34. יש בעיה בתוכנית האזור הוא אזור כלוא - בין פסי הרכבת לבין כביש החוף. להולכי רגל משכונות מזרח העיר (קרית השרון) לא יהיה ניתן להגיע לשם ברגל, כי אי אפשר לחצות את הפסים, וגם להגיע משם למרכז נתניה זה בעייתי, כי קירוי כביש החוף נמצא במקום בעייתי, ומעבר לזה למי יש כוח להליכה כזו ארוכה ? ארז | 05.02.19 (ל"ת)
33. 4 צודקץ מנסים לעשות הגליה של האוכלוסיה נתניה עיר של העם די להרוס כל דבר לא רוצים עוד תל אביב! אולג אוזן | 03.02.19 (ל"ת)
32. עיריית נתניה אלופה בתוכניות מגלומניות מגדלים פה, איזור תעשיה חדש שם, כביש רוחבי וכביש אורכי. אפילו על הייפר-לופ או משהו כזה דיברו. יש רק בעיה אחת קטנה. התכנון פועל לטובת העירייה - עוד ארנונה, עוד כסף ממיסים, אבל ישנה חשיבה מועטה על התושב - בעיקר על תחבורה והתניידות. מהבית שלי בפולג עד לאיקאה יש פחות משני קילומטר. ללכת אותם או לנסוע באופניים זה התאבדות. יש עוד מיליון דוגמאות כאלה ברחבי העיר. פקקים? מצוקת חניה? תחזוקה שוטפת? אפס מחשבה על מה קורה אחרי שמוקמת התוכנית המגלומנית. חבל שכך. י.ג. | 02.02.19 (ל"ת)
31. מה עם מרכז העיר בשוק והסביבה איך זה ניראה אפילו בעזה אין מקומות כאלה זנגביל .העיריה משלמת שכירויות עשרות מיליונים בשנה תבנה שם את המשרדים שלה כמו בניו יורק בניין ענק כל המשרדים .תוך כמה שנים תחזיר את הכסף בלי שכירות .עושה כמו טלאים טלאים באיזור השוק תוכנית אחת כמה מיגדלים ע.ח | 02.02.19 (ל"ת)
28. 2045 נתראה ב 2045 כשהתוכנית תאושר סופית. ואז כל בקשה לבניה תיקח עוד 20 שנה. חבל על הזמן ארי | 02.02.19 (ל"ת)
23. הפקקים באזור וינגייט מתי יטפלו בפקק המעצבן באיזור וינגייט. הוספת נתיב רביעי לכל כיוון בין רשפון למחלף פולג והפוך דרומה, עשוי לפתור את הצרה הזאת. הגיע הזמן נטו | 31.01.19 (ל"ת)
22. מבזבזים כספי ציבור במקום השקעה בבתי חולים - מבבזים את הכסף בפעולות ראותניות בהוצאות התכנון ובמקרה הרע גם בבניה בפועל. מקוה שמישהו יתערב. Dan | 31.01.19 (ל"ת)
21. שאלה קצת מוזרה שאשמח אם תוכלו לענות עליה הכביש מנתיבו השמאלי ביותר לימיני ביותר אינו רחב כל כך. מה יתן קירוי של כביש? איך יהיה אפשר לבנות בניינים מעל? או אפילו לעשות פארק, שכן הוא יהיה קטן. בנוסף זה אומר שכל הכביש הקיים כרגע יהפוך בעצם למנהרה? היי | 31.01.19 (ל"ת)
20. למה אין מספיק פנסים לאורך ורוחב כבישי הארץ, רק בצמתים? למה אין פנסים לאורך כביש החוף אלא רק מנתניה ועד לתל אביב. למה יש רק בצמתים פנסים ולא לאורך ורוחב כל כבישי הארץ? אור מהשמש | 31.01.19 (ל"ת)
17. במקום לבנות בצפון ובדרום בונים גטו גוש דן מורחב ... תהנו ותחנקו צפיפות , זיהום ו 0 איכות חיים. דניאל | 31.01.19 (ל"ת)
16. לא עומדים בזמנים איזו ירידה מצ'וקמקת מכביש החוף מדרום לוקח להם יותר מ-10 שנים להקים. על איזה קירוי הם מדברים? ומתי ? בעוד 100 שנים? נוסע עובר בגשם | 31.01.19 (ל"ת)
14. קודם שישפצו את הגשרים הקיימים הכבישים הן בגשר השלום והן בפולג שבורים, מלאים בורות ואם יש סימון, הוא מחוק ברובו. אי אפשר לדעת באיזה מסלול נוסעים במיוחד בשעות החשיכה הר־אש | 31.01.19 (ל"ת)
12. ל-4, תדאג שהילדים שלך ילמדו וירוויחו טוב ויהיה בסדר. נתניה זה במרכז הארץ והיא שואפת ליהיות מרכז הייטק כמו ביקנעם,חיפה,רעננה, הרצליה ירושלים ולתל אביב. את המפעלים ייקחו לנגב. יוני | 31.01.19 (ל"ת)
11. מעבר במחלף פולג לא מזמן עברתי לגור בנתניה. אני עובד בקריית ספיר וגר מזרחית לכביש החוף. אני נאלץ להשתמש ברכב, כדי להגיע לעבודה. הזמן שלוקח לי להגיע ברכב, שווה לזמן שלוקח לי, אם אני הולך ברגל. אם היה מעבר מסודר להולכי רגל, מעבר כזה שאני לא מסכן את החיים שלי כשאני עובר שם, ללא ספק הייתי משתמש בו. אני מניח שכמוני יש עוד רבים שהיו משתמשים במעבר הרגלי לצורך הגעה למרכז הקניות או לתחנת הרכבת. נתנייתי חדש | 31.01.19 (ל"ת)
10. 1 צודק לעבור מקריית פולג לאיקאה ולכל איזור התעשייה דורש רכב או מונית שירות צריך דחוף מעבר להולכי רגל ושביל אופניים . | 31.01.19 (ל"ת)
9. פקקים מטורפים בריבוע על הפנים. אין תשתיות!! מה יהיה על לצאת ולהכנס לשכונות שעה לכל כיוון לפני כביש החוף. סיוט ממש!!! אבנר | 31.01.19 (ל"ת)
8. התירוץ של מיקרוסופט מצוץ מהאצבע, הם בונים מטה חדש באזור התעשייה של הרצליה וגם הוא מנותק לגמרי מהעיר :-| | 31.01.19 (ל"ת)
4. ל 3 מי קבע שזה מבורך? יש מספיק הייטק בנתניה לא רוצים להיות תל אביב! מה שיקרה שמחירי הדירות יעלו והילדים שלנו לא יכולו לקנות בנתניה רק העשירים! אתם מנסים לדחוק את האוכלוסיה עוד ועוד מהמרכז יש לכם את כל גוש דן מה אתם מחפשים אצלנו? נתניה זה פריפריה לא צריך פה היטק. איתם יבואו כל המיסעדות של השרצים. תביאו מפעלים קובי מהצרי | 31.01.19 (ל"ת)
3. תכנית יפה תכנית יפה וחכמה, אבל קירוי של מקטע אחד אינו מספיק: יש צורך בעוד שני קישורים כאלה, אחד מצפון חקטע המקורה ואחד מדרומו על מנת ״ לתפור״ את מזרח העיר למערבה. גשרים הם שחקני עזר, ויעזרו, אך לא יספיקו ל״תפירה״ הנדרשת על מנת לאחות את העיר נדלניסטה | 31.01.19 (ל"ת)
2. יוזמה מבורכת. יימשכו הייטקיסטים לעזוב את גוש דן ולגור בנתניה. היום מי שגר בנתניה ועובד בהייטק חי בפקקים או מבלה ברכבות. העבודות שקרובות לבית זה רק חנויות רהיטים, מוסכים ומסעדות פועלים - ולכן האוכלוסיה החלשה בעיר לא מתפתחת מהר מספיק. אם מרים פיירברג תצליח להקים כאן קריית הייטק אמיתית כמו קריית אריה, או מתחם שרונה - העיר נתניה תשנה את פניה. יוני | 31.01.19 (ל"ת)
1. עיר פח- אני חי ברמת פולג, עובד באזור התעשייה פולג וחייב רכב כי אין מעבר נורמלי, ואין מסלולי אופניים. אז לפני שמתכננים תוכניות שיקחו שנים, תתחילו בבסיס. תושב רמת פולג | 31.01.19 (ל"ת)
תוכנית ראשונה לקירוי כביש החוף תחבר בין מזרח נתניה למרכז העיר
35 תגובות לכתיבת תגובה