12. הצלחה מובטחת אני עוד זוכר שהתחילו אוטובוסים ישירים מחיפה לירושלים. התחילו עם אוטובוס אחד ביום ותוך ימים ספורים זה הפך לאוטובוס כל שעה. בפרוייקט הרכבלית הפגיעה בנוף מינימלית - מרחוק רואים רק קו דק. אין עומס על הכבישים, אין זיהום. יקטין את המפגע בכביש ליד האוניברסיטה. מודי | 30.01.20 (ל"ת)
10. רק הבלית מאיפה יגיעו אלפי הנוסעים המפונטזים? יש 40-50 אוטובוסים כל שעה מהעיר והמפרץ כולל הגליל? סתם בזבוז וקאליש כבר הבינה שזה פרוייקט הזוי של יהב שיש לבודקו עי מבקר המדינה והמשטרה. חיפאי | 02.07.19 (ל"ת)
9. תדירות כל 15 שניות לפי זה רק רובוטים או ספורטאי על יוכלו לעמוד בלוח זמנים שכזה פולהייסטר | 13.02.19 (ל"ת)
8. עוד כלי תחבורה שלא ניתן יהיה לסמוך עליו. זה הביצים של גוראל, טיפה רוח וזה מושבת, טיף טוף וזה מושבת.... ואז 2500 איש כל שנה בשני הכוונים יזנחו את הרעיון.. סניטיאגו | 13.02.19 (ל"ת)
6. בסכום הזה הייתי מזמין 300 אוטובוסים חשמליים סינים לחיפה מי ששונא את העיר עשה את הפרוייקט - עם 300 אוטובוסים חשמליים באותו סכום הייתי משבית דחוף 300 אוטובוסים מזהמי דיזל מסרטן ודאי (שעובדים 18 שעות רצוף ביממה) . יוסי | 12.02.19 (ל"ת)
4. אטרקציה לרוכבי אופניים רק שיאפשרו לעלות אופניים ויהיה נהדר לרדת את כל הדרך למטה יוחאי | 12.02.19 (ל"ת)
3. אין לי דבר אחד טוב לומר על קליש, אבל השר כץ אונס אותה להשלים את הפרוייקט המטומטם הזה שאלוהים יעזור לנו! זה יהיה בכיה לדורות וצלקת מכוערת בחיפה. שמישהו יעצור את השמן!!! (כן הוא חזר להיות כזה) הפסיכיאטר המחוזי, המחוז הפסיכי | 12.02.19 (ל"ת)
1. עצוב מאד. פרויקט פיל לבן בגרעון עתידי ענק מדי שנה 300 מחיון יירדו לטמיון, הנוף יהרס לשכונות ליד הרכבל, לא מגיע לאף שכונה, לא מפזר בתוך הקמפוס כמו אוטובוס, איטי ולא נוסע ברוח חזקה. ובטחונית הכי קל לפגיעה. כשלון מובטח טמטום מוחלט | 12.02.19 (ל"ת)
משרד התחבורה מבטיח: הרכבלית בחיפה תעבוד כבר בשנה הבאה
13 תגובות לכתיבת תגובה