אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המהלך הראשון של שאשא ביטון במשרד השיכון: מרכז פניות למחיר למשתכן

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
מישהו תאכלס קיבל תשובה?
אין היתר. ואין תשובה למה? מפנים אותנו לקבלן שנתמודד מולו. בגרלה 501 ראש העין. בושה וחרפה. בעיקר הקימו... מוקד טלפוני. תשובות או מושג מדוע לא הוגש היתר כבר 14 חודש - אין לאף נציג במוקד הטלפוני. למה להקצות נציג טלפוני אם לא ביררתם בכלל מה מצב הפרויקט מול הקבלן והרשות המקומית??????
אין תשובה עניינית בטלפון. עבודה בעיניים. | 19.02.19
15.
הגרלה 177
הכל טוב ויפה שהקימו מוקד אך זה לא עוזר במאומה לזוכים בהגרלה 177 כדי לקבל פרטים כלשהם על הנכס המוצע - גם כיום שנתיים!!!! לאחר ההגרלה!!!. אותם פרטים לאקוניים שהנושא בטיפול ותו לא!!!. לא מיקום לא פרטי הדירות והכיוונים ולא מחירים. כל הזמן בשנתיים האלו מבטחים להודיע , לרכז אותנו לפגישה ....אז אומרים... ובזה מלאכתם הסתיימה. מישהו בממשלה הזו צריך לקחת על עצמו לעשות סדר גם בהתנהלות הזו ולא לזלזל כך בזוכים!!!
הגרלה 177 | 19.02.19
11.
כולנו עם כחלון היחיד שעובד למען זוגות צעירים
עם לפיד אין עתיד פופוליסטי , ביזבזו עליו את הקול, שנתיים שר אוצר השאיר בור תקציבי 40 מיליארד, הצביע נגד זוגות צעירים ונגד מעמד הבניים , לא נשכח ולא נסלח, בגלל זה הוא קורס בסקרים כמו שכחלון ריסק את מחירי הדיור. גם בלעדי לפיד , זה מראה שלפיג לא חברתי .
בהצלחה | 19.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת