אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עקב המחאה: הרצליה עוצרת תוכניות בנייה

57 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

50.
תגובה לפירסום
דבר ראש העיר היקר משה פדלון 22.4.14 http://www.herzliya.muni.il/?CategoryID=208&ArticleID=1180 פשוט בושה וחרפה מה קצת לחץ מצד כמה תושבים והרבה פוליטיקה מושחתת יכולים לעשות?! מה עם הילדים והנכדים שלנו , אה יש בתים ליד המרינה בהרצליה פיתוח שהולכים לבנות. מה קרה לך ראש העיר ששינית את דעתך,כל כך התלהבת אם התכניות הפיתוח והזזת השדה בצפון הרצליה,זה חלק מהבטחת הבחירות שלך לתושבי המקום?
Yacov | 14.02.19
48.
ממתי תושבי עיר יכולים להחליט מה יעשה בקרקעות שבתכנון?
תכניות עירוניות מתגבשות על פי שיקולי על ולא על ידי גחמות של תושבים שרוצים למנוע כניסת תושבים חדשים בנימוק של "איכות חיים". ממתי הרצליה זה "איכות חיים"? מילא הרצליה פיתוח. שם יש בניה צמודת קרקע ולא סביר שייבנו שם שכונות עוני במסגרת התכנית למשתקם של קחלון. אבל קרקעות פתוחות שמשוועות לבנית גורדי שחקים עם פארקים יפים מסביב ותחבורה ציבורית משודרגת (רכבת קלה) ובתי-ספר וגני ילדים ומלונות וחוף ים מפואר. זה ממש פשע שעירית הרצליה מעכבת תכניות מעולות שכבר קיבלה החלטה בעניינן ואף הפקידה אותן בוועדות השונות - ונכנעת ללחצם של ארגוני שמאל בהרצליה רוויות הכשלונות מימי גרמן.
דור המטאור | 14.02.19
45.
לא יאומן
התחדשות עירונית זה יותר דירות במקום שלא ניתן להוסיף תשתיות ,בעיקר במרכז העיר . התעלמות ממתחמים בתוליים כמו מתחם שדה התעופה וחוף התכלת ,אלפי דונמים שאפשר וצריך לתכנן על ועם תשתיות מתאימות . ראש עיר מפוחד, בלי ראיה ארוכת טווח . נבהל מהפגנה של אזרחים שרוצים לשמור על ״צביון השכונה״. לא דואג לעתיד העיר וצעיריה . עצוב
דורון | 13.02.19
40.
זוג צעיר מהרצליה לעולם לא יקנה בעיר הזו דירה
אם פדלון יבטל כל תכנית אפשרית לבנייה פשוט לא נוכל לקנות בהרצליה, מקום שכל חיינו גדלנו בו. בטח באיזור הצהובים ליד הים המחירים יהיו בשמיים, וגם התחדשות העירונית המחירים ירקיעו בגלל היזמים. בקיצור החלופה של שדה התעופה ירדה מהפרק בגלל כמה בניינים בגן רשל ונחת עדה שהבינו שמעדיפים מטוסים על בניינים וכרגיל אנחנו נתקענו. העיקר שהכסא של פדלון נשאר חם. נותר רק הוותמל שאולי יעקוף אותו אבל גם זה גוף מסורבל, בקיצור, נמשיך לשלם שכירות לעד.
דן | 13.02.19
38.
ל-37 - ממש לא חבל. בחיפה עשו אותו דבר ויותר מזה, פיצלו ל-2
במקום תחנה מרכזית אחת באמצע העיר בנו שתיים, ראשונה ביציאה הדרומית לכיוון תל אביב ושניה ביציאה הצפונית לכיוון הקריות. היום לא הגיוני לעשות מה שעשו לפני 50 שנה, נפח התחבורה בערים גדול ויש פקקים והדבר האחרון שצריך זה עוד אוטובוסים בין עירוניים שמסתובבים בתוך העיר. יש כמה אנשים שאולי גרים בדיוק ליד התחנה המרכזית הישנה וזה גורם להם להחליף אוטובוס, אבל יש אחרים שמרוויחים מכך והעיר כולה חוסכת תעבורה של אוטובוסים בתוך העיר.
חיפאי | 13.02.19
36.
אי דיוקים בכתבה
1.הועדה המחוזית לא משכה את תכנית המתאר הכוללנית הר/2530 שעברה הפקדה והתנגדוית. הועדה המחוזית אישרה לועדה המקומית להגיש שינויים והתאמות שיאפשרו הלימה טובה יותר בין מצב התשתיות בעיר לבין הצפיפות המתוכננת. עד היום הזה, התכנית לא נמשכה, לא על ידי המקומית ולא על ידי המחוזית.!!! 2. הופתעתי מאוד לקרוא שפדלון מתכנן הקמת שדה חלופי. כשהוא יודע וכולנו יודעים שיש מסמך מטעם מנהל התכנון על דחיה לפינוי שדה התעופה לעוד 3 שנים בלבד - לשנת 2021 ובשום מקום לא נאמר ולא נכתב על הקמת שדה חלופי באותו המקום. "כל מה שלא ייצא לפועל ב־15 השנים הקרובות אין טעם להכניס לתוכנית", אמר פדלון ל"כלכליסט". "בצפון הרצליה אין עדיין תכנון לשדה תעופה חלופי במקום זה הקיים" 3. לפני כחודש וחצי, הכריז שר השיכון על מתחם צפון הרצליה - תמל/ 3006 מתחם צפוני כמתחם שיעבור הליך אישור מזורז לבניה. מה כוחה של הותמ"ל ומה כוחה של העיריה? כוחה של הותמ"ל, הוא בכך שהיא ועדה אשר אינה מוטה וועדה מקומית כזו או אחרת, בזה כוחה! היא מעל הישות המונוציפלית ונוצרה מתוקף צרכים ארציים רב מערכתיים.
שוחר אמת | 13.02.19
34.
פדלון צריך לדאוג רק לתושבי העיר ולהקשיב להם
הוועדה המחוזית לתיכנון ובנייה לא מעניין אותה איכות חיי תושבי הרצליה. כל העניין להכניס כסף לקופת מקרקעין ישראל, על חשבון תושבי העיר. טוב עשה ראש העיר פדלון שמשך את תוכנית המיתאר. העיר אכן צריכה שיפור בתשתיות ואיכות חיי העיר. ממש לא צריך להוסיף עוד דירות ועוד בניינים שיובילו לפקקים כבדים ויהפכו את חיי התושבים בעיר לבלתי נסבלים.
רון  | 13.02.19
33.
ראש העיר צודק בניה כזו מסיבית היתה משתקת את העיר
לא חוכמה לבנות בתים עם חניה אחת שלכל בית יש לפחות 2 מכוניות ואנשים חונים על מדרכות. לא חכם לבנות בתים בלי להרחיב את הכבישים בצורה מאוד מסיבית. המרחק מהרצליה לתל אביב קצר ובכל זאת להגיע לוקח הרבה יותר זמן מבעבר. צריך לבנות חכם, קודם תשתיות ואחר כך אכלוס.
צודק  | 13.02.19
31.
**שדה התעופה של הרצליה משרת כמה אוליגרכים ומשתק אזור שלם**
פשוט מדינה הזויה! שדה תעופה למטוסים פרטיים בלבד שפועל רק בשביל כמה עשירים. אין בכלל שימוש צבאי. והוא משתק את כל האזור, מהווה מפגע רעש וסכנה מיותרת!! והכל רק לתושביה העניים של הרצליה כי הרי מכפר שריהו ופיתוח הוא רחוק מספיק.
מה זה הדבר הזה?? | 13.02.19
30.
חייבים להתכונן לעתיד עם צפיפות כפול 10
כדאי לדעת תוך 25 שנים המדינה תוכפל בתושבים .תוך 50 שנים יחיו כאן כפול 4 ותוך 75 שנים כפול 8 זה קצב חזק וצריך להתכונן למדינה עם יותר מ -100 מיליון נפש בקרוב מאוד. האשה הישראלית מתרבה בקצב הכי גבוה ב OECD /אין מעל 3 ילדים ממוצע כללי, אבל חלק שהופך לרוב בקרוב מאוד עם מעל 7 ילדים ממוצע.
יוסי | 13.02.19
26.
סוף סוך ראש עיר נורמלי במדינה מטורפת וצפופה
כל הכבוד לראש העיר! קצת שפיות במדינה המטורפת הזאת, כל ראש עיר בונה בלי חשבון והורס את איכות החיים של כולם. הכל צפוף, מזוהם, מלא מכוניות, מלא פיח, אין מטר ירוק בעיר. נוסעים לאירופה ופשוט מקנאים באיכות החיים שם וברמתצ הצפיפות הנורמלית שם. בפתח תקווה ראש העיר החדש רמי גרינברג אשכרה תומך בבנייה של עוד 8000 יחידות דיור במקום מחנה סירקין שמתפנה - זה לא ייאמן העיר הכי צפופה, פקוקה ומזוהמת במדינה והא ממשיך לבנות שם! במקום להקפיא הכל ולהכניס את כל המתכננים לכלא
ערן | 13.02.19
25.
ראש עירייה נחשל
במקום לאפשר בניה למגורים, הוא מעדיף משרדים. הוא רוצה להיות עשיר ולהרוויח מארננונה למשרדים. לגביו הרצליה היא עסק שצריך להרוויח. אזרחים שגרים בעיר צריכים גני ילדים, בתי ספר שירותים רפואיים, זה עולה כסף. הוא מעדיף אנשים שרק באים לעבוד בעיר, עוזבים בערב, ומשלמים ארנונה גבוהה. זו הבעייה. העיר נשארת מאחור. אין מה להשוות את הרצליה לרעננה שבה יש גידול מואץ במגורים עם איכות אנושית. הרצליה נראית כמו סלאמס אחד גדול.
רענני | 13.02.19
21.
המשך: רמ"י לא הצליחה
ברצוני לציין שוב! שאני שייכת לקבוצת אנשים בעלי אדמה פרטית!! שעליה המנהל לא היה יכול לאשר תוכניות שהרמ"י הייתה מרוויחה מהן, ושעליהן פסקה בזמנו השופטת נאור שהיא מבינה ללבם של העותרים שרואים איך כולם עושים עסקים מסביב אך "טובת הציבור גוברת" (ואולם אחר כך אישרו בזמנו את הבנייה על תע"ש, זה בסדר, וגם השופטת (מבלי לפגוע בזכויות ) הועלתה בדרגה לסגנית ואחר כך לראש בית המשפט העליון) אבל למרות שאני לא אישה מאמינה, עלי לציין ש"יש דין ויש דיין" יש "בית משפט של מעלה" ויש גם חוק יסוד זכות הקניין שלא שווה כלום כי הממשלה ובתי דינה פשוט הופכים אדמה פרטית לאדמת מרעה או לאדמה שייבנה עליה כביש או מחלף - ואדמת תע"ש עליה מתכננים בניהץ הרבה הרהורים יש לי. מכל מקום, איחוליי לבני דור העתיד שרמי תכננה לבנות להם דירות על אדמת תע"ש. שתהיו בריאים.
ליאורה | 13.02.19
20.
רמ"י לא הצליחה
למי שלא מבין. התוכנית הייתה אמורה לבנות אלפי דירות גם במתחם תע"ש (המתחם המורעל שעדיין לא ניקו אותו) . ומה עוד אומר המאמר?" התוכנית החדשה מהווה מכה למאמצי האוצר להגדלת היצע הדירות באזור המרכז, כחלק מהמאבק להורדת מחירי הדיור. מדובר גם במהלומה לרשות מקרקעי ישראל (רמ"י), שכן כל שלוש התוכניות הגדולות שבוטלו בתוכנית הנוכחית ממוקמות בקרקעותיה ושיווקן לבניית עשרות אלפי דירות היה מכניס למדינה כסף רב".
ליאורה | 13.02.19
14.
התחבורה בהרצליה כבר היום בלתי אפשרית
אם יוסיפו רק עוד תושבים או ומקומות תעסוקה שנבנים עכשיו זה יהיה אסון. ואם מתכננים לבנות עוד יש רק דבר אחד הגיוני לעשות - אם יש לכם דירה בהרצליה תמכרו אותה לפני שמאוחר מדי, אם אתם עובדים בהרצליה פיתוח - חפשו מקום אחר.
תמכרו עכשיו ותברחו כל עוד אפשר | 13.02.19
1.
בניה מטורפת בגני תקווה
בגני תקווה ניבנו בשנים האחרונות עשרות מגדלים . ארנונה בשמים . בולט המחסור בעסקים . הישוב מתוך בחירה נישאר מועצה אבל למעשה גני תקווה עיר . אפס משרדים , אפס קניונים תשתית תחבורה גרועה .די להסתכל על הכניסה מקרית אונו רחוב רפאל איתן . כביש 2 מסלולים . מחיצה בין המסלולים . צמחיה .כיכר גדולה ומוארת גם באזורים שלא אוכלסו ולפתע כאילו עזה ,מתחיל ההמשך בגני תקווה . כביש חד מסלולי . תאורה דולקת ולא מאירה . אין מדרכות ,צמחיה . העיקר שהמועצה גובה דמי השבחה 18000 שח לדירה . אוכלים היום מחר .....
ערן | 13.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת