7. למספר 2- חברות היי-טק בתל אביב כבר לא מציעות לעובדים רכב צמוד בכל מקרה. מי כן מקבל רכב צמוד? עובדים של משרדי הממשלה- שאחר כך מתלוננים שיש להם פקקי ענק ביציאה מהחניה ב-15 בצהריים. מישהו | 23.02.19 (ל"ת)
6. הטבה, הטבה? איזו הטבה? תוריד 3500 ש"ח מהברוטו, תוריד את דמי הנסיעה (כ 400 ש") שלם מס הכנסה כאילו קיבלת 3500 ש"ח, ותר על הטבות סוציאליות (פנסיה, פיצויים, השתלמות) על 3500 ש"ח ובסה"כ שלם כ 4000 עד 4500 ש"ח ** מהנטו ** כל חודש. בתמורה "תהנה" מרכב במפרט מופחת, עם הגבלת ק"מ ועם קנסות יציאה. אחלה הטבה, לאחר 15 שנים עם רכב ליסינג ויתרתי עליו ב 2012, אני חוסך כסף ונוסע באיזה רכב שבא לי ואם נמאס לי אני מחליף את הרכב. פעם (לפני 2010) היתה הטבת מס הגיונית - רב נסיעותי בו הם לצורך יצור הכנסה עליה אני משלם מס - אבל מאז שבוטלה הקלת המס מהמדינה זה פשוט לא שווה. לא הטבה ולא נעליים, סתם מלכודת שתופסת את מי שפוחד לקנות רכב ובסופו של יום עולה לו יותר. ג'וני | 21.02.19 (ל"ת)
5. הרכב שווה 4,000 ש"ח שווי שימוש שנתי 40,000 ש"ח ? אולי מס הכנסה יוכל להסביר כיצד מדובר ב"מס אמת". לא מבין. | 21.02.19 (ל"ת)
4. כמה דבילי לקרוא לזה ב2019 "הטבה" היו ימים שחילקו רכבים ב1200 שקל מהברוטו. היום קניתי רכב בשווי 134000 שקל עם 100 אחוז מימון והכסף שלא הוצאתי על הרכב מושקע. כל חודש מה שיורד לי מהחברה חוזר אליי מהבורסה שמעון הגאון | 19.02.19 (ל"ת)
3. מישהו פה מבולבל לגמרי אולי השכר הממוצע 20 א"ש, השכר החציוני נמוך בהרבה, זה עלוב לכתוב כזה דבר. דבר שני, עם כל המרמור - כנראה שמשהו השתפר בתחבורה בשנים האחרונות. דבר שלישי, אנשים התפכחו מהחלום הדבילי של רכב חברה, זה באמת טוב למרוויחי 25 א"ש ומעלה, לבנאדם פשוט שלבד היה קונה רכב ב 60 א"ש אין צורך ברכב חברה ששווה 130 א"ש שפוי בע"מ | 19.02.19 (ל"ת)
2. ויתרתי על רכב הכתבה לא לוקחת בחשבון שעם עליית יוקר המחיה רבים ויתרו על הרכב ומשתמשים בתחבורה חלופית. בנוסף, המס עלה והוציא מהרכב את ההטבה לעומת דמי נסיעות כחלופה. מי שמרוויח הרבה כסף יכול להרשות לעצמו את העלות לשם הנוחות. אני בטוח שעם תחבורה ציבורית נאותה רבים נוספים יחזירו את הרכב, במיוחד מהערים מסביב לתל-אביב. לא צריך טובות | 19.02.19 (ל"ת)
רכב צמוד מהחברה? רק לשכירים שמרוויחים 25 אלף שקל בחודש
7 תגובות לכתיבת תגובה