אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על החליפה את מנועי הדרימליינר כדי להימנע ממשבר

53 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

50.
פיתוח המנועים בכל החברות עומד בדרישות שיא בגלל
א. המעבר למטוסי נוסעים דו מנועיים למסלולים טרנס אטלנטיים, המנועים נדרשים להיות מסוגלים להטיס את המטוס על מנוע בודד(!) למשך מספר שעות עד לשדה הקרוב במקרה תקלה שזה אומר אמינות מוחלטת לצד עקומת הספק מטורפת במידת הצורך. ב. לחץ מצד חברות התעופה להוריד את צריכת הדלק ג. לחץ הרשויות להוריד את רמות הרעש ד. תחרות (בריאה) יש בעולם 3-4 יצרניות מנועים למטוסי נוסעים, והתחרות לא פשוטה, המנועים של RR הם בקדמת התעשייה, אבל אין מה לעשות, כשאתה בקדמה לפעמים צריך לקחת צעד אחורה כדי למנוע אסון.
RR חברה מצויינת כמו האחרות | 12.02.19
47.
מעניין באמת למה אל-על מעולם לא קנתה מטוס עם מנועים של GE
אלא אם לא הייתה ברירה כמו ב-737 (CFM היא שיתוף פעולה בין GE ל-SAFRAN מצרפת) אגב הבעיה של הלהבים במנועי רולס רויס היא שחיקה מהירה מהצפוי של ציפוי מיוחד על הלהבים. דלק מטוסים, כמו דלק לרכב, משתנה באיכותו ובהרכבו ברחבי העולם, וברולס-רויס לא בחנו אותו עם כל סוגי הדלק - מה שגורם לשחיקה המואצת בתנאי העולם האמיתי.
4X-AHA | 11.02.19
27.
אין שום מוצר בלי תקלות ילדות וגם בהמשך
הטכנולוגיה המודרנית מורכבת בצורה בל-תיאמן, ותמיד מפליא אותי איך אין יותר תקלות בהכל לדוגמא - מטוס \ מערכת גדולה מודרנית מכילה כמיליון חלקים\אביזרים\רכיבים, ואם כל אחד יש אורך של 10 מיליון () שעות בין התקלות - הרי בחשבון פשוט כל 10 שעות(פעמיים ביום) בממוצע יתקלקל משהו במטוס\במערכת... במציאות התנאים הרבה יותר קשים והתקלות הרבה יותר מועטות זה ממש פלא בעיני.(יש לי רקע בפיתוח מערכות).
ישראלי טכני | 10.02.19
23.
אל על ו חברה בלתי רווחית בעליל..לא משנה מה קורה בתוכה
כן מנוע דפוק,לא מנוע דפוק. זו חברה ככ רקובה,שעד שלא יאסרו בחוק התאגדות של עובדים,מצבם של כל הגופים יהיה סרטני מתקדם שלב 4. הבעיה העיקרית...וועד מתקשר עם ימין וימין=אהבליזם=מחלה חשוכת מרפא. איפה שיש שחיתות וועדים,יש ימין..ואיפה שיש ימין,אין רווחים רק עושק
נמרוד | 10.02.19
22.
ל 19, אפשר בקלות על ידי ניצול טוב יותר בשאר הימים ובעיקר בלילות
כל מטוס בכל חברה צריך זמן קרקע מסויים בשבוע, באל על מרכזים את זה לסופ״ש ועל חשבון זה מנצלים את המטוסים יותר באמצע השבוע בנוסף, זה לא לא יומיים בשבוע, בדיוק 24 שעות יש גם טיסות שהמטוס שוהה בחוץ ומנצלים את הסופ״ש לטיסות מתאימות בשורה התחתונה, היוטיליזציה של מטוס באל על לא נופלת מזו של מרבית החברות בוא נאמר שזו לא הבעיה
הסבר מקצועי | 10.02.19
6.
תכנון הלהב
במדחסי סילון יש חשיבות רבה לגאומטריית החיתוךשל הלהבים,בתכנון לקוי הזרימה תפגע בלהב שישחק בזמן קצר יותר.מכאן שיש חשיבות רבה לתיכנון זויות החיתוך של הלהבים במנהרת רוח סילונית מתאימה,קביעת הגואומטריה תעשה עפ"י ממדים שמתקבלים מנתוניי הזרימה האופטימליים.
אריק | 10.02.19
2.
אוויר ולא אויר
עברית נכונה הרבה יותר פשוט לתקן לפי כללי הכתיב המלא דהיינו כתיב ללא ניקוד, מאשר מנועים: על כל מטוסי חברת אל-על כתוב: "נתיבי אויר לישראל" וצריך להיות כתוב: " נתיבי אוויר לישראל". ממש כמו מזג אוויר, חיל האוויר, התעשייה האווירית, מיזוג אוויר, אוויר פסגות...... די עם הבושה הזאת הטסה במרחבי הגלובוס מאז היווסדות החברה
רמבי | 10.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת