18. גם בנק ישראל נדבק מהפוליטיקאים "החכמים" שלנו ושכח למה בעצם קיימת ישות שנקראת מדינה ומה מטרתה הסופית - לשרת ולהיטיב עם התושבים. אז כל פעם שעולה בעיה מציעים להעניש את האזרח הפשוט במקום לשפר: - צפיפות בלתי הגיונית ברכבות - נבקש מהנוסעים לא להגיע ונקטין את מס' הרכבות שלא ישתלם לסוע ברכבת במקום לשפר ולהוסיף קוים ורכבות - צפיפות בכבישים ופקקים - נטיל מס על מי שנוסע במקום השקעה בתחבורה ציבורית טובה - דיור יקר - נעניש את מי שגר מחוץ לעיר ע"י מיסי גודש, העלאת מיסי רכב, מיסוי דלק לא הגיוני תמיד אפשר לסמוך על הגאונים שלנו שימצאו עוד פטנטים איך להעניש אותנו רפי | 12.02.19 (ל"ת)
17. אשראי זול ועוד לא דיברתם על האשראי הזול והנוח שנותנות חברות האשראי והבנקים לרכבים חדשים, מה שמגדיל ומעמיק את בועת הרכב אחת שיודעת | 12.02.19 (ל"ת)
16. אגרת גודש - פתרון מתבקש ונדרש אגרת גודש הוא מהרעיונות החכמים וראויים. למרות חוסר הפופולריות והפופוליזם חשוב לדחוף לפתרון מהיר, יעיל ונוח. מישהו עובד בבנק ישראל! פקקוביץ' | 11.02.19 (ל"ת)
14. אין תחבורה ציבורית בשבת, אז קונים אוטו. מרוצים ונוסעים גם במהלך השבוע אם היתה תחבורה ציבורית טובה כל השבוע , אז כמו באירופה, אנשים לא היו נזקקים לרכב פרטי, ואז היינו שוברים את הלולאה הזו. העובדה שגם להרבה דתיים יש מכונית, אף שאינם נוסעים בשבת, היא הוכחה לכך שכנראה גם בהמלך השבוע אי אפשר לסמוך על התחבורה הציבורית. ראה רכבת ישמעאל. פלד | 11.02.19 (ל"ת)
13. ישראלים הכי פריירים לא נלחמים ביוקר המחיה כמו בצרפת הממשלה "רוצה" להילחם בתאונות דרכים - לרכבים חדשים יש את הטכנולוגיה להציל חיים אך הממשלה מעלה את מחירי הרכב החדש. הממשלה "רוצה" להפחית זיהום אויר אבל מעלה מחירי רכב היברידי שמפחית זיהום אויר . הממשלה "רוצה" ליישב את הפריפריה - איך אפשר לגור בפריפריה ללא רכב? הפיתרון הוא לא לעלות מחירים שמכניס כסף לקופת המדינה אלא לסגור את הערים הגדולות לכניסת רכבים כמו בלונדון ולאפשר "לאלץ" רק תחבורה ציבורית ... עבדים היינו במצרים וגם היום עבדים לממשלה הזו | 11.02.19 (ל"ת)
12. מחקר של אנשים שלא מבינים כלום אין פה אפילו שאלת הביצה או התרנגולת. קודם אין תחבורה ציבורית יעילה אח"כ קונים רכבים ואז נוצרים פקקים. עשרות שנים אותה קשקשת. מחירי הרכב יקרים. גם אם יתיקרו עוד, נקנה רכבים זולים יותר ולא ניסע בתחבורה ציבורית שלא קיימת למעשה. אולי הגיע הזמן שבנק ישראל יפסיק לחקור ? חכם ציון | 11.02.19 (ל"ת)
10. הבעיה בפיתוח תשתיות. למדינה טוב שכולם בפקקים מסים למכוניות ואגרת רישוי ....בזיון יובל | 11.02.19 (ל"ת)
9. לעובדי בנק ישראל החזירים יש חניה ורכב צמוד לסגור מרפסת במדינה הזאת לוקח 10 שנים התחבורה הציבורית בפיגור של 50 שנה והאופנועים יקרים רצח יש פתרון באופק | 11.02.19 (ל"ת)
7. רעיון אם אנשים יעבדו פחות הם לא יהיו על הכביש... חומר למחשבה חבורת "מיסוי הוא הפתרון" הוגה | 11.02.19 (ל"ת)
6. יתכבד בנק ישראל ויבטל את החניה לעובדיו במתחם בנק ישראל בנוסף לכך ייתכבד הבנק ויפסיק לשלם לעובדיו אחזקת רכב. 1 שמבין | 11.02.19 (ל"ת)
5. ושוב עוד מגבלות על הציבור העובד ומשלם המיסים, כמה אפשר? קודם תבנו תחבורה ציבורית נורמאלית עם הכסף של המיסים שלי ואז נדבר כמה המדינה מנסה לדפוק את מי שעובד והולך למילאים? תמיר | 11.02.19 (ל"ת)
4. רק 6 מסילות בין חיפה לתא תתן מענה לבעיה רק 6 מסילות רכבת בין חיפה לתא תתן מענה לבעית הפקקים יאיר | 11.02.19 (ל"ת)
3. שטויות...הוזלה של תחבורה ציבורית לא תתרום לכלום... כל עוד לא תהיה תחבורה ציבורית בתדירות נורמאלית ובכל ימות השבוע כולל שישי ושבת אנשים עדיין יעדיפו להחזיק רכב. גם ככה להחזיק רכב זה לא דבר זול. אישש | 11.02.19 (ל"ת)
2. אני מגיע כל יום לעבודה במרכז מהדרום כי אין כסף להחזיק רכב פרטי, ואין מקום ברכבת בשביל עוד אנשים. המדינה חושבת פיתרון עכשיו, שיבוצע עוד 20 שנה, וככה לא יתאים. ויהיה מיושן ככה המדינה עובדת. כל עיר חדשה שמקימים לא דואגים לתחבורה ציבורית באיזורים החדשים, אז אתם מצפים שאנשים יסעו עם שטיח מעופף? שמעון חיים | 11.02.19 (ל"ת)
1. מדיניות המיסוי גרמה לירידה בעלות רכישת רכב?? מחרי הרכבים בעולם יורדים, ובישראל הם עולים. אז איך?? עוד אדיוט שעשה מחקר... אחד שלא יודע | 11.02.19 (ל"ת)
בנק ישראל: "מדיניות המיסוי תרמה לגידול בפקקים בכבישי המדינה"
19 תגובות לכתיבת תגובה