53. מנוע רולסרויס לפי מה שהבנתי הלהבים עשויים מקרבון והעמידות שלהם נמוכה מידי המנועים של רולסרויס בנוים ל 50אלף שעות טיסה ולפח האשפה . ..אל על בעית הטייסים שמגיעים ל 45דקות להכשרה מטוסים מבקשים לקבל משכורת מלאה עמיהוד | 14.07.20 (ל"ת)
52. למספר 40 במקרה שלך, אולי עדיף שהמשיח לעולם לא יגיע. תישאר צנוע, אמרו פעם חז״ל גונן | 13.02.19 (ל"ת)
51. למגיב 48 -בנוע סילון יש להבים גם אחרי תא השריפה... והם רואים טמפ' גבוהה ואת תוצרי הבערה...ובמנועים של רולס רויס הם נשחקים מהר מהצפוי בגלל ציפוי שלא נבדק מספיק טוב, מציע שתלמד קצת לפני תגובות מתלהמות. DHC | 12.02.19 (ל"ת)
50. פיתוח המנועים בכל החברות עומד בדרישות שיא בגלל א. המעבר למטוסי נוסעים דו מנועיים למסלולים טרנס אטלנטיים, המנועים נדרשים להיות מסוגלים להטיס את המטוס על מנוע בודד(!) למשך מספר שעות עד לשדה הקרוב במקרה תקלה שזה אומר אמינות מוחלטת לצד עקומת הספק מטורפת במידת הצורך. ב. לחץ מצד חברות התעופה להוריד את צריכת הדלק ג. לחץ הרשויות להוריד את רמות הרעש ד. תחרות (בריאה) יש בעולם 3-4 יצרניות מנועים למטוסי נוסעים, והתחרות לא פשוטה, המנועים של RR הם בקדמת התעשייה, אבל אין מה לעשות, כשאתה בקדמה לפעמים צריך לקחת צעד אחורה כדי למנוע אסון. RR חברה מצויינת כמו האחרות | 12.02.19 (ל"ת)
48. להבי מדחס 47 אין שום קשר בין טיב הדלק למדחס. הנדיב דוחס רק אויר לתאי השריפה ושם מוזרק הדלק.מי שיכול להיפגע מטיב הדלק היא רק הטורבינה שבא פוגעת השריפה שיוצרת מתאי השריפה. מי שמבין | 11.02.19 (ל"ת)
47. מעניין באמת למה אל-על מעולם לא קנתה מטוס עם מנועים של GE אלא אם לא הייתה ברירה כמו ב-737 (CFM היא שיתוף פעולה בין GE ל-SAFRAN מצרפת) אגב הבעיה של הלהבים במנועי רולס רויס היא שחיקה מהירה מהצפוי של ציפוי מיוחד על הלהבים. דלק מטוסים, כמו דלק לרכב, משתנה באיכותו ובהרכבו ברחבי העולם, וברולס-רויס לא בחנו אותו עם כל סוגי הדלק - מה שגורם לשחיקה המואצת בתנאי העולם האמיתי. 4X-AHA | 11.02.19 (ל"ת)
45. אל על הכי שכונה בעולם. חברה של אפסים דיילים שמתנהגים כאילו היו מונימום טייסי משנה ובמקרה עברו ליד הנוסעים . חברה של אפסים לבליבלה | 11.02.19 (ל"ת)
41. מס' 17 היסטורית אל על קנתה רוילס רויס ולא אמריקאי צי ה 757 וה777 הוא רולס רויס, ה747 פראט. וב737 יש רק אופציה של מנועי CFM חיים | 11.02.19 (ל"ת)
38. אל על לא החליפה כלום, החליפו לה את המנועים! לפי הכותרת אל על תכננה מנועים חדשים והחליפה בהם את הישנים, בפועל כולה רולס רויס החליפה לה את המנועים כפי שעשתה ותעשה עם חברות שום דבר מיוחד רק כאן הכותרת חייבת לעקם את המציאות בלי לתת קרדיט למי שמגיע החליפה עלק | 10.02.19 (ל"ת)
37. אם כבר להחליף אז גם את החומוס אחלה פיצי, חלבה ננו, חצי פיתה יבשה עם פרוסת עגבניה ומלפפון ויוגורט פיצי. הכי בבית בעולם. יוסי | 11.02.19 (ל"ת)
36. בקטנה חברת מדינה בסוף תמיד מכנחסים את היד לכיס האוצר ומשלימים מה שחסר... חברה לא ממשלתית שהייתה מתנהגת כמו אלעל לא הייתה שורדת 3 חודש מוש | 10.02.19 (ל"ת)
35. לנוסעת (34) אם מחליפים כל 300 טיסות אין בעיה... הבעיה אם ההחלפה נעשית בתדירות שהמליצו בהתחלה. רולס רויס | 10.02.19 (ל"ת)
32. הבעיה באל על לא השחיקה במדחס , אלה השחיקה בעצבי הציבור החילוני שמאס בחברה החרדית | 10.02.19 (ל"ת)
31. ל-17 לידיעתך יש יותר מ3 חב׳ מנועים, למשל סנקמה הצרפתית. וRR הם בסדר גמור. לכולם קורה כזה דבר. גם ל373 max 8 יש בעיות עם מנועי CFM. לכל מוצר חדש יש מחלות ילדות. ככה זה בטבע. הקטע הוא לדעת לטפל בזה נכון ובצורה בטוחה. יוסי | 10.02.19 (ל"ת)
29. אל על חברה קטנטונת אולי 40 מטוסים. זה כלום לעומת דלתא - קרוב ל 1000 מטוסים. בכל מקרה, שיהיה להם בהצלחה שלום | 10.02.19 (ל"ת)
27. אין שום מוצר בלי תקלות ילדות וגם בהמשך הטכנולוגיה המודרנית מורכבת בצורה בל-תיאמן, ותמיד מפליא אותי איך אין יותר תקלות בהכל לדוגמא - מטוס \ מערכת גדולה מודרנית מכילה כמיליון חלקים\אביזרים\רכיבים, ואם כל אחד יש אורך של 10 מיליון () שעות בין התקלות - הרי בחשבון פשוט כל 10 שעות(פעמיים ביום) בממוצע יתקלקל משהו במטוס\במערכת... במציאות התנאים הרבה יותר קשים והתקלות הרבה יותר מועטות זה ממש פלא בעיני.(יש לי רקע בפיתוח מערכות). ישראלי טכני | 10.02.19 (ל"ת)
26. בכל מקרה אלעל היא יבחוש בעולם התעופה חברה שלא היה לה ולא יהיה לה לעולם נתח משמעותי כלשהו בעולם התעופה שביט | 10.02.19 (ל"ת)
25. מאיר מתגובה 17 - מה רע ברולס רוייס? האם יש ל ג'נרל אלקטריק רקורד טוב יותר בכל מה שנוגע לריקולים במנועים שלהם ביחס לרולס רוייס? סתם אחד | 10.02.19 (ל"ת)
23. אל על ו חברה בלתי רווחית בעליל..לא משנה מה קורה בתוכה כן מנוע דפוק,לא מנוע דפוק. זו חברה ככ רקובה,שעד שלא יאסרו בחוק התאגדות של עובדים,מצבם של כל הגופים יהיה סרטני מתקדם שלב 4. הבעיה העיקרית...וועד מתקשר עם ימין וימין=אהבליזם=מחלה חשוכת מרפא. איפה שיש שחיתות וועדים,יש ימין..ואיפה שיש ימין,אין רווחים רק עושק נמרוד | 10.02.19 (ל"ת)
22. ל 19, אפשר בקלות על ידי ניצול טוב יותר בשאר הימים ובעיקר בלילות כל מטוס בכל חברה צריך זמן קרקע מסויים בשבוע, באל על מרכזים את זה לסופ״ש ועל חשבון זה מנצלים את המטוסים יותר באמצע השבוע בנוסף, זה לא לא יומיים בשבוע, בדיוק 24 שעות יש גם טיסות שהמטוס שוהה בחוץ ומנצלים את הסופ״ש לטיסות מתאימות בשורה התחתונה, היוטיליזציה של מטוס באל על לא נופלת מזו של מרבית החברות בוא נאמר שזו לא הבעיה הסבר מקצועי | 10.02.19 (ל"ת)
19. אל-רד לא אשכח לכם בהיותי בחו''ל במבצע צוק איתן ביקשתם מימני3500$ על מנת לחזור ולהשתתף במבצע,ואני לא היחיד ,נשבעתי והשבעתי את ילדי כי לעולם אבל לעולם לא נשתמש בשרות החברה הזו רוחמה | 10.02.19 (ל"ת)
17. למה לא GE? אל על תמיד לקחה את האופציה האמריקאית, בין היתר בזכות היחסים המיוחדים עם ארה''ב. איך שהגיע המטוס הראשון ראיתי RR ולא הבנתי למה. יש היום 3 חב' מנועים בעולם. שתיים אמריקאיות - GE ו- P&W. למה לא לבחור בהן? מאיר | 10.02.19 (ל"ת)
16. אפשר להתקין להם וו עצירה, ולדחוף אותם עם ג'מבויים במקרה של תקלה, תשאלו אתהקברניט | 10.02.19 (ל"ת)
14. ל-7 אתה בתור יהודי ועוד מהקהילה הגאה צריך לדעת יותר סובלנות ופחות שנאת חינם. דין | 10.02.19 (ל"ת)
13. אני אוהבת לטוס, רק באל על פעמיים בשנה, עם הדרימליינר הישיר ל lA ורק איתם, אני מרגישה בטוח. הטייסים, בוגרי חיל האויר שלנו, הם הטובים ביותר, וגם השרות, בהחלט לא רע. עדי | 10.02.19 (ל"ת)
10. ל 4 אתה טועה בגדול. צריך לכתוב אויר רק עם ו ועד וכמו ורנר. רק אם ו אחת. תלמד כבר שזה בגד כפת בראש מילה. גורי | 10.02.19 (ל"ת)
8. גם עם מנועים חדשים , גם בחינם לא טס אל על יחס , שרות , אמינות , איכות , עמידה בזמנים , חווית טיסה ,אוכל , מרחב בין הכיסאות בקיצור חברה שכונה טסתי והבנתי , גם חינם לא טס עם אל על , תנסו ותבינו . רם | 10.02.19 (ל"ת)
6. תכנון הלהב במדחסי סילון יש חשיבות רבה לגאומטריית החיתוךשל הלהבים,בתכנון לקוי הזרימה תפגע בלהב שישחק בזמן קצר יותר.מכאן שיש חשיבות רבה לתיכנון זויות החיתוך של הלהבים במנהרת רוח סילונית מתאימה,קביעת הגואומטריה תעשה עפ"י ממדים שמתקבלים מנתוניי הזרימה האופטימליים. אריק | 10.02.19 (ל"ת)
5. אם אלעל הייתה משדרגת לדרימליינר 787-10 (סדרה 10) אל על הייתה מקבלת דגם משובח וארוך יותר וצריכת דלק נמוכה... הסדרה החדשה 10 משודרגת ונראה שכוללת המנועים האיכותיים בדרימליינרים. חבל שאל על הסתפקה בסדרה 9 וחשבה לטווח קצר והפסידה חלם | 10.02.19 (ל"ת)
3. דרימליינר הדגם הזה הוא כישלון מיומו הראשון, אינספור תקלות. אל על ידועה ביכולתה לבחור מטוסים... יקי | 10.02.19 (ל"ת)
2. אוויר ולא אויר עברית נכונה הרבה יותר פשוט לתקן לפי כללי הכתיב המלא דהיינו כתיב ללא ניקוד, מאשר מנועים: על כל מטוסי חברת אל-על כתוב: "נתיבי אויר לישראל" וצריך להיות כתוב: " נתיבי אוויר לישראל". ממש כמו מזג אוויר, חיל האוויר, התעשייה האווירית, מיזוג אוויר, אוויר פסגות...... די עם הבושה הזאת הטסה במרחבי הגלובוס מאז היווסדות החברה רמבי | 10.02.19 (ל"ת)
אל על החליפה את מנועי הדרימליינר כדי להימנע ממשבר
53 תגובות לכתיבת תגובה