7. איך 90% הרכב עומד אבל מחכים 24 דקות אם התשובה שהרכב רק בשימוש בבוקר . אז אולי כדאי להשתמש במוניות ? שאלה שניה כזכור לי השימוש באוטול די יקר אולי כדאי להוריד את. עלויות פי 2 ואז אולי השימוש יגדל פי 4 ??? מוזר | 11.02.19 (ל"ת)
6. ראש עיר? לתושבים אין היכן לחנות והכלומניק הזה מקצה שתי חניות בכל רחוב למיזם המטופש הזה.לך כבר הביתה תרח זקן. יובל | 10.02.19 (ל"ת)
5. תומר הדר צריך להצדיק ת'כתבה הקודמת ולכן הנתונים מוצגים שלילי. כל רכב בשימוש פחות מ-6 פעמים ביממה? לא. הוא יותר מ-5 פעמים בשימוש. איך זה בהשוואה לאופניים? איך זה בהשוואה ללפני חצי שנה? רדוד, תומר הדר. רדוד. דוד | 10.02.19 (ל"ת)
4. דמי מנוי ? אז לי אישית לא משתלם ! לא מאמין בחיובים קבועים, זו התחייבות ( התחייבות זו בעיה לפי אבא עשיר ). ומ "הנכס המניב" עושים עליכם קופה. יוסי | 10.02.19 (ל"ת)
2. הנתונים מוצגים בצורה שלילית סתם לא רואה סיבה לספור במספר הדקות בחודש את כל 24 השעות שביממה. כלומר האחוז שימוש הריאלי הרבה יותר גבוה. מצד אחד אתם מתלוננים על זמן המתנה ומצד שני על 10 אחוז שימוש - אז מה אתם מציעים להגדיל או להקטין את מספר הרכבים? עצם זה שיש יותר רכבים ממה שצריך הוא שמאפשר זמן המתנה נמוך. אפשר להגיד את אותם דברים על תל-אופן. חבל שלא הוצגו נתונים שבאמת מאפשרים לשפוט האם הקונספט הזה שווה משהו. בכל אופן, מגיע כבוד לעיריית תל אביב על הנסיון ליזום משהו. עמית | 10.02.19 (ל"ת)
1. פשוט בושה פרויקט לא חברתי ומפלה מבוגרים, ילדים ונכים לא יכולים להשתמש ברכבים. דבר נוסף, רמת השימוש ברכבים ממש נמוכה, להשוואה, מונית ממוצעת מבצעת כ 25 נסיעות במשמרת עבודה של כ10 שעות, לא תופסת חניה, כולם יכולים להינות מהשירות. פרויקט ביזיוני שנועד לחלוב מהתושבים כסף, כ100 מיליון ש"ח. אמיר | 10.02.19 (ל"ת)
פרויקט אוטותל מסכם שנה: זמן ההזמנה הממוצע לרכב הוא 24 דקות
10 תגובות לכתיבת תגובה