6. זה לא המטוס זו מחלקת המכירות זה לא קשור למטוס זה קשור לשיווק . זה המטוס הכי בטוח לטיסה והכי נוח לטיסה . הייתי משווק אותו בצורה יותר מוצלחת . סויסה | 20.02.19 (ל"ת)
5. dj aviatin אמר את זה כבר לפני שנה ויותר המטוס הזה תלוי יותר מדי בגחמות של לקוח אחד או שניים, וגם הם הראו את הכיוון... קוואנטס למשל ביטלה הזמנות למטוס לפני יותר משנה, ועברה ל787. גכע | 18.02.19 (ל"ת)
3. צובט את הלב אין מה לעשות.. זו המציאות מזכיר במעט את הקונקורד. שניהם מטוסים תוצרת אירופה, שניהם פאר הטכנולוגיה ושניהם אסון כלכלי. ירון | 14.02.19 (ל"ת)
2. חלמתי לטוס במטוס הזה במחלקה הראשונה היה לי כרטיס טיסה מלונדון לארה"ב בקונקורד. הוא התרסק שבוע לפני תאריך הטיסה :-(. יעקב | 14.02.19 (ל"ת)
1. העולם שינה כיוון למטוסים קטנים וחסכוניים עצוב אבל איירבאס ידעו להתמודד נוסע מתמיד | 14.02.19 (ל"ת)
סופו של מטוס הסופר ג'מבו: איירבוס מפסיקה את ייצור ה-A380
7 תגובות לכתיבת תגובה