אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שופרסל מתפכחת מהחלום האמריקאי: "אמריקן אאוטלטס" מאכזב

110 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

110.
אכזבה אובדן כספי
לפני מספר חודשים הזמנתי באתר נעל ספורט במחיר של כ 470 שח לאחר זמן רב כשהגיע הנעל , המידה לא היתה טובה ורחוקה מהמידה שהוזמנה בכמה מידות. החזרתי את הנעל ומחכה כבר זמן לקבל את הנעל במידה הנכונה או החזר כספי. אני סקפטי מאוד אם אקבל את הנעל. אין עם מי לדבר. מציע להתרחק מהאתר
מאיר | 27.10.19
93.
יקר
מתם לב מה אמרו שופרסל שלא מצדיק את המאמץ הניהולי טמבלים תפסיקו להעמיס עוד ועוד מנהלים כל הצשרדים שלכם במנהלים שמחכים רק לארארוחת.צהריים שהבטן תגדל עוד ועוד ועודעם משכורות.מפוצצות ותורידו מחירים באתר זה הפתרוןלא לוגיסטיקה...אם המחיר זול אני מוכן לחכות גם חודש
יקר | 13.02.19
89.
אחרי השירות המעולה שקיבלתי מאמזון גרמניה, שאמאזון יכנסו הלך עליכם
אמאזון לפני שנכנסים מוודאים שהמרחב טעויות יהיה קטן ביותר, הם משקיעים בתשתית סכומי כסף ומוודאים שמערכות השילוח שלהם יהיו מעולות, בנוסף שקיבלתי מוצרים פגומים(מתוך העשרות מוצרים שהזמנתי אולי היו 2 כאלה) אמאזון ואפילו המפיצי צד שלישי שלה לא שאלו שאלות ומיד נתנו לי פיצוי מלא או חלקי, תלוי בדרישות שלי שכולן היו הוגנות.
אבי | 13.02.19
86.
בשופרסל הזויים ..מוצרי מזון יקרים באיכות ירודה (ייבוא עצמי )
שופרסל מוכרים מותגים שלהם ייבוא עצמי באיכות נחותה מאוד ומחירים מופקעים כמו של פרימיום .על המדפים שלהם חסר הרבה מוצרים של חברות ידועות ואיכותיות . בחנויות אחרות ורשתות אחרות מגוון מוצרי מדף הרבה יותר גדול ואיכות מצויינת כולל מחיר זול . במקום להתעסק עם מזון ומוצרי מזון טובים ואיכותים . מקימים אתר מקוון וגם גרוע למוצרים ומותגים שיידאגו למזון קודם כל ולמחירים המופקעים
עדנה  | 13.02.19
85.
אתר פיקטיבי שכל מטרתו לבטל את הפטור75$לקניות אינטרנטיות מחו"ל
זה מה שחשבתי עליו מההתחלה. זה אף פעם לא היה אתר רציני! אלא אתר שכל מטרתו היא ליצור פרובוקציה שתראה שאם לא יבטלו את הפטור של 75$ לקניות אינטרנטיות מחו"ל, אז גם החברות הישראליות ישלחו מחו"ל. מניפולציה יח"צנית ותו לא. זאת דעתי.
שי | 13.02.19
76.
לדניאל (54) גם אם יש קצת יותר זול מאמזון זה לרוב לא שווה את ההפרש.
אני גר בספרד, מקום בו אמזון פעילה באופן מלא, וזה לרוב האופציה הטובה ביותר. אני אומר את זה בצער כי אני לא חושב שצריך לתת לחברה אחת לשלוט על השוק ודרכי הפעולה של אמזון ויחסם לעובדים שלה לא מעודדים אותי לקנות דרכה אבל רוב הנסיונות שלי לקנות מאתרים אחרים מחזירים אותי לאמזון בגלל הקלות, המהירות והשרות. אתרים אחרים מנסים להיות אמזון ולא אכפת לי אם המוצר לא יגיע באותו היום או למחרת (יש מוצרים שאם אני מזמין בבבוקר אני יכול לקבל אותם אחה"צ) אבל באתרים רבים המשלוח מתעקב מעבר להגיון, ויותר חמור - מעבר למוצהר, ואם יש בעיה אין כל כך עם מי לדבר.
הספרדי | 13.02.19
75.
לעזאזל האתר המקוון . המנכ"ל היקר חשוב לי יותר
האתר חלש מאוד ולא משהו- אבל ביננו מזה זה האתר ? ועוד עניינים מול המנכ"ל אברכהן ותמונתו מתנוססת לתפאר מדינת ישראל בכל כתבה שעוסקת בשופרסל תמיד תמונתו של איציק אברכהן תנוסס בגוף הכתבה בגודל מרשים גדול מפואר וצבעוני - בכל מונח על הכתפיים של האיש הזה כל שופרסל מונחת על הכתפיים הרחבות . אם שופרסל תרד לאבדון אז הוא מפסיד כלום בעלי המניות והציבור יפסיד את התחת...ואם יצליח אז יתגמלו אותו . מצחיק...חחחחחחחחח
סבאבי באבי  | 13.02.19
71.
ממליץ למנכ"ל לקרוא את התגובות כאן ....
.. זה יכול לחסוך לו הרבה שעות מחקר, השורה התחתונה מחיר ואמינות!! שופרסל - זה מאוד פשוט -אם המחיר שלכם לא יהיה נמוך מהמתחרים (שכבר הוכיחו לנו את נושא אמינותם) לא תתרוממו לעולם!!! אם אתם לא מסוגלים לזה -פשוט ותרו מראש , כי עם היצע המוחרים הזולים הקיימים כיום בשווקים העולמים המחיר עבור אותו מוצר (כולל דמי הטיפול המיסים והמשלוח) הוא השורה התחתונה!!! אותנו הצרכנים ממש לא מעניין מי גוזר איזה קופון בדרך - העיקר שבסוף יצא לנו הכי זול!!!!!!
יובל | 13.02.19
70.
אברכהן תמשך המש שאתה טוב מחירים הזויים בסופרמרקטים
הכי טוב להתרככז בעסקי הליבה -סופרמרקטים אוף ליין און ליין ואמיתיים בהם אתה מוכר מוצרים במחיירם הזויים בשעה שאתה סוחט את הספקים. לא מכניס מבחר של מוצרים לרשת. מוכר מורי מותג ברווח עצום ומעסיק רק מהמגזר החלש ביותר כדי לשלם משכורות מינימום. בזה אתה טוב בשאר נכשלת ביוקר .
שביט | 13.02.19
55.
ישראלי נשאר ישראלי
ישראלים נותנים שירות ישראלי . תמיד כל המלונות בוטיק והמסעדות והאתרי אינטרנט הבינלאומיים הם ישראלים לחלוטין. לא אירופאים ולא אמריקאים תמיד יש בלוף ושכונה וזלזול בלקוח ונסיון לעשות קופה עם כל מיני קומבינות. וזה בולט מאוד בולט ולכולם. לא רק לישראלים לא מפתיע שזה לא סוחב אבל בהחלט צריך לפטר שם כמה אנשים אם אפילו בפתיחה שלו הוא לא מצליח.
לחן | 13.02.19
53.
שופרסל יקרה מאוד .. השאר הכל חארטה ולא מעניין האתר שלהם
תהרגו אותי.לא ברור איך שופרסל עדיין שורדת ולא התרסקה ......... הרשת יקרה מאוד להחריד וכל מי שאני מכיר לפחות ובשיחות עם אנשים כולם ללא יוצא מהכלל לא קונים בגלל היוקר הכל יקר מאוד רצח של מחירים . שאר הרשתות הזולות מתפוצצות מלקוחות קונים (רמי לוי . ביתן . ויקטורי . אושר עד . שוק העיר . יוחננוף. חצי חינם ) ועוד.. המוצרים שם זולים מאוד לפחות 35 % פחות שזה משמעותי . אנשים לא מעניינים אותם אתר ומותגים !!!!!!!!!!! רוצים לקנות סל מזון ומוצרים למשפחה של 6 נפשות לאכול להנות ולהתקיים ..מה ? כבר ביקשנו
בעל משפחה 6 נפשות | 13.02.19
51.
אל תקנו מכל הגנבים האלה שלא מפסיקים לנסות לחרטט
כמה סלטות באוויר וכמה ניסיונות למניפולציה ולהסיט תשומת לב מהדברים האיכותיים בשביל הבררה שלהם.. לא יעזור שירי מיימון וגם לא מייקל ג׳קסון, אנשים היום כבר מבינים מה שאתם עוד לא מצליחים לקלוט כי אתם דור ישן ותקוע של חזירים.. החגיגה שלכם נגמרה.. אמזון, איביי, ואתרים אחרים מסין ומארה״ב תמיד, תמיד תמיד תמיד יהיו עדיפים ממה שאתם תציעו, זה חוק ברזל כי אתם חיים על עושק, על רווח ענק ולא משנה שירות לקוחות, לא משנה איכות וחוויית קנייה.. והיום גם את הבנאדם הפשוט לא מעניין החארטות שלהם יותר אז אכלתם אותה
חחחח | 13.02.19
50.
אתר חלש ויקר
אני קונה באינטרנט ומחפש רק מחיר נמוך. לא מעניין אותי מי האתר ומי משווק אותו. מעניין אותי לקבל את המחיר הסופי הנמוך ביותר בשקלול מחיר המוצר, עלויות המרת מטבע ומשלוח. איפה שהכי זול, שם אני קונה. במבחן הזה "אמריקן אאוטלטס" נכשל בענק, אז הוא בכלל לא מעניין אותי וכמוני עוד רבים.
בבר | 13.02.19
48.
ניהול עסקי בסיסי
יש כל מיני עסקים ומנהלים שתקועים עם תפיסות של המאה ה-19 בכל הקשור לקמעונאות ומכירות ששכחו כללים בסיסיים בהתנהלות עסקית. לקוחות מחפשים ערך. לא פרסומות, לא שירי מיימון ( שהיא אדם שנוי במחלוקת אגב ) ולא גימיקים. תנו ערך : מחירים, שירות, מגוון, ייחוד ... משהו. זה שבניתם אתר יפה, פרסמתם וקוראים לכם שופרסל לא יגרום ללקוחות לקנות. עכשיו, אחרי שהם אולי יבינו את זה, אולי תחלחל התובנה לכלל הפעילויות העסקיות שלהם.
מרטין | 13.02.19
44.
אתר בדיחה של חברה בדיחה
מנכ"ל שופרסל אשכרה צריך לנסוע לארה"ב כדי להבין למה האתר לא עובד? אספר לו בחינם: בחנתי לדוגמה את האוזניות שהם מציעים. ההיצע עלוב, על המוצרים לרוב אין פירוט של הדגם, מה שלא מאפשר השוואה, וכשכבר מצאתי מספר דגם והשוויתי למוצר בארץ, המוצר בחו"ל יקר יותר (644 ש"ח ב"אתר" המצחיק הזה, מול ממוצע של 520 שקלים בארץ), ולזה יש עוד להוסיף דמי משלוח ולחכות שבועיים. באמת חשבתם שלדבר הזה יש היתכנות?!
מושיקו | 13.02.19
42.
כסף כסף תירדוף
אבל בשביל להבין בזה צריך להציע משהו שהאמריקאים לא מוכרים. לא את הזבל האמריקאי. הרי לאמריקאים אין טעם בלירה ואם יש להם טעם אז לישראלים אין כסף לקנות את זה. במקום להשקיע בסחורה ישראלית ולעודד את התעשיה בארץ מביאים טראש אמריקאי מזבל זול. אז גם הישראלים לא כל כך מטומטמים כמו שאדון שופרסל עושה מהם והם הראו לו מהיכן הדג משתין.
אני | 13.02.19
39.
הבעיה של שופרסל
זהה לבעיה של הרבה חברות שנפלו וחבל שלא לומדים, התרחבות לתחומים לא להם , אתר בארה"ב, חנויות ניופארם, תחומים חדשים ובלתי ידועים לחברה, תחזקו את החזזקות שלכם, מה אתם הולכים ראש בקיר לתחומים שלא שלכם? מכירות מארה"ב ? פארם? תחזקו את התחומים שיש לכם יתרון בסניפים , בשביל מה צריך חנויות ניופארם כאשר רוב המוצרים זהים בסניפי השופרסל, מודיעין , באחד המרכזים, קומת קרקע, סניף סופר שלכם, בקומה עליונה בונים B פארם , איפוה אני אקנה את השמפו שלי ??? למה ? איפוה ההיגיון ? תחזקו חוזקות, המנהלים חוגגים ומי שישלם את מחיר הנפילה והיא קרובה, זה תמיד העובדים
עודד | 13.02.19
37.
נראה לי שהפסדתם...
ככלל אני נגד רשתות שחונקות את התחרות בשוק הישראלי ולכן משתדל לא לקנות בשופרסל, חרגתי ממנהגי וקניתי יונקלו ב 300 ש"ח (מחיר הנחה) סביר להניח שהייתי קונה בפחות בקניה ישירה מחו"ל - אבל לא תוך 7 ימים בשירות משלוחים פרטי (למיטב זכרוניDHL). שווה.
נראה שהפעם הרווחתי | 13.02.19
32.
שופרסל ...חושבת שהיא בדרך להמציא את הגלגל עם איציק אברכהן
שופרסל . חושבת שיכולה לטרוף את העולם ואת ישראל ולהיות אמזון אבל בדרך היא שוכחת שהיא בכלל קמעונאית מזון ומוצרי צריכה ומרויחה הון התועפות מהעגבניות הרקובות שמוכרת לנו במחירים מופקעים ! ומהשמן /הקמח/המרגרינה( הבשרים והדגים ועוד ..) ועל היותה רשת יקרה מאוד שלא משתלם לערוך בה קניות אין עורררין ...כרגע היא הולכת על אואטלט ומשקיעה באתר מכירות וככל הנראה זה יהיה המסמר לקבורת הרשת כי עניין של זמן ועל ציר הזמן שופרסל לא תשרוד מול החנוית דיסקאונט הזולות שנפתחות כמו לחמניות אין לה סיכוי . לכן עניין של זמן סופה יהיה כמו מגה שנקלעה לקשיים ופשטה רגל . מגנון מנופח והנהלה יקרה ןמנופחת . משיכת דיבדנדים ע"י בעלי המניות בסכום מטורף . ואי יכולת להתחרות בחנויות דיסקאונט זולות - זו הדרך להשקיעה בוודאות
ריינר | 13.02.19
26.
בקיצר,שופרסל הסתמכה על חברה חצונית שתביא לה אתר וחטפה סטירה
אם מנכל של חברה עם מכירות בשווי 13 מיליארד ש"ח טס לבקר את מפעילי האתר בארה"ב,זה אומר הוא לא מרוצה..ממש לא מרוצה. כי הוא גילה שיש מחשבים מחודשים (והם בטח ענו לו "אתה רצית מוצרים זולים..אז מצאנו לך"). אין קיצורי דרך באתרים כאלו..או שאתה ממש טוב,או שאתה פושט רגל. מקווה שאברכהן יהיה בצד הטוב.
נמרוד | 13.02.19
7.
הזמנתי שם פעם אחת אבל:
כשרציתי את שירות הלקוחות, לא מצאתי שום מספר טלפון לדבר איתם וההודעה ששלחתי דרך האתר, קיבלה מענה לאחר כמה ימים. חוץ מזה, בסוף ראיתי שאת מה שקניתי, הייתי יכול להזמין מאמזון עם משלוח עד הבית במחיר זול יותר. אז, אולי הרעיון של אתר בעברית זה טוב, אבל מה הקטע של שירות לקוחות בלי אפשרות להתקשר למספר כלשהו או להתכתב במהירות בצ'אט? בקיצור, נשארתי עם אמזון.
מישהו שקנה שם | 13.02.19
3.
וואו, מפתיע.
חשבו שם שתקציב שיווק ענקי ואיזה שם מפוצץ יבטיח להם להיות אמאזון של ישראל. אבל וואלה זה לא עובד ככה. אמאזון מנצחת בזכות שירות לקוחות עילאי (לקונים) ומחירים נמוכים עבור מגוון מאוד רחב של מוצרים. שופרסל הציעה מגוון מאוד דל עם מחירים שהיה ממילא אפשר למצוא באמזון או באיביי, אז למה שמישהו יזיז את האצבע לכיוון שלהם? כי שירי מיימון? כי שופרסל? כי עברית?
ASD | 13.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת