציבורית" - זו הדרך היחידה להבטיח קיבולת גבוהה וגם מהירות סבירה בנתיב. אוטובוס כל 4-3 דקות - האוטובוסים מהירים, ומספר האנשים שעוברים בשעה לא פחות מאשר בנתיב רכב פרטי עמוס. בשעות העומס כמעט כל אוטובוס במדינה מלא ב-40 איש לפחות, ולעומת זאת 90% מהמכוניות התקועות בפקק מסיעות בן אדם אחד, תיק לא גדול והרבה אוויר.
עידו | 30.01.19
135.
מדהימות פה התגובות של תושבי מרכז שאין להם מושג מהחיים שלהם
- ישוב מבודד שנמצא בחור בקצה העולם?? מושב היוגב נמצא ליד צומת מגידו, שהיא אחת הצמתים המרכזיים ביותר בין איזור המרכז לצפון הארץ. תנסו להגיע משם לאיזור המרכז בשעות השיא... - היא לא טוענת שאין תחבורה ציבורית. יש רכבת ויש אוטובוסים. אבל הגישה אל הרכבת זוועתית, ונסיעה בתחבורה הציבורית תיקח בכל מקרה זמן כאילו היא גרה במטולה ועובדת באילת. זה נראה לכם סביר?? - זו דוגמא שולית?? ממש לא! זו דוגמא שמייצגת את רוב המדינה שמחוץ למדינת תל אביב. גם אם גרים 90 ק"מ מהעבודה, אין סיבה שהנסיעה תיקח 3.5 שעות!! גם היא לא מצפה להגיע תוך חצי שעה הביתה, אבל מה שקורה בפועל זה לא סביר בעליל! - מדוע אין נתיבי תח"צ גם בכיוון צפון? מדוע הנגישות לרכבת בצפון היא כלכך גרועה? כי מה שמחוץ למדינת תל אביב לא ממש מעניין.
עודד | 30.01.19
133.
מדינת עולם שלישי או רביעי
מדינת קומבינות וקארטלים הליסינג הרס את המדינה אין תחבורה ציבורית למה? כי 70% מס על הדלק זה יותר בריא לאוצר כי מאות מיליארדים של אגרות רישוי וקנסות זה יותר בריא לכיס של האוצר. בקרוב כולם יעמדו בחניה בבית עם תהיה וידברו עם השכן דרך החלון
אריק | 30.01.19
132.
וגר ביקנעם
ועובד בנתב''ג. יוצא ב 0900 מגיע 10:20. עוזב ב 19:00 מגיע ב 20:10. כל יום . כביש שש היה שיפור עד שכל חברות המשאיות השתלטו עליו. חיים קקה. נסו לחיות ממשכורות בצפון ותגיעו לחרפת רעב. רכבות זה פיזדייץ לא מחוברות לא מסונכרנות לקוי האוטובוס. צריך לעודד סלילת ציר רכבת מקביל לציר כביש שש ולמנהר את היציאה בעין תות בגלל הפרשי גובה. במקום זה עשו רכבת משום מקום לבדיחיפה. מדינה מפגרת. מליוני מכוניות קופסא במחיר 50,000 שח לאוטו והכבישים סתומים. תעסוקה חרא בצפון. וכשעובדים מהבית נדפקים בעבודה כי אתה בברנז'ה.
חי כך 22 שנה | 30.01.19
128.
הבעיה היא אנשים כמוהה
שתגור בצפון או בדרום, מה היא מצפה שהיא גרה\עובדת בפיצוץ אוכלוסין הזה שנקרא מרכז. הצפיפות הזאת פשוט אידיוטית...בתכלס מה אכפת לי, תמשיכו לסבול, לחיות בלחץ, לא להבין למה ולהתלונן על זה.. מצידי תישארו עיוורים כל חייכם ואני אשאר ב"חור" הרגוע שלי בכיף.
היי | 30.01.19
126.
התגובות המתנשאות פה מגוחכות
"תעבדי מהבית" - באמת? מי ישלם לה על זה? "תצאי מהבית בחמש" - לא כל מקום עבודה גמיש בשעות ויש לה ילד "תעבדי למרכז" - למה מי אתם שתחליטו עבודה שהיא צריכה לעזוב את ביתה ולעבור לגור בגוש דן היקר, המזוהם והצפוף? הבעיה אינה בה אלה בתאגידים שמתעקשים על הקמת משרדים במרכז ובתחבורה הציבורית העלובה והפרימיטיבית שלנו
נס ציונית | 30.01.19
117.
3 שעות נסיעה ביום שווים לחודש בשנה על הכביש
להיות יותר מ3 שעות ביום על הכביש זה ביזבוז זמן ממדרגה ראשונה. חודש בשנה נטו שאתה על הכביש, פשוט הזוי שאנשים מסכימים לזה בשביל עבודה. התחבורה הציבורית בארץ היא בדיחה עצובה וההתפארות של כ"ץ וביבי שיושבים כבר יותר מעשור בתפקיד ולא הצליחו אפילו לקדם בקצת את פתרון הבעיה. מקימים מחלפים וכבישים אבל בתחבורה הציבורית לא משקיעים. הקו רכבת היחיד בגוש דן יהיה מוכן עוד שנים רבות ולא ישפר כלום את הפקקים בכניסה לעיר. במקום ליצר מערך אוטובוסים כמו המטרונית בחיפה - מופרדים בנת"צ יעודי מוגבה, אוטובוס מכל מקום ובזמינות גבוהה, עושים הכל הפוך ומשקיעים מליארדים בקו רכבת לבירה וקו רכבת אחד מפ"ת לבת ים. זאת פשוט שערורייה ההתנהלות של כ"ץ החכמולוג והמושחת.
פקקוס | 30.01.19
106.
ישראל היא מדינה קטנה עם תחבורה ציבורית של שממה
במדינה עם שטח כל כך קטן אין סיבה שהתחבורה הציבורית לא תשרת ביעילות גם מקומות יחסית מרוחקים. 90 קילומטרים בין הבית לעבודהזה לא מרחק עצום, אבל די רחוק. היא בוחרת לגור כך כך רחוק אז תהיה לה דרך ארוכה, אבל אין שום סיבה שהתחבורה הציבורית לא תגיע גם לישוב שלה. אבל כשהתחבורה הציבורית לא פועלת בסופי השבוע אף אחד לא יוותר על הרכב הפרטי. מי שכבר יש לו רכב פרטי ישתמש בו גם בשאר השבוע, ומכאן הפקקים.
לומי | 30.01.19
99.
נו טוב מי שרוצה איכות חיים במושב מרוחק יצטרך לנסוע זמן רב
90 ק"מ ממקום העבודה זה מוגזם אני מסכים שצריך תחבורה יעילה יותר , אם זאת כרגע מומלץ למצוא מגורים קרוב למרכז יותר ומי שיכול מומלץ לנסוע על דו גלגלי (נכון שיש סיכון) אבל זה הפתרון. או לשנות שעות עבודה להתחיל יום עבודה ב07:00 בבוקר ולסיים ב 15:00 .
גלעד | 30.01.19
98.
ל-37: אדון יצחק התל אביבי הנעלה
א. תחבורה ציבורית בארץ לא עומדת בקנה אחד עם תחבורה ציבורית בעולם המפותח. אין ויכוח. אבל היא לא גרה במטרופולין גוש דן. היא לא גרה בשום מטרופולין. ב. היא בחרה לגור בישוב נידח וצריכה להתמודד עם השלכות בחירתה. למה שמשלם המיסים יסבסד לגברת תחבורה ציבורית פרטית? מה יותר חשוב לבנות מערכת הסעת המונים שתשרת 1.5 מיליון בני אדם בגוש דן או תחבורה ציבורית שתשרת במקרה הטוב כמה מאות נוסעים ביום? ג. צעירים מוזמנים לפתוח פאב גם בראש העין. ואם כל כך מתחשק להם לבלות בתל אביב שיסעו. או שימשיכו לגור בתל אביב וישלמו את המחירים של העיר. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. ד. במדינת ישראל לא חסר אופציות מגורים "ראויות". מוזמן לקנות דירה חדשה באשקלון ליד הים ב-1.2 מיליון שקל. לא מספיק ראוי לכבודו?ומה זה היציאה המתנשאת והדוחה הזאת "לגור במקומות כמו ראש העין"?! כל מי שלא גר בתל אביב הוא לא בן אדם?
לאדון יצחק | 30.01.19
95.
הרבה יותר גרוע מהאיום האיראני
הפקקים בכבישים יגמרו אותנו הרבה לפני האיום האיראני. אני גרה בגליל העליון. כדי להיות ב-09:00 בבית ברל. עדיף לי לצאת ב-05:10 ולהגיע לקראת 07:30. אחרת אני נתקעת בפקקים איומים. כשאני יוצאת ב-05:00 אני נתקעת בפקקים סבירים. ורכבת? הכי קרובה בכרמיאל. מרחק 45 דקות נסיעה מביתי בלי פקקים. (ויש פקקים למקרה שתהיתם). והרכבת עוברת דרך חיפה וכל השיט הזה (כתוב בכתבה). ולך תתנייד במרכז. אויבינו יכולים לשבת בחיבוק ידיים, ולראות אותנו גומרים את עצמינו. הם לא צריכים לעשות כלום. אנחנו חיים במדינה קשה ובלתי אפשרית.
טליה | 30.01.19
88.
חבל שלא מנכלית המידע לחופש התנועה
ובלי קשר אליה ספציפית - כולכם וכולנו וכולם בכיינים חסרי אונים ותושיה*. הפכנו להיות מדינה שכל יעודה בחיים זה לעבוד כמה שיותר קשה בשביל להרוויח כסף שהולך על האוטו והדלק שלנו ושאלו יגיעו לקומץ מושחתים בשלטון וההון. וזה לא רק בעבודה. עושים צבא ומתים ונהרגים בשביל להגן על מתקן גז. באמת. אני יודע שאי אפשר להכיל את זה, אבל מצבינו גרוע כמו מדינת עולם שלישי מנוצלת. מדינת עבדים. ביזיון. *תושיה=צריך לגרום לתחבורה ציבורית בכל מקום במדינה הפיצית הזאתי, ובכל יום בשבוע. או שנוח לכם להישאר עבדים. בכל מקרה זה ישתנה כי או שמדינת ישראל תשמיד את עצמה, או שבאמת יקח 6 שעות לאנשים להגיע לעבודה העלובה שלהם ואולי אז ישברו ויפציצו כבישים סופסוף.
הכתובת על הקיר. | 30.01.19
85.
ככה מבינה אותך
אני גרה בחיפה ועובדת ברמלה. הנסיעה לוקחת לי שעתיים לכל כיוון לפחות. נוסעת הרבה ברכבת. שם מבטלים רכבות ולא עומדים בזמנים על שירות לקוחות מעולם לא שמעו. לצערי הנתון הזה לא מעניין אף אחד. בלונדון מרחק נסיעה כזה ברכבת אורך פחות משעה. הטכנולוגיה והקדמה תהיה חייבת להגיע גם לפה
ענת | 30.01.19
84.
גר ליד תחנת רכבת כפר יהושע ועדיין נוסע באוטו...
כל כך שמחתי שפתחו את התחנה בכפר יהושע - כבר ראיתי את עצמי נוסע בתחבורה ציבורית מהעמק למרכז. אני 10 דקות בכפר יהושע והליכה של כ 10 דקות מהתחנה למשרד - נשמע אידיליה נכון?! בפועל, נסיעה ברכב פרטי לוקח 60 דקות מדלת לדלת בעוד שתחבורה ציבורית 105 דקות - כל כיוון. גם ככה אני עובד שעות ארוכות אז עוד 90 דקות כל יום בדרך לא מתאים לי. אנסה שוב שיגדילו את מספר הרכבות ויחנכו קו ישיר בין העמק למרכז
דודו | 30.01.19
80.
פקקים ותחבורה ציבורית
אני נוסע כל בוקר לעבודה מתחנה מרכזית תל אביב לתחנה מרכזית הרצליה לוקח לי שעה וארבעים דקות על השעון לצאת מהבית ולהגיע לעבודה בתחבורה ציבורית אם מתמזל מזלי ואשתי משאירה לי את הרכב זה לוקח לי 20 דקות בדיוק לעשות את אותו מסלול 20 דקות בדיוק!! תחבורה ציבורית שעה וארבעים !! אז למה כולם מתפלאים שאף אחד לא רוצה להתקרב לתחבורה ציבורית .
שמוצניק  | 30.01.19
79.
רק נתיבי תחבורה ציבורית
"האוטובוסים יעילים בכיוון הלוך, כי מנתניה עד לתוך תל אביב ישנם כבישים מיוחדים לתחבורה ציבורית" אוטובוס אחד בבוקר = 50-60 איש. נת"צ שעובר בו אוטובוס כל 3-4 דקות מעביר יותר אנשים מנתיב רכב פרטי עמוס. ברור לחלוטין ש-50 איש צריכים לקבל עדיפות על אדם יחיד ברכב.
דוד סבג | 30.01.19
65.
ישראל כץ - שר התחבורע הכושל ביותר בתולדות המדינה
משקיע מיליארדים בפרוייקטים מיותרים במקום להשקיע בתחבורה ציבורית יעילה וזמינה. דוגמאות: א) נמל הכרמל המיותר שנכון שחלק מההשקעה בו היא מכסף פרטי, אבל עדיין המדינה משקיעה בו באופן ישיר כ-16 מיליארד שקל! זה כולל שטחי התארגנות, דרכי גישה, וכיוצ"ב. ב) הרכבל מהצ'ק פוסט לאוניברסיטה - השקעה של מעל 300 מיליון שקל בהקמה (אומדן נוכחי כשאנחנו רק בתחילת הדרך) ועוד 15 מיליון ש"ח בשנה לתפעול. את אותו אפקט בדיוק ניתן היה להשיג ע"י תיגבור האוטובוסים הקיימים (אפילו אותם זמני נסיעה משוערים כמו ברכבל!) בעלות כוללת של פחות מ-10 מיליון שקל לשנה (רכש + תפעול). וכולי וכולי, איפה שרק מסתכלים. תמיד מעדיף להשקיע מיליארדים בפרוייקטים במצטלמים טוב במקום מיליונים בודדים בפקוייקטים שיעשו שינוי מיידי.
משלם מיסים | 30.01.19
62.
14 צודק, אם מנכל"ית בת 31 תעבירי את המשרד למושב שלך, 5 דקות בהליכה
לי היה משרד בפ"ת כי השותף שלי גר בבניין ממול. מאז שאני ללא השותף המשרד שלי נמצא במושב, ארבע מדרגות ירידה מקומת המגורים - דלת נפרדת. מנכ"ל עם סנדלים. בנושא הרגולציה, הגיע הזמן שמינהל מקרקעי ישראל ישלט בידי הציבור ולא הפקידים. היום המשרד שבכפר "לא חוקי"...
נעם, השרון | 30.01.19
57.
כל חברה צריכה לבחור יום בשבוע שבו כולם עובדים מהבית
זה יכול להוריד את העומס ב-20% (קצת פחות כמובן, כי יש עבודות שלא ניתן לעשות מהבית). המדינה צריכה כמובן לוודא שבחירת הימים יוצרת התפלגות אחידה על פני השבוע. כמובן, נשארת הבעיה של הבאת הילדים לגנים, אבל את זה יכול לעשות ההורה שיוצא באותו יום לעבודה. לחלופין, אפשר להחליט שהילדים נשארים בבית באותו יום. זה קצת יוריד את התפוקה של אלה שעובדים בבית, אבל פחות מכמה שחמש שעות על הכביש מורידות אותה.
ברק | 30.01.19
54.
תגובה ל 24
בתור חיפאי שעובד בהרצליה, עם רכבת שדורשת החלפה בבנימינה לוקח כמעט שעתיים להגיע מהבית עד לפתח העבודה. והמרחק לא מצדיק כזה זמן. דבר שני לכל מי שכותב כאן שעדיף לגור קרוב למקום העבודה, זו טעות אסטרטגית לרכז את כל מקומות העבודה והאוכלוסייה בגטו גוש דן, כנראה מנהג גלותי שנשאר אצל היהודים. הפתרון הוא לתגמל מקומות עבודה בפריפריה של גוש דן וכך גם לפזר את האוכלוסייה שתוריד גם את מחירי הדיור על הדרך ותאפשר לצעירים נקודת התחלה שפוייה יותר. בינתיים בפועל כולם בורחים מהצפון והדרום למרכז ויוצא שכל המגזר ממלא את הוואקום שנוצר והיהודים דחוסים בפקקים וגורדי שחקים צפופים ומזוהמים.
micmic | 30.01.19
52.
תגובה ל 22
לפני שאת שולחת את כל המדינה לראש העין, רק שתדעי שאנחנו גרים בראש העין ועובדים בתל אביב, ואשתי 3 שעות בנסיעות כל יום, עם הרכבת או בלעדיה, הרכבת לא מקצרת לה כלום כי לוקח להגיע חצי שעה מראש העין לרכבת, ואני בערך שעתיים על הכביש רק בגלל שאני יוצא ב 6 בבוקר כדי להמנע מהפקקים, אז במקום למצוא פתרונות הזויים לבעיות שמציפים פה, תתרכזי בתמונה הגדולה יותר - יש בעיות רציניות בתחבורה בארץ, ולא משנה איפה אתה גר ואיפה אתה עובד
יובל | 30.01.19
45.
אין מפלגה לתחבורה ציבורית
השר כץ לא עשה כלום 10 שנים . חייב לעוף הביתה. הצרה שכל חברי הכנסת וכל השרים לא משתמשים בתחבורה ציבורית. ונרד הלאה כל הבכירים עד הפקידים במשרדי ממשלה . לא משתמשים בתחבורה ציבורית אז למה שישתנה כאן משהו.? בארהב וארופה ראשי ערים נוסעים ברכבת באופניים. רק כאן בארץ הנחשלת יש להם רכב פרטי וצקלקה.
ezra | 30.01.19
44.
יש פקקים אבל רבק 180ק"מ ביום גם בכבישים ריקים זה לא לעיניין
הלוואי עלי מהירות ממוצעת של 36 קמ"ש, אני נוסע כ 25 ק"מ לכל כיוון ובשעות הבוקר זה יכול להמשך למעלה משעה (משהו כמו 22 קמ"ש ממוצעים). צריך לטפל בפקקים צריך לשפר משמעותית תחבורה ציבורית אבל צריך להתחיל ולהמשיך איפה שיש תנועה לא הגיוני להשקיע ברכבת שיסעו בה אולי 50 אנשים ביום לא הגיוני להתחיל בפתרונות למי שמחליט לעבוד (או לגור) במרחק של כמעט 100ק"מ ! בעיית התחבורה בארץ היא קשה, חבל שהדוגמה שהבאתם הזויה.
ג'וני | 30.01.19
41.
אז נשאלת השאלה למה לעזאזל את גרה בחור הזה?
בשביל בית ענק עם חצר? כמישהו שמתגוררר בצפון ובורח השנה למרכז אני יכול להגיד שהחיים כאן הם מאוד יקרים וממש לא שווים. מעבר לפקקים שנוצרו כאן בשנים האחרונות, הוצאות הדלק המטורפות חוסר בחיי תרבות ופנאי. ועל אפשרויות תעסוקה אין בכלל על מה לדבר. הגליל בכלל הפך להיות פרבר אפור, יקר ונטול חיים. לא ממליץ בכלל להגיע לכאן
ללא שם | 30.01.19
34.
תגובה ל24
מה שהכותבת מנסה להגיד זה שהתחבורה הציבורית בארץ לא עומדת בקנה אחד עם התחבורה הציבורית בעולם המפותח. 90 ק"מ מהבית למשרד לא נחשב למרחק גדול בערי מטרופולין כמו ניו-יורק, לונדון, פריז, מוסקבה וכו' וגם אם היא גרה בישוב "נידח", עדיין צריכה להיות לה אפשרות להתנייד בתחבורה ציבורית או לחילופין להגיע לתחבורה ציבורית בזמן סביר מהבית, גם אם אין לה מסילה ליד הבית. לגבי הטענה השניה של בכיינות על שכר דירה בתל אביב - העיר תל אביב כל כך מבוקשת בזכות אותם הצעירים שגרים שם. ברגע שהם יעברו לראש העין, לא יהיה מה לחפש בתל אביב. כמו כן, מה את מציעה, שבפעם הבאה שצעיר/צעירה ירצו לרדת למפגש בפאב יצטרכו לעלות לרכבת ולנסוע 30 דקות? מה יש להם לחפש בראש העין? הבעיה הגדולה יותר שהדור העתידי של מדינת ישראל מתקשה להבטיח לעצמו מגורים ראויים אף על פי שהם אנשים משכילים, אקדמאים, עובדים בעבודות מתגמלות, ועדיין לפי דעתך צריכים לגור ביישוב כמו ראש העין. אז מי צריך לגור בתל אביב?
יצחק | 30.01.19
33.
אני גרה ברמת גן 3 ק"מ מהעבודה ולוקח לי 45 דקות באוטובוס כי אין נתצ באלוף שדה
מה אתם מראיינים אנשים שגרים בחור? תראיינו אנשים שגרים שלושה ארבעה קילומטר מהעבודה שלהם ולוקח להם 45 דקות לנסוע באוטובוס. אוטובוס של שתי תחנות שלוקח לו 15 דקות כדי להגיע לאלוף שדה + אוטובוס באלוף שדה שנוסע בקו ישר עד לעבודה שלי ולוקח לו לפחות 30 דקות כי האוטובוס מחכה בפקקים כמו כולם בהיעדר נת"צ. באופניים (לא חשמליים) לוקח לי 25 דקות, אבל זה לא תמיד אפשרי כשיורד גשם ובטח לא מתאים למבוגרים או לאנשים עם מוגבלויות.
רמת גנית | 30.01.19
24.
לא הבנתי מה את רוצה בדיוק
יקירתי את רק מחזקת את התדמית הגרועה שיש לדור שלנו. (ילדי שנות ה-80 ו-90) את גרה במרחק 90 ק"מ מתל אביב באיזה ישוב נידח ומצפה שיניחו עבורך מסילת ברזל מהבית למשרד? או אולי נתיב תחבורה ציבורית שעליו יסע אוטובוס כל חמש דקות? בחייך... תחבורה ציבורית נועדה לנייד המוני בני אדם ממרכזי מגורים למרכזי תעסוקה לכן קוראים לתחבורה ציבורית "תחבורת המונים". לא מדובר באמצעי תחבורה פרטי שנועד למלא כל גחמה שלך. תעברי לגור בחיפה ותסעי לעבודה ברכבת שתיקח אותך למרכז ב-50 דקות או תמצאי עבודה באזור שלך. כתבות מהסוג הזה רק יוצרות זילות לבעיות אמיתיות. זה כמו הכתבה שפורסמה לפני חודש על כל מיני בכיינים תל אביבים שמתקשים לשכור ב-7,000 ש"ח בחודש כאשר בראש העין במרחק 25 דקות נסיעה ברכבת ממרכז תל אביב יש דירות חדשות ב-4,000 ש"ח, אבל זה לא מספיק מגניב עבורם.
נו באמת | 30.01.19
18.
גרים ליד מקום העבודה.
כמו בארה"ב, גרים ליד מקום העבודה. זה מה יש. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה - רצית שלווה של מושב בעמק יזרעאל? לא חושב שבכלל יש לך דקה להינות מהשלווה הזו. או שתמצאי עבודה באיזור מגורייך (או לעבוד מהבית פעמיים-שלוש בשבוע), או שתעברי לאיזור המרכז.
רון | 30.01.19
17.
ברור שלהגיע ממושב מבודד לתחבורה ציבורית יהיה קשה לתת פתרון
לא ברור לי למה לעשות כתבה על אדם אחד שנוסה ממושב בעמק יזראל (למרות שבאמת כל הכבוד לה גם על העבודה שלה וגם על הנחישות). האם רוצים לעסוק בתחבורה ציבורית אז, ברור שלהגיע ממושב מבודד לתחבורה ציבורית יהיה קשה לתת פתרון. השאלה זה איך אפשר לפתח את התחבורה הציבורית שתיתן מענה לתנועה בן ערים ובתוך ערים. צריך לפתור את בעיות התנועה של רוב האנשים לא של אנשים בודדים שגרים בישובים מבודדים, לאלו התחבורה הציבורית קשה בהרבה לתת פתרון.
למה זאת כתבה | 30.01.19
12.
זה לא רציני. הזניה של הנושא. אי אפשר גם איכות חיים של מושב בצפון,
גם מחיר של שטח ובית פרטי בפריפריה שעולה כמו דירת 115 מ"ר בבאר יעקב וגם לעבוד בת"א. יש פה למעשה דרישה שהציבור כולו יממן מכיסו תחבורה יעילה עבור אחד כזה שרוצה להנות מכל העולמות בזמן שאחרים מצטופפים במרכז ומשלמים מחירים מופרעים.
אסי צוציל | 30.01.19
8.
עזבתי את העמק, עברתי לפ"ת, ב- 8 בבוקר מפ"ת לתל-אביב רחוב הארבעה - 65-75 דק.
זה ברכב כמובן, באוטבוס זה לוקח יותר, בלי מקום לעמוד ואפילו שיש נתיב תחבורה ציבורי הוא רק המלצה כי כל רכב שני נוסע עליו גם והמשטרה לא תעמיד כמה ניידות לאורך ציר ז'בוטינסקי כדי לתת קנסות זה לא עושה כותרות הם מעדיפים לחפש מעשני עשבים.
הייטקיסט  | 30.01.19
6.
עובד הייטק, גר בלוס אנג'לס, בוואלי
עובד בדאון טאון, 16 מייל מהבית. עם פקקים לוקח לי שעה ועשר דקות של "נסיעה" מייאשת בכביש "המהיר" במהירות ממוצעת של 8 מייל לשעה. בלי פקקים בדרך הזו לוקחת לי פחות מ20 דקות. תחבורה ציבורית פה היא בכלל לא אופציה (אלא אם בא לכם לקחת 3 רכבות ו2 אוטובוסים). אז דיי לבכיינות
לוס אנג'לס | 30.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת