5. חט המטענים ברכבת מתפקדת מצויין למה היה צורך להקים חברה נוספת אם אותם משימות חופפות למטענים? סתם עלויות נוספות,מנגנון מיותר, עם תוצאות מאכזבות. את מסוף בית שאן ששימש את חברת הבת אפשר להפעיל על ידי חברת האם ביתר יעילות. מוקי השד | 16.02.19 (ל"ת)
4. הסינים משתוקקים לבנות כאן קו מסילה מאילת לאשדוד ברגע שיהיה כזה, הנמל באילת והנמל באשדוד יהיו שער נוסף של סין לאירופה. בנוסף על העברת ספינות דרך תעלת סואץ, ואולי אפילו במקום. ואפשר יהיה לדרוש שימוש בקו גם להסעת נוסעים לאילת. המגיב | 15.02.19 (ל"ת)
3. הכל בגלל שר כץ החלטות פוליטיות של כץ כגון פתיחת מסוף מטענים בבית שאם תרמו רבות למצב צבי | 14.02.19 (ל"ת)
2. בקיצור, שורה של מינויים פוליטיים עומדים להעלם ומישהו כבר יתן את הדין על כך אך אל דאגה שר התחבורה החדש יורה על פתיחת חברת בת חדשה עם מינויים פוליטיים דנדשים הבונבון | 14.02.19 (ל"ת)
אחרי 5 שנים של חוסר הצלחה - ברכבת ישראל ממליצים לסגור את חברת הבת למטענים
5 תגובות לכתיבת תגובה