52. המטוסים כיום רטבם מאוד בטוחים הבעיה הבעיה המרכזית לתת נוסע נוחות. בואינג מאוד נוח לנוסעים. אירבאס צפוף עיצוב לא ידידותי לנוסע לא משנה איך תסדרו אותו מבפנים. מושבי באוניג נוחים יותר. מה שכן למרות הבטיחות. תמיד עדיף מטוס לא הכי חדש עם 4 מנועים ולא 2. למרות שזה נשמע קצת מיושן בחשיבה. זילפה דראגה | 09.01.21 (ל"ת)
46. כשבואינג חיקתה את איירבס לא מזמן התרסק מטוס אינדונזי מתוצרת בואינג משום שבואינג ניסתה לחקות את מוד ההטסה של אירבס הנותן למחשב לגבור על הטייס בהטסת המטוס. אין תחליף לטייס מנוסה היושב בקוקפיט ויכול להגיב אפילו במעבר מגבלות אם צריך להציל את המטוס ממצב שאחרת יוביל להתרסקות. טייס עברי | 22.02.19 (ל"ת)
44. אין על איירבאס!!!! האייר באס חדש יותר טכנולוגית ,מגיב במצבי לחץ הרבה יותר טוב ובטיחותית עדיף כל הקשקשנים כאן אין להם מושג על מה מדברים פז | 19.02.19 (ל"ת)
42. לי כנוסע- אין העדפה ברורה. שניהם טובים ונעימים. העיקר שיהיה מחיר זול ומושב לא צפוף מאוד מטייל | 18.02.19 (ל"ת)
41. למגיב מס' 20 הכי נוח באמת בוינג. כי הוא קופץ כזה, בוינג בוינג בוינג. לא כמו איירבוס שלא עושה בכלל בוינג. אפילו לא פעם אחת!!! חגי | 17.02.19 (ל"ת)
40. הבואינג לוקח הבואינג לוקח כי המצערת דווקא מאוד נוחה וגם אפשר לראות מה הטייס השני עושה וגם טסתי במטוס בלי להטיס ממש נוח חייב לציין קברניט 787 | 17.02.19 (ל"ת)
39. ים טייסים אמתיים שנהנים מטיסה כמו נהג שנהנה מנהיגה נהנם יותר מבואיג,בואואיג מהנה לטיסה יותר עבר הטייס שאוהב לטוס אלון | 17.02.19 (ל"ת)
38. איירבאס לוקח בגדול באיירבוס הקוקפיט זהה בכל הדגמים , בבואינג כל דגם עולם אחר, הכשרת טייסים במעבר מצי לצי עולה הרבה יותר. האיירבאס ממוחשב וסלחן יותר לטעויות טייס, יתרון גדול לאיירבאס. עודד | 17.02.19 (ל"ת)
37. ל34 מצטער טסתי המון ב2 המטוסים הללו ולא הרגשתי שום הבדל כנוסע שניהם טסים סבבה. רק כתלות בחברת התעופה , אם צופפה מושבים או לא. בתור טייס? אתה טייס? מאיפה אתה יודע? גרוסמן | 17.02.19 (ל"ת)
36. יש באיירבוס חסרון יש עוד חיסרונות באיירבוס . שדה הראיה למשל מקדימה קטן לא יותר מ 3.8 מ" וצריף למתוח את הצוואר . חלונות קטנים ללא משענת יד . אין מראות שדרכן ניתן לראות את קיר אחורית תא טייס. הסטיק קצר יחסית (בהמראה זה מגביל מעט ) תאורה לוח שעונים לא הכי כולל שעונים לא מעוצבים מאנדי | 17.02.19 (ל"ת)
34. ההבדל בין בואינג לאיירבוס במטוסים צרי הגוף הם חד משמעית נוטים לטובת איירבוס מסיבה אחת... כי הם מטוסים יותר חדישים שבנויים בפלטפורה חדשה יותר שנוצרה אי שם באמצע שנות ה80 ולא כמו בואינג שנוצרה באמצע שנות ה60 ולכן הם בנו קוקפיט רחב יותר ידידותי לטייס עם מערכות מתקדמות יותר בעוד הבואינג בעיקר בגלל פרוצדורה יקרה ומסובכת נותרה עם אותו פלטפורמה מאז שבנתה את האב הטיפוס הראשון ולכן בקוקפיט הוא פחות נוח וידידותי לטייס מה גם שמטוס הבואינג צרה ב15 ס"מ מהאיירבוס תוסיפו על זה נסיעה שקטה יותר לנוסעים באיירבוס לפחות עד ל737 max שגם שופרה פלאים שקטה יותר איסי | 16.02.19 (ל"ת)
33. שימו לב במטוסי אירבוס 330 רעש המנוע חזק מאוד בחלק האחורי! לא לשבת שם! אני אכלתי אותה כבר פעמיים עם העניין הזה. שבו מקדימה. בבואינג 777 - הרעש הוא סביר ביותר בכל המטוס למרות מנועי הענק [הכי גדולים בעולם התעופה] לא שיש לנו כנוסעים יכולת לשלוט על איזה מטוס נקבל, אבל כדאי לדעת את הפרט הזה. טסתי ב330, ישבתי מקדימה והיה סבבה. מאחורה היה סיוט. גני בנץ | 16.02.19 (ל"ת)
32. לכל מי שהגיב על סין לסין יש תעשיית ייצור מטוסים עצמאית. בואינג אמורים לפתוח שם גם מפעל. ואירבוס פתחה כבר בארהב . | 16.02.19 (ל"ת)
31. לזה ששאל על המכוניות הסיניות לסינים יש כבר כמה חברות שונות שמייצרות מכוניות חשמליות - ומליוני סינים נוסעים בהם , יש להם חלליות , ומטוסים חמקנים - הם כבר יום הכלכלה בגדולה בעולם והולכים להיות המעצמה החזקה בעולם. הסמרטפונים שלהם כבר יותר מ50% מהשוק. מדובר במדינה שישראל לידה היא אבק - מה שאנחנו יודעים מצויין לעשות זה ללגלג וככל שהאנשים בורים יותר, רמת הלגלוג גוברת. מאו צה כהן | 16.02.19 (ל"ת)
30. אין הבדלים של ממש, תחום התעופה דורך במקום כבר עשרות שנים ללא פריצת דרך משמעותית עמי | 16.02.19 (ל"ת)
29. לזה ששאל איפה המכוניות הסיניות: אני זוכר שבשנות ה70 הגיעה לארץ מכונית יפנית, אמרו עליה זבל יפני זול, לא משתווה לפורד אסקורט. בשנות ה90 הגיעו מכוניות קוריאניות אמרו זבל קוריאני, אין כמו יפני.. בעוד 20 שנה אתה תיסע ברכב סיני... לגבי מטוסים יקח קצת זמן המסביר | 16.02.19 (ל"ת)
28. ל 20: הפוך לגמרי. אין על האמריקאים נבא, nfl, קאטרפילר, ג׳ון דיר, אינטרנט, מחשבים, טלפונים, נשיונאל גאוגראפיק, כלכלה, נשקים, מכוניות(עלות תועלת), חוקה ועזרה לישראל.. 20 מי יודע | 16.02.19 (ל"ת)
25. העדפות בצרי הגוף העדפה קלה לאיירבוס - שקט יותר בתא הנוסעים וקצת יותר נוח גוף רחב - בואינג. אין פה שיקול מנחה.. הוא פשוט יותר "מטוס" מהאיירבוס. הראל | 16.02.19 (ל"ת)
23. מגיב 1 לסין תעשית מטוסים משלה! (תעשה גוגל) אין שם כל מפעלי הרכבה של בואינג ואירבס ,לא מדובר בכלי רכב. בואינג מיצרת בארהב ואירבס יש לה מספר אתרי הרכבה באירופה. דן | 16.02.19 (ל"ת)
22. בטיחות טיסה בהתאם לתאור נראה שבואינג בטוחה יותר לטיסה מכיון שהיא מאפשרת מידע רב יותר לטייסים פלוני | 16.02.19 (ל"ת)
21. בתור נוסע - הטיסה בבוינג הרבה יותר נעימה ורכה מטוסי אירבס אני מרגיש את תנודות הטיסה יותר. שלום | 16.02.19 (ל"ת)
18. העדפה טייסי אירלנד לא מוכנים להחליף את B752 לשום מטוס אחר עד שימצא אחד הדומה לתכונותיו וזה אומר הכל. יצק | 16.02.19 (ל"ת)
14. אין מה להשוות האיירבאס נוחים לטייס , הבואינג ללא תחרות בנוחות הקבינה לנוסעים ונוחות הטיסה. הדרימליינר מדהים . דקוטה | 16.02.19 (ל"ת)
13. ל 5 - איפה המכוניות הסיניות? למה אף אחד לא נוסע במכוניות סיניות? וזה עוד הרבה לפני מטוסים צחי | 16.02.19 (ל"ת)
9. מטוס איירבס התרסק בתצוגה התיישב על ראשי העצים ולא הסכים לנסוק בניגוד להנחיית הטייס. ישראל | 16.02.19 (ל"ת)
8. לפי הכתבה בואינג מנצח את איירבוס מוטות היגוי נפרדים באיירבוס לא מחוברים ביניהם, כך שטייס המשנה לא יכול לראות מה הטייס עושה . במטוסים של בואינג יכול לראות את תנועת המצערות וזה מספק פידבק לביצועים של המנועים היתרון באיירסוב תא טייס מרוווח וחלונות גדולים מיקי טס ולא טייס | 16.02.19 (ל"ת)
7. מה עם הדגמים הגדולים יותר? הכותרת מדברת על השוואה בין חברות והשוותם רק בין ה 737 ל 320 מעניין | 16.02.19 (ל"ת)
4. כמו בכל דבר, את המלה האחרונה תיתן סין סין היא הלקוח החשוב בעולם, מדינה עם ביקוש ענק למטוסים, ללא ייצור מקומי. בתוך הרעש של מלחמת הסחר סין וארה"ב עם כל האיומים , יש שקט בנוגע לתחום המטוסים האזרחיים. אף פעם לא הבנתי למה סין לא מאיימת לרכוש מטוסי איירבוס, להפיל את בואינג , ולבייש את טראמפ.. מסתבר שגם איירבוס וגם בואינג פתחו מפעלי הרכבה בסין. כל מי שמכיר את הסינים יודע, מה קורה כשטכנולוגיה מורכבת מיוצרת בסין, גם טראמפ יודע אבל שותק. רון | 16.02.19 (ל"ת)
3. התרסקויות אשתי מתה מפחד מטיסות וכשרציתי להרגיע אותה לקראת טיסה לפני כמה שנים טובות קראנו ביחד שמטוסי איירבס, בניגוד למתחרים, לא מתרסקים מסיבות טכניות כלומר מבעיות תכנון, עיצוב או תחזוקה, אלא מסיבות חיצוניות בלבד (טרור, ציפורים, טייסים מתאבדים). האם זה עדיין נכון? זה בכלל היה נכון מלכתחילה? משה | 16.02.19 (ל"ת)
2. מה זהנ משנה? אל על שפוטה של בואינג בגלל לחץ ממשלתי אמריקאי טלפון אחד למשרד ראש הממשלה וחברת אלעל שהיא חברה פרטית ולא מוביל לאומי הנסחרת בבורסה מבטלת על המקום הזמנה של אירבאס ומזמינה מבואינג. מה זה משנה | 16.02.19 (ל"ת)
1. בדרימליינר אין מערכת טוס-על-חוט? בכלל, כל התעשיה מבזבזת את הזמן שלה! איש עדיין לא מפתח מטוס נוסעים נוחת אנכית, בסגנון של מטוסי אפ-35בי, למשל. זה משהו שהיה כבר צריך להיות כאן מזמן. לא ראינו אפילו סקיצה של מטוס כזה! פסיפיקו רמירז | 16.02.19 (ל"ת)
אחת ולתמיד: איזה מטוס מעדיפים הטייסים, בואינג או איירבוס?
52 תגובות לכתיבת תגובה