12. עלויות עיכוב בלו"ז הפרויקט האם נכללו בתחשיב? השקעות בהרחבה גישור, מינהור ופינוי תשתיות ממתינות למיכרזים ללא תועלת למשק. הפסד כספי עצום. חייבים לצמצם לו"ז להניח מסילות, מערכות וציוד נייד ברצף עם עבודות פינוי התוואי למסילה. שמוליק | 11.02.19 (ל"ת)
10. המדינה צריכה ליצור יותר כיתות באוניברסיטאות בהשקעה של מיליארדים כדאי להדביק את הפער בהייטק לעומת ארצות הברית. מהנדס | 10.02.19 (ל"ת)
8. לא צריך רכש גומלין היזם העסקי שזוכה במכרזים צריך לבחור ספקים ע"פ שיקולים עסקיים. כל הנושא של רכש גומלין מעכב פרויקטים חשובים, אם חברה ישראלית תציג מוצרים טובים ירכשו ממנה ואם לא אז לא ירכשו. אלון | 10.02.19 (ל"ת)
7. מה עם רכבת ישראל? איפה רכישת קרונות? בניית 6 מסילות בין בנימינה לתל אביב? נמאס לנו מהזילזול יאיר | 10.02.19 (ל"ת)
6. אין בזה שום הגיון מסבסדים חברות תעשיותיות ישראליות בצורה סמויה באמצעות ייקור וסיבוך מכרזי תשתיות של המדינה. כשלון חמור של האוצר במו"מ. אליקו | 10.02.19 (ל"ת)
5. רכש גומלין תנאי מכרז... מזה הדאווין הזה? מי כבר יבוא בתנאים כאלה איזה חברה קיקיונית. סיני | 09.02.19 (ל"ת)
3. אלו חברות בורסאיות צפויות להרוויח מכך? אלו חברות בורסאיות צפויות להרוויח מכך? טרו | 09.02.19 (ל"ת)
1. במשך דורות משרד האוצר בולם את ההתפתחות של ישראל הכל אצלם זה "לא כלכלי". מבחינתם, לא צריך כבישים כי יותר כלכלי ללכת ברגל, לא צריך בתי חולים כי כלכלי יותר שהחולים ימותו, ולא צריך להשקיע בחינוך ובאוניברסיטאות ובכיתות לימוד כי יותר כלכלי לייבא עובדים זרים....... רונן | 09.02.19 (ל"ת)
המחלוקת נפתרה: מכרזי תחבורה ב־54 מיליארד שקל ייצאו לדרך
12 תגובות לכתיבת תגובה