אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שובו של הננס: החל שיווק הדור החדש של סוזוקי ג'ימני בישראל

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
שערוריית מחיר - הגימיני
בדקתי את הנושא - באירופה. המחיר בכל מדינות אירופה / לידני; היה ונשאר כ 18.000€.... בישראל אנו לא רק משלמים על חמדנות - היבואן.. אנו נאלצים לשלם את מדיניות מ. התחבורה - על יבואן ב ל ע ד י. - אין " חיה " כזו, בכל העולם המערבי. - " הון שילטון " - מזכיר משהוא. .??
גולדמן רפאל | 14.02.19
8.
תגובה ל - 3
מה ההשוואה למין שאינו מינו ? מה קשור מזדה 3 לג'ימיני ? המזדה כפולת הנעה/הנאה ? למזדה יש תיבת העברה , 2 סרנים חיים ?כמי שמחזיק סמוראי ארוך בן 32 שנה , אני יודע וגם אתם שאחרי שב-G הורידו את הסרן קדמי חי , נותרו הרנגלר והגימיני עם סרנים חיים פרט למדינות שבארץ לא מייבאים משם. הושקע כסף בפיתוח רכב/מנוע חדש , היצרן יודע מה יש לו ביד וגם היבואן גוזר את העמלה שלו. תנו לכוחות השוק לעשות את שלהם ואם השוק ידיר רגליו , אולי היצרן והיבואן יתגמשו.
פסח | 12.02.19
3.
המחיר מנופח מעבר לכל היגיון
מכשירי תנועה, ביחד עם סמל"ת הם ההוכחה ששוק הרכב בישראל מנוהל על ידי קרטל. שתי חברות כושלות שלעולם לא היו שורדות בשוק החופשי. אני מבין שזה רכב 4*4 אמיתי, ושצריך להרוויח וכו', אבל 99000 למשל, זה לא מספיק? איך העלות של הרכב הזה גבוהה יותר ליבואן מעלות של מאזדה 3?
כ | 11.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת