35. ל34 ממש לא מדוייק. לא חייב להטעין בכלל כסף ב"ארנק" כדי להשתמש בשירותים של כל החברות, מניסיון. אפשר רק להכניס את פרטי האשראי ומקבלים חשבונית למייל בגמר השימוש, בלי צורך להטעין את הארנק. רועי | 20.03.19 (ל"ת)
33. היום ראיתי איך מישהו מעמיס בקיבוץ גלויות קורקינט של בירד לאוטו ונוסע והוא לא נראה לי צפר כמו שאומרים... איך זה שכל החברות מציעות את אותו המחיר אז למה בכלל להעדיף אחת על אחרת? כי לאחרת יש בצבע ירוק ולשניה צהוב? מה ההבדל ביניהן? אלון | 02.02.19 (ל"ת)
32. עלק מדינה שמאמצת סטרטפים ו"חדשנות" - מדינה שנכשלת בהגנה על אזרחיה החברה שתנצח היא זאת שלא תכפה "ארנק" הטענה בכפולות של 50 שקלים. מה שהכתב לא מציין זה שהשימוש הוא במקפצות הטענה ולא באמת כמה שנסעת. אני רק בגלל זה לא משתמש בשירות הזה כי זה אומר שלכל יצרן אני בעצם צריך לשים לפחות 50 שקל כדי להשתמש בשירות. ויש שלושה אז 150 בשביל שיהיה לי את אותה "ספונטניות" שהם מדברים עליה. וגם זה רק באזורים 1ו-2 של תל אביב. יקר מדי וממש לא שווה את הכסף. מעבר לזה שגם תופסים מקום על המדרכות והורסים את המרקם העירוני הגם ככה צפוף ולא נעים של תל אביב. עצוב | 02.02.19 (ל"ת)
31. מרוב קורקינטים לא רואים את היער החשמל שהם צורכים - מגיע מחברות החשמל ששורפות גז/פחם. תלכו ברגל, עצלנים. אא | 01.02.19 (ל"ת)
30. מתי יעשו קטנועים שיתופיים? חשמלי, על הכביש, מבוקר מבחינת רישיון (שאגב, ממש לא קשה להוציא, למי שיודע לרכוב על אופניים ובעל רישיון נהיגה) ר | 01.02.19 (ל"ת)
29. רוצים גם בנהרייה מדוע אין פריסה ארצית ? זה זול ויעיל ויתרום לעיר ולתושביה. נהרייני | 01.02.19 (ל"ת)
28. איזה כיף יותר קורקינטים. אותו מספר שבילים לא מספק עיריית ת"א:"הממ מה לעשות. מה לעשות. אני יודע! נגדיל מספר הפקחים! מי צריך שבילים במילא כשבמקום להשקיע כסף רק ניקחחחחחחחחחחחח". הכ | 31.01.19 (ל"ת)
19. זה מתחיל לעייף כבר קודם כל, אין פה תחרות בכלל. הכל אותו מחיר גבוה מדי. דבר שני, זו לא כניסה ארצית אלא כניסה לתל אביב בלבד. דבר שלישי, כל הרחובות מלאים בקורקינטים ואופניים בשקל תשעים על מדרכות שגם ככה צרות ומלאות בפחים ואופנועים. או שעיריית תל אביב תתחיל להכניס סדר בעניין או שהציבור יתחיל לזרוק אותם לכבישים מרוב עצבים שאי אפשר ללכת. ASD | 31.01.19 (ל"ת)
15. אין להם צ’אנס בישראל לחברות הזרות כל החברות הזרות מחפשות לשים דגל ולהתקדם .החברה הישראלית קרוב לוודאי תעשה שיתופי פעולה עם עיריות ו תתמקד בישראל כנקודת מפתח החברה הישראלית תתן להם גז | 31.01.19 (ל"ת)
12. מישהו סיפר לכולם שיש ארץ מלאה פרייארים שמשלמים הרבה והממשלה גם לא עשתה רגלוציה בתחום רון | 31.01.19 (ל"ת)
11. לא יותר זול במונית? גר בחו"ל 5 ש"ח לשיחרור ועוד 5 ש"ח לחצי דקה יוצא שבשעה אתה משלם 35 ש"ח. כמה עולה מונית? יגאל | 31.01.19 (ל"ת)
8. כרגיל רק בתל-אביב בשביל מה צריך 4 חברות שמתחרות בשטח של כמה עשרות ק״מ? תרחיבו לבת-ים , חולון וראשון לציון לפחות. דני | 31.01.19 (ל"ת)
3. הגרמנים הרגו אותנו בשואה והעיפו את העפר בwind וחברות אמריקאיות יש יותר מדיי כסף אני ירכב כחול לבן אוהד | 31.01.19 (ל"ת)
טרנד חשמלי: חברת קורקינטים שיתופיים נוספת נכנסת לארץ
35 תגובות לכתיבת תגובה