171. מעבורת בישראל יש לנו עורק תחבורה לאורך המדינה שאינו מנוצל. קו החוף . הגיע הזמן שתהיה מכבורת מצפון הארץ לדרומה. בכל ארץ מתוקנת יש מעבורת. הגיע הזמן גם אצלינו אחת מהעם | 21.04.19 (ל"ת)
170. אולי עדיף לעבוד בעיר אם היה אפשר לסדר עדיפות לבני העיר לעבוד בעיר שלהם ולדאוג שיהיה בכבישם הראשיים כמו כביש 4 וכו' קו/ כביש רק לרכבים ציבורים. זה היה משפיע מאוד לטובה עמי | 25.02.19 (ל"ת)
169. לא פותרים בעיות כאלה באמצעות צווים! במשרד התחבורה ובראשות התכנון לא יודעים לעבוד. הם לא צפו את הביקוש ומתפלאים שיש פקקים. 1. לשפר התחבורה הציבורית. אני מדבר על שיפור קיצוני. כולל הנהגת ארנק אלקטרוני שיהיה מקובל בכל ענפי התחבורה הציבורית. 2. להגדיל את המס על רשוי רכב פרטי (!!) זו הדרך של המדינה להודיע: "אין לנו מספיק שטחים. מי שמשתמש ברכבו - שישלם". 3. לא להגדיל מס על דלק כי ההובלה תתייקר. חיים | 23.02.19 (ל"ת)
168. על הממשלה והציבור, יחדיו, לפתוח בנטישת הרכב הפרטי לצד פיתוח תחבורה ציבורית, מוצלחת ויעילה, כמובן 24/7 דניאל איילי קלטי אל-כורדי | 22.02.19 (ל"ת)
167. כמי שמכיר את שבדיה ואת שטוקהולם, שם ישנה תחבורה ציבורית יעילה, זולה ומתפקדת. רכבות קלות בין חלקי העיר, אוטובוסים המתוזמנים עם הרכבת, דיוקים של עד 30 שניות, והכל מסונכרן כמו שעון. לקחתם רכבת ממלמו או לונד לשטוקהולם, מרחק 600 קמ. תהיו בטוחים בדיוק של דקה מתי תנחתו במלון, וזה לאחר שתקחו אוטובוס מתחנת הרכבת למלון. חלאס, מנסים להשוות בין לבנטינים ברבריים לשבדים מתוקתקים, עלעק גאונים אינשטיין כל אחד פה. קודם שיהה שרות, אח"כ שיבואו עם הצעות חלם לילדים מאותגרים מאומת ההיטק. Stam1 | 21.02.19 (ל"ת)
166. במקום קנסות אולי פשוט לפזר את מקומות העבודה מחוץ לגוש דן? כדי שלא חצי מדינה תיסע כל בוקר יחד בפקק המדינה צריכה לעודד סובסידיות לעסקים שיעבירו את משרדיהן מחוץ לגוש דן זו השקעה שתחזיר את עצמה הרבה יותר טוב מאשר עוד קנס שלא יקדם שום פתרון עממיקו | 21.02.19 (ל"ת)
165. פקקים הפתרון מאוד פשוט לפזר את משרדי הממשלה בכל הערים בארץ מצפון לדרום וככה הכל יסתדר מסיקה אשר | 20.02.19 (ל"ת)
164. הציבור לא באמת רוצה תחבורה ציבורית טובה קל לזרוק את השני שקלים מאחורי המקלדת, אבל ברגע האמת כמעט אף אחד לא יסכים לשלם את המחיר - ויש מחיר - לתחבורה ציבורית טובה באמת. כל אחד מאיתנו צריך לדאוג לעצמו ברמת המיקרו. חפשו דירה בשכונה קרובה לרכבת ו/או צירי תחבורה מרכזיים, חפשו עבודה רק במקומות נגישים לתחבורה ציבורית, חפשו עבודה בפריפריה גם במחיר של ירידה מסוימת במשכורת, תנסו להפוך לעצמאיים, תבקשו לעבוד לפחות יום בשבוע מהבית, תבקשו עבוד בשעות גמישות יותר שיאפשרו לכם להגיע אחרי הפקקים ולצאת אחרי הפקקים, תוציאו רישיון לדו"ג כדי שתוכלו להתנייד במרחב העירוני בלי לחפש חנייה ועוד ועוד. בקיצור תדאגו לעצמכם ואל תחכו לפתרונות חיצוניים כי הם פשוט לא יגיעו עד שנושא התחבורה יעלה לראש סדר העדיפויות הציבורי. אני, אישית, לא רואה את זה קורה בעשור הקרוב. פקקים נעימים לכולם. נו באמת | 20.02.19 (ל"ת)
163. הנזק שהרכבים בפקקים גורמים הוא אדיר כל אדם נוסע לבד ברכב, עומס אדיר, אובדן של מיליארדים למשק על שעות עבודה, פריון נמוך ועיכובים בשינוע אבל מעל לכל הזיהום, פגיעה בסביבה, זיהום הקרקע והנזק הבריאותי שנגרם משריפת הדלק הוא אדיר וחייבים לעשות לזה סוף. מיסים כבדים לבעלי רכב שנוסעים ברכב עם פחות משלושה נוסעים למשל ומס גודש. צריך לתעדף שירות מוניות ודו גלגלי. פשוט אי אפשר להמשיך במצב הקיים אבי | 19.02.19 (ל"ת)
162. מדינת ישראל, פועלת נגד האזרחים האמירה של עו"ד שעבדה בשירות הציבורי שבאוצר דרשו להוריד את איכות השירות, על מנת שהציבור יפנה למגזר הפרטי, אומרת הכל. בדרך זו, מורידים את איכות השירות בבתי החולים, דופקים את התחבורה הציבורית והתשתיות, כי במיסים המופקעים על הדלקים ורכבים מכניסים הון עתק למדינה, מכרו את הדירות של עמידר ברבע מחיר וקונים מהחברה דירות חדשות במחיר מופקע. הגיע הזמן שמבקר המדינה יחקור את נערי האוצר, שבסיום תפקידם "זוכים" לפתע בתפקידים מפתים בשכר מופקע במגזר הפרטי. אחד העם | 20.02.19 (ל"ת)
160. זה כבר ברור שזה העתיד עוד לפני 15 שנה השיטה היעילה באמת זה לייקר את הדלק במאות אחוזים.....ולתת מחיר טוב לתחבורה הציבורית אורן | 20.02.19 (ל"ת)
159. במגזר הציבורי מקבלים רכבים צמודים ללא שווי מס ישנה תופעה שבמגזר הציבורי מקבלים רכבים צמודים ללא שווי מס. כך זה בצבא ובמשטרה וגם במקומות אחרים. אם רוצים לפתור את הפקקים קודם צריך להפסיק עם השחיתות הזו. הרי ממילא אם יטילו מס נסיעה גם אותו ישלמו רק במגזר הפרטי ובמגזר הציבורי המדינה תשלם את המס. מגזר פרטי | 19.02.19 (ל"ת)
158. חצוף הכתב, האם אי פעם נסע בתחבורה ציבורית הנוראית שיש בארץ? האם נסע לרכבת 50 דקות באוטובוס במקום נסיעה של עשר דקות ברכב פרטי? האם נסע שעה וחצי לתל אביב במקום נסיעה של חצי שעה ברכב פרטי? במקום להעניש נהגים של פרייבט, אולי תזמינו את הסינים שיבנו כאן תשתית נורמלית לתח"צ? או שהאגו העלוב לא מאפשר? אולי תתמרצו אנשים שנוסעים בתחבורה ציבורית או שלוקחים קארפול? פאתטים ולי דרך אגב מעולם לא היה רכב פרטי, אני פוחדת לנהוג וכבר שנים נוסעת בתח"צ העלובה שיש כאן.. מישהי | 19.02.19 (ל"ת)
157. איזה שטויות בכול מדינה מתוקנת קיימת תחבורה ציבורית שעובדת 7 ימים בשבוע וגם אפשר להשתמש בה ולא לבזבז שעות בלחכות לאוטובוס. כול המהלך הזה רק כדי לקבל עוד מיסים ואין שום טובת אזרח כאן. תמשיכו לשלם, לבכות ולהצביע למנהיג הדגול חיים | 19.02.19 (ל"ת)
156. מה זה השטות הזו- לספור ק''מ?? ואם עובד נדרש לחיות במקום עם מגורים זולים, ע''ח נסיעה ארוכה..? על מה צריך לשלם קנס? כי אין לי מספיק כסך לגור באיזור המרכז?? אחד שסובל.. | 19.02.19 (ל"ת)
155. לעבוד מהבית! הפתרון הוא לעבוד יותר מהבית. אבל מעסיקים חייבים שופוני של משרד עם עובדים שמחממים כסא מול מסך מחשב. זה נראה טוב ללקוחות. שירי | 19.02.19 (ל"ת)
154. נוסעת קבוע מה עם לשפר את התחב"צ הפח הזו??? נהגי אוטובוסים נוסעים כמו מנוולים! סכנת נפשות. לא נעים לנסוע אם יש ברירה אחרת. הפקחים רק בודקים שהציבור שילם! אף אחד, אבל אף אחד! לא בודק מה הציבור מקבל בתמורה. אם היו עושים סקרי סביעות רצון, היו קוברים אותם בסקרים האלו. יודעת על מה מדברת | 19.02.19 (ל"ת)
153. חיוב מעסיקים לימי עבודה מהבית בהרבה מקצועות (למשל הי טק שם כמעט לכולם יש רכב ליסינג צמוד) אפשר לעבוד מהבית. המעסיקים בארץ בניגוד למקומות אחרים בעולם שמרנים מדי ולא מאפשרים זאת (החשדנות הישראלית הידועה...). חוק שיחייב מעסיקים בעבודות שמאפשרות זאת לאפשר לעובדים יום עבודה אחד לפחות מהבית יפחית את התנועה בצורה משמעותית. הקלת מס מעסיקים למי שיאפשר יותר ימי עבודה מהבית יוריד את העומסים אפילו יותר. ישראל | 19.02.19 (ל"ת)
152. יש בשטקהולם דוסים שלא מתקלחים שנוסעים באוטובוסים? כי פה יש, ולא משנה כמה תשלמו אני לא נכנס איתם לאזור סגור whity | 19.02.19 (ל"ת)
151. כי % עצום מהעובדים הם עובדי מדינה והמדינה תשלם כפי שהמדינה משלמת כביש 6 ונתיב מהיר. עובד מדינה לא איכפת לו אם המחיר בנתיב המהיר 100 ש"ח - הוא נוסע בו על חשבוננו ואנחנו זוחלים בפקק בישראל זה לא יעבוד | 19.02.19 (ל"ת)
150. מעניין מי זכה במכרז יש חיבור מטריד בין קבלנים שמרווחים הון מכספי הציבור לעשות ניסויים מיותרים לחלוטין ירדן | 19.02.19 (ל"ת)
149. נשמע כאילו מאשימים את האזרחים במצב הפקקים בלי למצמץ הייתי מעדיפה לנסוע בתחבורה ציבורית מאשר לעמוד בפקקים ולריב עם נהגים. אבל מה לעשות שאין תחבורה ציבורית סבירה מביתי למקום העבודה, שאני אם יחידנית שלא יכולה להרשות לעצמה לבזבז עוד שעה ביום על אוטובוס ושההורים לא גרים לידי ואין תחבורה ציבורית בשבת?? אז עכשיו אני אמשיך לנסוע בטרנטה שלי, לקלל כל הדרך וגם אשלם קנס? מענישים אותנו פעמיים | 19.02.19 (ל"ת)
147. קשקוש - תחבורה ציבורית בחינם ו24-7 במקום ליצר עוד מנגנוני גביה ומדידה, תורידו את מחירי התח״צ ותנו שרות בכל ימות השבוע. אנשים לא יקנו רכבים יותר גיא | 19.02.19 (ל"ת)
145. זה נקרא שיטת המקל והגזר.. רק שכאן יש רק הכאה במקל. שום הליכה לקראת, תמריץ חיובי נותנים עונשים שכל חטאם היה לנסוע ברכב כשאין פתרון אחר הולם אלון | 19.02.19 (ל"ת)
144. עכשיו הכל הגיוני הפקקים נוצרו בכוונה תחילה הכל מתחבר לי למה בכל מקום עושים הצרה של כבישים רחבים וטובים למצב של נתיב אחד או שניים ,בנוסףהמדינה מרשה לגופים פיננסיים לחלק מימון על ימין ושמאל לכל מי שבא עם 2000 ש''ח פשוט אין רצון או נסיון לשיפור מצב הפקקים , לצד תחבורה ציבורית גרועה ולא יעילה. הכל פשוט מובן כל מה שהם רוצים זה להכניס עוד קצת יד לכיסי הציבור השבוי, טיפ טיפה עמוק יותר , כי אפשר כי אנחנו שותקים( כולל אותי) ומספרים שמדהים במדינת ישראל , הפתרונות כולם יתגלגלו על חשבון כיסו של הציבור. האמת מעייף כבר לשלם לשלם לשלם ועוד קצת לשלם. עשוק | 19.02.19 (ל"ת)
143. הם צודקים, זה צעד נכון בדרך, אבל יש שלבים לפני זה לדוגמה הפעלת תחבורה ציבורית בלילות ובסופי שבוע. הממשלה לא יכולה להטיל את המס הזה לפני תחבורה ציבורית בשבת. שוגי | 19.02.19 (ל"ת)
142. פתרון אם המדינה במקום לקנוס בעלי רכב המדינה צריכה לתת תמריץ למעסיקים לעודד עובדים לעבוד מהבית ולא להשתמש ברכב בבוקר. ואז תראו חצי מהרכבים נשארים בבית וכולם מבסוטים. אבל זה לא סקסי. זה פתרון שלא נראה טוב למשרד האוצר ולכן הוא לא יקרה. וחבל. ניתן היה לפתור את בעיית הפקקים בחמש דקות. מדינה הזייה. מעדיפה לבנות מליום רכבות וכבישים ולקחת את כספי המיסים שלנו ולזרוק אותם לפח. משה | 19.02.19 (ל"ת)
140. חוצפה הממשלה היא זו שמחויבת לדאוג לכבישים ולהיערך לקראת עומסים. הרי לא מדובר בפצצה שנפלה ביום בהיר. לאורך כל השנים חלה עלייה במספר המכוניות על הכבישים ולפיכך נוצרו פקקים ודבר לא נעשה. כעת, רוצים להאשים את האזרח. האזרח הוא הסובל/החולה ומאשימים אותו במחלה!? גליה | 19.02.19 (ל"ת)
139. אחרי הכתבה הזו אפשר להבין את "החמוצים"במדינה, הפקידים איבדו את זה לגמרי אין שום סיבה בעולם להתנות את חופש האדם לעשות כרצונו במיסים וקנסות מדובר בפעולה נורמטיבית - נהיגה ברכב.. גודש? עומס? תמצאו פתרון אמיתי ותפסיקו להכניס את הידיים שלכם לכיסים של האזרחים לא פלא שאנשים בורחים מכאן עידו | 19.02.19 (ל"ת)
138. אחרי הכתבה הזו אפשר להבין את "החמוצים"במדינה, הפקידים איבדו את זה לגמרי אין שום סיבה בעולם להתנות את חופש האדם לעשות כרצונו במיסים וקנסות מדובר בפעולה נורמטיבית - נהיגה ברכב.. גודש? עומס? תמצאו פתרון אמיתי ותפסיקו להכניס את הידיים שלכם לכיסים של האזרחים לא פלא שאנשים בורחים מכאן עידו | 19.02.19 (ל"ת)
137. יבנאל לעשות נתצ״ים בכל כבשים הבין עירונים בזמן הלחץ לדוגמא; מחלף פולג ״ווינגט״ לכיון דרום ככה לעשות גם לכיוון צפון וכמו כן בשאר המקומות הבעייתיים עופר | 19.02.19 (ל"ת)
136. איך ניסע בתחבורה ציבורית אם כל הזמן רק מבטלים קווי אוטובוס? לפני שעושים ניסויים ומטילים עוד קנסות על הציבור , אני מציעה שקודם כל ידאגו לתשתית של תחבורה ציבורית נורמלית ויקימו קווים ישירים אל תל אביב. היום משרד התחבורה הודיע על ביטול של קו 80 ישיר מראשל"צ לת"א כי הקו אינו ריווחי. שכחו את כל האמהות העובדות שמשתמשות בקו הזה ומאלצים אותנו שוב לחזור אל הסיוט של נסיעה אל ת"א ברכב ואל ההוצאות של אחזקת רכב, דלק , חניה , בייבי סיטר שתשלח את הילדים למסגרות ותוציא אותם ממסגרות כי אנחנו לא מספיקות. משרד התחבורה עד שעשיתם משהו טוב אתם הורסים... אבל להטיל קנסות בכייף שלכם זה בסדר... מוותרת בשמחה על הנהיגה לת"א כל יום ולהמשיך לנסוע בקו 80 א | 19.02.19 (ל"ת)
133. עבודה מהבית עבודה מהבית ושוב עבודה מהבית ברוב המקצועית זה לגמרי אפשרי. מספיק כבר עם הבדיחה הזאת של לנסוע לעבודה עומר | 19.02.19 (ל"ת)
132. דו גלגלי! עוד אגרות?! עוד מיסים?! קדמו שבילי אופניים ודו"ג בכלל וזה הפתרון רוכב | 19.02.19 (ל"ת)
131. למה לפתור בעיה כשאפשר להרוויח ממנה? יאללה מה אנחנו בתחרות עם ונצואלה לממשלה המושחתת והמטומטמת ביותר בעולם? moshe | 19.02.19 (ל"ת)
130. סתם בילבולי שכל- פשוט לעשות תחבורה ציבורית בחינם/שעולה 1 שקל - וכולם יעזבו את הרכב. המדינה מספיק עשירה שיכולה לעמוד בזה, ונזקי הפקקים יעלמו. שיעשו את הניסוי הפשוט הזה! צחי | 19.02.19 (ל"ת)
129. עם ממשלה פופוליסטית לא נראה אגרת גודש ונמשיך לעמוד בפקקים להחיל אגרת גודש עכשיו ולהוריד מיסים אחרים על רכב. האלטרנטיבה לנסיעה בפקקים היא נסיעה לא בשעות הפקקים או שיתוף נסיעות. א | 19.02.19 (ל"ת)
126. כל הכיוון הזה עקום, ביזבוז זמן ומשאבים ציבוריים.. רק לחפור ולחפור ולחפור ולעשות רשת תת קרקעית של תח"צ ומסלולים למשתמש הפרטי בעלויות כבדות. כל ניסיון להניע מהלך שהוא גם חצי ניסוי חברתי וצריך את שיתוף הפעולה של גורמים פרטיים דינו להכשל, כולם עסוקים בלשרוד אין לנו זמן למשחקי חברה האלו בישביל זה בחרנו וועד כיתה לא? ישראלי | 19.02.19 (ל"ת)
125. אני הצעתי למשרד התחבורה את ההידרופוייל מעל למים מנהריה לאשקלון והגיבו ברצינות כי גם באוסטראליה ובעוד מדינות לחופי ימים אימצו את התעבורה הזאת שהוכחה כריווחית וכבר עובדת ממש כרגע !!! לרווחת הנוסעים ב 60 קמ"ש במחירים נהדרים !!! והמשרד הגיבו בחיוב ואני מקווה שהוועדה שהקימו תגיב בחיוב לרעיון הפעלת "ספינות הרחף " המהירות שפועלות נהדר בכמה מדינות בעולם !!! פורים שמיח רוני קינג 0559776231 רוני קינג | 19.02.19 (ל"ת)
124. שום סכום לא יפצה על עוגמת הנפש שבהמתנה לאוטובוסים אפשר לבזבז רבע מהחיים בקלות בהמתנה בתחנות ובניסעה באוטובוסים זוועתיים... לדעתי בלבד | 19.02.19 (ל"ת)
123. ממש להאשים את החולה במחלה. מה שקורה פה זה ממש להאשים את החולה במחלתו. מצב הפקקים בארץ הינו פונקציה ישירה של התנהלות ממשלתית כושלת. ההתנהלות הזו לא מותירה אלטרנטיבות פרט להתניידות עם רכב פרטי (שגם אופציה זו איננה נוחה במיוחד..). ומי שטוען שהאזרח ''מפונק'' כי הוא בוחר לנסוע ברכבו הפרטי - אני מאתגר אותך להתנייד יום יום אל-תוך ומתוך תל אביב, תוך שמירה על שפיות נפשית. גוגל-מפס | 19.02.19 (ל"ת)
122. להגדיר את ת"א כאזור בעדיפות שלילית ולמסות כל חברה שיש לה משרדים בת"א ומעסיקה יותר מ- 10 עובדים במס חברות בשיעור 35%. למה להפיל על העובדים מס שהם לא יכולים להתגונן מפניו? צריך להקטין את האטרקטיביות של פתיחת עסקים בת"א, רוב העסקים שנמצאים בת"א לא באמת חייבים להיות שם. משה משה | 19.02.19 (ל"ת)
120. קודם כל תשפרו את התחבורה הציבורית ותאמינו לי שאנשים ישמחו לנתוש את הרכב הפרטי אזרח | 19.02.19 (ל"ת)
119. כן אבל שם יש חלופות צודקים שיש מס על גודש, אבל זה המס היחידי על הרכב , אצלנו רואים רק את חלק מהחוק ולקחים את מה שנוח להם יובל | 19.02.19 (ל"ת)
118. תעבירו מקומות עבודה לפריפריה + תחבורה ציבורית יעילה ובשבת במקום לבלבל לנו את השכל ולגנוב מאיתנו עוד כסף | 19.02.19 (ל"ת)
117. למפונק מ92 לא כולם "מוצלחים" כמוך ששתו את אמא ואבא יום יבוא ותגלה שאשכרה צריך להשיג את הדברים בעצמך ואין אמא ואבא לבקש מהם. תינוק בכיין ומתנשא עם כסף שלא שלו. ל92 | 19.02.19 (ל"ת)
116. הקלות במס למעסיקים שיירתמו לפיתרון יום בשבוע - עבודה מהבית - הקלות במס למעסיקים שישתפו פעולה! איגי | 19.02.19 (ל"ת)
115. בונים בית חולים מתחת לגשר=חלם תנו פתרונות תחבורה ציבורית תייעלו כל מה שניתןאל תשתיתו קנסות על האזרחים, גם ככה אנו משלמים מעל ומעבר ומנסים לתמרן בין העבודה למוסדות הלימוד של הילדים. הזוי | 19.02.19 (ל"ת)
114. זה מה שאני עושה.. למדתי את הדרך דרך השדות. יש הרבה דרכים עוקפות דרך השדות.. אין פקקים ואין כלום. א. | 19.02.19 (ל"ת)
112. שוב מענישים את הפריפריה קודם תחב"ץ נורמלי גר ליד קרית מלאכי עובד בפתח תקווה . על התענוג הזה משלם מידי חודש הוצאה ישירה של כ 1200 שח רק על דלק ואגרת כביש 6 . ללא בלאי פחת ביטוח וכד (רכב פרטי לא של חברה ) .זמן נסיעה כיוון אחד מדלת לדלת כשעה (יוצא בבוקר ב 6:30 ) נסיעה בתחב"צ עולה בחופשי חודשי 423 שח אך לוקחת כ שעתיים לפחות לכיוון אחד עם מספר החלפות רכבת/אוטובס . ששר התחבורה והמנכלית יתחילו לנסוע יום יום בתחב"ץ לעבודה אז נדבר . מוטי | 19.02.19 (ל"ת)
109. כי תחבורה ציבורית יעילה לא תפתור את זה: ) מה שכן, הכותרות הופכות ליותר ויותר הזויות בהקשר של גודש בכבישים.. אנשים מקדימים את תחילת היום שלהם ועכשיו הרעיון המפגר של הטלת קנסות... מה יהיה? אני | 19.02.19 (ל"ת)
108. הפתרון פשוט לחייב את כל השרים, חברי כנסת, עובדי משרד האוצר והתחבורה לנסוע רק בתחבורה ציבורית לעבודה. לדעתי יימצא פתרון מהר מאוד יוסי | 19.02.19 (ל"ת)
107. הכניסה לתל אביב ברכב פרטי היתה מזמן צריכה להאסר אבל במדינת ישראל מחכים עד שהחולה חייב טיפול נמרץ ואז מתחילים לטפל. יוסי | 19.02.19 (ל"ת)
106. הגבלת הקילומטרז הגבלת קילומטראז זה הרעיון העדיף אבל הרבה פחות להגביל ל7500 קילומטר לשנה והקנס יחושב לפי שווי הרכב לדוגמה אם זה רכב יוקרה אז לפחות 12000 אגרת רישוי כן כן 12000 כדי שלא יהיה מצב שבו העשירים ימשיכו כרגיל כי כמה אלפים בודדים לא יזיז להם ומהצד השני השכבות החלשות יפגעו קשות אז צריך שיהיה שיוון ,לא כולל דו גלגלי כדי לעודד יותר נהגים לרדת לדו גלגלי ניר | 19.02.19 (ל"ת)
105. רכב צמוד מליסנג יש צורך לצמצם את רכבי הליסינג הצמודים שבהם לא משלמים לא דלק ולא ביטוח וכל לנסוע בהם בלי חשבון ניסים | 19.02.19 (ל"ת)
104. או שהמדינה תשקיע בתחבורה ציבורית ראויה. הצחקתי את עצמי. על עוד אידיוטים בשלטון שום דבר לא ישתנה. חגחגח | 19.02.19 (ל"ת)
103. תח"צ בשבת נמשיך להחזיק רכב, כל עוד לא יהיה פתרון לנסיעות בשבת. אחרת, איך נבקר את סבתא? איך ניסע לים? תח"צ בשבת | 19.02.19 (ל"ת)
102. נשלם מס ודלק וקנס וחניה ולא ניסע בתחב"צ כל עוד היא פי 3 זמן ובצפיפות מגעילה בת גלים חיפה-תל אביב יותר מהר מאשר לכרמל. כי יש לנו ברירה | 19.02.19 (ל"ת)
101. עצוב ומכעיס שכל הפתרונות הם עוד פגיעה בכיס של האזרח עצוב ומכעיס שכל הפתרונות הם עוד פגיעה בכיס של האזרח עוד מיסים.. | 19.02.19 (ל"ת)
100. שחרור עומסי תנועה פתרון הגיוני לתחבורה ציבורית וזמינות גבוהה. זה מה שמונע מלנסוע בתחבורה ציבורית דינה לבקוביץ | 19.02.19 (ל"ת)
99. נסיעה של 5000 קמ מיותרים תורמת לאוצר 2000 שח ישירות משרד האוצר לא רוצה באמת לצמצם את הנסועה. אם לדוגמה יוטלו אגרות גודש או מנגנון אחר שיגרמו להפחתת הנסועה של נהג כלשהו ב-5000 ק"מ לשנה, הנהג יחסוך כ-500 ליטר דלק (כ-3000 ש"ח) שמרכיב המס עליהם הוא כ-2000 ש"ח, סכום שהאוצר יאבד. לכן אין כל חשש שמיסוי גבוה שיפחית את הנסועה. הנזק ממיסוי כזה לקופה של משרד האוצר יהיה בערך פי 10 מההכנסות מהמיסוי עח נסועה. ב.ק. | 19.02.19 (ל"ת)
98. ישראליסטן המושחתת כרגיל במקום בכסף של המסים לשפר לתושבים, גונבים מהתושבים עוד כסף. בכל המדינות האחרות יש אלטרנטיבה אחרת טובה של תחבורה ציבורית ולכן הגיוני לדרוש קנס ממי שלא משתמש. לעומת זאת בישראל אין תחבורה ציבורית נורמלית, ולכן אין ברירה. אז לא רק שלא מאפשרים תחבורה ציבורית אלא גונבים עוד כסף. העיקר לשחד את השותפים החרדים והדתיים ולהעלות משכורות!!! אמיר | 19.02.19 (ל"ת)
97. בקיצור-תקנו נדלן בתל אביב כל פעם שמייקרים את התחבורה מהפריפריה למרכז-מייקרים את הנדלן במרכז, לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין את זה. תייקר את העסקים במרכז ותפתח תבורה יעילה למקומות שאינם תל אביב ותראה לבד איך מרכזי תעסוקה נודדים. בגלל שתל אביב היא המקום הכי נגיש (כל התחבורה עוברת בגוש דן) חברות שצריכות לגייס עובדים עוברות לתל אביב-כי בלי עובדים אין חברה. תעשה מה שאתה רוצה, אפילו אם תתחיל לירות בנהגים בשעות העומס-אנשים צריכים להגיע לעבודה, רוב העבודה בגוש דן, וכל התחבורה מכוונת להגיע לגוש דן. גיא | 19.02.19 (ל"ת)
96. זה אמיתי?! אני לא מכיר משהו שאם התחבורה הציבורית הייתה טובה לא היה נוסע בה. זמנים סבירים, מקומות וכו'. אנשים משוועים לנסוע ברכבת ואם הנתון שמופיע כאן ( 3.4% ) נוסעים ברכבת המצב גרוע כי הרכבת לא תהיה מסוגלת לעמוד ב 60% תראו מה קורה עכשיו! בקיצור, קודם תספקו פתרונות ואח"כ נדבר. הזויים | 19.02.19 (ל"ת)
95. מדינת ישראל הכל קישקוש. כל עוד לא תהיה בישראל חלופה סבירה (אני כבר לא מדבר על טובה ויעילה) של תחבורה ציבורית, שום תמריצים כלכליים לא באמת ישנו את המצב. כשהנסיעה למקום העבודה וממנו לוקחים פי שלוש מאשר הנסיעה ברכב פרטי, שום תמרץ כספי לא ישנה את זה. עזריה קלונימוס | 19.02.19 (ל"ת)
94. בסטוקהולם יש תחבורה ציבורית נורמלית ומס כזה משאיר את הכביש לעשירים. בסטוקהולם יש 3 קווי מטרו, שכל אחד מהם מתפצל לקווי משנה (שמכסים יותר איזורים מחוץ לעיר והם למעשה 7 קווים שחולקים מסלול משותף בחלק מהדרך) יש להם רכבות פרווריות, איזוריות ובין עירוניות יש להם 4 קווי טראם כשזה יהיה בתל אביב ןיפעל כל יום כל היום, כולל בשבתות וחגים, אפשר יהיה לחשוב על זה. בגל מקרה, לא משנה איך תציגו את זה, מס (או "הטבה") פירושו שמי שיש לו כסף יכול להרשות לעצמו להמשיך ולהסתובב עם המכונית אר בלי כל ה"עניים" האלה שמפריעים לו. אם יש בעיית תנועה באיזור מסויים ויש פתרונות תחבורה ציבורית צריך לחסום את האזור לכולם מלבדש לתושבי האזור ולרכבי שרות ואספקה ולא לאפשר כניסה רק למי שיכול להרשות לעצמו לשלם. אמיר | 19.02.19 (ל"ת)
91. זה עוד דרך למצוץ כסף מאזרח, כמו מיחזור בקבוקים במיחזור הבקבוקים המהולל קשה בהרבה להחזיר אותם מאשר לרכוש. לכן רוב האנשים מעדיפים לא למחזר אותם אלה פשוט לזרוק לפח אפשה כללית. כך גם יהיה עם הקנסות - אנשים יעדיפו לשלם קנס מאשר לסבול בתחבורה ציבורית. נתי | 19.02.19 (ל"ת)
90. את המאמצים האלה צריך להשקיע בפיתוח של מערכת תחבורה ציבורית יעילה (כן, גם בשבת, אחרת תמיד יהיה אוטו) עמוס | 19.02.19 (ל"ת)
88. משרד התחבורה: בוא נעניש את הנהגים שרוצים להגיע לעבודה.... כישלון מהדהד עם גישה מתנשאת. במקום לפתור את הבעיה שיצרו הם רוצים גם להעניש. שר ומשרד כושלים! משה | 19.02.19 (ל"ת)
87. זה הגיוני אתם בחרתם את החדלי אישים להוביל אתכם אז אתם צריכים לשלם. מי ישלם אם לא הציבור ? ובלי קשר על מה ...תחבורה ציבורית ? באחריות מי זה ? המדינה ? ואם אין ראש לתרנגולת ? אז הרגליים אשמות ! תפסיקו לנסוע לעבודה ! הנה...עוד פיתרון זהב ! זה מגיע ישירות ממכון ויצמן הפיתרונות הגאוניים הללו. שגיא | 19.02.19 (ל"ת)
86. לכל המתלוננים על "היעדר תחוברה ציבורית" הייתים צריכים לחשוב על זה לפני שקניתם את הבית בפרבר במקום שתחבורה ציבורית לא יוכלה לשרת אותו ביעילות ללא סבסוד ממשלתי מאסיבי. הקץ ליללות | 19.02.19 (ל"ת)
85. באירופה יש תחבורה ציבורית מהירה ויעילה שעובדת 24/7 ואפשר לקנות כרטיסים בכל מקום למגוון של נסיעות ורק בארץ היא סגורה יום בשבוע ואין איפה לקנות כרטיסים UA | 19.02.19 (ל"ת)
83. המדינה מתנהלת כאילו האזרחים אשמים בפקקים פקידי ממשלה יקרים, כבר עכשיו יש מיסוי מטורף על דלק, על מחיר הרכב וגם על רישוי, מס הקנייה של רכבים בישראל הוא הגבוה בעולם! ועדיין, רב האזרחים סופגים את המחיר ומשתמשים ברכב פרטי, כי אין להם אלטרנטיבה! מה עוזר לנו אוטובוס שתקוע בפקק בלי נת"צ? מה עוזרת הרכבת אם היא צפופה כמו קופסת סרדינים? רק לפני שבוע מנכ"ל הרכבת ביקש לא לנסוע בשעות העומס, אז מה אנחנו אמורים לעשות?... דרור | 19.02.19 (ל"ת)
82. עבודה זו עבדות! ומיסים זו גניבה! דבר ראשון לפני הכל, שלעובד יהיה נוח להיות עבד 8989 | 19.02.19 (ל"ת)
80. מה, הם מצפים שבמדינת "בדקה לארבע יש תור ליד שעון הנוכחות" יצליחו לשנות את שעות העבודה? אהרל'ה | 19.02.19 (ל"ת)
77. מה בקשר לשעות של המסגרות של הילדים ? הרי אי אפשר להיות בעבודה אם צריך להיות עם הילד המעסיקים לא יעזרו בזה אם אני צריכה להביא את הילדה לגן בשמונה אני אלך משם לעבודה ולא אחזור הביתה יעל | 19.02.19 (ל"ת)
76. ומה אם אלו שאין להם ברירה אלא להגיע עם רכב לעבודה? קחו פארק תעשייה כמו 'אפק' ליד ראש העין, אין אליו שום גישה נוחה עם תחבורה ציבורית, בטח שלא מאיזור תל אביב. אז גם כשאין ברירה אלא ליסוע ברכב, עדיין יוטל קנס על האזרח? אין בזה שום היגיון! כאוס | 19.02.19 (ל"ת)
75. התחבורה הציבורית בשטוקהולם ניראת קצת אחרת יש שם מטרו יעיל מאוד, שמגיע כל כמה דקות וטס במחילות. כך שיש לאנשים אלטרנטיבה טובה לרכב הפרטי. אם כל מה שיודע לעשות שר התחבורה לה להטיל קנסות, אז מוטב היה שיתפטר. שלום | 19.02.19 (ל"ת)
74. יש לי רעיון לניסוי נחליף את שר התחבורה בשר שבאמת יעשה למען הציבור ולא יחפש איך לעשוק אותנו בכל מני דרכים יצירתיות ואז יהיה טוב לכולנו אפשר באותה נשימה להחליף את ראש הממשלה גם זה יהיה נחמד ליאור | 19.02.19 (ל"ת)
73. במדינת ישראל מכורים למיסים כמו להרואין תפתחו אלטרנטיבות, אחרי זה תבואו אל ציבור הנהגים בגזרות. לוקס | 19.02.19 (ל"ת)
72. בשביל לנסוע בתחבורה ציבורית אני רוצה 15000 ש"ח וזה יהיה במקום המשכורת שאני מקבל כיום. כי את המשכורת של היום אני לא אוכל להרוויח אם אסע כל בוקר שעתיים באוטובוס דרך תל אביב ואחזור כל ערב שעתיים באוטובוס דרך תל אביב! (ותנסו אתם להגיע בפחות זמן מזה ברכבת או באוטובוס משכונה מסויימת בהוד השרון לאזור תעשיה בחולון). אם היתה תחבורה ציבורית שגם עובדת, לא הייתי צריך לנסוע באוטו ולא הייתי צריך שישלמו לי. אבל אין!!! אריק | 19.02.19 (ל"ת)
70. ואם אני נוסע 40 אלף ק"מ בשנה להנאתי, אבל רק בשעות בלילה, ולא באיזור המרכז? למה שמישהו כזה ישלם יותר על רשיון רכב? ובכלל למה מישהו צריך להצדיק למדינה את הנסיעות שלו? אח גדול.... יודעים רק איך לחפש למצוץ כסף מאנשים... קול ההגיון | 19.02.19 (ל"ת)
69. עוד מס פריפריה בריאות ראוי אין בפריפריה חינוך ראוי שניתן לבחור בין מספר אפשרויות אין בפריפריה תעסוקה אין בפריפריה אבל מס פריפריה המתבטא בהוצאה חודשית על רכב, כי אין שום דרך להגיע לעבודה, יש גם יש. עכשיו אם ניקח את הרעיון המגוחך של מס לפי ק"מ, אז שוב מי שישלם באמת יהיו אנשי הפריפריה פריפריה | 19.02.19 (ל"ת)
68. יש כבר 200% מס על דלק ו-130% מס על רכב, אם זה לא הוריד אנשים מהרכב גם מס גודש לא יוריד. שינוי בפן הכלכלי לא יעזור פה. החישוב של אנשים פשוט - 30-60 דקות פקק בנוחות ממוזגת ושקטה, או שעתיים בצפיפות מסריחה ורועשת + עמידה בתחנות אוטובוס לא מקורות בחוץ. אם לא משנים את המשוואה הזו, אנשים ימשיכו לשלם, ידרשו תוספות שכר בשל יוקר המחיה, וכדור השלג ימשיך להתגלגל. אודי | 19.02.19 (ל"ת)
62. הממשלה צריכה לעודד אנשים לגור ולעבוד מחוץ לתל אביב רבתי יש לי מרכז הייטק 10 דקות מהבית, אין שם עבודה. הכל מאוייש ועל כל משרה עומדים 100 בתור. בתל אביב-הרצליה-רעננה-פ"ת המעסיקים נואשים ובוכים שאין להם עובדים מוכשרים לגייס. חל"ם! גר בפריפריה | 19.02.19 (ל"ת)
61. זה נכון למדינות מתוקנו עם תחבורה ציבורית יעילה ולא למדינות עולם שלישי כמו ישראל חחחח | 19.02.19 (ל"ת)
60. תחבורה ציבורית בשבת היא הפתרון. וכמובן לשפר את הקיימת כשאין מענה הולם לנסיעה ברכב אנשים ישלמו את הקנסות...שידאגו קודם לזה. גיא | 19.02.19 (ל"ת)
58. הרכב הפרטי מפריע? תפסיקו לבכות, אם כן אז תפסיקו למכור רכבים פרטיים, ואז כולם יחזרו לחמורים, ויהיו פקקים מחמורים מחוברים, שחלקם יתנגחו בדרך. החכם | 19.02.19 (ל"ת)
57. תחבורה ציבורית בשבת תחבורה ציבורית בשבת תחבורה ציבורית בשבת תחבורה ציבורית בשבת תחבורה ציבורית בשבת | 19.02.19 (ל"ת)
56. מה ההבדל בין ישראל לצרפת, איטליה, גרמניה או בריטניה? תשובה: אחוז הרוכבים על אופנועים וקטנועים וכמובן אופניים. זה כל הסיפור, כל אחד יכול לקנות קטנוע יד 2 ב 5000 ש'ח ולפתור את עצמו מכל הכתוב מעלה ועל הדרך ליהנות מהחופש לרכוב וגם לעצור איפה שבא לו. גיליתי כבר לפני המון שנים את הקסם הזה, שלא עובד עם מכונית או אוטובוס שלפעמים בא לך לעצור ליד גלידה טובה או בית קפה נחמד ואתה מחפש חנייה ומבזבז זמן ומתרחק ומתרחק ובסוף מוותר כי כבר לא תחזור אחורה ולא תבזבז עוד שעה לחפש חנייה. אופנוע זה כל הקסם. שמעון | 19.02.19 (ל"ת)
55. 250 שקל בחודש?! עם כל בכבוד לניסוי, אני לא מאמין שכלל הציבור באמת מוכן לוותר על רכב בשביל בערך 10 ש"ח ביום, גם אם זה אומר "רק בשעות העומס". אנשים יוותרו רק כאשר התחלופה תיהיה יותר כדאית ואמיתית. יש מקומות וזמנים שתחבורה ציבורית לא מגיעה אליהם בכלל. איש על הירח | 19.02.19 (ל"ת)
54. תסעו מנירית ל פתח תקווה באיזור מטלון בלי רכב... 2.5 לכל כיוון... קהל שבוי לגחמות של אפסים אטאיסט | 19.02.19 (ל"ת)
52. אה, יש לי רעיון, אולי תשקיעו יותר בתחבורה ציבורית? ליצור רשת יעילה ונוחה של תחבורה ציבורית ולתעדף אותה על רכב פרטי. כגון: נת"צ, וזול יותר מאיר | 19.02.19 (ל"ת)
50. מצחיקים ומי שגר בפרפריה וצריך להגיע לתל אביב ובהעדר תחבורה ציבורית נאותה איך יגיע בדיוק ובאיזה שעה טל | 19.02.19 (ל"ת)
49. אבל שום מילה על תחבורה ציבורית יעילה אם תהיה תחבורה ציבורית נורמלית, לא יצטרכו לשלם קנס על גודש. אם תהיה תחבורה ציבורית יעילה ונוחה, מהעבר לשימוש בה יהיה טבעי. רק כסף מעניין את הממשלה הזו | 19.02.19 (ל"ת)
48. למה פשוט לא לשפר את התחבורה הציבורית למה פשוט לא לשפר את התחבורה הציבורית ואז לא צריך לבזבז כסף על מענקים, כי אנשים יעדיפו את התחבור הציבורית, כמו שזה ביפן למשל...סתם הצעה... lolly | 19.02.19 (ל"ת)
47. שכחו רק לציין שבשטוקהולם יש מטרו! לנו יש אוטובוסים שיוצאים פעם כן פעם לא, ולא פועלים במשך יום וחצי כל שבוע! מיסים לא יעזרו פה. גם עוד אוטובוסים לא. רק מטרו.. והרכבת הקלה זה ממש לא זה. תחבורע | 19.02.19 (ל"ת)
46. בואו נעשה ניסוי: במשך חודש שלם כל חברי הממשלה יסעו רק בתחבורה ציבורית ואסור יהיה לעשות להם שימוש ברכב פרטי או נהג או מונית. רק אוטובוס או רכבת או מונית שירות.. נראה תוך כמה זמן יהיה שינוי טל | 19.02.19 (ל"ת)
45. פלורנטין אני עובד בפתח תקווה, אחת הסיבות ששברו אותי ואילצו אותי לעבור לרכב היה הפקק החודשי בז'בוטינסקי של הפלג הירושלמי שחוסמים את הכביש. אני יחד עם עשרות אם לא מאות אלפי אנשים עובדים מוחזקים כבני ערובה. במשך שעות. נמנעים מלהגיע לילדים, חיות המחמד, והביתה. כי הציר הכי מרכזי בארץ נחסם לשעות. יוסי | 19.02.19 (ל"ת)
44. ישיטו על הציבור אגרות גודש למיניהן, וכולם יתנפלו על האוטובוסים והרכבות שגם ככה מתפוצצים ב 200% תפוסה, ואז משרד התחבורה יגיד: "לא צפינו את הגידול". אבי | 19.02.19 (ל"ת)
43. מצד אחד ,מעלים את מחירי התחבורה על כללותה, כספית וכדאית. מצד שני, תובענות בעבודה בארץ היא מהגבוהות בעולם(עמידה בזמני הגעה ולחץ). אין פה בכלל את שיטת המקל והגזר, אלא שיטת המקל והמקל שמחכה מהצד השני. a | 19.02.19 (ל"ת)
42. האח הגדול יעקוב אחרי תנועת הרכב שלנו למה שניתן לממשלה כח לעקוב אחרינו לכל מקום? המדינה צריכה לדעת לאן בדיוק אני נוסע? אולי שהמדינה תצטרף גם לשלישיה עם המאהבת שלי? עוד חדירה לפרטיות | 19.02.19 (ל"ת)
40. לעודד עבודה מהבית. יש המון עובדים שיכולים לעשות בדיוק את אותה עבודה מהבית דרוש שינוי מחשבתי ... זה יחסוך דלק, פקקים, חניה. זה יפנה עוד שעתים שלמות בכל יום לעובד. זה יאפשר כמעט שעת שינה נוספת ובוקר יותר רגוע. אפשר בקלות בהמון תפקידים לקבוע 3-2 ימים בהם עובדים מהבית. יש מחשב, יש טלפון .. וזה מאד פשוט וקורה בהרבה מדינות בעולם. n | 19.02.19 (ל"ת)
38. תחבורה ציבורית היא הפתרון למה לשחק בפיפי וקקי? הציבור בוחר בפקקים על פני תחבורה ציבורית כי התחבורה הציבורית גרועה. לקבוע אגרת גודש זה כמו לקבוע מחיר מינימום- לא מיטיב עם אף אחד! אם התחבורה הציבורית בארץ תהיה ראויה, כמו בעולם, אף אחד לא יסתכל לכיוון של יותר מרכב אחד למשק בית אורן | 19.02.19 (ל"ת)
37. רק תחבורה ציבורית - לחייב את כל השרים ובמיוחד את ראש הממשלה לנסוע בתחבורה הציבורית ואז תהיה לנו יופי של אלטרנטיבה מלר | 19.02.19 (ל"ת)
35. כיצד שר התחבורה מגיע לעבודה? ביום שהממשלה תצטרך לנסוע חודש בתחבורה ציבורית לעבודה אולי הם יבינו בושה דוד | 19.02.19 (ל"ת)
34. הפתרון המושלם: נוציא להורג 10% מבעלי רשיון נהיגה, שייקבעו בהגרלה כלל ארצית. נוריד עומס בכבישים, ייתפנו דירות להשכרה/מכירה, יירד זיהום האוויר. איך לא חשבו על זה קודם?! מדינה מטורפת. פקידים חולים בראש. | 19.02.19 (ל"ת)
32. פתרון חלק אך מיידי ויעיל עובדי מדינה ורשויות מקומיות (מאות אלפי עובדים) מחוייבים להציג מסמכי בעלות על רכב ותשלומי ביטוחים על מנת לקבל את מרכיב השתתפות הרכב בשכרם. מדובר בחלק מהותי משכרם והדבר גורם לכך שגם לעובד שגר בסמוך למקום עבודתו שווה להחזיק רכב לחינם כדי לקבל תוספת שכר זו. מוצע לרשויות המדינה לשלם את מרכיב השכר של השתתפות בהוצאות רכב וביטוח עבור כל עובד מדינה ובמקביל לבטל את כל ההשתתפות בחניה (בקריות הממשלה וכו') דבר שישכנע מאות אלפי עובדים לוותר על הרכב או לכל הפחות לנסוע עם קולגות ברכב מלא. נשוי לעובדת מדינה | 19.02.19 (ל"ת)
31. פתרון פשוט פיתרון יותר פשוט, לא יקר ויעיל: לקבוע רף של מכוניות שיכולות להיות על הכביש בזמן נתון. ולווסת בעזרת ייבוא ומכירת מכוניות. פשוטין | 19.02.19 (ל"ת)
30. לעודד יותר עבודה מהבית הלו, אנחנו חיים בעולם של אינטרנט ומחשבים וזה מאוד הגיוני שבלולית ההרים | 19.02.19 (ל"ת)
29. והתחבורה הציבורית מה איתה? הכל טוב ויפה אבל מה עם תחבורה ציבורית שלא עובדת כמו שצריך? לא מסונכרנת ? הלוואי ולא הייתי צריך להתנייד עם רכב אבל לפעמים אין ברירות. אז לקחת קנסות? כל המדינה הזו סובבת סביב כסף וזה מתחיל להיות מגעיל עומר | 19.02.19 (ל"ת)
28. השינוי צריך לבוא מהמעסיקים למה להטיל על האזרחים את הקנס? אם המעסיק שלי יגדיר לי עבודה מהבית כיומיים בשבוע (אפשרי בהייטק) , אני בטח לא אגיע בכוח מגיעה להרצליה פיתוח כל בוקר-סיוט | 19.02.19 (ל"ת)
27. פיתרון תפסיקו להעביר תקציבים מטורפים + כספי מימון מפלגות + גניבות דרעי להתנחלויות וחרדים ותתחילו להשקיע בתחבורה ציבורית נורמלית. שימו את כל מיסי הנהגים בתשתיות 100% ותביאו חברות סיניות שיבצעו. בנוסף תוציאו חוק שמקבלי שוחד לתשתיות ממשלתיות יכנסו ל10 שנים לפחות ותביאו מפכל ישר שיאכוף את החוק, קרמשניט לדוגמה בטוח היה עובר פוליגרף. מוגלי הכלב | 19.02.19 (ל"ת)
26. קל וזול - לתמרץ מעסיקים גדולים לצאת מהמרכז. למשל - מדוע אלפי עובדי הנהלות הבנקים צריכים כולם לעבוד במרכז תל אביב ? האם יעשו את תפקידם פחות טוב אם יועברו ללוד ? אני | 19.02.19 (ל"ת)
24. פתרון פשוט יותר תחליפו את שר התחבורה במישהו שבאמת משפר את התחבורה הציבורית והפרטית, במקום להטיל עודהמיסים אמנון | 19.02.19 (ל"ת)
23. תחבורה שמתוכננת ע"י כסילים חסרי צלם אנוש!!! אילו הייתה תחבורה לבני אנוש - לא הייתם צריכים את כל הניסיונות המטורפים. התחבורה הציבורית מתאימה יותר לחיות ולא לבני אדם. סעו בקו 16 לשכונת התקווה ואז תבינו - כמה כסילים אנחנו ממנים במיסים שלנו גורי | 19.02.19 (ל"ת)
22. מערכת החינוך ותרומתה העצומה לפקקים גם אם העבודה היא בשעות גמישות, אנחנו עדיין תקועים בפקקים, כי צריך להביא את הילדים לגן, ובית הספר + חזרה בשעות קבועות בכל המדינה. אם יהיה שינוי משמעותי בשעות הפעילות של מערכת החינוך,התוצאה תהיה שינוי עצום בפקקים. תוסיפו לזה תחבורה ציבורית אמינה, שלא מבטלת אוטובוסים בלי סיבה מהרגע להרגע, תקבלו הפחתה משמעותית נוספת בפקקים. הפיצוי לנוסע שהתאמץ וכתב למשרד התחבורה, הציג ראיות, המתין חודשים להחלטה על מנת לדווח על ביטול אוטובוס ללא סיבה והודעה הוא 30ש"ח בלבד קנס למפעיל? אין. פלא שלא ניתן לסמוך על האו הנה כמה רעיונות | 19.02.19 (ל"ת)
21. ל4, מה, אתה לא נהנה לנסוע 50 דקות בעמידה באוטובוס? הנה, עשינו לך טובה ונפטרנו מהכסאות המעצבנים שמפריעים לך להעביר את הנסיעה בעמידה! עכשיו יש מקום מיוחד כדי שכוווולם יוכלו לבלות את הנסיעה בעמידה, וככה אפשר לדחוס עוד קצת נוסעים לאוטובוס אחד במקום להעלות את התדירות. תודה! . | 19.02.19 (ל"ת)
20. מרכז ליכוד מחליט מדוע אין רכבות קלות או אובר ? וועדי ומרכזי כח שולטים בליכוד ודוחים את הקץ ! ישראל כץ דואג להם ! תתעוררו ע | 19.02.19 (ל"ת)
19. תחבורה ציבורית יעודית יש צורך לייצר תחבורה ציבורית שמיעודת להסעת עובדים בתוך המרכז מאזור מגורים לעבודה וחזרה. שילוב של תחבורה ציבורית כללית לא מספיק טובה לעובדים שרוצים לוותר על המכונית אבל נתקעים באוטובוס שמגיע פעם בחצי שעה ועוצר ב 30 תחנות אורן | 19.02.19 (ל"ת)
18. שר תחבורע בת יענה אין חלופות אבל אל תסעו ברכב מבחינת ענישה למה רק קנס או קיזוז נקודות זכות אני מציע ישר כיתת יורים או חבל תליה יחזקאל | 19.02.19 (ל"ת)
17. תחבורה ציבורית חולה צריך להפנות מיליארדים לעיבוי תשתית הרכבת. במדינה קטנה וצפופה כמו שלנו חייבת להיות תשתית רכבת רחבה לפחות פי 5 מזאת שיש היום. תנו לנו אלטרנטיבה ובשמחה רבה נעיף את האוטו הפרטי לעזאזל. כמו כן, צריך איסור על משאיות תובלה לנסוע על הכביש בשעות העומס - בין 6 וחצי ל10 בבוקר ובין 3 ל7 אח"צ. כלום לא יעזור אם אין אלטרנטיבה | 19.02.19 (ל"ת)
15. תחבורה ציבורית 24/7 רק תח"צ בשבת תשכנע אנשים שלא צריך מכוניות גם בשאר שבוע. אם יש מכונית - נוסעים איתה! עוקר הרים | 19.02.19 (ל"ת)
14. מי שנרשם לניסוי כנראה וויתר מראש על הרכב לא אומר ששאר האוכלוסייה תתנהג ככה, אי אפשר להשליך את ההתנהגות של אנשים שהתנדבו מראש לניסוי וכנראה ידעו למה הם עושים את זה - על כלל האוכלוסייה. קנסות גודש יעבדו אני מניח - אבל כמו שאמרו אחרים - תבנו תחבורה ציבורית ואני גם אעזוב את האוטו ואהיה יותר מרותה מאשר שיטילו עליי קנס אחד | 19.02.19 (ל"ת)
13. יש ניגוד עניינים בין עובדי המדינה לבין המגזר הפרטי שמממן את המשכורות ההזויות והפנסיות המוטרפות שלהם. פשוט. הוזה מדינה | 19.02.19 (ל"ת)
11. ככל שנבזבז פחות דלק, כך יטב לכולם פחות זיהום אוויר, פחות זמן על הכביש, פחות כסף למדינות שמממנות טרור בעזרת כספי נפט. שרון | 19.02.19 (ל"ת)
10. פרט ׳שולי׳ששכחתם: תחבורה ציבורית הכותב באמת משווה את שבדיה לישראל? האם גם בשבדיה נסיעה של 30 דקות ברכב פרטי שווה לסאגה של שעתיים -שלוש באוטובוסים? לפני שמטילים אגרות גודש ,ממליץ לחייב את נערי האוצר ומדושני משרד התחבורה לסוע רק בתחבורה ציבורית.כולל סופי שבוע.שעה -שעה וחצי מתל אביב לראשון -רמת השרון.שעתיים וחצי תל אביב-אריאל. 15 דקות המתנה בתוך תל אביב ברחוב שעוברים בו 10 קווים שונים. שלא לדבר על הרכבת.עד שלא יתקנו את הביזיון הנקרא תח״צ בישראל ,כל דיבור על אגרות גודש מיותר . דן חסכן | 19.02.19 (ל"ת)
8. הבעיה מתחילה בתכנון המרחב העירוני הרצון לתחבורה ציבורית יעילה לצערי גם אם הכוונה טובה לא יותר מסיסמה ריקה מתוכן. ל-ע-ו-ל-ם לא תהיה תחבורה ציבורית יעילה כשהתכנון השולט בעשרות השנים האחרונות הוא פרברי-מוטה רכב פרטי-מופרד שימושים. הפסימי | 19.02.19 (ל"ת)
7. הפתרון פשוט לא להעלות עוד מסים על הרכב, פשוט תשקיעו בתחבורה ציבורית ראויה ונתצ"ים אנשים רוצים תחבורה ציבורית טובה, לא לחכות בתחנה לאוטובוסים שלא מגיעים ורכבות מפוצצות ותקולות, תפסיקו לפתור בעיות בלהטיל עוד מסים, אתם קוברים את מעמד הביניים חבל | 19.02.19 (ל"ת)
5. או שפשוט תייצרו תחבורה ציבורית מתפקדת הנה רעיון תפסיקו להיכנס לאנשים לכיס ותתחילו לעשות את העבודה שלכם ותייצרו תחבורה ציבורית מתפקדת והרבה מאוד אנשים יוותרו על הרכב שחף | 19.02.19 (ל"ת)
4. תפסיקו לנסות להעמיס הכל על העצמאים הקורסים או שתשפו אותם...ימי חופשה, בחירות, הפחתת שעות, העלאת שכר המינימום, תוספת מיסים- הכל טוב- אבל מי משלם- העסקים הקטנים והמסכנים? לא סתם הכלכלה בהאטה, למה מנוע הצמיחה האמיתי שלה שזהו העסקים הפרטיים הקטנים קורסים תחת הנטל שמעמיסים עליו.... דניאל | 19.02.19 (ל"ת)
3. תוך 5 שנים לא יהיו כאן רכבים יותר אנשים לא עומדים בתשלומים על רכב וכולם מתחילים בלית ברירה לעזוב את הרכב ולעבור לאופניים או לאוטובוס בנוסף ב5 שנים הקרובות יתחילו לפעול הרכבות לירושלים הרכבת הקלה בגוש דן ויבנו נתצים בכבישים הראשיים יש לוביסטים של חברות הביטוח הדלק ויבואני הרכב שדואגים שכל הפרוייקטים האלו יעוכבו כי מדובר בגזר דין מוות לתעשיה אבל אין להם ברירה כי הציבור לוחץ חזק מאוד שהכל יקרה ומהר צחי | 19.02.19 (ל"ת)
2. המדינה מכורה למסים שהפקקים מכניסים לה המדינה מכורה גם למיסוי הקרקעות שגדל פי עשר בעשור האחרון. כל הכסף הזה כבר חלק מהתקציב. לתומכי ביבי שיצר את הזוועה הזאת נשאר לשלם ולשלם. אמיר | 19.02.19 (ל"ת)
1. יש פתרון פשוט שינוי שעות עבודה. בנקים מתחילים ב09:00 מסופים של סחורה למשאיות נסגרים בלילה מאוחר ( ואז משאיות לא נוסעות דווקא בשעות העומס ). עסקים אחרים נפתחים ב09:30 . דוגמא אחת מיני רבות סיון | 19.02.19 (ל"ת)
המלחמה בפקקים צריכה לעבור דרך שינוי בשוק העבודה
171 תגובות לכתיבת תגובה