אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נהגי הרכבת מציגים: 3.5 שעות במשמרת, שכר של 21 אלף שקל

172 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

171.
חזירות בלתי נסלחת
נהגי הרכבת חזירים חסר תקנה . החלום שלי זה שהרכבת תהיה כמו ביפן. שנהג הרכבת היה עם חליפה וכובע. מלובש יפה .ומכבד את המקצוע שלו . ואת נוסעי הרכבת ולא כמו שהיום נהג. הרכבת עושה מה שבה לו. ומעשן ברכבת. וסם פס על הנסעי הרכבת.הנהלת הרכבת חייב לעמיד משמעת של ברזל לנהגים שלה. ולתת כבוד להנהלת הרכבת . ויחס כבוד לנוסעי הרכבת . כמו בארופה ויפן . ההפקירות ברכבת עובר כול גבול . וחבל ❤
שלמה ישי | 15.01.21
170.
ל-167 זה שהמנכ"ל אמר לא אומר שדיבר אמת
הציבור לא מבין שמתנהל קמפיין תקשורתי שמטרתו להוציא את דעת הקהל נגד עובדי הרכבת. אף נהג לא עובד משמרת של 3.5 שעות-נהג עובד 160-180 שעות בחודש. במשמרת ממוצעת נהג נוהג רכבת בפועל כ-3.5 שעות כשלכך יש להוסיף המון פעולות שלוקחות המון זמן ובפועל משמרת אורכת כ-8 שעות. אוכלי החינם הם עובדי ההנהלה שבעיקר לא עושים כלום לא הנהגים ועובדי התפעול שעובדים ביום ובלילה בשישי בשבת ובחג משתכרים יפה ומכובד-הרבה פחות ממה שמספרים לכם 21,000 ₪ בסיס? בדיחה טובה אני נהג 7 שנים והבסיס שלי הוא 5800 ₪
נהג קטר | 11.03.19
164.
ליאור גוטמן-אתה קורא לעצמך כתב?
ליאור גוטמן-צריך לתבוע אותך אישית על הוצאת דיבה אין משפט אחד נכון בכתבה שלך-לא השכר לא שעות העבודה ולא כל מילה אחרת. מוכן מתי שתרצה להציג לך תלוש שכר ונראה מה שווה הכתיבה שלך פשוט בושה-אתה מריונטה של הנהלת הרכבת מספרים לך שקרים ואתה מפרסם אותם בלי בדיקה מינימאלית. נהג רכבת עובד 160-180 שעות בחודש ביום ובלילה בשישי ובשבת בימי חול בערב חג ובצאת חג. לא מכיר נהג אחד שמרוויח 21,000 ₪ בסיס עוד לפני שעבד משמרת וגם עם כל תוספת אפשרית אני בקושי מגיע ל-15,000 ברוטו. פשוט כתבה עלובה ושיקרית
ברק | 24.02.19
159.
נהגי רכבת
למה מסתכלים על עובדים למה לא מסתכלים על מנכלים שמתחלפים כמה פעמים חברי כנסת .כולם עם שתי פנסיות אולי יותר.21 אלף זה ברוטו אפילו חצי מזה לא נשאר בעבודה כזאת אחראית להסיע מאות או אלפי נוסעים מידי יום.תפתחו את העיניים אל תסתכלו על אנשים שעובדים מסביב לשון כולל לילות.נהגי קטר זו עבודה שוחקת עם אחריות כבדה מאוד.מה עוד שבטח ההנהלה לא מכבדת הסכמים שנחתמו.
אזור חיפה הקריות והסביבה | 23.02.19
156.
היה צריך לפרק את הוועד הזה ולזרוק את כל העובדים ולהתחיל מחדש
אנישם מרושעים שמרוויחים מעל ומעבר ומתעללים באנשים הקטנים שתלויים ברכבת כדי להתפרנס היה צריך להיפטר מכולם ולהתחיל מחדש רכבת זה צורך בסיסי של מדינה, היא היתה צריכה להיות מוגדרת ככזו והתנהלות כזו היתה צריכה להיחשב בגידה
מוטי | 22.02.19
155.
עד מתי תשתקו
רכבת ישראל נהנתה מצמיחה רבה בשנים האחרונות. נראה שגם לרכבת הגיעו אינטרסנטים וגזלנים שרק רוצים לעשוק את החברה והמדינה (ובראשם ראשת הועד המגוכחת). בדומה לעובדי הנמלים גם הם בסופו של דבר יוחלפו, ועד אז יספגו בוז, לעג ושנאה מהציבור אותו הם מנצלים יומיום וללא רחמים. כנראה שרק לאחר שאלימות הציבור תהפוך ממילולית לפיזית יפסק הניצול והלעג. חבל שנגיע לכך אך לא נראה פתרון אחר
רקבון ברכבת | 22.02.19
151.
ועכשיו תחשבו שניסנקורן יהיה שר האוצר - וקיבלתם מדינת פרזיטים
כששואלים למה אין מספיק אנשי הייטק - התשובה היא שבישראל יש מדיניות של פרזיטיות בעידודד הממשלה. כשכחלון וביבי היו צריכים לילחם בחלאות הללו, כמו ברכבת, אז הם העדיפו שקט ופשוט נתנו לחלאות את מבוקשם. אז למה ללכת לעבוד ולממוד, לרכוש השכלה, לעבוד קשה ולהסתכן, כשאפשר להיות עובד נמל או נהג קטר שעובד 3.5 שעות ביום ומקבל על זה 21.5 אלף שח בחודש? ועכשיו אם ניסנקורן, מלך הפרזיטים יהיה שר אוצר, אתם יכולים לדמיין לאיזה בור תיפול המדינה.
ניב | 22.02.19
150.
הכי מצחיק שתפקיד של נהג כתר מיותר לחלוטין. בימינו בחלק מהמדינות רכבות נוסעות ללא נהגי כתר ללא בעיה
אצלינו כל מה שצריך לעשות לנהג כתר זה ללחוץ על הדבשה בשביל להתריא למערכת בקרה שהוא לא נרדם בגדול פונקציה מיותרת לחלוטין את אותה העבודה אפשר לתת למחשב שיעשה אותה 24/7 בחינם
אריה במדבר | 22.02.19
142.
לפטר את כל השובתים ולהביא נהגים חדשים בחצי שכר
זה מה שהיו עושים במגזר הפרטי , בכל מקום עובדים 8 שעות ביום עבודה מפרך , לאסור על חברות בלעדיות כמו רכבת , חשמל , מים , תעופה , לשבות , פעם אחת או לתמיד צריך מנכ״ל כמוני עם בייצי פלדה , באותו יום מפטר את כל הנהגים בלי אפשרות לעבוד במגזר הציבורי המפנק , מייד מגייס נהגים חדשים , ומצידי שכל הרכבת תשבות פעם אחת ולתמיד פוטרים את ההתעללות באזרחים
דני | 22.02.19
141.
מנותק מהמציאות נתונים כלל לא נכונים
אתה טועה והכי גרוע מטעה את הקוראים,לא יודע מאיפה הנתונים הללו אבל הם כלל לא נכונים ואפילו רחוקים מהמציאות נהג רכב מרוויח הרבה פחות-תמיד יש את השיחה בתוך הארגון על התמורה בייחס לאחריות הגדולה. השעות של נהג רכבת הם 6-7 שעות שמתוכם לפי ההסכם הוא ינהג כ3-4 שעות. בשש השעות שציינתי לא מגולם זמן הנסיעה לעבודה(הלוך/חזור) בקיצור נהג יכול להגיע ל 7 אז מאיפהההההה ההמצאהההה הזוווו?
עובד רכבת  | 22.02.19
137.
רק תחרות תפתור את הבעיה
לאפשר למשקיע פרטי להסיע רכבות על גבי המסילות הקיימות: בשנה הראשונה חלוקה שיוונית - חצי מהנסיעות רכבת ישראל המושחתת וחצי מהנסיעות משקיע פרטי (כמובן החלוקה תהיה לסירוגין, רכבת - רכבת, ולא חלוקה לפני איזור גיאוגרפי או חצי יום ככה וחצי יום ככה). שנה שנייה - מי שעמד הלוחות זמנים וזוכה בשביעות רצון של הנוסעים מקבל עוד 10% וכנ"ל בשנה העוקבת.
אחת הגיונית | 22.02.19
129.
צדק תעסוקתי
כיום קשה מאוד להשיג מקום עבודה קל וחומר מקום עבודה קבוע. כיום עובדי מדינה מרוויחים יותר ממרבית העצמאים, וגם תנאי עבודתם הטובים ביותר אין בוס שיכול לפטר וועד עובדים מפנק. יש למכרז את תפקידו של עובד מדינה כל 7 שנים ולתת לחיילים משוחררים ואזרחים רגילים סיכויי להתחרות על מקום העבודה. משרה ממשלתית זה משאב של המדינה כמו נפט גז וכו', יש להציעה לכלל האוכלוסיה ולא לתת אותה לאנשים בודדים לכל החיים. כך הרבה יותר אזרחים יוכלו גם הם להנות מזכות להיות עובד מדינה.
איל | 21.02.19
128.
תפטרו את כולם. שיחפשו עבודה על קורקינטים!
כן, אני מוכנה לסבול גם 3 חודשים של נסיעה באוטובוסים עם שתי החלפות - בשביל שלא ייכנעו לחולירו האלה, ויכניסו נהגים חדשים בתנאי עבודה הוגנים והגיוניים. 6 שעות נהיגה נטו ביום, 5 משמרות חובה בשכר הבסיס (210000 ש"ח ברוטו) ותוספת, כמו לכל אחד אחר במשק, על שעות נוספות בשישבת. לא פחות מזה, אבל גם לא יותר!
נוסעת קבועה ברכבת | 21.02.19
113.
בושה לרכבת ישראל
זאת בושה לרכבת ישראל שכך עושים צחוק מימנה,אפשר היה להכין מראש מחליפים ולזרוק את הנהגים המגזין לעזאזל , זאת ממש חוצפה ולזה נותן ניסנקורן גב , טוב שהוא הולך לפוליטיקה ,שם אפשר להראות לו כמה שונאים אותו וכמה נזק עשה למדינה וכמה הוא עולה למדינה בהחלטות נבזיות לטובת וועדי עובדים שהיה צריך לזרוק מזמן לעזאזל
סני | 21.02.19
112.
לא צריך תוכנית ויסקונסין תכשירו 700 מובטלים כרוני
תנו להם חצי ממה שנותנים לבנדיטים האלא שמשביתים את הרכבת ופתרתם 2 בעיות במכה אבל אתם מדינה של כלבים בני כלבים מעדיפים שישחקו איתכם אז תואכלו את מה שבישלתם לא צריך הסתדרות ולא מנכלעת רכבת שמנוהלת כמו ארגון מאפיוזה
משה | 21.02.19
106.
תמשיכו להתעצבן וליילל ולקטר, זה לא יעזור לכם. ניסנקורן, יחימוביץ', שפיר
וחבריהם בעבר ולעתיד ימשיכו לדפוק אתכם ולהסית אתכם נגד ביבי והליכוד. ימשיכו למכור לכם "הליכוד דופק את הפריפריה" ולתת לקיבוצים אדמות, אחרי שחולצו במליארדים. תמשיכו לדקלם, הכלכלה דפוקה בגלל ביבי וההסתדרות תמשיך לגנוב לכם מהכיס. מאוד אינטלגנטים בסמול...
סתמחד | 21.02.19
102.
רוצה להגיש תביעה ייצוגית
אני רוצה להגיש תביעה אזרחית נגד אדרעי והשובתים, על הנזק שנעשה לעובדים, אנשי עסקים ובאופן כללי, בעצם כל מי שקנה כרטיס לרכבת שלא יצאה לדרכה נפגע ולא בגלל תקלה כזו או אחרת, אלא בגלל שביתה איטלקית לא חוקית. שהועד יצטרך לשלם מכיסו לנפגעים, אם הוא פוגע בציבור אז הציבור צריך להחזיר לו באותו מטבע, ואדרעי ואחרים ישלמו על הנזקים שהם עושים נגד ציבור הנוסעים
בודק את השטח | 21.02.19
58.
תמשיכו לשלם שכירות על דירה. .אולי עוד תצטרכו לשלם שכירות במשך עשרות שנים...........
תמשיכו לשלם שכירות על דירה. .אולי עוד תצטרכו לשלם שכירות במשך עשרות שנים, עד שהמחירים ירדו במרכז למחירים שאתם רוצים ואולי תצטרכו להמתין ללא מימוש קניית דירה ותצטרכו לשלם שכירות במשך כל חייכם .*אם תתעקשו לקנות רק במרכז, במחירי ריצפה.
תמשיכו ל | 21.02.19
51.
אוסף פושעים פרזיטים וסחטנים
הזוי שהם עובדים כל כך מעט וכשמבקשים מהם לעבוד עוד טיפה, שגם עם זה הם עובדים פחות ממה שהם צריכים, הם משביתים והורסים את החיים למאות אלפי אנשים. זה טרור. הזוי עוד יותר שההסתדרות המושחתת והמגעילה תומכת בהם בלי למצמץ. הרכבת זה גוף טרור בחסות המדינה וחייבים לפרק ולהחליף אותו
אבי | 21.02.19
46.
רופאים עובדים בתורניות של 26 שעות על חצי משכורת והם בוכים על 3 וחצי שעות???
איך לעזאזל זה מתאפשר שרופא מרוויח אחרי תורנויות בערך 13 נטו ועובדים עם הלשון בחוץ 26 שעות רצוף, ומטפלים בחיים של אנשים בלי כוח אדם מספק ונהגי רכבת בוכים על כך שעל כל 6 שעות משמרת הם יעבדו 4 שעות??? עוד עם משכורות כאלו? בזיון
אבסורד | 21.02.19
31.
במדינת ישראל אין כמו להיות עובד מדינה או חברת סמך
כל הזמן טוענים שעובדי מדינה משתכרים פחות מהמגזר הפרטי אבל... יש להם הטבות אחרות שעבורם שווה להם להשאר בתפקיד. מסתבר שזה ממש לא כך, גם מרוויחים הרבה יותר וגם מקבלים הטבות. השאלה מתי הפרה תפסיק לתת חלב וכל המשק יתמוטט על כולנו.
יעל | 21.02.19
29.
זהירות - ועד חברת חשמל 2!!! הפנייה שלי מופנית לשי ניצן וחבריו לוחמי הצדק
הצבתם רף מאוד גבוה מאוד ליושר בחקירות ראש הממשלה וטוב שכך עובדי ועד הם לא שרה ולא ביבי ולא כותרות אבל הם ושכמותם עושים שמות בכלכלה, נזקים שרק מלחמות גורמות . שימו רף - כן לתנאים סוצייאלים , פנסיה, ימי מחלה , דמי הבראה אבל לא לסחטנות וחוסר יעילות , תנאים סוציאלים שכמם כן הם קיום בכבוד לא להבטיח מכוח הסחטנות משכורת מנכ"ל לכל אחד שיש לו שאלטר. קבעו רף, היו קיר המגן של המשק הישראלי . בהצלחה
הנוסע בזמן  | 21.02.19
26.
מתי יעבירו חוק על איסור פגיעה בתשתיות לאומיות?
הנמלים... רשות שדות התעופה... הרכבות... כל פעם שהם רוצים עוד כסף או תנאים מדינה שלמה משותקת. מישהו צריך לערוך חשבון של עלות ההשבתות למדינת ישראל של הועדים ןהנמלים אל מול העלות של נזקי החאמס למדינת ישראל, אני בטוח שסכום הנזקים יהיה דומה אם לא גבוהה יותר
פצקרשת | 21.02.19
18.
עבודה עברית
פחות מ- 400 נהגי רכבת, עם 4 שעות נהיגה בפועל ביממה. נניח 25 ימי עבודה מלאים בחודש, סך הכל 100 שעות נהיגה בחודש. על פי הכתוב, הם מרוויחים מעל 200 ש"ח לכל שעת נהיגה. נשמע סביר. השערוריה היא שלהם מוגדרת "משמרת" לכל היותר 8.5 שעות, שמתוכם 4.5 שעות הם עושים ... מה ? מדינת ישראל חייבת להתעורר. פערי השכר האלה הם לא סבירים. מתישהו הבועה הזו תתפוצץ בפנים של כולנו. ו... כן, אני מוכן להתחלף איתם בעבודה !
יוד | 21.02.19
1.
WinWin
כאשר הרכבת עומדת ב100% מהזמנים, הרכבת תמיד נקיה, אנשי הצוות אדיבים, איכות הנסיעה תמיד גבוהה וחשוב מכל לעובדי הרכבת תחושת גאווה להיות חלק מA TEAM סימן שאתם נוסעים ברכבת ביפן, בסין, בגרמניה ועוד ארצות רבות. כתרגיל מחשבתי הפכו את כל התאורים שלמעלה בהופכי שלהם ותזכו לנסיעה ברכבת ישראל.
קונדו | 21.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת