151. ואני גרה בחיפה ועובדת באילת ולוקח לי 8 שעות ביום נו באמת, מה הקטע בכתבה זו ? לא ברור שצריך לעבוד במקום קרוב לבית, המסקנה היא או לחפש עבודה קרובה, או לעבור דירה. תחבורה ככל שתהיה יעילה לא תקצר את המרחק שקיים בפועל מיכל | 19.02.19 (ל"ת)
150. לעבוד מהבית העבודה של הגברת יכולה להעשות מהבית כי עדיין אין פקקים במערכת המחשות והטלפוניה. אחרתץ,איך אפשר לקטר ,להתלונן,ושהכל רע.מעבר לכל,עבודתה מאוד לא חיונית.לנסוע 5 שעות כדי לשתות קפה,לרכל עם חברות,ולעשות טלפונים.זו כל העבודה. מכיר את הכבישים | 05.02.19 (ל"ת)
146. במקצועות היי-טק או רפואה אין בעיה למצוא עבודה בצפון מי שמתמחה במקצועות הומניים צריך לתכנן את מקום המגורים לפי מקום העבודה עובד במרחק רבע שעה מהבית | 03.02.19 (ל"ת)
145. חייבים להגביל את הילודה בישראל מתי אנשים יבינו שאי אפשר להמשיך להתרבות בקצב הנוכחי? אף מדינה מערבית לא גדלה בקצב המטורף כמו ישראל. אנחנו כבר על סף פיצוץ אוכלוסין, המדינה חייבת להפסיק לעודד ילודה. לי | 01.02.19 (ל"ת)
144. למי שמאשים שהיא גרה רחוק,ראשל"צ 12 ק"מ בשעה ורבע אני נוסע מתל אביב לשני הכיוונים צפון ודרום,צפון גוש דן עוד מפונקים על ידי הממשלה,דרום גוש דן זוועה כל היום .ראשלצ אוניברסיטת תל אביב 12 קילומטר בשעה ורבע ,ואם תחפצו בתחבורה ציבורית ,קו 174 המיתולוגי מאזור הקיריה לראשלצ ,תמיד עמוס ,עמידה צפופה במשך יותר משעה ,תענוג ,עם כל הצועקים בסלולרי,והריצה כשמקום ישיבה פתאום מתפנה דרום גוש דן | 31.01.19 (ל"ת)
143. להעביר את המשרדים מחוץ לת"א. אין כל יתרון להשאיר משרדים במקום שקשה להגיע לכל העובדים. Gaz | 31.01.19 (ל"ת)
140. השאלה למה צריך להגיע לת"א ולא לעבוד מהבית צריך שינוי בתרבות העבודה בעולם המודרני, פחות זיהום, נצילות זמן, נוחות לאדם, חיסכון אדיר במשאבים. נפגשים פעמיים שלוש בשבוע לא בשעות העומס. לגבי מפעלים גם ככה העובדים נמצאים ברדיוס קרוב ולא צריכים להגיע בטווח של 100 קמ. רון | 30.01.19 (ל"ת)
139. אני רץ לשפר לכם את התשתיות, את הדיור, את מערכת החינוך, את הביטחון, פחחחח אהבלים... יאללה לרוץ לבחור בי בבחירות הקרובות. ביבי | 30.01.19 (ל"ת)
138. לא סתם המשכורות במרכז גבוהות יותר מבצפון. אני גר באזור המרכז והציעו לי תפקיד עם משכורת גבוהה משמעותית ממה שאני מרוויח היום וסירבתי כי היא במרכז תל אביב. למה שאבזבז 3 שעות כל יום (במקרה הטוב) על תחבורה ציבורית (רכב אין מה לדבר בכלל), בשביל להרוויח קצת יותר כסף? נוחות לפעמים חשובה יותר מכסף. לא חוכמה להרוויח 40% יותר אבל לעבוד גם 40% יותר בגלל הנסיעות. חריק | 30.01.19 (ל"ת)
137. הפתרון, קנו אופנוע למי שיכול לרכוב ואל תצייצו "מתים מזה". תסעו רגוע, תנהגי רכבים תפסיקו להתעסק בטלפון הארור בזמן נסיעה ולרצוח אחרים על הכביש ! אביב | 30.01.19 (ל"ת)
136. נת"צים בכל כביש ראשי "האוטובוסים יעילים בכיוון הלוך, כי מנתניה עד לתוך תל אביב ישנם כבישים מיוחדים לתחבורה ציבורית" - זו הדרך היחידה להבטיח קיבולת גבוהה וגם מהירות סבירה בנתיב. אוטובוס כל 4-3 דקות - האוטובוסים מהירים, ומספר האנשים שעוברים בשעה לא פחות מאשר בנתיב רכב פרטי עמוס. בשעות העומס כמעט כל אוטובוס במדינה מלא ב-40 איש לפחות, ולעומת זאת 90% מהמכוניות התקועות בפקק מסיעות בן אדם אחד, תיק לא גדול והרבה אוויר. עידו | 30.01.19 (ל"ת)
135. מדהימות פה התגובות של תושבי מרכז שאין להם מושג מהחיים שלהם - ישוב מבודד שנמצא בחור בקצה העולם?? מושב היוגב נמצא ליד צומת מגידו, שהיא אחת הצמתים המרכזיים ביותר בין איזור המרכז לצפון הארץ. תנסו להגיע משם לאיזור המרכז בשעות השיא... - היא לא טוענת שאין תחבורה ציבורית. יש רכבת ויש אוטובוסים. אבל הגישה אל הרכבת זוועתית, ונסיעה בתחבורה הציבורית תיקח בכל מקרה זמן כאילו היא גרה במטולה ועובדת באילת. זה נראה לכם סביר?? - זו דוגמא שולית?? ממש לא! זו דוגמא שמייצגת את רוב המדינה שמחוץ למדינת תל אביב. גם אם גרים 90 ק"מ מהעבודה, אין סיבה שהנסיעה תיקח 3.5 שעות!! גם היא לא מצפה להגיע תוך חצי שעה הביתה, אבל מה שקורה בפועל זה לא סביר בעליל! - מדוע אין נתיבי תח"צ גם בכיוון צפון? מדוע הנגישות לרכבת בצפון היא כלכך גרועה? כי מה שמחוץ למדינת תל אביב לא ממש מעניין. עודד | 30.01.19 (ל"ת)
133. מדינת עולם שלישי או רביעי מדינת קומבינות וקארטלים הליסינג הרס את המדינה אין תחבורה ציבורית למה? כי 70% מס על הדלק זה יותר בריא לאוצר כי מאות מיליארדים של אגרות רישוי וקנסות זה יותר בריא לכיס של האוצר. בקרוב כולם יעמדו בחניה בבית עם תהיה וידברו עם השכן דרך החלון אריק | 30.01.19 (ל"ת)
132. וגר ביקנעם ועובד בנתב''ג. יוצא ב 0900 מגיע 10:20. עוזב ב 19:00 מגיע ב 20:10. כל יום . כביש שש היה שיפור עד שכל חברות המשאיות השתלטו עליו. חיים קקה. נסו לחיות ממשכורות בצפון ותגיעו לחרפת רעב. רכבות זה פיזדייץ לא מחוברות לא מסונכרנות לקוי האוטובוס. צריך לעודד סלילת ציר רכבת מקביל לציר כביש שש ולמנהר את היציאה בעין תות בגלל הפרשי גובה. במקום זה עשו רכבת משום מקום לבדיחיפה. מדינה מפגרת. מליוני מכוניות קופסא במחיר 50,000 שח לאוטו והכבישים סתומים. תעסוקה חרא בצפון. וכשעובדים מהבית נדפקים בעבודה כי אתה בברנז'ה. חי כך 22 שנה | 30.01.19 (ל"ת)
131. שקט אל תפריעו לקיסר הוא נפגש עם נשיא צאד עזבו אתכם מפקקים,דירות במחירים הזויים , יוקר מחיה מטורף הכי חשוב לטחון את המוח עם אירן ולהיפגש עם נשיא צאד -מעצמה עולמית דוד | 30.01.19 (ל"ת)
130. עם ישראל הכל יסתדר חכי חכי ששר המוגיעין יהיה סר התחבורע, עז הכל ישופר נוסע אופטימי | 30.01.19 (ל"ת)
129. למה צריך מנכ"ל , צוות עובדים ומשרד בתל אביב בכדי לבקש מידע שכל אחד יכול לעשות זאת מהבית? יובל | 30.01.19 (ל"ת)
128. הבעיה היא אנשים כמוהה שתגור בצפון או בדרום, מה היא מצפה שהיא גרה\עובדת בפיצוץ אוכלוסין הזה שנקרא מרכז. הצפיפות הזאת פשוט אידיוטית...בתכלס מה אכפת לי, תמשיכו לסבול, לחיות בלחץ, לא להבין למה ולהתלונן על זה.. מצידי תישארו עיוורים כל חייכם ואני אשאר ב"חור" הרגוע שלי בכיף. היי | 30.01.19 (ל"ת)
127. חייבים לפזר תעסוקה ברחבי הארץ אין שום היגיון בלנסוע 180 ק"מ ביום למקום העבודה. סבל נפשי ללא קשר לפקקים. או שתעבור קרוב לעבודה או שתמצא עבודה במרחק סביר מביתה. 90 ק"מ היא לא דוגמה טובה לתיאור המצב ( המחפיר) של התחבורה בארץ מ | 30.01.19 (ל"ת)
126. התגובות המתנשאות פה מגוחכות "תעבדי מהבית" - באמת? מי ישלם לה על זה? "תצאי מהבית בחמש" - לא כל מקום עבודה גמיש בשעות ויש לה ילד "תעבדי למרכז" - למה מי אתם שתחליטו עבודה שהיא צריכה לעזוב את ביתה ולעבור לגור בגוש דן היקר, המזוהם והצפוף? הבעיה אינה בה אלה בתאגידים שמתעקשים על הקמת משרדים במרכז ובתחבורה הציבורית העלובה והפרימיטיבית שלנו נס ציונית | 30.01.19 (ל"ת)
125. למה המשרד בתל אביב? מה יש שם חוץ מזוהמה ופקקים? האנשים האיכותיים צריכים להתפטר ולעזוב חברות שיושבות במקומות לא נגישים רועי | 30.01.19 (ל"ת)
121. פתח תקווה אם תסעי לתחנת הרכב בבנימינה, תגיעי עד תחנת השלום ומשם 8 דרות ברגל. אני בטוח שכל הדרך לא תעלה על שעה וחצי מדלת לדלת שלמה | 30.01.19 (ל"ת)
119. התנועה לחופש המידע? זה אירגון של הקרן לישראל חלשה. איכס! מצידי שתיתקע 10 שעות בפקקים כל יום. א | 30.01.19 (ל"ת)
118. את למעשה יעילה רק ב30 אחוז. אם היית מסכמת שיומיים בשבוע את מגיעה - התפוקה שלך היתה משתפרת כל השאר ניתן לעבוד מרחוק יש שעוני נוכחות אונליין יש משרד אונליין - אפשר לחשוב את צריכה לסייד את הקירות . בזבוז נוראי. Jane Doe | 30.01.19 (ל"ת)
117. 3 שעות נסיעה ביום שווים לחודש בשנה על הכביש להיות יותר מ3 שעות ביום על הכביש זה ביזבוז זמן ממדרגה ראשונה. חודש בשנה נטו שאתה על הכביש, פשוט הזוי שאנשים מסכימים לזה בשביל עבודה. התחבורה הציבורית בארץ היא בדיחה עצובה וההתפארות של כ"ץ וביבי שיושבים כבר יותר מעשור בתפקיד ולא הצליחו אפילו לקדם בקצת את פתרון הבעיה. מקימים מחלפים וכבישים אבל בתחבורה הציבורית לא משקיעים. הקו רכבת היחיד בגוש דן יהיה מוכן עוד שנים רבות ולא ישפר כלום את הפקקים בכניסה לעיר. במקום ליצר מערך אוטובוסים כמו המטרונית בחיפה - מופרדים בנת"צ יעודי מוגבה, אוטובוס מכל מקום ובזמינות גבוהה, עושים הכל הפוך ומשקיעים מליארדים בקו רכבת לבירה וקו רכבת אחד מפ"ת לבת ים. זאת פשוט שערורייה ההתנהלות של כ"ץ החכמולוג והמושחת. פקקוס | 30.01.19 (ל"ת)
115. שמתם לב שלכיוון צפון אין נתיבי נת"צ אף ממשלה לא ממש שמה על הצפונים, חוץ מההתעקשות על גביית מיסים כמובן אבי | 30.01.19 (ל"ת)
111. במושב היוגב יש בערך 150 משפחות, מה מצפים שיהיה שם אוטובוס כל שעה לתל אביב????? כתבה פופוליסטית | 30.01.19 (ל"ת)
108. זה לא רק הזמן והכסף של הנסיעות זה גם הבריאות לא מומלץ לגור רחוק מהעבודה בטח לא מרחק כזה אחד שבטח יודע | 30.01.19 (ל"ת)
107. מה הקטע של לגור 90 ק״מ ממקום העבודה שלך? במיוחד היום. שאתה יכול לנהל את כל המשרד והעניינים שלך בבית עם פיג׳מה או בבית קפה השכונתי מתחת חבית עם לפטופ תום | 30.01.19 (ל"ת)
106. ישראל היא מדינה קטנה עם תחבורה ציבורית של שממה במדינה עם שטח כל כך קטן אין סיבה שהתחבורה הציבורית לא תשרת ביעילות גם מקומות יחסית מרוחקים. 90 קילומטרים בין הבית לעבודהזה לא מרחק עצום, אבל די רחוק. היא בוחרת לגור כך כך רחוק אז תהיה לה דרך ארוכה, אבל אין שום סיבה שהתחבורה הציבורית לא תגיע גם לישוב שלה. אבל כשהתחבורה הציבורית לא פועלת בסופי השבוע אף אחד לא יוותר על הרכב הפרטי. מי שכבר יש לו רכב פרטי ישתמש בו גם בשאר השבוע, ומכאן הפקקים. לומי | 30.01.19 (ל"ת)
101. יאללה גם כן... סתם סמולנית חמוצה שמחפשת להתלונן על ביבי אז מה אם אין תחבורה ציבורית ויש פקקי ענק? מה אתה מעדיפה? שאיראן יחסלו אותנו? ירון | 30.01.19 (ל"ת)
100. Couldn't gain my sympathy תעבדי מהבית. אנחנו ב2019. חבל על הדלק (או שזה לא שיקול כי את לא משלמת מכיסך?) וזיהום האוויר (על זה כולנו משלמים) ועל השעות שאת מבזבזת על הכביש במקום להיות עם הילדים שלך או להינות משעות הפנאי. או שתגורי קרוב לעבודה. חביטל | 30.01.19 (ל"ת)
99. נו טוב מי שרוצה איכות חיים במושב מרוחק יצטרך לנסוע זמן רב 90 ק"מ ממקום העבודה זה מוגזם אני מסכים שצריך תחבורה יעילה יותר , אם זאת כרגע מומלץ למצוא מגורים קרוב למרכז יותר ומי שיכול מומלץ לנסוע על דו גלגלי (נכון שיש סיכון) אבל זה הפתרון. או לשנות שעות עבודה להתחיל יום עבודה ב07:00 בבוקר ולסיים ב 15:00 . גלעד | 30.01.19 (ל"ת)
98. ל-37: אדון יצחק התל אביבי הנעלה א. תחבורה ציבורית בארץ לא עומדת בקנה אחד עם תחבורה ציבורית בעולם המפותח. אין ויכוח. אבל היא לא גרה במטרופולין גוש דן. היא לא גרה בשום מטרופולין. ב. היא בחרה לגור בישוב נידח וצריכה להתמודד עם השלכות בחירתה. למה שמשלם המיסים יסבסד לגברת תחבורה ציבורית פרטית? מה יותר חשוב לבנות מערכת הסעת המונים שתשרת 1.5 מיליון בני אדם בגוש דן או תחבורה ציבורית שתשרת במקרה הטוב כמה מאות נוסעים ביום? ג. צעירים מוזמנים לפתוח פאב גם בראש העין. ואם כל כך מתחשק להם לבלות בתל אביב שיסעו. או שימשיכו לגור בתל אביב וישלמו את המחירים של העיר. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. ד. במדינת ישראל לא חסר אופציות מגורים "ראויות". מוזמן לקנות דירה חדשה באשקלון ליד הים ב-1.2 מיליון שקל. לא מספיק ראוי לכבודו?ומה זה היציאה המתנשאת והדוחה הזאת "לגור במקומות כמו ראש העין"?! כל מי שלא גר בתל אביב הוא לא בן אדם? לאדון יצחק | 30.01.19 (ל"ת)
95. הרבה יותר גרוע מהאיום האיראני הפקקים בכבישים יגמרו אותנו הרבה לפני האיום האיראני. אני גרה בגליל העליון. כדי להיות ב-09:00 בבית ברל. עדיף לי לצאת ב-05:10 ולהגיע לקראת 07:30. אחרת אני נתקעת בפקקים איומים. כשאני יוצאת ב-05:00 אני נתקעת בפקקים סבירים. ורכבת? הכי קרובה בכרמיאל. מרחק 45 דקות נסיעה מביתי בלי פקקים. (ויש פקקים למקרה שתהיתם). והרכבת עוברת דרך חיפה וכל השיט הזה (כתוב בכתבה). ולך תתנייד במרכז. אויבינו יכולים לשבת בחיבוק ידיים, ולראות אותנו גומרים את עצמינו. הם לא צריכים לעשות כלום. אנחנו חיים במדינה קשה ובלתי אפשרית. טליה | 30.01.19 (ל"ת)
94. חמש וחצי שעות על הכביש?! זה לא שפוי!!!...תעברי לגור יותר קרוב למרכז...אין לך ברירה בחור ת"א | 30.01.19 (ל"ת)
93. בשבוע הבא: גרה בקצרין ומבלה כל יום 10 שעות על הכביש בחייכם, תהיו רציניים נו באמת | 30.01.19 (ל"ת)
92. ווא, כולכם מצחיקים! גר בגבעתיים, עובד ברמת החייל. שעה וחצי להגיע בתח"צ!!! לוקח 15-20 דק' כשאין תנועה בלילה! אם יש תנועה אז באוטו פרטי לוקח בין 40-50 דק'!! תח"צ צריך 2 אוטובוסים, ויכול לקחת שעה וחצי! שעה וחצי! כאילו הגעתי מרחובות באוטו! רק אוטו! | 30.01.19 (ל"ת)
90. כולם צריכים לגור ולעבוד בגטו גוש דן ולמחוק את המילה יוממות מהמילון. במדינת עולם שלישי ישראל, אין תחבורה ציבורית ראויה. טלה | 30.01.19 (ל"ת)
89. נכון אבל... .... לא הבנתי למה היא לא נוסעת לרכבת יקנעם - מרחק 15 -20 דקות מהיוגב. למרות שברור שזה שרכבת העמק גם לא מתפצלת לכיוון בנימינה/חדרה/תל אביב זה פשוט חבל. אורי - תושב העמק | 30.01.19 (ל"ת)
88. חבל שלא מנכלית המידע לחופש התנועה ובלי קשר אליה ספציפית - כולכם וכולנו וכולם בכיינים חסרי אונים ותושיה*. הפכנו להיות מדינה שכל יעודה בחיים זה לעבוד כמה שיותר קשה בשביל להרוויח כסף שהולך על האוטו והדלק שלנו ושאלו יגיעו לקומץ מושחתים בשלטון וההון. וזה לא רק בעבודה. עושים צבא ומתים ונהרגים בשביל להגן על מתקן גז. באמת. אני יודע שאי אפשר להכיל את זה, אבל מצבינו גרוע כמו מדינת עולם שלישי מנוצלת. מדינת עבדים. ביזיון. *תושיה=צריך לגרום לתחבורה ציבורית בכל מקום במדינה הפיצית הזאתי, ובכל יום בשבוע. או שנוח לכם להישאר עבדים. בכל מקרה זה ישתנה כי או שמדינת ישראל תשמיד את עצמה, או שבאמת יקח 6 שעות לאנשים להגיע לעבודה העלובה שלהם ואולי אז ישברו ויפציצו כבישים סופסוף. הכתובת על הקיר. | 30.01.19 (ל"ת)
87. פטריות אמיתי לא מתלונן,כי פקקים מוסיפים הרבה כסף ל למדינת ישראל אוהבה. פקק זה טוב | 30.01.19 (ל"ת)
86. לצאת מוקדם ולסיים מוקדם אני גר בעמק. לוקח לי שעה וחצי לנסוע למרכז כשאני יוצא ב6 בבוקר. לוקח לי שעה וחצי לחזור כשאני יוצא ב14. הפתרון פשוט | 30.01.19 (ל"ת)
85. ככה מבינה אותך אני גרה בחיפה ועובדת ברמלה. הנסיעה לוקחת לי שעתיים לכל כיוון לפחות. נוסעת הרבה ברכבת. שם מבטלים רכבות ולא עומדים בזמנים על שירות לקוחות מעולם לא שמעו. לצערי הנתון הזה לא מעניין אף אחד. בלונדון מרחק נסיעה כזה ברכבת אורך פחות משעה. הטכנולוגיה והקדמה תהיה חייבת להגיע גם לפה ענת | 30.01.19 (ל"ת)
84. גר ליד תחנת רכבת כפר יהושע ועדיין נוסע באוטו... כל כך שמחתי שפתחו את התחנה בכפר יהושע - כבר ראיתי את עצמי נוסע בתחבורה ציבורית מהעמק למרכז. אני 10 דקות בכפר יהושע והליכה של כ 10 דקות מהתחנה למשרד - נשמע אידיליה נכון?! בפועל, נסיעה ברכב פרטי לוקח 60 דקות מדלת לדלת בעוד שתחבורה ציבורית 105 דקות - כל כיוון. גם ככה אני עובד שעות ארוכות אז עוד 90 דקות כל יום בדרך לא מתאים לי. אנסה שוב שיגדילו את מספר הרכבות ויחנכו קו ישיר בין העמק למרכז דודו | 30.01.19 (ל"ת)
83. to 12 90km takes less than 30min in high speed train 40min with a couple of stops very relaxing 30 minutes in comfortable chairs, or working on a desk obviously with free WI-FI woops, we're talking about Israel, never mind out there | 30.01.19 (ל"ת)
82. רכבת מחיפה לתל אביב יש פעם בחצי שעה לכל היותר ולפעמים אפילו 3 רכבות בשעה. חצי מהרכבות מרווחות ודו קומתיות וחצי לא. חיפה | 30.01.19 (ל"ת)
81. מחישוב שלי אם תנסי להגיע מניויורק באופניים יקח יותר זמן. טוב שלא בחרת לגור בירח והתלוננת שהתחבורה לא מספיק טובה לתל אביב. g | 30.01.19 (ל"ת)
80. פקקים ותחבורה ציבורית אני נוסע כל בוקר לעבודה מתחנה מרכזית תל אביב לתחנה מרכזית הרצליה לוקח לי שעה וארבעים דקות על השעון לצאת מהבית ולהגיע לעבודה בתחבורה ציבורית אם מתמזל מזלי ואשתי משאירה לי את הרכב זה לוקח לי 20 דקות בדיוק לעשות את אותו מסלול 20 דקות בדיוק!! תחבורה ציבורית שעה וארבעים !! אז למה כולם מתפלאים שאף אחד לא רוצה להתקרב לתחבורה ציבורית . שמוצניק | 30.01.19 (ל"ת)
79. רק נתיבי תחבורה ציבורית "האוטובוסים יעילים בכיוון הלוך, כי מנתניה עד לתוך תל אביב ישנם כבישים מיוחדים לתחבורה ציבורית" אוטובוס אחד בבוקר = 50-60 איש. נת"צ שעובר בו אוטובוס כל 3-4 דקות מעביר יותר אנשים מנתיב רכב פרטי עמוס. ברור לחלוטין ש-50 איש צריכים לקבל עדיפות על אדם יחיד ברכב. דוד סבג | 30.01.19 (ל"ת)
78. לפי הכותרת לכתבה חשבתי שאת מגיעה מפ"ת. אגב מאילת לוקח יותר זמן ומשיקגו עוד יותר יש מחיר (בזמן נסיעה) למגורים במושב יפהפה בעמק יזרעאל כשמקום העבודה בתל-אביב נסצי | 30.01.19 (ל"ת)
77. מי שעובד בתל אביב לא אמור לגור 90 קמ מהעבודה בעיה שלה ושתסבול או שתעביר עצמה לאמצע הדרך. achy | 30.01.19 (ל"ת)
76. אם את רוב עבודתה היא מצליחה לעשות בנסיעה בדרך, למה בכלל צריכה להגיע למשרד? שתגיע רק לישיבות ואותן אפשר לרכז ביום או יומיים בשבוע. אנחנו במאה ה-21. מיי | 30.01.19 (ל"ת)
75. את צריכה לגור במרכז אם את רוצה לגור במושב הזה תעברי למקום עבודה קרוב יותר. מרמלשטיין | 30.01.19 (ל"ת)
73. ל13 תגובה ממצה וחכמה. מזמן לא שמעתי את הביטוי. גידלנו דור מפונק. יש צורך דחוף לשפר את התחבורה בארץ. להעניק תחבורה שנתפרה לפי מידה על חשבון כולנו לילדה מפונקת? חיפאית | 30.01.19 (ל"ת)
72. תגובה תנסי לנסוע מרמת השרון לא.ת קדימה -לוקח בשלושה אוטובוסים להגיע שעה וחצי לפחות ובדרך חזרה אפילו יותר שהמרחק הוא בסך הכל 25 קמ שברכב לוקח חצי שעה לכל כיוון . אבי | 30.01.19 (ל"ת)
70. הצעה מניסיוני, היא צריכה לקחת רכב לחיפה, ושם לעלות על רכבת ישירה לת"א.שתרד בתחנה בדרך השלום, ומשם למשרד זה 10 דקות ברגל. בחזור אותו דבר, ושתתזמן לפי מועד יציאת הרכבת. שמוליק | 30.01.19 (ל"ת)
68. למה תל אביב יש אינטרנט עם כל האינטרנט ועדיין נוסעים לתל אביב. לא ברור למה חברות בוחרות לשבת בבועת הזיהום הזאת אדם | 30.01.19 (ל"ת)
67. המרחק מהיוגב לכפר יהושוע זה 50 דקות אולי ברגל. ברכב זה 10 דקות לכל היותר מיוקנעם | 30.01.19 (ל"ת)
65. ישראל כץ - שר התחבורע הכושל ביותר בתולדות המדינה משקיע מיליארדים בפרוייקטים מיותרים במקום להשקיע בתחבורה ציבורית יעילה וזמינה. דוגמאות: א) נמל הכרמל המיותר שנכון שחלק מההשקעה בו היא מכסף פרטי, אבל עדיין המדינה משקיעה בו באופן ישיר כ-16 מיליארד שקל! זה כולל שטחי התארגנות, דרכי גישה, וכיוצ"ב. ב) הרכבל מהצ'ק פוסט לאוניברסיטה - השקעה של מעל 300 מיליון שקל בהקמה (אומדן נוכחי כשאנחנו רק בתחילת הדרך) ועוד 15 מיליון ש"ח בשנה לתפעול. את אותו אפקט בדיוק ניתן היה להשיג ע"י תיגבור האוטובוסים הקיימים (אפילו אותם זמני נסיעה משוערים כמו ברכבל!) בעלות כוללת של פחות מ-10 מיליון שקל לשנה (רכש + תפעול). וכולי וכולי, איפה שרק מסתכלים. תמיד מעדיף להשקיע מיליארדים בפרוייקטים במצטלמים טוב במקום מיליונים בודדים בפקוייקטים שיעשו שינוי מיידי. משלם מיסים | 30.01.19 (ל"ת)
63. אז אל תגורי במושב בטיזינבי . איכות חיים עלק כל אלו שרצו איכות חיים ומושב ובית פרטי, תעבדו במושב, לא בתל אביב נטע פ | 30.01.19 (ל"ת)
62. 14 צודק, אם מנכל"ית בת 31 תעבירי את המשרד למושב שלך, 5 דקות בהליכה לי היה משרד בפ"ת כי השותף שלי גר בבניין ממול. מאז שאני ללא השותף המשרד שלי נמצא במושב, ארבע מדרגות ירידה מקומת המגורים - דלת נפרדת. מנכ"ל עם סנדלים. בנושא הרגולציה, הגיע הזמן שמינהל מקרקעי ישראל ישלט בידי הציבור ולא הפקידים. היום המשרד שבכפר "לא חוקי"... נעם, השרון | 30.01.19 (ל"ת)
60. ירושלים מרכז אני עובד בירושלים ומגיע לעבודה עם אוטובוס (שם את הרכב בחניון בהתיב המהיר ) , עובד 40 דקות גם לכל כיוון. מבין אותך | 30.01.19 (ל"ת)
59. יהודים מפחדים לבנות תשתיות לטווח ארוך,כי הם פוחדים שהגויים יגרשו אותם. אה,גם שוחד ונפוטיסם | 30.01.19 (ל"ת)
58. אל תשעממו את השלטון עם שטויות של פקקים - אנחנו מחזקים את קשרי ישראל עם דיקטטורות חשובות במרחקים של ישראל אין אפילו צורך ברכבת,אפילו אוטובוסים שהיו מגגורמיעים בתדירות אנושית ובזמן היו גורמים לאנשים להעדיף תחבורה ציבורית עפ"נ נסיעה מייגעת. סליחה...משעמם ! אזרח | 30.01.19 (ל"ת)
57. כל חברה צריכה לבחור יום בשבוע שבו כולם עובדים מהבית זה יכול להוריד את העומס ב-20% (קצת פחות כמובן, כי יש עבודות שלא ניתן לעשות מהבית). המדינה צריכה כמובן לוודא שבחירת הימים יוצרת התפלגות אחידה על פני השבוע. כמובן, נשארת הבעיה של הבאת הילדים לגנים, אבל את זה יכול לעשות ההורה שיוצא באותו יום לעבודה. לחלופין, אפשר להחליט שהילדים נשארים בבית באותו יום. זה קצת יוריד את התפוקה של אלה שעובדים בבית, אבל פחות מכמה שחמש שעות על הכביש מורידות אותה. ברק | 30.01.19 (ל"ת)
56. לא הפנמת שיותר נכון לגור במרחק של חצי שעה מהעבודה גג? גם יותר אקולוגי, גם יותר בריא נוגס | 30.01.19 (ל"ת)
55. הבעיה: יותר מידי משרות בשטח קטן למה כל המשרות נמצאות בת"א? המעסיקים צריכים להבין שהמיקום הזה הוא חיסרון לא יתרון פריפרית | 30.01.19 (ל"ת)
54. תגובה ל 24 בתור חיפאי שעובד בהרצליה, עם רכבת שדורשת החלפה בבנימינה לוקח כמעט שעתיים להגיע מהבית עד לפתח העבודה. והמרחק לא מצדיק כזה זמן. דבר שני לכל מי שכותב כאן שעדיף לגור קרוב למקום העבודה, זו טעות אסטרטגית לרכז את כל מקומות העבודה והאוכלוסייה בגטו גוש דן, כנראה מנהג גלותי שנשאר אצל היהודים. הפתרון הוא לתגמל מקומות עבודה בפריפריה של גוש דן וכך גם לפזר את האוכלוסייה שתוריד גם את מחירי הדיור על הדרך ותאפשר לצעירים נקודת התחלה שפוייה יותר. בינתיים בפועל כולם בורחים מהצפון והדרום למרכז ויוצא שכל המגזר ממלא את הוואקום שנוצר והיהודים דחוסים בפקקים וגורדי שחקים צפופים ומזוהמים. micmic | 30.01.19 (ל"ת)
53. הבעיה של רוב המגיבים היא שחושבים שישראל היא גוש דן בלבד תפיסה של יהודים גלותיים שחיים בגטו, תפיסה לא אסטרטגית, וכל שאר האזורים נתפסים ע"י ערבים. micmic | 30.01.19 (ל"ת)
52. תגובה ל 22 לפני שאת שולחת את כל המדינה לראש העין, רק שתדעי שאנחנו גרים בראש העין ועובדים בתל אביב, ואשתי 3 שעות בנסיעות כל יום, עם הרכבת או בלעדיה, הרכבת לא מקצרת לה כלום כי לוקח להגיע חצי שעה מראש העין לרכבת, ואני בערך שעתיים על הכביש רק בגלל שאני יוצא ב 6 בבוקר כדי להמנע מהפקקים, אז במקום למצוא פתרונות הזויים לבעיות שמציפים פה, תתרכזי בתמונה הגדולה יותר - יש בעיות רציניות בתחבורה בארץ, ולא משנה איפה אתה גר ואיפה אתה עובד יובל | 30.01.19 (ל"ת)
51. חחח סוג הכתבה מיותרת במדינות גדולות... כתבות כאלה במדינות עם 50 מיליון איש ומעלה בטח יצחיק האוכלוסייה, ברוסיה להגיע משכונה לשכונה במסקבה יכול לקחת 3.5 שעות ולא מתפרסמים על חשבון זה כי זה פשוט רגיל... לת | 30.01.19 (ל"ת)
50. בגלל זה לא קניתי דירה בראשל'צ כי אני עובד בת''א. 14 ק''מ ושעה ברוטו נסיעה לכל כיוון לכל הפחות ... לא יאומן. קניתי דירה קטנה יותר, הילדים יצטופפו קצת ...אבל 20-30 דק' אני או בבית או בעבודה עוד אחד | 30.01.19 (ל"ת)
48. ליצחק (תגובה 34) מה רע בראש העין? ואני מבטיחה לך שיש פאבים גם שם. ואם לא, כאשר יהיה ביקוש - ייפתחו כאלה. רותם | 30.01.19 (ל"ת)
45. אין מפלגה לתחבורה ציבורית השר כץ לא עשה כלום 10 שנים . חייב לעוף הביתה. הצרה שכל חברי הכנסת וכל השרים לא משתמשים בתחבורה ציבורית. ונרד הלאה כל הבכירים עד הפקידים במשרדי ממשלה . לא משתמשים בתחבורה ציבורית אז למה שישתנה כאן משהו.? בארהב וארופה ראשי ערים נוסעים ברכבת באופניים. רק כאן בארץ הנחשלת יש להם רכב פרטי וצקלקה. ezra | 30.01.19 (ל"ת)
44. יש פקקים אבל רבק 180ק"מ ביום גם בכבישים ריקים זה לא לעיניין הלוואי עלי מהירות ממוצעת של 36 קמ"ש, אני נוסע כ 25 ק"מ לכל כיוון ובשעות הבוקר זה יכול להמשך למעלה משעה (משהו כמו 22 קמ"ש ממוצעים). צריך לטפל בפקקים צריך לשפר משמעותית תחבורה ציבורית אבל צריך להתחיל ולהמשיך איפה שיש תנועה לא הגיוני להשקיע ברכבת שיסעו בה אולי 50 אנשים ביום לא הגיוני להתחיל בפתרונות למי שמחליט לעבוד (או לגור) במרחק של כמעט 100ק"מ ! בעיית התחבורה בארץ היא קשה, חבל שהדוגמה שהבאתם הזויה. ג'וני | 30.01.19 (ל"ת)
42. אל תגורי 90 קמ מהעבודה. מותר להתלונן על פ"ת - תל אביב, זה 15 ק"מ גג. מטולה לא רלוונטית לעניין. גם אם הכביש היה ריק היה לוקח לך שעה וחצי כל כיוון. יוני | 30.01.19 (ל"ת)
41. אז נשאלת השאלה למה לעזאזל את גרה בחור הזה? בשביל בית ענק עם חצר? כמישהו שמתגוררר בצפון ובורח השנה למרכז אני יכול להגיד שהחיים כאן הם מאוד יקרים וממש לא שווים. מעבר לפקקים שנוצרו כאן בשנים האחרונות, הוצאות הדלק המטורפות חוסר בחיי תרבות ופנאי. ועל אפשרויות תעסוקה אין בכלל על מה לדבר. הגליל בכלל הפך להיות פרבר אפור, יקר ונטול חיים. לא ממליץ בכלל להגיע לכאן ללא שם | 30.01.19 (ל"ת)
40. תהיו בטוחים שהיא לא מחתימה שעון על 9 שעות במשרד היא קצת מקשקשת בטלפון. קוראת לזה שעות עבודה. מוסיפה 5 שעות גג במשרד וחוזרת הבייתה. סה"כ מחוץ לבית 10 שעות. רוב ציבור העובדים חותם על זה. מנכלים זה עם מיוחד. שיהיו בריאים אורי | 30.01.19 (ל"ת)
39. ממרכז ירושלים למרכז תל אביב שעתיים לכל כיוון גם אם נוסעים ברכבת המהירה עד נתבג ומחליפים לתל אביב קטסטרופה אמיתית ירושלמי | 30.01.19 (ל"ת)
37. תעלי לקרון עם ביבי וכץ ותראי ותיווכחי באיזו מהירות ויעילות טסה הרכבת. שנורר, דרום. | 30.01.19 (ל"ת)
36. תחבורה ציבורת ומהירה במדינה בגדול של מטר על מטר זה מה שייגרם לאנשים לעבור לפרייפריה במדינה כמו יפן 90 ק"מ ברכבת מהירה - 20-30 דק'. ככה צריך לעשות בארץ זה מה שייגרום לאנשים לשקול לעבור לדרום או לצפון. זהו אינטרנס לאומי לפני שנאבד את האזורים האלו לבני הדודים. אחד | 30.01.19 (ל"ת)
35. כשאני מגיעה לפקקים של המרכז זה כבר לא משנה לי, כי אני יודעת שכולם סובלים מהם, לא רק אני. WTF? jh | 30.01.19 (ל"ת)
34. תגובה ל24 מה שהכותבת מנסה להגיד זה שהתחבורה הציבורית בארץ לא עומדת בקנה אחד עם התחבורה הציבורית בעולם המפותח. 90 ק"מ מהבית למשרד לא נחשב למרחק גדול בערי מטרופולין כמו ניו-יורק, לונדון, פריז, מוסקבה וכו' וגם אם היא גרה בישוב "נידח", עדיין צריכה להיות לה אפשרות להתנייד בתחבורה ציבורית או לחילופין להגיע לתחבורה ציבורית בזמן סביר מהבית, גם אם אין לה מסילה ליד הבית. לגבי הטענה השניה של בכיינות על שכר דירה בתל אביב - העיר תל אביב כל כך מבוקשת בזכות אותם הצעירים שגרים שם. ברגע שהם יעברו לראש העין, לא יהיה מה לחפש בתל אביב. כמו כן, מה את מציעה, שבפעם הבאה שצעיר/צעירה ירצו לרדת למפגש בפאב יצטרכו לעלות לרכבת ולנסוע 30 דקות? מה יש להם לחפש בראש העין? הבעיה הגדולה יותר שהדור העתידי של מדינת ישראל מתקשה להבטיח לעצמו מגורים ראויים אף על פי שהם אנשים משכילים, אקדמאים, עובדים בעבודות מתגמלות, ועדיין לפי דעתך צריכים לגור ביישוב כמו ראש העין. אז מי צריך לגור בתל אביב? יצחק | 30.01.19 (ל"ת)
33. אני גרה ברמת גן 3 ק"מ מהעבודה ולוקח לי 45 דקות באוטובוס כי אין נתצ באלוף שדה מה אתם מראיינים אנשים שגרים בחור? תראיינו אנשים שגרים שלושה ארבעה קילומטר מהעבודה שלהם ולוקח להם 45 דקות לנסוע באוטובוס. אוטובוס של שתי תחנות שלוקח לו 15 דקות כדי להגיע לאלוף שדה + אוטובוס באלוף שדה שנוסע בקו ישר עד לעבודה שלי ולוקח לו לפחות 30 דקות כי האוטובוס מחכה בפקקים כמו כולם בהיעדר נת"צ. באופניים (לא חשמליים) לוקח לי 25 דקות, אבל זה לא תמיד אפשרי כשיורד גשם ובטח לא מתאים למבוגרים או לאנשים עם מוגבלויות. רמת גנית | 30.01.19 (ל"ת)
32. אין מספיק מקומות תעסוקה בצפון בלתי אפשרי לגרור מדינה שלמה לגוש דן כל יום. המדינה צריכה להוות דוגמא אישית וקודם כל להוציא את כל המטות של המשרדים מהמרכז לפריפריה , לא יקרה שום דבר. צפוני מתוסכל | 30.01.19 (ל"ת)
30. דני מתגובה 21. רעיון אכלה. כנראה שהיא תאמץ את הרעיון שלך, ותגיע לתל אביב בטיסה מראש פינה. גדעון | 30.01.19 (ל"ת)
29. ל-13 נסה את הפודקסטים של דורון פישלר, יש לו את "המובן מאליו" ואת "התשובה" מעביר שעות בכיף פוד | 30.01.19 (ל"ת)
28. צריך להיות טיפשה לחלוטין לבלות כל כך הרבה שעות בדר עדיף לגור בצריף ליד העבודה ולא בארמון שמצריך כל כך הרבה שעות על הכביש. זאת הסיבה שבכל המושבים האלו , בכפר שמריהו כמעט בלתי אפשרי למכור נכס דן | 30.01.19 (ל"ת)
26. ראשון לציון מתל אביב לראשון מזרח . בתחבורה ציבורית, בשעות העומס - שעתיים. ולפעמים יותר... רחל | 30.01.19 (ל"ת)
24. לא הבנתי מה את רוצה בדיוק יקירתי את רק מחזקת את התדמית הגרועה שיש לדור שלנו. (ילדי שנות ה-80 ו-90) את גרה במרחק 90 ק"מ מתל אביב באיזה ישוב נידח ומצפה שיניחו עבורך מסילת ברזל מהבית למשרד? או אולי נתיב תחבורה ציבורית שעליו יסע אוטובוס כל חמש דקות? בחייך... תחבורה ציבורית נועדה לנייד המוני בני אדם ממרכזי מגורים למרכזי תעסוקה לכן קוראים לתחבורה ציבורית "תחבורת המונים". לא מדובר באמצעי תחבורה פרטי שנועד למלא כל גחמה שלך. תעברי לגור בחיפה ותסעי לעבודה ברכבת שתיקח אותך למרכז ב-50 דקות או תמצאי עבודה באזור שלך. כתבות מהסוג הזה רק יוצרות זילות לבעיות אמיתיות. זה כמו הכתבה שפורסמה לפני חודש על כל מיני בכיינים תל אביבים שמתקשים לשכור ב-7,000 ש"ח בחודש כאשר בראש העין במרחק 25 דקות נסיעה ברכבת ממרכז תל אביב יש דירות חדשות ב-4,000 ש"ח, אבל זה לא מספיק מגניב עבורם. נו באמת | 30.01.19 (ל"ת)
23. חפשי עבודה קרובה לבית - בסופו של דבר את החלטת כמו בכל דבר בחיים - על החלטה לוקחים אחריות. ידוע שהתחבורה הציבורית גרועה, לכן לוקחים זאת בשיקולים. גם אם יפתחו עוד מחלפים ויסללו כבישים, אדם שמגיע מהפריפרייה יצטרך לבלות שעות על הכביש בכדי לעבוד במרכז. ממן | 30.01.19 (ל"ת)
20. תמשיכו להצביע לביבי, יש לו שר תחבורה נהדר ואל תשעממו אותו. אתם לא ימין אמיתי בני חגנץ | 30.01.19 (ל"ת)
19. בת ים - תל אביב, מרחק: 8 ק"מ, זמן: 40 דקות כיוון אחד ברכבת!!! 6 תחנות לאורך במסלול, כל תחנה 5 דקות עצירה בגלל עומס, ונסיעה איטית בין כל התחנות כי אין מספיק זמן להאיץ בסה"כ 40-45 דקות כל יום, וזה עוד לפני התחבורה הציבורית בתוך תל אביב דני | 30.01.19 (ל"ת)
18. גרים ליד מקום העבודה. כמו בארה"ב, גרים ליד מקום העבודה. זה מה יש. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה - רצית שלווה של מושב בעמק יזרעאל? לא חושב שבכלל יש לך דקה להינות מהשלווה הזו. או שתמצאי עבודה באיזור מגורייך (או לעבוד מהבית פעמיים-שלוש בשבוע), או שתעברי לאיזור המרכז. רון | 30.01.19 (ל"ת)
17. ברור שלהגיע ממושב מבודד לתחבורה ציבורית יהיה קשה לתת פתרון לא ברור לי למה לעשות כתבה על אדם אחד שנוסה ממושב בעמק יזראל (למרות שבאמת כל הכבוד לה גם על העבודה שלה וגם על הנחישות). האם רוצים לעסוק בתחבורה ציבורית אז, ברור שלהגיע ממושב מבודד לתחבורה ציבורית יהיה קשה לתת פתרון. השאלה זה איך אפשר לפתח את התחבורה הציבורית שתיתן מענה לתנועה בן ערים ובתוך ערים. צריך לפתור את בעיות התנועה של רוב האנשים לא של אנשים בודדים שגרים בישובים מבודדים, לאלו התחבורה הציבורית קשה בהרבה לתת פתרון. למה זאת כתבה | 30.01.19 (ל"ת)
16. למה לא העביר את המשרד אל מחוץ למרכז??? למה משרד כזה צריך להיות במרכז תל אביב ולא לדוגמא בעפולה ??? תום | 30.01.19 (ל"ת)
15. ל-2, ועכשיו אתה מחליט עבור נשים איזה משרה לקחת או לא והיכן? לא עניינך היכן אישה כזאת או אחרת עובדות, לא עניינך אם יש או אין להן ילדים, תתרכז במשפחה שלך בלבד! אני | 30.01.19 (ל"ת)
14. הבעיה היא לא הפקקים - הבעיה היא שכבר האזנתי לכל הפודקאסטים הקיימים בעולם. ועכשיו מתחיל להיות לי משעמם בפקקים. אם לפחות היה רדיו איכותי ולא צעקני, אז היה אפשר להעביר את הנסיעות בסבבה. אאא | 30.01.19 (ל"ת)
13. בלי קשר לפקקים, מי גר 90 ק"מ מהעבודה? להחליף עבודה או בית. רצחה את הוריה ומבקשת רחמים כי היא יתומה... שפוי | 30.01.19 (ל"ת)
12. זה לא רציני. הזניה של הנושא. אי אפשר גם איכות חיים של מושב בצפון, גם מחיר של שטח ובית פרטי בפריפריה שעולה כמו דירת 115 מ"ר בבאר יעקב וגם לעבוד בת"א. יש פה למעשה דרישה שהציבור כולו יממן מכיסו תחבורה יעילה עבור אחד כזה שרוצה להנות מכל העולמות בזמן שאחרים מצטופפים במרכז ומשלמים מחירים מופרעים. אסי צוציל | 30.01.19 (ל"ת)
10. חצופה ! מדוע לא נוסעת לעבודה עם רחפן? מדוע לא שמה צ'קלקה כמוני כדי לעקוף פקק מסכן ? החמוצים המפונקים האלה... הם משעממים אותי. חבל שנכנסתי לכתבה הזו. תשתיות התחבורה ושרי התחבורה בישראל הם מהטובים בעולם, לא ידעתם ? שרוליק כץ | 30.01.19 (ל"ת)
8. עזבתי את העמק, עברתי לפ"ת, ב- 8 בבוקר מפ"ת לתל-אביב רחוב הארבעה - 65-75 דק. זה ברכב כמובן, באוטבוס זה לוקח יותר, בלי מקום לעמוד ואפילו שיש נתיב תחבורה ציבורי הוא רק המלצה כי כל רכב שני נוסע עליו גם והמשטרה לא תעמיד כמה ניידות לאורך ציר ז'בוטינסקי כדי לתת קנסות זה לא עושה כותרות הם מעדיפים לחפש מעשני עשבים. הייטקיסט | 30.01.19 (ל"ת)
7. עבודה במרכז האם יש איזה חוק טבע שקבע שכל המשרדים של ההנהלות צריכים להיות ממוקמים בתל אביב? מה יקרה אם משרדי התנועה שאת מנהלת ישבו בחיפה או אפילו בעפולה? אלי | 30.01.19 (ל"ת)
6. עובד הייטק, גר בלוס אנג'לס, בוואלי עובד בדאון טאון, 16 מייל מהבית. עם פקקים לוקח לי שעה ועשר דקות של "נסיעה" מייאשת בכביש "המהיר" במהירות ממוצעת של 8 מייל לשעה. בלי פקקים בדרך הזו לוקחת לי פחות מ20 דקות. תחבורה ציבורית פה היא בכלל לא אופציה (אלא אם בא לכם לקחת 3 רכבות ו2 אוטובוסים). אז דיי לבכיינות לוס אנג'לס | 30.01.19 (ל"ת)
4. נראה לי בחירה לא טובה של מקום עבודה או מקום מגורים משהו צריך להשתנות ואני לא שיפוטי סתם אומר חמש שעות על הכביש (בישראל) כל יום זה מתכון לאבדן שפיות אביהוד מהמרכז הרחוק | 30.01.19 (ל"ת)
1. נסיעה ממושב גיבעת יערים לת"א מרחק של 40 קמ לוקח בתחבורה ציבורית 3 אוטובוסים וקרוב לשעתים עודד | 30.01.19 (ל"ת)
"לחזור הביתה באוטובוס היה לוקח לי 3.5 שעות"
151 תגובות לכתיבת תגובה