55. מבריסל לבילונד (דנמרק) דרך אמסטרדם, עולה חצי מחיר מאמסטרדם לבילונד למה? לKLM הפתרונות יאיר-בריסל | 19.02.19 (ל"ת)
54. תגובה ל 48 ול 36 הם טעו בתרגום. הטיסה היתה מסיאטל לאוסלו עם עצירה בפרנקפוט הבודק | 17.02.19 (ל"ת)
48. ה"מישהו" בלופטהנזה שהחליט להגיש את התביעה הוא בוק גדול! הם גם אכלו את הדג המקולקל (הנוסע רכש כרטיס בהנחה) ו גם נזרקו מהעיירה (מבית המשפט) shaul | 17.02.19 (ל"ת)
45. תמחור לא ריאלי תייצרו מטריקת מחיר אמיתית ששומרת על אי שויין המשולש ושטויות כאלו לא יקרו. חיימון | 17.02.19 (ל"ת)
43. אין שום סיכוי בעולם שטיסה מאוסלו לברלין עולה 2700 יורו מה שרציתם לכתוב אולי, שזה המחיר לסיאטל במחלקה ראשונה. אז זה יותר אמין (אבל רק מחלקה ראשונה, כל השאר אין שום סיכוי). אז בואו נראה, בנאדם מזמין כרטיס מחלקה ראשונה לסיאטל. רק כדי לרדת בתחנת ביניים ולא לשלם על כל הדרך. אז ככה, אין בין זה לבין "יעד חבוי" שום קשר. ביעד חבוי אתה משלם על הכל וזה יוצא יותר זול מישיר (כמו שכתבתם עם סאן פרנסיסקו ואגם טאהו). אין שום דבר רע בזה, חוץ מזה שדפקת את הנוסעים האחרים (כי הם בטח חיכו קצת). אז אם אין לך יותר מידיי מצפון אז אתה מסודר. פה הבנאדם סגר חוזה על 2700 יורו, וירד באמצע. הפרת חוזה לכל דבר. הסיבה היחידה שבית משפט לא פסק נגדו היא כי הוא בטח לא אזרח גרמנייה. אחד | 17.02.19 (ל"ת)
41. רמאות חברות התעופה רמאיות הזמנתי סוף שבוע כולל בית מלון ובילוי וכו'. מסיבות אישיות לא יכולתי בסוף להגיע לטיסה היוצאת. ביקשתי להגיע עצמאית למקום ולחזור בטיסת החזרה . סוכן הנסיעות טוען שהרמאים אל על במקרה זה באים לא טסת בהלוך לא תוכל לטוס בחזור??? מה הקשר??? מה איכפת להם?? למה אפסיד גם את החזור? שי | 17.02.19 (ל"ת)
40. אי אפשר להכריח נוסע להמשיך בטיסת ההמשך יתכן שלא המשיך כי חלה כי הטיסה הארוכה התישה אותו. כשחברות התעופה ישפרו את תנאי הטיסה יוכלו לבוא בטענות לנוסעים. טיסות מאסף עם תחנות ביניים הן פטנט של חברות התעופה אז שלא יבואו בטענות לנוסעים רעיון מעולה | 17.02.19 (ל"ת)
38. אתה רוצה אולי שחברות התעופה יעבדו גם בחינם? קו תעופה צריך להיות רווחי. זה שחברת תעופה נאלצת להפסיד ולהוריד מחירים בעונה לא מבוקשת במטרה להמשיך לנסות לשמור על קו מסויים אתה אולי מרוויח מזה אבל על זה אתה בא בטענות וכועס. אולי אתה רוצה גם שיסבסדו לך טיסות בחינם? אתה יודע בכלל כמה עולה לתפעל טיסה ובכמה עלויות אדירות מדובר? ל-23 | 17.02.19 (ל"ת)
37. הזוי האומנם, יכול להיות כזה דבר שטיסה ארוכה עם קונקשן במקום מסויים, תהיה יותר זולה ממחיר של טיסה לאותו יעד קונקשן? למישהו יש דוגמא כזאת? יהודה | 16.02.19 (ל"ת)
35. הסוגייה של עיכובים זה רק תירוץ הבעיה שמפחידה אותם זה זה נוסעים שמשלמים פחות, זה מקשה על המודל העסקי שלהם שחר | 17.02.19 (ל"ת)
34. "מסעדה תבעה לקוח שלא גמר את הקינוח בארוחה עסקית" בית המשפט באילינוי דחה את התביעה כי הלקוח לא מתגורר או עושה קומבינות במדינה. א | 17.02.19 (ל"ת)
33. במקום לגלות ולייצר עוד בעיות היו שואלים מי ממשיך מה הבעיה לתת טופס למלא מי ממשיך. עכשיו הם צריכים להסביר איך היעד הסופי יותר יקר מהבניים. מסובך קצת שכל | 16.02.19 (ל"ת)
30. נשאלת השאלה איך טיסה שהיא פחות מחצי מרחק עולה פי 4 יותר באותה חברה? שיתבע חזרה את החברה על הונאה(מן הסתם הוא לא יזכה אבל שיחזיר להם באותו מטבע). הקלקלן | 16.02.19 (ל"ת)
29. בעולם הגון חברת התעופה צריכה לאפשר לנוסע לבחור אם לממש את הכרטיס עד היעד הסופי או לרדת בעצירת הביניים. כמובן שיכולה החברה להתנות את אי ההופעה לטיסת המשך בהצטיידות רק עם טרולי שעולה למטוס. ככה החברה יודעת מראש אם האדם ממשיך או לא ולא נגרם שום עיכוב. הוגן והגון לשתי הצדדים, נראה שהגינות היא לא מטרתם של חברות התעופה.. Ness | 16.02.19 (ל"ת)
28. ל - 25 ועוד דבר. אם לקוח לא מופיע בכלל לטיסה זה בסדר. הבעיה עם לקוח שעשה צ'ק אין ולא עלה. אז מתחילות להתעורר שאלות ובעיות. ומניסיון זה אכן גורם לעיכוב. יש מצב ש 12 קצת הגזים עם ה 100 אלף דולר אבל אין ספק ששעת טיסה שווה הרבה כסף, לעיתם השעה הזו זה ההבדל בין שיצליחו לעמוד בתוכנית הטיסה או שתתפספס טיסה ויגרמו נזקים כבדים מאד. יוסי | 16.02.19 (ל"ת)
27. ל - 25 באמת? למכור את כרטיס ההמשך? להבנתי היא מגלה שהוא לא מתכוון לעלות רק כ 10 דק לפני ההמראה. ב 10 דקות היא תספיק לשווק את הטיסה באינטרנט ולמצוא נוסע שייקח רכבת מהר לשדה? יוסי | 16.02.19 (ל"ת)
26. עשיתי את זה כמה פעמים, צריך פשוט להזמין את טיסת ההמשך ליום למחרת ולבקש לאסוף את המזוודות ביעד הקונקשיין כי יש לילה לשהות במקום אני | 16.02.19 (ל"ת)
25. ל- 12 למה אתה אומר שהעיכוב עולה רק מאה אלף דולר, זה עולה לחברה 7 מיליארד דולר ! ועכשיו ברצינות: מנסיון של הרבה טיסות, אין שום עיכוב לחברה אם לקוח לא מופיע - אם הוא לא שולח מזוודה לטיסת ההמשך. (החברה רק יכולה להרוויח מזה, ולמכור את המקום בטיסה למישהו אחר) לקוח שעשה זה כמה פעמים | 16.02.19 (ל"ת)
24. אין שום בעיה לקבוע מראש "מחיר קנס" למי שיורד בקונקשן. זה חלק העסקה, יש להם את מספר כרטיס האשראי והם יכולים לחייב אותו ואם יש הזהרה בזמן המכירה הם מסודרים, ממש כמו מיני באר בחדר מלון. אף אחד לא חייב לטוס איתם. בעיה שקל לפתור | 16.02.19 (ל"ת)
23. בדקו כמה עולה טיסה לקפריסין לפסח טיסה שעולה פחות מ 60 יורו היום עולה באל על לקראת פסח בערך 700 דולר. אשמח לכל טריק נבזי כנגד חברות תעופה. המחירים המדויקים לטיסות באתרי החברות. כאן אלה מספרים מקורבים זועם על אל על | 16.02.19 (ל"ת)
22. שטויות בפיתה פייק ניוז איזו טיסה עולה אלפי דולרים מאוסלו לברלין.. טיסה שכזאת עולה בין 30 יורו ל300 במקרה היסטרי אז מאיפה הגיעו המחירים האלה נשמע פייק ניוז יסיס | 16.02.19 (ל"ת)
21. RIP עיתונות היא תובעת כי מישהו הפר את החוזה - השתמש בפירצה במערכת כדי לקנות כרטיס וירד באמצע הדרך. עיתונות מקצועית ..... רפאל | 16.02.19 (ל"ת)
20. לופטהנזה מאוד אשמה במקרה תחשבו על זה נוסע רצה להגיע מאוסלו לברלין - לא מרחק גדול כל כך (בעיקר לחצות את הים הבלטי. זהו). לפי לופטהנזה זה היה אמור לעלות לו יותר מ-3 אלף יורו(!!!). הוא לקח טיסה אחרת ליעד רחוק הרבה יותר, סיאטל (שזה בכלל בארה"ב, ביבשת אחרת בצד השני שלה). לשם היה צריך לשלם רק 670 יורו. גם זה קצת יקר בשביל נסיעה מאוסלו לברלין, אבל בוודאות הרבה יותר הגיוני מהסכום המקורי... בקיצור חברות תעופה, תפסיקו עם השטויות שלכן. מרקו | 16.02.19 (ל"ת)
19. חברות התעופה מתנהגות בביריונות כלפי הלקוחות []הנוסעים ] שלהם. כל שופט או שופטת טס במטוס וראה את ההתנהגות הנלוזה של חברות התעופה.אין להם "קייס" מה שהם עושים זה שיטת "מצליח" שאין כל סיכוי שתצליח להם.נקודה. תייר מתמיד | 16.02.19 (ל"ת)
17. חברות התעופה המתמחרות חלק מהמסלול יותר יקר מהמסלול כולו, גובות למעשה מחיר מופקע ליעד הביינים. ומסבסדות בהצלבה את ההוזלה ליעד הסופי. כלומר פועלות בתחרות לא הוגנת. שלום | 16.02.19 (ל"ת)
16. זווית הסתכלות לא כספית הטיעון של חברת התעופה יהיה סביב העיכובים ועוגמת הנפש שהנוסע הזה גורם לשאר הנוסעים בטיסת ההמשך. נושא הכסף לא יעלה כלל מצד החברה. למה הדבר דומה: נניח שאתה נוסע באוטובוס לאילת ונעלם לך בחניית הביניים שהנהג עושה בירוחם (למשל). הנוסעים יעכבו את הנהג שמא קרה משהו לנוסע הזה ולבסוף יסתבר שהוא פשוט נעלם. אני די בטוח שהנוסעים הנותרים יכעסו על העיכוב והדאגה שהאדם הזה גרם להם. יואל | 16.02.19 (ל"ת)
15. ל - 5 הפעולה הזו של הנוסע היא לא אחראית מבחינת ביטחון הטיסה. ברגע שנוסע לא עולה לטיסה עולה חשד אוטומטי למחבל שהטמין פצצה והדבר מצריך בירור שגורם לעיכוב בטיסה. למיותר לציי ןשעיכוב כזה עולה לחברה בין 100 ל 200 אלף דולר ולכן הגיוני שהחברה תדרוש מהנוסע הלא אחראי לשלם לה סכום של כמה עשרות אלפי דולרים כפיצוי. מאד סביר. אזרח | 16.02.19 (ל"ת)
14. ל - 6 היום 70% מהנוסעים טסים עם טרולי בעיקר בגלל המדיניות שמזוודה עולה יותר מכרטיס הטיסה עצמו. דן | 16.02.19 (ל"ת)
13. היום קשה לעשות את זה. צודק משה (מגיב 3) וגם נירו (מגיב 2) הגיע הזמן שחברות התעופה יתמחרו את יעדיהם כמו שהיה פעם בהתאם למרחק ואז לא יקרו מקרים כאלה. כמי שעוסק בתחום אני נתקל בזה ביום יום בנתב"ג אם כי בחלק מהמקרים לא מדובר בטריק ולאחר בדיקה מעמיקה, כן מאשרים לנוסע לרדת בתחנת הביניים אם כי זה נוגד את חוקי הכרטיס. אני לא מציע לנוסעים להשתמש בטריק הזה. קנו כרטיסים אצל סוכן נסיעות טוב והוא ימצא לכם את המחיר הטוב ביותר. אם מדובר בכרטיס הלוך ושוב, אי הופעה לטיסת ההמשך תבטל את יתר הטיסות בהזמנה אם יש כאלה ולא יהיה אפשר לתקנה יעקב | 16.02.19 (ל"ת)
12. כל אדם יכול לרכוש מוצר ולא להשתמש בו לגמרי.הם רוצים פסיקה שתחייב על על אי שימוש. כדי למכור את שארית הכרטיס | 16.02.19 (ל"ת)
10. זה מה שקורה כשמנסים לעבוד על הלקוחות, מישהו ימצא דרך לעבוד עליך ועוד לעשות מזה כסף.... דניאל | 16.02.19 (ל"ת)
6. חצופים! חצופים ממש . שיפקחו על המחירים שלהם ועל העיוותים שהם מייצרים. אף נוסע לא מחויב להמשיך בטיסה או לעלות על הטיסה. וכמו שהוא הרוויח יש פעמים בהן נוסעים מפסידים והחברה לא מפצה. זה שוק חופשי. אז או שיטפלו בבקרות הקיימות בחברה או שיספגו את העיוותים שהם מייצרים. שירן | 16.02.19 (ל"ת)
5. ומה קורה עם המזוודה של הנוסע המתחכם? או קיי הנוסע לא ממשיך ליעד הסופי ויורד בתחנת הביניים מה הקטע הוא טס ללא מזוודה? טרווליסט | 16.02.19 (ל"ת)
2. לא חכמים - כשתדחה התביעה יהיה לכך הכשר חוקי ואז כל מי שעצר עצמו מלעשות את הטריק הזה כבר לא יהסס נירו | 16.02.19 (ל"ת)
גם זה קורה: לופטהנזה תובעת נוסע שרכש כרטיס זול
55 תגובות לכתיבת תגובה