אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על: מספר הנוסעים ירד - והחברה עלולה לאבד הנחות מרשות שדות התעופה

44 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
לכל המשמיצים. התבלבלתם.
נסיעה לחול היא הוצאה גדולה ולא רק בגלל כרטיס הטיסה. הלינה והרכב והבילוי הם הוצאה יותר גדולה. מצד שני אם קניתם בחברות שהם באמת פח כמו הצרטרים ואחרים. תופתעו לראות שהחברה נעלמה והכרטיס לפח. אני נוסע רק באלעל ומרוצה מאד מהשירות המעולה. מהמושבים הנוחים. נסעתי באיזיגט לבזל ועמדתי בשני הכיוונים כל הדרך. למה לירוק אחד על השני בפרצוף. תקנו כרטיסים באייר גרמניה ותלכו לגרמניה ברגל.
ק | 15.02.19
31.
אל על
החברה הנ"ל צריכה להסגר.אין שום תועלת בה מלבד הוצאות כבדות לציבור הישראלי.העובדים בחברה עושים מה שמתחשק להם.זילזול בנוסעים.מחירים הכי גבוהים ללא כל הצדקה.שירות מתחת לכל ביקורת.הם מתנהגים כמו משרדי הממשלה.אין שום תודעת שרות לנוסע .איחורים ללא הצדקה.ככה מתבזבזים כספי מדינה.
גברת | 14.02.19
26.
הוד השרון
הבעיה העיקרית עם אל על היא המודל העסקי שלה ומדיניותה בקשר לשימור לקוחות הקלוקלת. זה מעל 10 שנים שאני חבר במועדון ''מתמיד'' ומעולם לא זכיתי ליהנות אפילו פעם אחת מעצם חברות במועדות נלקוחות. עדיף כבר לטוס בחברה על פי מחיר הכרטיס ללא ציפיות שהחברה מעריכה אותך כלקוח מתמיד.
בני שטיין | 13.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת