34. העירייה תפגע בנו בפרנסה נצא למלחמה נגדה חזרה אני חבר בקבוצות של מטעינים מונים מעל 2000 איש,ברגע שהערייה תפגע להם בפרנסה,הם יפרקו את העיר משלטים רכבי אוטו תל ורכבי ערייה כל המשתתפים הסכימו עלזה פה אחד אז קדימה עיריית תל אביב תנסו להלחם בתושבים קבוצת מטעינים | 21.06.19 (ל"ת)
33. זו מכה.. מחנים על איי תנועה ואי אפשר לחצות כביש בביטחה. על העירייה לפעול נחרצות בעניין. תושב כעוס | 23.04.19 (ל"ת)
32. הדו גלגליים הם הפיתרון הסדרה, מסלולים איכותיים ובאיכות סלילה טובה, הסרת הפרעות. הוספת נקודות קשירה , הקניית זכויות קדימה. רכבים אלה הינם השלמה לתחבורה ציבורית ופתרון לפקקים מייק | 22.02.19 (ל"ת)
31. מהלך אלים של חולדאי לחסל את המתחרים של תל אופן? אלימות נגד אזרחים שקושרים אופניים ברחוב היה יריית הפתיחה במחסום הראשון של תל אופן, אזרחים שקשרו אופניים לעצים ועמודים הגיעו הביריונים של חולדאי, חתכו שרשראות ומכרו אותם לסוחרי מתכת... עכשיו חולדאי רואה שאנשים מעדיפים קורקינט ממונע אז במקום לשדרג את תל אופן ולהפוך אותו לחשמלי, העדיף חולדאי להמשיך את הקו המאיים ולפגוע בחברות שרוצות להביא פתרון ירוק, זול נוח וזמין לתושבי העיר. חולדאי מאיים, אבל בקרוב יחרים קורקינטים שיחנו במרחב הציבורי, כדי לחסל את המתחרים של תל אופן, הממונה על המונופול | 21.02.19 (ל"ת)
30. הן משלמות ארנונה על שטח המדרכות שהן תופסות?? אם לא, מדוע לא? מדובר על מאות עד אלפי מ"ר כלומר ארנונה של עשרות ומאות אלפי שקלים שלא נגבית. מיכה פורטוגלי | 20.02.19 (ל"ת)
29. תל אופן בנפילה בגלל תל אופן העיריה מנסה להקשות על המתחרים . טיפול בבעיה הוא חינוך המשתמשים זו לא בעיה של החברה שיש חוליגנים . הערייה צריכה לקנוס חוליגנים ולא להקשות על היוזמה היפה שפותרת עומסי תנוכה בעיר הפקוקה עם עבודות הרכבת. מניעים לא טהורים | 19.02.19 (ל"ת)
28. בוקר טוב חולדאי, התעוררת? מזל. הבלגן בעיר - חוגג, מפחיד ללכת על המדרכה מרוב הכלים, אופניים, קורקינטים, אופנועים, דוחק. ארק | 19.02.19 (ל"ת)
27. אני מטפל לבד בבעיה.. אל תטרחו. אם זה קורקינט או אופניים, אם זה קטנוע על המדרכה שהעיריה מרשה שיחסום חצי מדרכה (כי זה סביר בעיניה), אם זה אופניים של העירייה - הכל נזרק לאיזה פח או גינה או מתחת לגלגלים של רכב שחייב ביציאה לנסוע קצת אחורה ולרסק (אל דאגה לרכב עצמו כי אני מומחה בלהגיש רק את גלגלי הדו-גלגלי טרף לצמיגי המכוניות. הנהג מיד מרגיש שריסק משהו ועוצר..קטנועים חצופים אני פשוט וקל דוחף שישענו על הגדר.. מה אני אשם אם חנו כל כך רחוק מהגדר (באמצע המדרכה) כך שיש להם מקום לשכב על המדרכה?) תושב | 19.02.19 (ל"ת)
25. יפה מאוד - זה לא הגיוני לחסום מעבר ציבורי! מי שחושב שכן - שידמיין שהוא מנסה להיכנס לחניון כשאר הוא כולו חסום עם 10 מכוניות שחנו באלכסון כאשר החניון מיועד ל 20 תושב | 19.02.19 (ל"ת)
23. פתרון פשוט לבעיה כל משתמש בסיום הרכיבה ישלח לחברה תמונה של איך הוא עזב את הכלי. מי שלא ישלח, ירדו לו מספר שקלים. ברגע שזה יהיה במודעות של הלקוח הכל יהיה שונה אלירם | 19.02.19 (ל"ת)
22. תרבות מקולקלת היא שגורמת לבעיות האלה אם היתה כאן תרבות, אנשים היו מניחים את האופניים והקורקינטים בצד המדרכה ולא באמצע שלה. אבל למי אכפת משאר האוכלוסייה? שילכו לעזאזל. אני | 19.02.19 (ל"ת)
18. מעבר חופשי ברוחב שני מטרים לפחות על המדרכה מעבר חופשי ברוחב שני מטרים לפחות על המדרכה??? למה שלא תאכפו את זה על עצמכם עם כל עמודי החשמל והארונות ושלטי חניות עם 2 גלגלים על המדרכה. פוטין | 19.02.19 (ל"ת)
17. אופניים וקורקינט חשמליים הם "מיטרד" בתל אביב העירייה נתנה את בירכתה לדבר המטורף הזה שנוסע על הכבישים ומידרכות ,נוהגים בהם נוער ללא שום ידע בחוקי התנועה והדרך . נוהגים באור אדום נגד הכוון ועל המידרכות ומסכנים את עצמם ואת נהגי המוניות והאוטובוסים והרכבים הפרטיים...מה מעניין את עיריית ת"א איפה הם חונים ? יעקב | 19.02.19 (ל"ת)
16. צריך להילחם במכוניות, לא בקורקינטים צודקים הולכי הרגל שנמאס להם ממה שקורה במדרכות. הפתרון הוא להפחית כבישים ולשחרר שטח לנתיבי אופניים וכלים קלים למיניהם - קורקינטים, סגוויי ושות'. המכוניות לא מתאימות לתנועה בעיר צפופה. הן מסוכנות מאד לכל הסביבה, מזהמות ומבזבזות שטח יקר גם כשהן בתנועה וגם כשהן חונות. דוד סבג | 19.02.19 (ל"ת)
15. הבעיה היא... מי שאשם זה לא החברות שמשכירות אלא הצרכן הישראלי שלא מזיז לו מהסביבה ומחליט לחסום את המדרכה במקום להחזיר את הקורקינט בצורה מסודרת על המדרכה יוני | 19.02.19 (ל"ת)
14. לא אשמות חברות ההשכרה אשם הישראלי המכוער, אשר רוכב על האופניים או קורקינט, וכמו פרחח, בתום הנסיעה נוטש את הכלי באמצע המדרכה ללא התחשבות, ומסתלק. כמו תרבות הנהיגה בכבישים ככה מתנהגים גם רוכבים אלה בנצ | 19.02.19 (ל"ת)
12. בלגן גם ברכבת אנשים עולים עם אופניים חשמליות ענקיות, חוסמים ולא מתחשבים, נוסעים חוטפים מכות .. צריך להגביל את גודל הגלגלים שמותר להעלות לרכבת. הנוסע החבול | 19.02.19 (ל"ת)
11. למה העירייה רואה רק את המדרכה ולא את המשתמשים עיר שאין בה פתרונות שינוע, אין חניות בכמות הנכונה צרכה לעודד את השימוש בפתרונות האלו ד | 19.02.19 (ל"ת)
10. הגיע הזמן. אבל שיקפידו על אכיפה, ולא רק איומים. אם יתייחסו לנושא כמו אל מסלולי האופניים והחשמליים, אז לא ייצא מזה כלום. יש קנסות על נסיעה עם אופניים חשמליים על המדרכה, אבל אין אכיפה, והג'ונגל חוגג. ללכת על המדרכה בתל אביב יותר מסוכן מללכת על הכביש... אחד שנמאס לו | 19.02.19 (ל"ת)
9. עיריית ת"א, מה עם ארנונה והיטלים? אני לא מבין - מה זאת אומרת לתת לרוכל לפרוס את הסחורה שלו בשטח הריבוני שלנו, בלי לדרוש ממנו פרוטקשן (ארנונה, מיסים, היטלים) לא ברור מדוע העיריה מצ'פרת סוחר של קורקינטים יותר מאשר סוחר של סופר, מרכול או חנות בגדים. אם סוחר הבגדים נדרש לשלם ארנונה לעיריה למה שסוחר הקורקינטים יהיה פטור? מישהו צריך להכניס כסף לעיריה, ואני לא רואה סיבה מדוע לפנק דווקא את סוחרי הקורקינטים ואם זה יפגע להם קצת ברווחים? ליבי ליבי. אני לא רואה מה ההבדל בינים לבין כל רוכל או זבן אחר בשטחה המוניציפלי של ת"א. משום מה נותנים לכל ארחי פרחי לפרוס את הסחורה שלו בשטח שלנו,בחינם, חופשי חופשי על הבר. למה מה קרה? הסחורה שלו שימושית לתושבים? אז מה? וסחורה של מרכול לא שימושית? ובגדים או אוכל במסעדה לא שימושי לתושבים? dw | 19.02.19 (ל"ת)
8. שיעיפו את כל הכלים האלה אין יום שכמעט אחד לא דורס אותי או ילדי בדרך לבית ספר, אין יום שלא רואים אחד כמעט נדרס בנסיון לעקוף מכוניות על הכביש רונן | 19.02.19 (ל"ת)
7. the scoots are coming! the scoots are coming! תל אביבי מס' 3, אם העירייה תחליט שכל פעם שאופניים "נטושים" חוסמים את המדרכה היא תשלח קנס ישירות לחברה, אז החברה תמצא מאד מהר פתרון בשביל לדעת מדברים כאלו מראש. אהרל'ה | 19.02.19 (ל"ת)
6. איזה קטע, בדיוק במקביל הם שוקלים להוסיף מנועי עזר לתל-אופן כדי להלחם בנטישה כי אנשים זנחו את האופניים לטובת הקורקינט. קודם שיחזירו לנו את החניות שגזלו מאיתנו בשביל גרוטאות באוטותל יאיר | 19.02.19 (ל"ת)
5. המודל לא ישים, המשתמשים שמים "ז.." המודל לא ישים, המשתמשים שמים "ז.." ומשאירים את הכלים איפה שבא להם, לחברות ההשכרה אין ידיעה ואו שליטה בזמן אמת, אין פתרון ראלי למפגע תל אביבי | 19.02.19 (ל"ת)
4. תגובה למספר 2 האופנועים שחונים על המדרכה זה הרע במיעוטו. יש את כל השליחים המופרעים שמקצרים את הדרך ונוסעים על המדרכה. הרבה יותר מסוכן מאופניים! איפה המשטרה? דני | 19.02.19 (ל"ת)
3. מישהו פה התעורר בשעה טובה ומוצלחת! ואולי כדאי שתאכפו גם נסיעה על מדרכות שלא מותר בהם לנסוע באופניים? ככה על הדרך, מה דעתכם? הגיע הזמן לקצת סדר בנושא !!! עירית | 19.02.19 (ל"ת)
2. קורקינטים ואופניים חשמליים ולהשאיר על המדרכה ונכה על כיסא גלגלים צריך לרדת לכביש ולסכן את חייו רויטל יעקב | 19.02.19 (ל"ת)
1. רחוב הארבעה בתל אביב. עיריה יקרה- תורידי האופנועים מהמדרכה תורידו כבר את האופנועים מהמדרכות ברחוב הארבעה. אי אפשר ללכת שם כהולכת גל!!! פתרון אפשרי לחניות האלה: לבטל את כל החניות למכוניות ברחוב הארבעה, תעשו במקומם חניות לאופנועים. במקביל תטפלו באופניים ובקורקינטים, אבל האופנועים מטרד גדול יותר. המדרכה לא חניה לאופנועים! | 19.02.19 (ל"ת)
לעיריית ת"א נמאס: יוצאת למאבק בבלגן הקורקינטים
34 תגובות לכתיבת תגובה