אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המלחמה בפקקים צריכה לעבור דרך שינוי בשוק העבודה

171 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

169.
לא פותרים בעיות כאלה באמצעות צווים!
במשרד התחבורה ובראשות התכנון לא יודעים לעבוד. הם לא צפו את הביקוש ומתפלאים שיש פקקים. 1. לשפר התחבורה הציבורית. אני מדבר על שיפור קיצוני. כולל הנהגת ארנק אלקטרוני שיהיה מקובל בכל ענפי התחבורה הציבורית. 2. להגדיל את המס על רשוי רכב פרטי (!!) זו הדרך של המדינה להודיע: "אין לנו מספיק שטחים. מי שמשתמש ברכבו - שישלם". 3. לא להגדיל מס על דלק כי ההובלה תתייקר.
חיים | 23.02.19
167.
כמי שמכיר את שבדיה ואת שטוקהולם, שם ישנה תחבורה ציבורית יעילה, זולה ומתפקדת.
רכבות קלות בין חלקי העיר, אוטובוסים המתוזמנים עם הרכבת, דיוקים של עד 30 שניות, והכל מסונכרן כמו שעון. לקחתם רכבת ממלמו או לונד לשטוקהולם, מרחק 600 קמ. תהיו בטוחים בדיוק של דקה מתי תנחתו במלון, וזה לאחר שתקחו אוטובוס מתחנת הרכבת למלון. חלאס, מנסים להשוות בין לבנטינים ברבריים לשבדים מתוקתקים, עלעק גאונים אינשטיין כל אחד פה. קודם שיהה שרות, אח"כ שיבואו עם הצעות חלם לילדים מאותגרים מאומת ההיטק.
Stam1 | 21.02.19
164.
הציבור לא באמת רוצה תחבורה ציבורית טובה
קל לזרוק את השני שקלים מאחורי המקלדת, אבל ברגע האמת כמעט אף אחד לא יסכים לשלם את המחיר - ויש מחיר - לתחבורה ציבורית טובה באמת. כל אחד מאיתנו צריך לדאוג לעצמו ברמת המיקרו. חפשו דירה בשכונה קרובה לרכבת ו/או צירי תחבורה מרכזיים, חפשו עבודה רק במקומות נגישים לתחבורה ציבורית, חפשו עבודה בפריפריה גם במחיר של ירידה מסוימת במשכורת, תנסו להפוך לעצמאיים, תבקשו לעבוד לפחות יום בשבוע מהבית, תבקשו עבוד בשעות גמישות יותר שיאפשרו לכם להגיע אחרי הפקקים ולצאת אחרי הפקקים, תוציאו רישיון לדו"ג כדי שתוכלו להתנייד במרחב העירוני בלי לחפש חנייה ועוד ועוד. בקיצור תדאגו לעצמכם ואל תחכו לפתרונות חיצוניים כי הם פשוט לא יגיעו עד שנושא התחבורה יעלה לראש סדר העדיפויות הציבורי. אני, אישית, לא רואה את זה קורה בעשור הקרוב. פקקים נעימים לכולם.
נו באמת | 20.02.19
163.
הנזק שהרכבים בפקקים גורמים הוא אדיר
כל אדם נוסע לבד ברכב, עומס אדיר, אובדן של מיליארדים למשק על שעות עבודה, פריון נמוך ועיכובים בשינוע אבל מעל לכל הזיהום, פגיעה בסביבה, זיהום הקרקע והנזק הבריאותי שנגרם משריפת הדלק הוא אדיר וחייבים לעשות לזה סוף. מיסים כבדים לבעלי רכב שנוסעים ברכב עם פחות משלושה נוסעים למשל ומס גודש. צריך לתעדף שירות מוניות ודו גלגלי. פשוט אי אפשר להמשיך במצב הקיים
אבי | 19.02.19
162.
מדינת ישראל, פועלת נגד האזרחים
האמירה של עו"ד שעבדה בשירות הציבורי שבאוצר דרשו להוריד את איכות השירות, על מנת שהציבור יפנה למגזר הפרטי, אומרת הכל. בדרך זו, מורידים את איכות השירות בבתי החולים, דופקים את התחבורה הציבורית והתשתיות, כי במיסים המופקעים על הדלקים ורכבים מכניסים הון עתק למדינה, מכרו את הדירות של עמידר ברבע מחיר וקונים מהחברה דירות חדשות במחיר מופקע. הגיע הזמן שמבקר המדינה יחקור את נערי האוצר, שבסיום תפקידם "זוכים" לפתע בתפקידים מפתים בשכר מופקע במגזר הפרטי.
אחד העם | 20.02.19
159.
במגזר הציבורי מקבלים רכבים צמודים ללא שווי מס
ישנה תופעה שבמגזר הציבורי מקבלים רכבים צמודים ללא שווי מס. כך זה בצבא ובמשטרה וגם במקומות אחרים. אם רוצים לפתור את הפקקים קודם צריך להפסיק עם השחיתות הזו. הרי ממילא אם יטילו מס נסיעה גם אותו ישלמו רק במגזר הפרטי ובמגזר הציבורי המדינה תשלם את המס.
מגזר פרטי | 19.02.19
158.
חצוף הכתב, האם אי פעם נסע בתחבורה ציבורית
הנוראית שיש בארץ? האם נסע לרכבת 50 דקות באוטובוס במקום נסיעה של עשר דקות ברכב פרטי? האם נסע שעה וחצי לתל אביב במקום נסיעה של חצי שעה ברכב פרטי? במקום להעניש נהגים של פרייבט, אולי תזמינו את הסינים שיבנו כאן תשתית נורמלית לתח"צ? או שהאגו העלוב לא מאפשר? אולי תתמרצו אנשים שנוסעים בתחבורה ציבורית או שלוקחים קארפול? פאתטים ולי דרך אגב מעולם לא היה רכב פרטי, אני פוחדת לנהוג וכבר שנים נוסעת בתח"צ העלובה שיש כאן..
מישהי | 19.02.19
154.
נוסעת קבוע
מה עם לשפר את התחב"צ הפח הזו??? נהגי אוטובוסים נוסעים כמו מנוולים! סכנת נפשות. לא נעים לנסוע אם יש ברירה אחרת. הפקחים רק בודקים שהציבור שילם! אף אחד, אבל אף אחד! לא בודק מה הציבור מקבל בתמורה. אם היו עושים סקרי סביעות רצון, היו קוברים אותם בסקרים האלו.
יודעת על מה מדברת | 19.02.19
153.
חיוב מעסיקים לימי עבודה מהבית
בהרבה מקצועות (למשל הי טק שם כמעט לכולם יש רכב ליסינג צמוד) אפשר לעבוד מהבית. המעסיקים בארץ בניגוד למקומות אחרים בעולם שמרנים מדי ולא מאפשרים זאת (החשדנות הישראלית הידועה...). חוק שיחייב מעסיקים בעבודות שמאפשרות זאת לאפשר לעובדים יום עבודה אחד לפחות מהבית יפחית את התנועה בצורה משמעותית. הקלת מס מעסיקים למי שיאפשר יותר ימי עבודה מהבית יוריד את העומסים אפילו יותר.
ישראל | 19.02.19
149.
נשמע כאילו מאשימים את האזרחים במצב הפקקים
בלי למצמץ הייתי מעדיפה לנסוע בתחבורה ציבורית מאשר לעמוד בפקקים ולריב עם נהגים. אבל מה לעשות שאין תחבורה ציבורית סבירה מביתי למקום העבודה, שאני אם יחידנית שלא יכולה להרשות לעצמה לבזבז עוד שעה ביום על אוטובוס ושההורים לא גרים לידי ואין תחבורה ציבורית בשבת?? אז עכשיו אני אמשיך לנסוע בטרנטה שלי, לקלל כל הדרך וגם אשלם קנס?
מענישים אותנו פעמיים | 19.02.19
144.
עכשיו הכל הגיוני הפקקים נוצרו בכוונה תחילה
הכל מתחבר לי למה בכל מקום עושים הצרה של כבישים רחבים וטובים למצב של נתיב אחד או שניים ,בנוסףהמדינה מרשה לגופים פיננסיים לחלק מימון על ימין ושמאל לכל מי שבא עם 2000 ש''ח פשוט אין רצון או נסיון לשיפור מצב הפקקים , לצד תחבורה ציבורית גרועה ולא יעילה. הכל פשוט מובן כל מה שהם רוצים זה להכניס עוד קצת יד לכיסי הציבור השבוי, טיפ טיפה עמוק יותר , כי אפשר כי אנחנו שותקים( כולל אותי) ומספרים שמדהים במדינת ישראל , הפתרונות כולם יתגלגלו על חשבון כיסו של הציבור. האמת מעייף כבר לשלם לשלם לשלם ועוד קצת לשלם.
עשוק | 19.02.19
142.
פתרון
אם המדינה במקום לקנוס בעלי רכב המדינה צריכה לתת תמריץ למעסיקים לעודד עובדים לעבוד מהבית ולא להשתמש ברכב בבוקר. ואז תראו חצי מהרכבים נשארים בבית וכולם מבסוטים. אבל זה לא סקסי. זה פתרון שלא נראה טוב למשרד האוצר ולכן הוא לא יקרה. וחבל. ניתן היה לפתור את בעיית הפקקים בחמש דקות. מדינה הזייה. מעדיפה לבנות מליום רכבות וכבישים ולקחת את כספי המיסים שלנו ולזרוק אותם לפח.
משה | 19.02.19
139.
אחרי הכתבה הזו אפשר להבין את "החמוצים"במדינה, הפקידים איבדו את זה לגמרי
אין שום סיבה בעולם להתנות את חופש האדם לעשות כרצונו במיסים וקנסות מדובר בפעולה נורמטיבית - נהיגה ברכב.. גודש? עומס? תמצאו פתרון אמיתי ותפסיקו להכניס את הידיים שלכם לכיסים של האזרחים לא פלא שאנשים בורחים מכאן
עידו | 19.02.19
138.
אחרי הכתבה הזו אפשר להבין את "החמוצים"במדינה, הפקידים איבדו את זה לגמרי
אין שום סיבה בעולם להתנות את חופש האדם לעשות כרצונו במיסים וקנסות מדובר בפעולה נורמטיבית - נהיגה ברכב.. גודש? עומס? תמצאו פתרון אמיתי ותפסיקו להכניס את הידיים שלכם לכיסים של האזרחים לא פלא שאנשים בורחים מכאן
עידו | 19.02.19
136.
איך ניסע בתחבורה ציבורית אם כל הזמן רק מבטלים קווי אוטובוס?
לפני שעושים ניסויים ומטילים עוד קנסות על הציבור , אני מציעה שקודם כל ידאגו לתשתית של תחבורה ציבורית נורמלית ויקימו קווים ישירים אל תל אביב. היום משרד התחבורה הודיע על ביטול של קו 80 ישיר מראשל"צ לת"א כי הקו אינו ריווחי. שכחו את כל האמהות העובדות שמשתמשות בקו הזה ומאלצים אותנו שוב לחזור אל הסיוט של נסיעה אל ת"א ברכב ואל ההוצאות של אחזקת רכב, דלק , חניה , בייבי סיטר שתשלח את הילדים למסגרות ותוציא אותם ממסגרות כי אנחנו לא מספיקות. משרד התחבורה עד שעשיתם משהו טוב אתם הורסים... אבל להטיל קנסות בכייף שלכם זה בסדר... מוותרת בשמחה על הנהיגה לת"א כל יום ולהמשיך לנסוע בקו 80
א | 19.02.19
126.
כל הכיוון הזה עקום, ביזבוז זמן ומשאבים ציבוריים..
רק לחפור ולחפור ולחפור ולעשות רשת תת קרקעית של תח"צ ומסלולים למשתמש הפרטי בעלויות כבדות. כל ניסיון להניע מהלך שהוא גם חצי ניסוי חברתי וצריך את שיתוף הפעולה של גורמים פרטיים דינו להכשל, כולם עסוקים בלשרוד אין לנו זמן למשחקי חברה האלו בישביל זה בחרנו וועד כיתה לא?
ישראלי | 19.02.19
125.
אני הצעתי למשרד התחבורה את ההידרופוייל מעל למים מנהריה לאשקלון והגיבו ברצינות
כי גם באוסטראליה ובעוד מדינות לחופי ימים אימצו את התעבורה הזאת שהוכחה כריווחית וכבר עובדת ממש כרגע !!! לרווחת הנוסעים ב 60 קמ"ש במחירים נהדרים !!! והמשרד הגיבו בחיוב ואני מקווה שהוועדה שהקימו תגיב בחיוב לרעיון הפעלת "ספינות הרחף " המהירות שפועלות נהדר בכמה מדינות בעולם !!! פורים שמיח רוני קינג 0559776231
רוני קינג | 19.02.19
123.
ממש להאשים את החולה במחלה.
מה שקורה פה זה ממש להאשים את החולה במחלתו. מצב הפקקים בארץ הינו פונקציה ישירה של התנהלות ממשלתית כושלת. ההתנהלות הזו לא מותירה אלטרנטיבות פרט להתניידות עם רכב פרטי (שגם אופציה זו איננה נוחה במיוחד..). ומי שטוען שהאזרח ''מפונק'' כי הוא בוחר לנסוע ברכבו הפרטי - אני מאתגר אותך להתנייד יום יום אל-תוך ומתוך תל אביב, תוך שמירה על שפיות נפשית.
גוגל-מפס | 19.02.19
122.
להגדיר את ת"א כאזור בעדיפות שלילית
ולמסות כל חברה שיש לה משרדים בת"א ומעסיקה יותר מ- 10 עובדים במס חברות בשיעור 35%. למה להפיל על העובדים מס שהם לא יכולים להתגונן מפניו? צריך להקטין את האטרקטיביות של פתיחת עסקים בת"א, רוב העסקים שנמצאים בת"א לא באמת חייבים להיות שם.
משה משה | 19.02.19
112.
שוב מענישים את הפריפריה קודם תחב"ץ נורמלי
גר ליד קרית מלאכי עובד בפתח תקווה . על התענוג הזה משלם מידי חודש הוצאה ישירה של כ 1200 שח רק על דלק ואגרת כביש 6 . ללא בלאי פחת ביטוח וכד (רכב פרטי לא של חברה ) .זמן נסיעה כיוון אחד מדלת לדלת כשעה (יוצא בבוקר ב 6:30 ) נסיעה בתחב"צ עולה בחופשי חודשי 423 שח אך לוקחת כ שעתיים לפחות לכיוון אחד עם מספר החלפות רכבת/אוטובס . ששר התחבורה והמנכלית יתחילו לנסוע יום יום בתחב"ץ לעבודה אז נדבר .
מוטי | 19.02.19
106.
הגבלת הקילומטרז
הגבלת קילומטראז זה הרעיון העדיף אבל הרבה פחות להגביל ל7500 קילומטר לשנה והקנס יחושב לפי שווי הרכב לדוגמה אם זה רכב יוקרה אז לפחות 12000 אגרת רישוי כן כן 12000 כדי שלא יהיה מצב שבו העשירים ימשיכו כרגיל כי כמה אלפים בודדים לא יזיז להם ומהצד השני השכבות החלשות יפגעו קשות אז צריך שיהיה שיוון ,לא כולל דו גלגלי כדי לעודד יותר נהגים לרדת לדו גלגלי
ניר | 19.02.19
99.
נסיעה של 5000 קמ מיותרים תורמת לאוצר 2000 שח ישירות
משרד האוצר לא רוצה באמת לצמצם את הנסועה. אם לדוגמה יוטלו אגרות גודש או מנגנון אחר שיגרמו להפחתת הנסועה של נהג כלשהו ב-5000 ק"מ לשנה, הנהג יחסוך כ-500 ליטר דלק (כ-3000 ש"ח) שמרכיב המס עליהם הוא כ-2000 ש"ח, סכום שהאוצר יאבד. לכן אין כל חשש שמיסוי גבוה שיפחית את הנסועה. הנזק ממיסוי כזה לקופה של משרד האוצר יהיה בערך פי 10 מההכנסות מהמיסוי עח נסועה.
ב.ק. | 19.02.19
98.
ישראליסטן המושחתת כרגיל במקום בכסף של המסים לשפר לתושבים, גונבים
מהתושבים עוד כסף. בכל המדינות האחרות יש אלטרנטיבה אחרת טובה של תחבורה ציבורית ולכן הגיוני לדרוש קנס ממי שלא משתמש. לעומת זאת בישראל אין תחבורה ציבורית נורמלית, ולכן אין ברירה. אז לא רק שלא מאפשרים תחבורה ציבורית אלא גונבים עוד כסף. העיקר לשחד את השותפים החרדים והדתיים ולהעלות משכורות!!!
אמיר | 19.02.19
97.
בקיצור-תקנו נדלן בתל אביב
כל פעם שמייקרים את התחבורה מהפריפריה למרכז-מייקרים את הנדלן במרכז, לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין את זה. תייקר את העסקים במרכז ותפתח תבורה יעילה למקומות שאינם תל אביב ותראה לבד איך מרכזי תעסוקה נודדים. בגלל שתל אביב היא המקום הכי נגיש (כל התחבורה עוברת בגוש דן) חברות שצריכות לגייס עובדים עוברות לתל אביב-כי בלי עובדים אין חברה. תעשה מה שאתה רוצה, אפילו אם תתחיל לירות בנהגים בשעות העומס-אנשים צריכים להגיע לעבודה, רוב העבודה בגוש דן, וכל התחבורה מכוונת להגיע לגוש דן.
גיא | 19.02.19
96.
זה אמיתי?! אני לא מכיר משהו שאם התחבורה הציבורית הייתה טובה לא היה נוסע בה.
זמנים סבירים, מקומות וכו'. אנשים משוועים לנסוע ברכבת ואם הנתון שמופיע כאן ( 3.4% ) נוסעים ברכבת המצב גרוע כי הרכבת לא תהיה מסוגלת לעמוד ב 60% תראו מה קורה עכשיו! בקיצור, קודם תספקו פתרונות ואח"כ נדבר.
הזויים | 19.02.19
94.
בסטוקהולם יש תחבורה ציבורית נורמלית ומס כזה משאיר את הכביש לעשירים.
בסטוקהולם יש 3 קווי מטרו, שכל אחד מהם מתפצל לקווי משנה (שמכסים יותר איזורים מחוץ לעיר והם למעשה 7 קווים שחולקים מסלול משותף בחלק מהדרך) יש להם רכבות פרווריות, איזוריות ובין עירוניות יש להם 4 קווי טראם כשזה יהיה בתל אביב ןיפעל כל יום כל היום, כולל בשבתות וחגים, אפשר יהיה לחשוב על זה. בגל מקרה, לא משנה איך תציגו את זה, מס (או "הטבה") פירושו שמי שיש לו כסף יכול להרשות לעצמו להמשיך ולהסתובב עם המכונית אר בלי כל ה"עניים" האלה שמפריעים לו. אם יש בעיית תנועה באיזור מסויים ויש פתרונות תחבורה ציבורית צריך לחסום את האזור לכולם מלבדש לתושבי האזור ולרכבי שרות ואספקה ולא לאפשר כניסה רק למי שיכול להרשות לעצמו לשלם.
אמיר | 19.02.19
87.
זה הגיוני
אתם בחרתם את החדלי אישים להוביל אתכם אז אתם צריכים לשלם. מי ישלם אם לא הציבור ? ובלי קשר על מה ...תחבורה ציבורית ? באחריות מי זה ? המדינה ? ואם אין ראש לתרנגולת ? אז הרגליים אשמות ! תפסיקו לנסוע לעבודה ! הנה...עוד פיתרון זהב ! זה מגיע ישירות ממכון ויצמן הפיתרונות הגאוניים הללו.
שגיא | 19.02.19
83.
המדינה מתנהלת כאילו האזרחים אשמים בפקקים
פקידי ממשלה יקרים, כבר עכשיו יש מיסוי מטורף על דלק, על מחיר הרכב וגם על רישוי, מס הקנייה של רכבים בישראל הוא הגבוה בעולם! ועדיין, רב האזרחים סופגים את המחיר ומשתמשים ברכב פרטי, כי אין להם אלטרנטיבה! מה עוזר לנו אוטובוס שתקוע בפקק בלי נת"צ? מה עוזרת הרכבת אם היא צפופה כמו קופסת סרדינים? רק לפני שבוע מנכ"ל הרכבת ביקש לא לנסוע בשעות העומס, אז מה אנחנו אמורים לעשות?...
דרור | 19.02.19
72.
בשביל לנסוע בתחבורה ציבורית אני רוצה 15000 ש"ח
וזה יהיה במקום המשכורת שאני מקבל כיום. כי את המשכורת של היום אני לא אוכל להרוויח אם אסע כל בוקר שעתיים באוטובוס דרך תל אביב ואחזור כל ערב שעתיים באוטובוס דרך תל אביב! (ותנסו אתם להגיע בפחות זמן מזה ברכבת או באוטובוס משכונה מסויימת בהוד השרון לאזור תעשיה בחולון). אם היתה תחבורה ציבורית שגם עובדת, לא הייתי צריך לנסוע באוטו ולא הייתי צריך שישלמו לי. אבל אין!!!
אריק | 19.02.19
69.
עוד מס פריפריה
בריאות ראוי אין בפריפריה חינוך ראוי שניתן לבחור בין מספר אפשרויות אין בפריפריה תעסוקה אין בפריפריה אבל מס פריפריה המתבטא בהוצאה חודשית על רכב, כי אין שום דרך להגיע לעבודה, יש גם יש. עכשיו אם ניקח את הרעיון המגוחך של מס לפי ק"מ, אז שוב מי שישלם באמת יהיו אנשי הפריפריה
פריפריה | 19.02.19
68.
יש כבר 200% מס על דלק ו-130% מס על רכב, אם זה לא הוריד אנשים מהרכב
גם מס גודש לא יוריד. שינוי בפן הכלכלי לא יעזור פה. החישוב של אנשים פשוט - 30-60 דקות פקק בנוחות ממוזגת ושקטה, או שעתיים בצפיפות מסריחה ורועשת + עמידה בתחנות אוטובוס לא מקורות בחוץ. אם לא משנים את המשוואה הזו, אנשים ימשיכו לשלם, ידרשו תוספות שכר בשל יוקר המחיה, וכדור השלג ימשיך להתגלגל.
אודי | 19.02.19
56.
מה ההבדל בין ישראל לצרפת, איטליה, גרמניה או בריטניה?
תשובה: אחוז הרוכבים על אופנועים וקטנועים וכמובן אופניים. זה כל הסיפור, כל אחד יכול לקנות קטנוע יד 2 ב 5000 ש'ח ולפתור את עצמו מכל הכתוב מעלה ועל הדרך ליהנות מהחופש לרכוב וגם לעצור איפה שבא לו. גיליתי כבר לפני המון שנים את הקסם הזה, שלא עובד עם מכונית או אוטובוס שלפעמים בא לך לעצור ליד גלידה טובה או בית קפה נחמד ואתה מחפש חנייה ומבזבז זמן ומתרחק ומתרחק ובסוף מוותר כי כבר לא תחזור אחורה ולא תבזבז עוד שעה לחפש חנייה. אופנוע זה כל הקסם.
שמעון | 19.02.19
45.
פלורנטין
אני עובד בפתח תקווה, אחת הסיבות ששברו אותי ואילצו אותי לעבור לרכב היה הפקק החודשי בז'בוטינסקי של הפלג הירושלמי שחוסמים את הכביש. אני יחד עם עשרות אם לא מאות אלפי אנשים עובדים מוחזקים כבני ערובה. במשך שעות. נמנעים מלהגיע לילדים, חיות המחמד, והביתה. כי הציר הכי מרכזי בארץ נחסם לשעות.
יוסי | 19.02.19
40.
לעודד עבודה מהבית. יש המון עובדים שיכולים לעשות בדיוק את אותה עבודה מהבית
דרוש שינוי מחשבתי ... זה יחסוך דלק, פקקים, חניה. זה יפנה עוד שעתים שלמות בכל יום לעובד. זה יאפשר כמעט שעת שינה נוספת ובוקר יותר רגוע. אפשר בקלות בהמון תפקידים לקבוע 3-2 ימים בהם עובדים מהבית. יש מחשב, יש טלפון .. וזה מאד פשוט וקורה בהרבה מדינות בעולם.
n | 19.02.19
38.
תחבורה ציבורית היא הפתרון
למה לשחק בפיפי וקקי? הציבור בוחר בפקקים על פני תחבורה ציבורית כי התחבורה הציבורית גרועה. לקבוע אגרת גודש זה כמו לקבוע מחיר מינימום- לא מיטיב עם אף אחד! אם התחבורה הציבורית בארץ תהיה ראויה, כמו בעולם, אף אחד לא יסתכל לכיוון של יותר מרכב אחד למשק בית
אורן | 19.02.19
32.
פתרון חלק אך מיידי ויעיל
עובדי מדינה ורשויות מקומיות (מאות אלפי עובדים) מחוייבים להציג מסמכי בעלות על רכב ותשלומי ביטוחים על מנת לקבל את מרכיב השתתפות הרכב בשכרם. מדובר בחלק מהותי משכרם והדבר גורם לכך שגם לעובד שגר בסמוך למקום עבודתו שווה להחזיק רכב לחינם כדי לקבל תוספת שכר זו. מוצע לרשויות המדינה לשלם את מרכיב השכר של השתתפות בהוצאות רכב וביטוח עבור כל עובד מדינה ובמקביל לבטל את כל ההשתתפות בחניה (בקריות הממשלה וכו') דבר שישכנע מאות אלפי עובדים לוותר על הרכב או לכל הפחות לנסוע עם קולגות ברכב מלא.
נשוי לעובדת מדינה | 19.02.19
27.
פיתרון
תפסיקו להעביר תקציבים מטורפים + כספי מימון מפלגות + גניבות דרעי להתנחלויות וחרדים ותתחילו להשקיע בתחבורה ציבורית נורמלית. שימו את כל מיסי הנהגים בתשתיות 100% ותביאו חברות סיניות שיבצעו. בנוסף תוציאו חוק שמקבלי שוחד לתשתיות ממשלתיות יכנסו ל10 שנים לפחות ותביאו מפכל ישר שיאכוף את החוק, קרמשניט לדוגמה בטוח היה עובר פוליגרף.
מוגלי הכלב | 19.02.19
22.
מערכת החינוך ותרומתה העצומה לפקקים
גם אם העבודה היא בשעות גמישות, אנחנו עדיין תקועים בפקקים, כי צריך להביא את הילדים לגן, ובית הספר + חזרה בשעות קבועות בכל המדינה. אם יהיה שינוי משמעותי בשעות הפעילות של מערכת החינוך,התוצאה תהיה שינוי עצום בפקקים. תוסיפו לזה תחבורה ציבורית אמינה, שלא מבטלת אוטובוסים בלי סיבה מהרגע להרגע, תקבלו הפחתה משמעותית נוספת בפקקים. הפיצוי לנוסע שהתאמץ וכתב למשרד התחבורה, הציג ראיות, המתין חודשים להחלטה על מנת לדווח על ביטול אוטובוס ללא סיבה והודעה הוא 30ש"ח בלבד קנס למפעיל? אין. פלא שלא ניתן לסמוך על האו
הנה כמה רעיונות | 19.02.19
21.
ל4, מה, אתה לא נהנה לנסוע 50 דקות בעמידה באוטובוס?
הנה, עשינו לך טובה ונפטרנו מהכסאות המעצבנים שמפריעים לך להעביר את הנסיעה בעמידה! עכשיו יש מקום מיוחד כדי שכוווולם יוכלו לבלות את הנסיעה בעמידה, וככה אפשר לדחוס עוד קצת נוסעים לאוטובוס אחד במקום להעלות את התדירות. תודה!
. | 19.02.19
17.
תחבורה ציבורית חולה
צריך להפנות מיליארדים לעיבוי תשתית הרכבת. במדינה קטנה וצפופה כמו שלנו חייבת להיות תשתית רכבת רחבה לפחות פי 5 מזאת שיש היום. תנו לנו אלטרנטיבה ובשמחה רבה נעיף את האוטו הפרטי לעזאזל. כמו כן, צריך איסור על משאיות תובלה לנסוע על הכביש בשעות העומס - בין 6 וחצי ל10 בבוקר ובין 3 ל7 אח"צ.
כלום לא יעזור אם אין אלטרנטיבה | 19.02.19
14.
מי שנרשם לניסוי כנראה וויתר מראש על הרכב
לא אומר ששאר האוכלוסייה תתנהג ככה, אי אפשר להשליך את ההתנהגות של אנשים שהתנדבו מראש לניסוי וכנראה ידעו למה הם עושים את זה - על כלל האוכלוסייה. קנסות גודש יעבדו אני מניח - אבל כמו שאמרו אחרים - תבנו תחבורה ציבורית ואני גם אעזוב את האוטו ואהיה יותר מרותה מאשר שיטילו עליי קנס
אחד | 19.02.19
10.
פרט ׳שולי׳ששכחתם: תחבורה ציבורית
הכותב באמת משווה את שבדיה לישראל? האם גם בשבדיה נסיעה של 30 דקות ברכב פרטי שווה לסאגה של שעתיים -שלוש באוטובוסים? לפני שמטילים אגרות גודש ,ממליץ לחייב את נערי האוצר ומדושני משרד התחבורה לסוע רק בתחבורה ציבורית.כולל סופי שבוע.שעה -שעה וחצי מתל אביב לראשון -רמת השרון.שעתיים וחצי תל אביב-אריאל. 15 דקות המתנה בתוך תל אביב ברחוב שעוברים בו 10 קווים שונים. שלא לדבר על הרכבת.עד שלא יתקנו את הביזיון הנקרא תח״צ בישראל ,כל דיבור על אגרות גודש מיותר .
דן חסכן | 19.02.19
4.
תפסיקו לנסות להעמיס הכל על העצמאים הקורסים
או שתשפו אותם...ימי חופשה, בחירות, הפחתת שעות, העלאת שכר המינימום, תוספת מיסים- הכל טוב- אבל מי משלם- העסקים הקטנים והמסכנים? לא סתם הכלכלה בהאטה, למה מנוע הצמיחה האמיתי שלה שזהו העסקים הפרטיים הקטנים קורסים תחת הנטל שמעמיסים עליו....
דניאל | 19.02.19
3.
תוך 5 שנים לא יהיו כאן רכבים יותר
אנשים לא עומדים בתשלומים על רכב וכולם מתחילים בלית ברירה לעזוב את הרכב ולעבור לאופניים או לאוטובוס בנוסף ב5 שנים הקרובות יתחילו לפעול הרכבות לירושלים הרכבת הקלה בגוש דן ויבנו נתצים בכבישים הראשיים יש לוביסטים של חברות הביטוח הדלק ויבואני הרכב שדואגים שכל הפרוייקטים האלו יעוכבו כי מדובר בגזר דין מוות לתעשיה אבל אין להם ברירה כי הציבור לוחץ חזק מאוד שהכל יקרה ומהר
צחי | 19.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת