100. ישראל כץ שר התחבורה הטוב ביותר בתולדות המדינה• יישר כח ובהצלחה גם בעשור הבא רון מחיפה | 02.02.19 (ל"ת)
99. המדינה הזו קלטה מיליוני עולים, הקימה צבא אדיר, בנתה תעשיות, אבל... תזכירו לי: מי בשלטון כבר 40 שנה? | 01.02.19 (ל"ת)
98. שמאל קיצוני הזוי וממורמר 0מולנים ממורמרים ואכולי לב. שימשיכו כך זה טוב לנו... פרויקטים כאלה ודומיהם סיפקו (ועדיין..) *לי אישית* ולעוד רבים וטובים מקומות עבודה ופרנסה מצוינת אז... מי אמר שזה רע שירים יד ומי ביקש מירמור ולא קיבל? שירוץ לשתות מיים קרים וטובים מהירקון זה בתא שטח שלכם... ת"א שטח של כל 0מולני ממורמר השופר הכלכלי של הארץ | 01.02.19 (ל"ת)
96. חידה מטמטית: נסו את כוחכם המסילה בין ירושליים לתל אביב אורכה כ 60 ק"מ ( עיגלנו , זה פחות) זמן ביצוע העבודה כ 12 שנים (לא סופי ) הרכבת הטרנס סיבירית אורך מסילה כ 10,000 ק"מ נשאלת השאלה כמה שנים היה לוקח לרכבת ישראל לסלול את המסילה . רמז למתקשים : בית המקדש | 01.02.19 (ל"ת)
94. הערב בערוץ 13 התראיין שר תחבורה ישראל כץ זחוח מתעלם מאסון הפקקים ותקלות רכבת לירושלים. שלומי | 31.01.19 (ל"ת)
93. כמה ג'יגה וואט שעה אפשר לייצר מקיטור המרמור בתגובות יש לכן טענה או תלונה? 1. תפרטו בדיוק מה הבעיה במקום לכתוב לכלוך ודברים כלליים חסרי משמעות. 2. קומו ועשו משהו מי אמר שאין אנרגיה מתחדשת בישראל | 31.01.19 (ל"ת)
91. רעיונות מצויינים. כתבה טובה. במיוחד כי זה נושא כל כך חשוב, שנוגע לכולנו ויכול להשפיע מאוד על התפתחות המשק והמדינה. כוכי | 31.01.19 (ל"ת)
90. יעקב, תגובה 9 לך תצביע לביבי שלך ולכל החבורה העלובה שלו. לך תממן לו גם את העו"ד במקום לתרום לנזקקים יא חלאת המין האנושי. מה שבטוח, אנשים כמוך רק מורידים את המדינה שלנו. מעיין | 31.01.19 (ל"ת)
87. מה קשור לליכוד או שר התחבורה. מפאי ההיסטורית ביססה את השיטה. זו מסורת אצלנו. חושחש | 31.01.19 (ל"ת)
86. בצוע הבעיה הרבה יותר מורכבת ממה שכתבו המהנדסים יודעים לתכנן.אין פה בעיה.ויש מספיק חברות בארץ שיכולות לבצע כמעט כל דבר. הבעיה בתרבות העבודה בביורוקרטיה ובתרבות הניהול המןשחתת. מנחם ליברובסקי | 31.01.19 (ל"ת)
85. זה בגלל שחיטות, מה אתם לא יודעים! עד שלא ברור מי הולך לקבל הטבות ומעטפות מאישור לפרויקט... אין התקדמות ירון | 31.01.19 (ל"ת)
84. הבעיה קיימת שנים, אבל רק לפני עשור הפכה עם הצפיפות, במקביל לדיור, לקריטית. 1 בכל מקרה ביבי הרס 10 שנים בהם נסוגנו (יחסית לצרכים) במקום להתקדם. 2 אל תחלמו להשוות לתקופות המרכז שבהם בכלל היקמנו בשבילכם את המדינה ואת הביטחון והיה משהו יותר דחוף מרכבת בתל אביב. 3 כץ דפוק ברמות קשה להאמין. גם הליגד וגם ביבי. אפילו רכבת ליושלים הוא לא מסוגל לעשות. לתינוקות ביבי | 31.01.19 (ל"ת)
83. המחדלים רשומים על שמו של כץ בלבד הבן אדם קיבל ״שוחד״ מיבואני הרכב כדי לתקוע את הרכבת... אורח | 31.01.19 (ל"ת)
82. למפלגת זהות יש פיתרון מובנה במצע צימצום מעורבות הממשלה בחיי האזרח, הקטנת הממשלה והפרטה כמעט בכל תחומי החיים ... | 31.01.19 (ל"ת)
81. כולם רוצים הייטק כולם רוצים להגיע מעונבים לעבודה.לעבוד מול מסך במשרד ממוזג.הישראלים לא מעונינים לעבוד בתשתיות או עבודות פיזיות בקיצור הבעיה היא של ביצוע כי אין מי שיבצע. גיורא | 31.01.19 (ל"ת)
80. אידיוט רק התיכנון עלה 200 מיליון צריך לחלק עוגת תקציב וחוץ מזה מה בוער המדינה קמה ומתקיימת לא בוער גידור בסיסים | 31.01.19 (ל"ת)
78. בקרוב תתחיל תחבורת העתיד. חבל על הכסף שנשפך. מכוניות זולות על כבישים מהירים מאוד בעלות נמוכה. מינימום תאונות, זיהום ופגיעה בסביבה. רוני ג. | 31.01.19 (ל"ת)
77. אומה טכנולוגית בע"מ. התמחות רוה"מ ישראל היא ביצירת ספינים ושטיקים אותם הוא מוכר לכל מי שמוכן לקנותם. ישראל | 31.01.19 (ל"ת)
76. סדר עדיפויות תמשיכו להצביע לממשלות רק על פי צרכי הביטחון ומגזרים ותשארו עם שרותים של שנות החמישים תתחילו לחשוב על מה אתם אמורים לקבל תמורת מסחטת המיסים שאתם משלמים שרותי בריאות מחפירים פקקים אין סופיים לא מבינים שזורים לכם חול בעיניים ומשסים אותכם אחד כנגד השני ??? אייל | 31.01.19 (ל"ת)
74. אומת הבלופ אומת סטארט אפ.... סטארט אפ זה מצגת ופראיירים שזורקים כסף, אין תוצאות בבבב | 31.01.19 (ל"ת)
73. time is money עדיין לא הבנתם איך זה עובד בישראל. בשיראל זה עובד במובן של TIME IS MONEY אבל במובן ההופכי של המשפט כלומר ככל שהפרויקט יכך יותר זמן ניתן יהיה להוציא ממנו יותר כסף - וכך זה אכן קורה רמי | 31.01.19 (ל"ת)
72. הליכוד והגוף ששולט בו צריכים להתנתק מעטיני השלטון מיסי האזרחים מיועדים לפיתוח המדינה, ולא לתשלומי שוחד פוליטי בעשרות מיליארדים כל שנה, תוך כדי שהם זורקים פירורים לאזרחים המשלמים מיסים מהכבדים בעולם. מרכז הליכוד הוא מרכז שחיתות בינלאומי. 2019 שנת שינוי | 31.01.19 (ל"ת)
69. הרוב המכריע מחפשים אקזיט, מעטים מדי רוצים לבנות לד אלופים באינוביישן, גרועים במיינטננס. זוכרים את זה? גימל | 31.01.19 (ל"ת)
68. מדינת ישראל מפגרת בתשתיות מאז היוסדה היחלט בזמנו על סדרי עדיפויות וכך זה נסחב לאורך השנים כדי שנהיה בחזית התשתיות מדינת ישראל צריכה לשעבד את התוצר הלאומי שלה למספר שנים האם אנחנו יכולים לעשות את זה . Ami | 31.01.19 (ל"ת)
67. גשר- בואו לראות כמה זמן לוקח להחליף צינור ביוב ברחוב של 200 מטר - מעל שנה וחצי!!! דני | 31.01.19 (ל"ת)
65. הכסף מוזרם לפי סידרי עדיפויות שמשרתים מעטים רוב הציבור לא מעניין את הממשלות. ממילא ניתן יהיה לסובב אותו לפני הבחירות. מוזנחים פרוייקטי תחבורה ציבורית, בניית בתי חולים, מערכת החינוך הציבורי. מטופחים הבנקים, בעלי חברות הגז, וכל מי שקונה את הכלכלה המופרטת. שלום | 31.01.19 (ל"ת)
64. לא מסוגלים כי ישראל בראש היא עדיין פרובינציה חברות הסטארטאפ הם כולן חברות של ישיבה במשרדים וכל מה שקשור בזה. ברגע שצריך לגשת לעיקר העניינים אין מי שיעשה את העבודה עצמה ואז מביאים את ישראל האמיתית לעבודה,זאת שאיננה יודעת כלום ואינה מבינה בכלום. פועל יהודי בבניין כבר ממזמן לא מוצאים וחלק מהכשלים של הרמת פרוייקט נובעים הרבה מהחומר האנושי שחלקם עובדים שם ובמכוון גם מזיקים,גונבים חומרים(מה הפלא שמרפסות ככה לפתע נופלות) ולא עושים את הדרוש.כשהביאו סינים לבנות את המנהרה בחיפה הכל הלך מהר וחלק.אין לנו בתוככי ישראל כוח עבודה מיומן.זאת הבעיה העיקרית. הכל ״חאפלאפ״ חיים | 31.01.19 (ל"ת)
63. עוד בעיה: אי-שיתוף ציבור אם ברשויות התכנון היו מבינים סוף סוף את עקרונות שיתוף הציבור (בוקר טוב, ישנתם עשרים שנה!), הרבה מתהליך התכנון היה מתקצר ולא מחכים לשלב ההתנגדויות (שמגיע במקרה הטוב אחרי שנה-שנתיים) רק כדי לתקוע הכל. היו מקשיבים לירוקים וגורמים להם לחשוב ביחד על חלופות ופתרונות הגיוניים. היו מקשיבים לתושבים שמפחדים מרכבת קלה ליד בתיהם, על חשבון חניותיהם ופקקיהם, וכנראה אז גם היו מוצאים דרכים להגיע לעמק השווה. אבל כנראה שאני יותר מדי לוקח השראה מאירופה וקנדה, בזמן שפה פוזלים לכיוון ההתנהלות של ונצואלה וטורקיה. אדריכל | 31.01.19 (ל"ת)
62. צריך לגרום להחלפת שר התחבורה ו/או ראש הממשלה והבעיה תיפטר נקווה שזה יקרה בבחירות הקרובות לא אוהד שלהם | 31.01.19 (ל"ת)
61. למגיב 59 אתה טועה . מתוך העשרה אחוז שעובדים בהייטק אולי פרומיל אחד מחזיק את הקידמה . כל השאר הם פועלים שיפוצניקים ומשרתים שתפקידם להוציא לפועל ולתחזק את הרעיונות הטובים של המעטים שבמעטים . על זה כתב קרילוב את המשל " הפרה והצפרדע" . כדאי לקרוא . אחד שהיה שם | 31.01.19 (ל"ת)
59. 21 אין דבר כזה "להניח פסי רכבת" עד לנקודת המחלוקת. ליצור תשתית של מסילה אומר גישור, מנהור, חפירות ובניית סוללות, מערכות ופתרונות כמו ניקוז, תקשורת וחציות של תשתיות, הנחת המסילה עושים רק בסוף. אם לא סגורים על תוואי אי אפשר לבנות שום דבר. וזה עוד לפני שדיברנו על תהליכי האישור במוסדות התכנון שלוקחים שנים! אז לאשר פרויקטים בתוואי לא סגור ואחר כך לאשר עוד כמה שנים בתוואי חדש ולתכנן הנדסה מחדש, להרוס את מה שאתה בונה במיליארדים ולבנות שוב? פנחס | 31.01.19 (ל"ת)
58. הבעיה היא לא הבירוקרטיה- היא בעיקר כשל מחשבתי וראיה ארוכת טווח! בכל פרוייקט תשתיות שתוכנן ובוצע בשנים האחרונות אין כמעט ראיה עתידית אלא שוב חושבים איך לסתום את החור, איך לשנע את הפקק. כל הפרוייקטים הרכבתיים תוכננו ל 2 מסילות בלבד (ראה ירושלים-ת"א -לדוגמא) וכל פרוייקט תחבורה לדו נתיבי (כביש 6) וכו' אם בתחילת הדרך היו מסתכלים בראיה קצת יותר רחבה (לאחר כל האיחורים והכשלים). המצב היה נראה אחרת. יובל | 31.01.19 (ל"ת)
56. אם מתכננים לקרות את נתיבי איילון למה שופכים כספים על גשר יהודית? (שנמצא מטר מגשר השלום) בבון תכנון | 31.01.19 (ל"ת)
55. ישראל כמו ארה״ב 10% מהעובדים מחזיקים את הקידמה,והשאר פועלים,שיפוצניקים,סוחרים ,רמאים . ופרזיטים שמתקיימים על קיצבת בטוח לאומי,. יואב | 31.01.19 (ל"ת)
54. לסעיף 4 רק לזכור את השחיתות במע"צ - אולי כל הפירוק של הפרוייקטים לגורמים שונים מקורם בשחיתות? קבלנים שנבחרו לביצוע כביש 1 לא עברו בדיקת היתכנות? האם היה כאן משהו שהס מלהזכיר שז | 31.01.19 (ל"ת)
53. למה ומדוע הזברה לובשת פיג'מה וואללה אי אפש לנחש למה? אולי בגלל שאוכלוסיה אחת מתמקדת בהיי טק מחקר ורפואה, ואוכלוסיה שניה מתמקדת באכילת חינם במשרות לכל החיים ברשויות המקומיות והממשלה. זה אומה אחת סטארט-אפ ואומה שניה ליכודיאדה. הקשר ביניהן קלוש מאד. בבי | 31.01.19 (ל"ת)
52. זה רק ילך ויעשה יותר ויותר גרוע ככל שישראל תמשיך בתהליך הפיכתה למדינה ערבית והממשלה תמיד תמשיך להאשים את ה"שאמל" קרי האשכנזים בהכל כמו שבכל מדינה ערבית מאשימים את השבט היריב כי זה מאפשר לנחשלים להאמין שהנחשלות שלהם לא נגרמה בגלל עצמם אלא בגלל מישהו אחר. שעיר לעזאזל פר אקסלנס. שרה | 31.01.19 (ל"ת)
51. אף אחד לא מדבר על הפיל בחדר מרכז הליכוד. וזה לא פיל, זאת חתיכת ממותה. בקצרה: מכרזים עם הרבה כסף, כדוגמת אספקת אוטובוסים לאגד, עוברים דרך חברי מרכז הליכוד. מרכז הליכוד הוא סרטן מפושט בדרגה 4, בעמוד השידרה של מערכות הממשלה, והוא התפשט כבר לכבד של המדינה. כל עוד לא יפורק המנגנון המושחת שמעביר כספים עצומים לחברי מרכז הליכוד, קבלנים וטייקונים שלפניהם עומדים לוביסטים משומנים, המדינה תמשיך לבצע פרוייקטים ביעילות של פקיסטן ובעלות של שוויץ. ככה פשוט. גיל | 31.01.19 (ל"ת)
49. 41...ומה אתה מציע?? שנמשיך לחיות בלי רכבות ופקקים?? כי מה שלא יעשו עכשיו...זה כבר מאוחר. מאוחר וואו כמה שזה מאוחר. המדינה בפיגור עצום עצום ענקקקק אחרי תחבורה ציבורית ברחבי העולם. סעו לבודפשט תראו איזו רשת רכבות ואוטובוסים. אני בכוונה לא אומר ניו יורק כי שם הרכבת כבר כל כך חלודה...וקיימת משנת 1903...שהיום הם במקום שצריך לשפץ שם הכל. אבל לשפץ זה לא לבנות מאפס. ברור שאם הליכוד עולה שוב...וכנראה זה מה שיקרה...לא נראה פה רכבת נורמלית בדור שלנו. אחת כזו שעוברת לך מתחת לבית. אבל נת"צים ברור שכן. כי זה פלסטר ופלסטר קל יותר לסדר. למה צריך לעבוד קשה? אז יעבדו יעשו רכבות אבל הכל יהיה לאט לאט...וכל אחד בזמן שלו. והחברה עם הפנסיות התקציביות ימשיכו לחגוג ושופטים גם ויאללה השכונה תימשך. ולמה? כי העם אדיש. ככה גם נראות הבחירות האלה. לאף מפלגה אין ממש מצע או חזון. אז יאללה ביבי. כי הוא מדבר יפה והעם דורש המשך של הכלום חברתית ואירנים אז יאללה. רק מקווה שעוד כמה שנים עדיין נוכל לחיות פה עם פקקים שיגיעו לחדר המדרגות גם ויוקר בלתי אפשרי לחיים אנושיים. לא בצחוק אפילו. סמיילי זה נחמד אבל... | 31.01.19 (ל"ת)
48. אומת ה"סטארט-אפ" היא בלון מנופח של חמדנים לצערי, את היהודים (גם אני יהודי) מעניין רק כסף ולא להיות אנושי (סיבה טובה לשנוא אותנו לא?) ג'ימי ניו-יורק | 31.01.19 (ל"ת)
47. כל הטוקבקים פה נכתבו ע"י צאצאי כלאיים של מרוקאי וכורדי מאוד עצ'בני, אבל לא יודע על מה | 31.01.19 (ל"ת)
46. אומת הסרטאפ - אשנכזים. קבלנים בארץ - מזרחיים תעשה 1 + 1. ובמקום להעסיק קבלנים ישראלים שעובדים בקצב צב, תביאו לפה סינים שינהלו הכל יקבלו כסף ותוך פחות מעשור אפשר 1. לרשת את מרכז הארץ מחדרה עד גדרה בקווי מטרו (סה"כ שטח עיר ענקית בסין) 2. לרשת את שאר חלקי הארץ ברכבות מהירות של 350 קמש ככה שנסיע מחיפה לתל-אביב תיקח עד 20דק'. 3. לבנות עיר חדשה בכל השטחים הפתוחים שיש לנו - חלקאות להעביר לדרום או לצפון לבסיס של חקלאות לגובה. הייטקיסט | 31.01.19 (ל"ת)
45. לא מעניין את השרים לדעתי הסיבה העיקרית היא שאת השרים מעניינים רק הנושאים הפוליטייםועסקנות ולא הנושאים של המשרדים עליהם הם ממונים. זה היה כבר בימי מפאי ונמשך עד היום. אני לא חסיד גדול של השר כ"ץ אבל רואים שהוא עסוק יחסית הרבה בתחבורה ופחות בפוליטיקה. לעומתו אקוניס העסקן מטפל רק בפוליטיקה. אלי | 31.01.19 (ל"ת)
44. ל 18 אני לא מבין על מה הצהלה , אז מה אם התחילו לבנות רכבת קלה ? היא לא משרתת את רוב הציבור שבאמת צריך אותה שכן היא עוברת בנקודות מאוד ספציפיות ובסהכ תוריד 100אלף רכבים בתוך העיר.. היא לא תוריד מהפקקים של המכוניות שמגיעות מכביש החוף - כיוון נתניה/חדרה או מי שמגיע מכיוון אשקלון/אשדוד אל גוש דן. עשו מעט מדי, מאוחר מדי. תפקידם היה לטפל בזה הרבה שנים קודם ולא צריך להחמיא להם על זה שהתחילו לבנות רכבת קלה ולא יעילה . עכשיו הגאונים תיקצבו רק את התכנון של קווי המטרו במקום שכבר ירוצו על המטרו בשיא הכוח. אסף מ | 31.01.19 (ל"ת)
43. הפוליטיקה הורסת הכל ! בגלל מפלגות חרדיות קטנות ופאנאטיות .המדינה תקועה בבריאות .כבישים גשרים .העיקר ששומרי ישראל עם כיפות מקבלים מליוני שקלים על ישיבות פקטיביות .תמשיכו כן מדינת עולם רביעי ! נירו | 31.01.19 (ל"ת)
40. זה בדיוק הבעיה אנחנו עדיין סטרטאפ, לא יותר כשקומבינות ומדינה עובדים יחד. הכל טינטרס של כסף ואפס לאזרח גאון | 31.01.19 (ל"ת)
39. חלם אם נותנים למשמטת מצהל וממסים להנחות אירוע בסדר גודל לאומי למשתמטת בר רפאלי זה חלם אז להקים רכבת מופתעים והחלמאות ? ר.כ. | 31.01.19 (ל"ת)
38. במודיעין לקח 10 שנים לבנות כיכר תחבורה אחת עכשיו יש בכניסה למודיעין על כביש 431 שני גשרים שבונים כבר יותר משנתיים ועוד לא השלימו חצי עבודה אפילו. עובדים בקצב של צב. אחד מהגשרים האלה אמור לחבר את תחנת הרכבת פאתי מודיעין עם איזור התעשיה שמעבר לכביש 431. 10 שנים שהתחנה פועלת ועדיין לא חיברו אותה לאיזור התעשיה - פשוט חלמאות. מודי עיני | 31.01.19 (ל"ת)
37. שר תחבורה נפל פראי. שר התחבורה לא הוציא הגה כשלפני כמה שנים הוציאו את סתיו שפיר מישיבת ועדת הכספים של הכנסת בראשות סולומיינסקי. (היו שם 5 ח"כ)(תשאלו אותה אתם שחוקרים) בצעקות כמעט במכות כי הם העבירו 7 מיליארד שקל (או דולר לא בטוח, אבל הסכום נכון) מהתחבורה ליהודה ושומרון ולחקלאות. החקלאות הכללית לא קיבלה כלום, יהודה ושומרון הכל? תבדקו בחייאט. עופרה | 31.01.19 (ל"ת)
35. אומת הסטרט-אפ והקידמה זה קומץ אנשים אינטיליגנטים. רוב המדינה זה תרבות מזרח תיכונית/ערבית עתיקה. האנשים שהקימו את המדינה מוחלפים באנשים פרימיטיביים שיביאו לסופה ויהפכו אותה לעוד מדינה מזרח תיכונית. כל האנשים האיכותיים כבר התחילו לעזוב. שלומי בוארון | 31.01.19 (ל"ת)
34. את כל הכתבה ניתן לסכם במספר שורות עובדי מדינה עם קביעות ופנסיה תקציבית שלא מעניין אותם שום דבר למעט לשמר את פריווילגיות שלהם על חשבון הדורות הבאים. נפלאות המורשת הסוציאליסטית של מדינת ישראל. כפי שכתב ג'ורג אורוול בחוות החיות כל בעלי החיים שווים אך ישנם כאלו ששווים יותר. פנקס אדום אור ירוק | 31.01.19 (ל"ת)
33. כשהממשלה נשלטת ע"י נהגי מוניות, זה מקרה שהרכבת מקרטעת? ישראל היא כיום מדינה מזרחית מרוקאית בלי מקום לאשכנזים. אהובה אבוטבול | 31.01.19 (ל"ת)
32. זה דבר ידוע שאי אפשר להרים פרוייקטים מורכבים במדינות מושחתות עריית ירושלים היא הכי מושחתת בארץ. עם מעטפה לכיס הנכון אפשר גם לקבל אישור לבנות מסגד ברחבת הכותל. 1 | 31.01.19 (ל"ת)
31. יש לי חדשות מרעישות בשבילכם: אתם גם לא אומת סטרטאפ! זה שביבי הפך זאת לסיסמה, לא אומר שזה נכון. להיפך, כמו רוב הססמאות שביבי מפריח לאוויר- הן שקר!!! בכל מקום בעולם יש הייטק וסטרטאפ. לכו לעמק הסיליקון ותראו שהישראלים שם הם מיעוט שבמיעוט. הבולטים הם הסינים וההודים וגם האירופאים יותר בולטים מהישראלים. אז צר לי לקלקל לכם את החגיגה אבל ישראל יותר קרובה למדינת עולם שלישי במזרח התיכון מאשר לאומת חדשנות. הסבל היומיומי של האזרחים במדינה הזאת ואיכות החיים הירודה, בגלל מחסור בתשתיות, צפיפות, יוקר מחייה ועוד- גדול לאין ערוך מאשר בכל מדינה מתקדמת. ג | 31.01.19 (ל"ת)
30. דיוק בנושא כביש 531 היות וכביש 531 היה מאד רלוונטי לגבי עקבתי על כל הפרסומים בנושא. המדינה נאלצה לבטל את זכיית הקבלן משום שהוא החליט למסמס את הפרויקט - כנראה החליט שזה לא מספיק משתלם לו, אולי גם זאת הסיבה שהעלויות גדלו, במחיר המקורי זה לא היה קורה אף פעם. לגבי החלוקה למקטעים. הבעיה שיש בארץ 2 חברות שיכולות להרים פרויקט כזה וכשאחת שכבר זכתה מחליטה למסמס את הזכיה שלה כי היא פתאום החליטה שזה לא מספיק כדאי, אז מכרז חדש אומר ללכת לקבלן שנשאר ולשלם לו כל סכום שידרוש... לא היתה בררה אלה לחלק למקטעים. אם רוצים לתלות את האשם, זה במערכת המשפט שלנו, שמרחמת על זכיין שמתבכיין ולא משיתה עליו מגה קנס שהיה גורם לו לחזור על ארבע ולבצע את הפרויקט שהוא התחייב עליו גם בהפסד. מעניין שמצאתי כתבה בכלכליסט מ 03.06.10 של ליאור גוטמן שכותרתה "בלעדי ל"כלכליסט" - האוצר לדניה סיבוס: תוספת של 200 מיליון שקל לכביש 531" מוסבר שם היטב שהמדינה ניסתה להעביר את הפרויקט לדניה סיבוס אחרי ששפיר הנדסה אמרה שעקב עלויות המימון היא לא יוצאת לפרויקט. שי | 31.01.19 (ל"ת)
29. מינויים של אגו ככה זה שכל מינויי השרים נעשים על בסיס של קומבינות ואגו ללא קשר ליכולת המקצועית של השר ג'וש הומי | 31.01.19 (ל"ת)
28. "מדהים! אומה של צ'וחים חשוכים בונה גשר בשלוש שנים!" כי הכל די נכון בכתבה הזאת, אבל הכותרת פשוט מטעה. זה שיש פה תעשיית הייטק למרות ולא בגלל ראש הממשלה, והממשלה והתרבות הישראלית, ומערכות החינוך - זה לא אומר שישראל היא אומת סטארטאפ. מישהו עלול לחשוב שישראל כולה עמק הסיליקון לפחות. רוב המדינה מורכבת מאנשים חשוכים פרימיטיבים שפספסו כמה שנים בגן ילדים, לא מפותחים, מלאי אגו וכבוד מזוייף ושנאה לכל אחד מלבדם. אבל על זה נאמר - "הקקי נדבק לספינה ואמר הפלגנו" - אתם לא הייטק ולא סטארטאפ. אתם הגועל של העולם, שקיים בהרבה מדינות כושלות אחרות בעולם. אפילו בזה אין מקוריות. באסה לכם. זאת היתה צריכה להיות הכותרת | 31.01.19 (ל"ת)
26. אנחנו לא אומת סטארט אפ אלה אומה מזרח תיכונית קלאסית אל תשוו אותנו למדינות מפותחות אפשר מקסימום להשוות ליוון ותורכיה, זאת הרמה שלנו ואין לנו לאן לשאוף מעבר לזה לא אומת סטארט אפ | 31.01.19 (ל"ת)
24. תשאלו את ביבי.. שרואה רק מחלפים השקרן הרודן שרואה רק מחלפים כשהוא נוסע בשיירה מאובטחת באדומים. לא הוא ולא כץ, מכירים את הפקקים אלי | 31.01.19 (ל"ת)
23. כי סטארט-אפ זה אנשים פרטיים והשאר זה ממשלה וכשיש ממשלה שלא מתפקדת אז התוצאות נראות בכל מקום בני | 31.01.19 (ל"ת)
21. אתם כותבים כאילו כל המדינה זה יוצאי ארופה הלו פה זה מדינות ערב זה לא מה שאתם מנסים להגיד שזה. אומת סטרטפ אלק. תסתכלו מסביב אתם המיעוט פה אלי נהרדע | 31.01.19 (ל"ת)
20. צריך לשנות את השם כשהבירוקרטיה הורגת פרויקטים רוב הפרויקטים בתחום התשתיות מועכבים עקב בירוקרטיה וסחבת מיותרת, שאפשר לחסוך ולהוזיל עלויות אם יתחילו לעשות הפקעות לטובת כלל הציבור , והיחיד לא יקבע. למשל רכבת לאילת, מה הבעיה להתחיל להניח פסי רכבת כבר עכשיו עד לנקודת המחלוקת עם הירוקים ולהמשיך הלאה ולפסוח על נקודת המחלוקת, לאחר מכן לעשות תכנון ובדיקת תוואי עוקף או להגיע להסכמות עם הירוקים. במקום זה בגלל נקודת מחלוקת אחת מעכבים פרויקט לאורך שנים במקום לזרום הלאה ולהשאיר את המחלוקות לסוף כאשר רואים עבודה בשטח הדברים נראים אחרת מאשר על הנייר. הביצוע לעומת התכנון תמיד שונה בתחום התשתיות. אין מתכנן אחד שפגע ב100% בשלב הביצוע לעומת התכנון שתכנן. אין חיה כזאת. יוסי | 31.01.19 (ל"ת)
18. ל-10 ל10 ממש בדיחה , ה"אמת" כשאחרים היו בשלטון ממש היו לכם רכבות אולי קרקעות שהקיבוצים גנבו והצמידו לעצמם שחלקם מוכרות את הקרקעות למרבה במחיר ול"עם" לא יוצא מזה כלום תלמד חביבי זה גנבה , בנוסף בתקופת הליכוד בנו כבישים ומחלפים ונכון התחילו גם את הרכבת הקלה אכן יש תקלות בדרך להזכירך אין לנו מרבצי יהלומים ונפט ובכל זאת בטח לא תזכור בעוד מספר שנים שמי ששינה את פני הכלכלה האבטלה התחבורה זאת אכן ממשלת הליכוד גאווה לאומית ח"ביבי" אביבית | 31.01.19 (ל"ת)
16. אומת הסטארט-אפ זה 100 אלף איש האחרים זה אינסטלטורים עם פומפה. עם מאוד פרימיטיבי אפילו בהשווה למדינות ערב. קונה בזול מוכר ביוקר. אזרח | 31.01.19 (ל"ת)
15. הסיבה האמיתית-את המכרזים מקבלים רק מקורבים זוכים במכרז באמצעות קשריםומידע פנים. מבקשים תוספת כספית ומאשרים להם (הם מקורבים, לא?) בכביש 531 לנתניהו נמאס מהסחבת ומהקומבינות, בגלל זה הולאם הכביש, והוא חולק למקטעים כדי להאיץ את העבודה. תוך שנתיים הוא היה גמור. אחרת בכל היה טס | 31.01.19 (ל"ת)
14. בואו נראה מי היו שרי התחבורה לפני ישראל כץ גילוי נאות- אני לא מהצד הפוליטי שלו. אבל גן מהצד הפוליטי שלי לא ידעו ולא הבינו שתחבורה המונית ומסילתית וציבורית היא הכרח. הם רק מימנו את חברי הקואופרטיבים וזרקו את הרכבת לסבידור שהיה מה לעשות בצד הימני ולכן לא קיבל תקציבים. הלאה- שמעון פרס , ישראל קיסר ואפריים סנה - חדלי אישים , רק דיבורים. חיים קורפו ומשה קצב- קצב לפחות עשה משהו בתחום אחד שבו באמת הצטיין.... ועם כל הביקורת אין ספק שהבולדוזר ישראל כץ הוא זה שגרם לכל הפרוייקטים לזוז ולנוע. לצערי כנראה שהוא בממשלה הבאה יקבל תפקיד אחר ואז נתגעגע אליו. צביקה החשמלי | 31.01.19 (ל"ת)
13. שחיתות.נפוטיסם.הונאה.קומבינה.ביורוקרטיה.ארגוני פשע.הכשלה הדדית ומאבקי כח. גם בהודו יש הייטק | 31.01.19 (ל"ת)
12. ל-1: חצי שנה? 3 חודשים. וגם זה רק בגלל העיכובים של דואר ישראל במשלוח החומרים מ"אליאקספרס" אלי | 31.01.19 (ל"ת)
11. אומת הסטרטאפ יכולה. אומת הליכוד לא. אין קשר בין שתי האומות. אחת מעודכנת, משכילה והגונה, השנייה רודפת שררה, בצע וכבוד. זה כמו ההבדל בין דנמרק לסעודיה. ב. | 31.01.19 (ל"ת)
10. ממשלה מקצועית לפי דעתי ממזמן צריך שתכהן פה אך ורק ממשלה מקצועית.. מה הטעם בלשים שר כ שר התקשורת שלא מבין שום דבר בתחום.? עד שהוא ילמד את התחום ויבין מה קורה שם ומי נגד מי נגמרה לו כבר הקדנציה וחוזר חלילה. צריך שבכל משרד יכהן איש מקצוע איכותי מהרמות הכי גבוהות ורק ככה באמת האגפים השונים של הממשלה יראו הרבה יותר טובים. אסף מ | 31.01.19 (ל"ת)
8. חייבים להעביר מייד את כל הרכבות העירוניות ל-BOT סיני/הודי/אמריקאי 1 כמו במנהרות הכרמל. 2 במקביל חקיקה של פרויקט לאומי שתזרז תהליכים תוך הפקעת זכויות ראשי הערים הפופוליסטים. 3 משמעות ה-BOT היא שהמדינה לא צריכה (כמעט) להשקיע, אבל היזם מקבל את הרווחים משך עשרות שנים. שהיזם ירוויח אבל אנחנו נרוויח הרבה יותר גם מבחינה כלכלית (התיעלות המשק). 4 ההשמצות על הסכנה הסיניות מופרכות. מדובר בעירוב אינטרסנטים וחובבנים. צריכה להיות רגולציה מתאימה. ווהמידע שיהיה להם הוא שטויות ביחס להשקעה. במודיעין רגיל אפשר להשיגו הרבה יותר זול. גידי | 31.01.19 (ל"ת)
3. הכל טוב אין מה להתבייש תביאו סינים שיעשו את העבודה ותגידו לדוסים שיסתמו את הפה ותוך חצי שנה יש גשר ש | 31.01.19 (ל"ת)
1. אין קשר אומת הסטארט-אפ איננה קשורה לממשלה הגמלונית והנחותה שיש לנו. נסתכל על חברי הכנסת המכהנים בממשלה.. האם אלה האנשים שאנחנו רואים בחברות הסטארט-אפ המובילות.. כניראה שלא.. כניראה שניראה אותם כעסקנים בגרוש.. מעיין | 31.01.19 (ל"ת)
אומת הסטארט-אפ לא מסוגלת לבנות גשר בפחות משלוש שנים
102 תגובות לכתיבת תגובה