אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הערכת השווי של אגד: 1.3 מיליארד שקל

46 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
כל נהג יהפוך מיליונר? ח ח ח, אחזו בדיחה
החברים הותיקים הפכו מולטימיליונרים עם מכירת נצב"א במאה הקודמת. למי שלא יודע נצב" א - נכסי צאן ברזל אגודה, היתה שייכת לחברי אגד. בבעלותה היו רוב תחנות אגד, כולל החלקים המסחריים ועוד נדל''ן רב במרכי ערים, בעיקר בערים הגדולות, אז מה זה מליון שקל בשבילם היום?
Sin | 17.02.19
34.
ארנסט אנד יאנג נתנו את הערכת השווי
אני מציע ש EY יקנו את אגד בסכום הזה. הרי יש להם מיליארדים מעבודות של בדיקות נאותות והערכות שווי. הבעיה עם מעריכי שווי שהם בחיים לא עסקה בעצמם. אחוז קטן מהם יוצא מהפנטזיה הזאת שנקראת ייעוץ כלכלי לעולם העסקים האמיתי שם הם פתאום עושים עסקאות וחיים לראות את ההשלכות של העסקה בעתיד גם
משקיע הון סיכון | 17.02.19
32.
תגובה ל- 28. זה בהחלט עניינה של המדינה ושל כולנו..
המדינה מסבסדת את התחבורה הציבורית בישראל ובמקרה של אגד הסיבסוד גבוה במאות (!!!) אחוזים מהסבסוד של חברות התחבורה הציבורית החדשות...את ההפרש הזה משלמים כולנו..והכסף הולך בעיקר לתשלום שכרם של חברי/נהגי אגד שנהנים משכר גבוה במידה ניכרת מהשכר של יתר הנהגים במדינה. כעת המדינה דורשת שאגד תתיעל..תהפוך לחברה עסקית ותעביר את נהגיה להסכמים דומים לאלה של יתר החברות...זאת אומרת שחברי אגד יהפכו לבעלי מניות ויזכו לחלקם ברווחים במקום לשכר שוטף מופקע...
איל | 17.02.19
26.
נכסי אגד שעומדים למכירה
בטוח שכבר מעל 20 שנה אגד לא רכשה שום נכס חדש פרט לאוטובוסים חדשים שהחליפו ישנים.וישנם מאות חברי אגד שפרשו לגמלאות בשנים האחרונות ואולי מהעבודה שלהם נירכשו כל נכסי אגד. אבל כשהם פרשו לא קיבלו כלום עבור שווי הנכסים.היום מדובר לתת כ-מיליון שקלים למי שהגיעו לאגד וזכו להיות שותפים בנכסים ששיכים לאלו שלא קיבלו כלום.״בעברית ברורה רומו.״
ג.ג | 17.02.19
25.
שתי שאלות
שתי שאלות מתבקשות שחסרה תשובה עליהן בכתבה: 1. מדוע המדינה מעוניינת שאגד יחדל להיות קואופרטיב? מה ההבדל מבחינת המדינה בין קואופרטיב לחברה מסוג אחר? 2. מה קובע אם נהג אגד הוא חבר בקואופרטיב או עובד שאינו חבר? מה היה התהליך שהביא לכך שקבוצת אנשים נתונה היא החברים בקואופרטיב? האם החלק היחסי של החברים בקואופרטיב הוא באמת זהה לכולם?
אמיר | 17.02.19
23.
לחקור את הערכת השווי
אגד הייתה מחויבת להציג הערכת שווי בספרים כל שנה כדי להעריך אם האופציה של המדינה מחוץ לכסף או בתוך הכסף. כל השנים השווי היה שלילי כי זה היה טוב לאגד. איך פתאום שווי של מיליארדים. כאחד שעסק בתחום הערכת שווי מתנהלת כך: אומרים למעריך השווי מה השווי ואז הוא מתחיל את העבודה שלו לאמת אותה עם מתודולגית מכפיל או תזרים מזומנים או אינדיאני רוקד בשמש או כל שטות אחרת שמלמדים באוניברסיטה. מעריך השווי מקבל צ׳ק שמן יותר ככל שהערכת השווי עם יותר מודלים תיאורטיים שאף אחד לא יקרא.
קורא דוחות כספיים | 17.02.19
20.
אגד הוקמה הרבה לפני המדינה ומפא"י
אם כבר רוצים להכנס ב"ממסד", תסתכלו איך הממשלה מנהלת את התחבורה הציבורית כיום. הליכוד הליברלי והמתקדם מנהל את התחבורה הציבורית כמו סין הקומוניסטית, וקובע *הכל* - את מספרי הקווים, מסלול הנסיעה ברמת תחנת האוטובוס, תדירות הנסיעה, מחירי הכרטיסים, עד הפיפס האחרון. חברות האוטובוס לא יכולות להוסיף תחנה למסלול, שלא לדבר על להוסיף קו חדש, בלי אישור של משרד התחבורה. יש לכם בעיה? תתלוננו אצל ביבי המלך, או ישראל כץ יד ימינו.
יובל, תל אביב | 17.02.19
18.
אגד קו 174
מדוע בקו 174 של אגד מתל אביב לראשון הפסיקו להשתמש באוטובוסים הדו מפרקיים בשעות אחר הצהריים כשאנשים חוזרים מהעבודה?הדבר גורם למחסור במקומות ישיבה כשהנוסעים צריכים להצטופף כמו סרדינים.פניתי בכתב למשרד התחבורה בנושא אך הם לא עשו דבר כדי לתקן את הנושא.זה פשוט התעללות בנוסעים.
יואל פרידג'ון | 17.02.19
17.
אגד מפעילה חברות בפולין והולנד אבל לא מצליחה לעמוד בלוח זמנים של קו 6 בראשל"צ !!!
מדברים בגדול !!! אגד לא מצליחה לעמוד בלוחות זמנים ואנחנו הנוסעים שבויים בטוב ליבו של אגד. לדוגמא קו 6 בראשל"צ - לוח הזמנים ועמידה בלוח הזמנים זה המלצה בלבד ! אני עומד בתחנה של רכבת משה דיין וקוים 7 או 8 עובדים כמו שעון , קו 6 זה המלצה בלבד - מאחר , לא מגיע בכלל. כל זה כאשר אגד מפעילה חברות בפולין והולנד. עם רמת דיוק של אגד בארץ אגד בהולנד היה עף ממזמן-בהולנד הכל מתקתק ! אז לפני שעושים חישובים מה שווי אגד-תלמדו לתת שרות ועמידה בזמנים נוסע שבוי בקו 6 ראשל"צ
נוסע באגד | 17.02.19
11.
אתה סתם כותב שטויות מתוך בורות ו/או צרות עין.
חלק מהעובדים הללו עבדו במשך עשורים בשכר מינימום, לילות כימים 24/7, בכל מזג אוויר, בכל תקופה שעברה על המדינה (כולל הסעות חרום צבאיות) ולעיתים בכל מצב רפואי כדי להביא לחם לשולחן. במשך כל השנים הללו לא שמעתי אותך וחבריך מביעים עמדה או זוקפים אצבע כלפי העבודה הזו, שהיא לא פשוטה מעיקרה. אתה יודע מה זה קומוניזם אמיתי? - אם אתה מעוניין שהם יאבדו את ההטבה שלהם, שמגיעה להם, תגיד גם לכל עובדי המגזרים הפרטיים במשק, בחברות שנבנו על בסיס הלוואות ציבוריות, להפסיק לתת שירותי ליסינג תפעולי מוזל, אוכל, סיורים ומשחקים, חבילות פנאי - חיים טובים, מתנות ובונוסים כספיים משמעותיים לעובדים שלהם.
ל-רון | 17.02.19
6.
עוד "רפורמה" שרק תרע את השירות לאזרח
בכל "הפרטת" הקוים עד כה התופעות שהסתמנו הן - שכר מינימום לנהגים, השתלמויות חסרות לנהגים, אוטובוסים שבתחילה הם חדשים אך כבר לאחר זמן קצר מתקלקלים (בגלל טיפול חסר), דילוג על זמני יציאת אוטובוסים, צפיפות רבה ואי התאמה של כמות האוטובוסים לדרישה. נכון שבתחילה המחיר ירד אך זה היה בתמורה לשירות הקלוקל הנ"ל. כל הממשלותהאחרונות מנסות בכל מחיר למחוק כל זכר לחברות שפעם בנו את המדינה תוך ניצול התירוץ שזה שריד דינוזאורי מימי מפא"י. לו היו מגיסים חצי מהמאמץ שלהם בשיפור חברות אלה במקום להרוס אותן כולם היו מרוויחים, המדחנה והאזרחים.
ליאור | 17.02.19
2.
עוד פעם אותו טריק? ראינו מה קרה בסלולר.
מישהוא מחליט לחנות חברת סלולר או חברת ביטוח או חברת אוטובוסים. הוא קונה אותה במחיר מופקע... מה שיוצר באז גדול והתענינות במניה שכאילו שווה יותר... אבל היא לא שווה יותר. אז מיקרים את עלות השרות ואז הציבור צורח. חלק עושים אקזיט בזמן והשאר ובעיקר הלקוחות נשארים עם חברות הרוסות. המצב של התחבורה בארץ כל כך רע שרק המחיר היחסית סביר הוא הדבר היחיד שבסיכון... בהתחשב בעובדה שלציבור הלקוחות שווה להפסיק לצאת לעבודה ולא לסבול עלית מחירים... המהלך מוזר.
משה | 17.02.19
1.
הערכת שווי אמיתית
מצחיק שכל השנים, כשהחברים רצו להימנע מתשלום מנית הזהב למדינה, תמיד דאגו שהשווי של אגד יהיה שלילי ופתאום הוא צמח לו משום מקום. צריך לזכור שעוסקים בהערכות שווי אז עדיף לקבל הערכה ממיסטיקנים סינים ולא מפירמה עם כל מיני מתודולגיות מהאקדמיה. בגדול, הערכות שווי נועדו לייצר שותפים עשירים בחברות כלכליות
אנליסט | 17.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת