אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אחת ולתמיד: איזה מטוס מעדיפים הטייסים, בואינג או איירבוס?

52 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

52.
המטוסים כיום רטבם מאוד בטוחים הבעיה
הבעיה המרכזית לתת נוסע נוחות. בואינג מאוד נוח לנוסעים. אירבאס צפוף עיצוב לא ידידותי לנוסע לא משנה איך תסדרו אותו מבפנים. מושבי באוניג נוחים יותר. מה שכן למרות הבטיחות. תמיד עדיף מטוס לא הכי חדש עם 4 מנועים ולא 2. למרות שזה נשמע קצת מיושן בחשיבה.
זילפה דראגה | 09.01.21
46.
כשבואינג חיקתה את איירבס
לא מזמן התרסק מטוס אינדונזי מתוצרת בואינג משום שבואינג ניסתה לחקות את מוד ההטסה של אירבס הנותן למחשב לגבור על הטייס בהטסת המטוס. אין תחליף לטייס מנוסה היושב בקוקפיט ויכול להגיב אפילו במעבר מגבלות אם צריך להציל את המטוס ממצב שאחרת יוביל להתרסקות.
טייס עברי | 22.02.19
36.
יש באיירבוס חסרון
יש עוד חיסרונות באיירבוס . שדה הראיה למשל מקדימה קטן לא יותר מ 3.8 מ" וצריף למתוח את הצוואר . חלונות קטנים ללא משענת יד . אין מראות שדרכן ניתן לראות את קיר אחורית תא טייס. הסטיק קצר יחסית (בהמראה זה מגביל מעט ) תאורה לוח שעונים לא הכי כולל שעונים לא מעוצבים
מאנדי | 17.02.19
34.
ההבדל בין בואינג לאיירבוס במטוסים צרי הגוף
הם חד משמעית נוטים לטובת איירבוס מסיבה אחת... כי הם מטוסים יותר חדישים שבנויים בפלטפורה חדשה יותר שנוצרה אי שם באמצע שנות ה80 ולא כמו בואינג שנוצרה באמצע שנות ה60 ולכן הם בנו קוקפיט רחב יותר ידידותי לטייס עם מערכות מתקדמות יותר בעוד הבואינג בעיקר בגלל פרוצדורה יקרה ומסובכת נותרה עם אותו פלטפורמה מאז שבנתה את האב הטיפוס הראשון ולכן בקוקפיט הוא פחות נוח וידידותי לטייס מה גם שמטוס הבואינג צרה ב15 ס"מ מהאיירבוס תוסיפו על זה נסיעה שקטה יותר לנוסעים באיירבוס לפחות עד ל737 max שגם שופרה פלאים שקטה יותר
איסי | 16.02.19
33.
שימו לב במטוסי אירבוס 330 רעש המנוע חזק מאוד בחלק האחורי!
לא לשבת שם! אני אכלתי אותה כבר פעמיים עם העניין הזה. שבו מקדימה. בבואינג 777 - הרעש הוא סביר ביותר בכל המטוס למרות מנועי הענק [הכי גדולים בעולם התעופה] לא שיש לנו כנוסעים יכולת לשלוט על איזה מטוס נקבל, אבל כדאי לדעת את הפרט הזה. טסתי ב330, ישבתי מקדימה והיה סבבה. מאחורה היה סיוט.
גני בנץ | 16.02.19
31.
לזה ששאל על המכוניות הסיניות
לסינים יש כבר כמה חברות שונות שמייצרות מכוניות חשמליות - ומליוני סינים נוסעים בהם , יש להם חלליות , ומטוסים חמקנים - הם כבר יום הכלכלה בגדולה בעולם והולכים להיות המעצמה החזקה בעולם. הסמרטפונים שלהם כבר יותר מ50% מהשוק. מדובר במדינה שישראל לידה היא אבק - מה שאנחנו יודעים מצויין לעשות זה ללגלג וככל שהאנשים בורים יותר, רמת הלגלוג גוברת.
מאו צה כהן | 16.02.19
8.
לפי הכתבה בואינג מנצח את איירבוס
מוטות היגוי נפרדים באיירבוס לא מחוברים ביניהם, כך שטייס המשנה לא יכול לראות מה הטייס עושה . במטוסים של בואינג יכול לראות את תנועת המצערות וזה מספק פידבק לביצועים של המנועים היתרון באיירסוב תא טייס מרוווח וחלונות גדולים
מיקי טס ולא טייס | 16.02.19
4.
כמו בכל דבר, את המלה האחרונה תיתן סין
סין היא הלקוח החשוב בעולם, מדינה עם ביקוש ענק למטוסים, ללא ייצור מקומי. בתוך הרעש של מלחמת הסחר סין וארה"ב עם כל האיומים , יש שקט בנוגע לתחום המטוסים האזרחיים. אף פעם לא הבנתי למה סין לא מאיימת לרכוש מטוסי איירבוס, להפיל את בואינג , ולבייש את טראמפ.. מסתבר שגם איירבוס וגם בואינג פתחו מפעלי הרכבה בסין. כל מי שמכיר את הסינים יודע, מה קורה כשטכנולוגיה מורכבת מיוצרת בסין, גם טראמפ יודע אבל שותק.
רון | 16.02.19
3.
התרסקויות
אשתי מתה מפחד מטיסות וכשרציתי להרגיע אותה לקראת טיסה לפני כמה שנים טובות קראנו ביחד שמטוסי איירבס, בניגוד למתחרים, לא מתרסקים מסיבות טכניות כלומר מבעיות תכנון, עיצוב או תחזוקה, אלא מסיבות חיצוניות בלבד (טרור, ציפורים, טייסים מתאבדים). האם זה עדיין נכון? זה בכלל היה נכון מלכתחילה?
משה | 16.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת