7. הבעיה היא לא הקרינה, הבעיה שהמערכת יקרה פי ארבע-חמש ממערכות טעינה ישירה עירוניות שפועלות כבר שנים. טעינה אלחוטית היא בהכרח יקרה יותר ויעילה פחות כי היא מצריכה עוד השנאה ועוד רכיבים. בעולם יש כבר מערכות טעינה ישירה לקרוניות ואוטובוסים הרבה יותר זולות והרבה יותר יעילות. דור | 28.02.19 (ל"ת)
6. איך חשבתם על כול הבעיות שמשרד התחבורה השוודי עירית תא פרוסט סליבן ורנו לא חשבו גאונים כאן זמיר | 25.02.19 (ל"ת)
5. זה גם ממש יעיל למי שלא רוצה להביא ילדיםð לגברים ולנשים. ועוד כמה דברים מעניינים שקרינה עושה. תחפשו פוקושימה בגוגל צח | 25.02.19 (ל"ת)
4. מי שרוצה שיגדל לו זנב שיסע באוטובוסים האלה - רמת קרינה גבוהה מאד הנוסעים חשופים באופן מתמיד לקרינה מהכביש מדובר בקרינה בתדרים המסוכנים ביותר (תדר נמוך) אשר נמצאו מקושרים לסרטן על מנת לבודד את האוטובוס מקרינה צריך לסכך את תא הנוסעים (יקר וכבד). ואם יש לך דוכן פלאפל ליד הפסים כדאי שתקנה MRI לבדוק כל כמה חודשים שאתה בסדר. לא אפשרי לשמור על ההשראות של הקרינה "בתוך תוואי הכביש" - הקרינה תיפרש לכל עבר. בנוסף - זה ממש לא חסכוני, הקרינה שאינה נקלטת על ידי האוטובוס מבוזבזת. פיסיקאי | 24.02.19 (ל"ת)
1. ומה עם הקרינה שיספגו הולכי הרגל? שיגידו איפה כדי שנמנע מלהגיע. אני מקווה שתהיה שקיפות | 24.02.19 (ל"ת)
בקרוב בת"א: כביש חשמלי עם טעינה אלחוטית
7 תגובות לכתיבת תגובה