אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גם זה קורה: לופטהנזה תובעת נוסע שרכש כרטיס זול

55 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

43.
אין שום סיכוי בעולם שטיסה מאוסלו לברלין עולה 2700 יורו
מה שרציתם לכתוב אולי, שזה המחיר לסיאטל במחלקה ראשונה. אז זה יותר אמין (אבל רק מחלקה ראשונה, כל השאר אין שום סיכוי). אז בואו נראה, בנאדם מזמין כרטיס מחלקה ראשונה לסיאטל. רק כדי לרדת בתחנת ביניים ולא לשלם על כל הדרך. אז ככה, אין בין זה לבין "יעד חבוי" שום קשר. ביעד חבוי אתה משלם על הכל וזה יוצא יותר זול מישיר (כמו שכתבתם עם סאן פרנסיסקו ואגם טאהו). אין שום דבר רע בזה, חוץ מזה שדפקת את הנוסעים האחרים (כי הם בטח חיכו קצת). אז אם אין לך יותר מידיי מצפון אז אתה מסודר. פה הבנאדם סגר חוזה על 2700 יורו, וירד באמצע. הפרת חוזה לכל דבר. הסיבה היחידה שבית משפט לא פסק נגדו היא כי הוא בטח לא אזרח גרמנייה.
אחד | 17.02.19
41.
רמאות
חברות התעופה רמאיות הזמנתי סוף שבוע כולל בית מלון ובילוי וכו'. מסיבות אישיות לא יכולתי בסוף להגיע לטיסה היוצאת. ביקשתי להגיע עצמאית למקום ולחזור בטיסת החזרה . סוכן הנסיעות טוען שהרמאים אל על במקרה זה באים לא טסת בהלוך לא תוכל לטוס בחזור??? מה הקשר??? מה איכפת להם?? למה אפסיד גם את החזור?
שי | 17.02.19
38.
אתה רוצה אולי שחברות התעופה יעבדו גם בחינם?
קו תעופה צריך להיות רווחי. זה שחברת תעופה נאלצת להפסיד ולהוריד מחירים בעונה לא מבוקשת במטרה להמשיך לנסות לשמור על קו מסויים אתה אולי מרוויח מזה אבל על זה אתה בא בטענות וכועס. אולי אתה רוצה גם שיסבסדו לך טיסות בחינם? אתה יודע בכלל כמה עולה לתפעל טיסה ובכמה עלויות אדירות מדובר?
ל-23 | 17.02.19
29.
בעולם הגון חברת התעופה צריכה לאפשר לנוסע לבחור
אם לממש את הכרטיס עד היעד הסופי או לרדת בעצירת הביניים. כמובן שיכולה החברה להתנות את אי ההופעה לטיסת המשך בהצטיידות רק עם טרולי שעולה למטוס. ככה החברה יודעת מראש אם האדם ממשיך או לא ולא נגרם שום עיכוב. הוגן והגון לשתי הצדדים, נראה שהגינות היא לא מטרתם של חברות התעופה..
Ness | 16.02.19
28.
ל - 25
ועוד דבר. אם לקוח לא מופיע בכלל לטיסה זה בסדר. הבעיה עם לקוח שעשה צ'ק אין ולא עלה. אז מתחילות להתעורר שאלות ובעיות. ומניסיון זה אכן גורם לעיכוב. יש מצב ש 12 קצת הגזים עם ה 100 אלף דולר אבל אין ספק ששעת טיסה שווה הרבה כסף, לעיתם השעה הזו זה ההבדל בין שיצליחו לעמוד בתוכנית הטיסה או שתתפספס טיסה ויגרמו נזקים כבדים מאד.
יוסי | 16.02.19
25.
ל- 12
למה אתה אומר שהעיכוב עולה רק מאה אלף דולר, זה עולה לחברה 7 מיליארד דולר ! ועכשיו ברצינות: מנסיון של הרבה טיסות, אין שום עיכוב לחברה אם לקוח לא מופיע - אם הוא לא שולח מזוודה לטיסת ההמשך. (החברה רק יכולה להרוויח מזה, ולמכור את המקום בטיסה למישהו אחר)
לקוח שעשה זה כמה פעמים | 16.02.19
20.
לופטהנזה מאוד אשמה במקרה
תחשבו על זה נוסע רצה להגיע מאוסלו לברלין - לא מרחק גדול כל כך (בעיקר לחצות את הים הבלטי. זהו). לפי לופטהנזה זה היה אמור לעלות לו יותר מ-3 אלף יורו(!!!). הוא לקח טיסה אחרת ליעד רחוק הרבה יותר, סיאטל (שזה בכלל בארה"ב, ביבשת אחרת בצד השני שלה). לשם היה צריך לשלם רק 670 יורו. גם זה קצת יקר בשביל נסיעה מאוסלו לברלין, אבל בוודאות הרבה יותר הגיוני מהסכום המקורי... בקיצור חברות תעופה, תפסיקו עם השטויות שלכן.
מרקו | 16.02.19
16.
זווית הסתכלות לא כספית
הטיעון של חברת התעופה יהיה סביב העיכובים ועוגמת הנפש שהנוסע הזה גורם לשאר הנוסעים בטיסת ההמשך. נושא הכסף לא יעלה כלל מצד החברה. למה הדבר דומה: נניח שאתה נוסע באוטובוס לאילת ונעלם לך בחניית הביניים שהנהג עושה בירוחם (למשל). הנוסעים יעכבו את הנהג שמא קרה משהו לנוסע הזה ולבסוף יסתבר שהוא פשוט נעלם. אני די בטוח שהנוסעים הנותרים יכעסו על העיכוב והדאגה שהאדם הזה גרם להם.
יואל | 16.02.19
15.
ל - 5
הפעולה הזו של הנוסע היא לא אחראית מבחינת ביטחון הטיסה. ברגע שנוסע לא עולה לטיסה עולה חשד אוטומטי למחבל שהטמין פצצה והדבר מצריך בירור שגורם לעיכוב בטיסה. למיותר לציי ןשעיכוב כזה עולה לחברה בין 100 ל 200 אלף דולר ולכן הגיוני שהחברה תדרוש מהנוסע הלא אחראי לשלם לה סכום של כמה עשרות אלפי דולרים כפיצוי. מאד סביר.
אזרח | 16.02.19
13.
היום קשה לעשות את זה.
צודק משה (מגיב 3) וגם נירו (מגיב 2) הגיע הזמן שחברות התעופה יתמחרו את יעדיהם כמו שהיה פעם בהתאם למרחק ואז לא יקרו מקרים כאלה. כמי שעוסק בתחום אני נתקל בזה ביום יום בנתב"ג אם כי בחלק מהמקרים לא מדובר בטריק ולאחר בדיקה מעמיקה, כן מאשרים לנוסע לרדת בתחנת הביניים אם כי זה נוגד את חוקי הכרטיס. אני לא מציע לנוסעים להשתמש בטריק הזה. קנו כרטיסים אצל סוכן נסיעות טוב והוא ימצא לכם את המחיר הטוב ביותר. אם מדובר בכרטיס הלוך ושוב, אי הופעה לטיסת ההמשך תבטל את יתר הטיסות בהזמנה אם יש כאלה ולא יהיה אפשר לתקנה
יעקב | 16.02.19
6.
חצופים!
חצופים ממש . שיפקחו על המחירים שלהם ועל העיוותים שהם מייצרים. אף נוסע לא מחויב להמשיך בטיסה או לעלות על הטיסה. וכמו שהוא הרוויח יש פעמים בהן נוסעים מפסידים והחברה לא מפצה. זה שוק חופשי. אז או שיטפלו בבקרות הקיימות בחברה או שיספגו את העיוותים שהם מייצרים.
שירן | 16.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת