171. למכור רכב משועבד לסוחר מורשה ממש במקרה חיפשתי פתרון מהיר למכור את הרכב המשועבד שלי למישהו, אחרי בדיקה מקיפה חיפשתי, מי קונה רכבים משועבדים. בחיפוש בגוגל הביא אותי אל סוכנות רכב קונה רכבים קארס דיל. הם ממש לא סוחרים טיפוסים, אמינים חכמים והוגנים. בדקו את הרכב ועשו את כל התהליך תוך חצי שעה. אם יש לכם רכב שאתם רוצים למכור הם הכתובת שלכם. קונה רכבים מורשה קארס דיל דורון טופול | 23.10.21 (ל"ת)
170. מכרתי את הרכב דרך קונה רכבים קארס דיל כמעט ורימו אותי אחרים, הגעתי אל קונה רכבים מורשה קארס דיל, עשו עבודה מקצועיות ברוך | 12.09.20 (ל"ת)
169. רכב ישן לאן? לדעתי רכב ישן אמור להיות מורד מהכביש. בזמנו הייתה לי בעייה להיפטר מהרכב ודווקא חברת גרירה - גרר בן עזרו לי להתמודד עם העניין ואף זכיתי לתמורה הולמת הטלפון שלהם 052-339-0787. קישור לאתר שלהם => http://bit.ly/2Q2Y75p זה באמת יכול לחסוך את הימצאותו של רכב לא תקין על הכביש. אייל חיטין | 24.06.20 (ל"ת)
168. מחפש רכב אם מישהו שקורא את הכתבה רוצה למכור רכב משומש עד 3500 יכול לפנות אליי itamarronen19@gmail.com קונה | 13.01.20 (ל"ת)
167. רכב ישן שלא בשימוש אני חושב שזה בעיה גדולה למדינה . בישראל בכל יום נמכרים אלפים של רכבים חדשים והאותה מידה אלפים של רכבים ישנים ללא טסטים זרוקים ברחובות. העריות גוררות את חלקם למגרשים אבל זה לא הפיתרון לבעיה לי יש פתרון לכל הרכבים הישנים שלא בשימוש רכבים שירדו מהכביש למי שמוכן לפיתרון מוכן לחייג 0509010578 עומר ברוך | 18.09.19 (ל"ת)
166. כמה שטויות בכתבה אחת זה שכל המרואיינים בכתבה לא הצליחו למכור במחיר שלדעתם ״נכון״ לא אומר שלא הייתה להם ברירה. הם יכלו להוריד מחיר ולמכור, זה בטוח יותר זול מעוד ביטוח + טסט+ טיפולים ותיקונים + צמיגים + דלק + חניה לעוד רכב. אזרח | 19.03.19 (ל"ת)
165. ל-136. הלו, לא כולם חיים בגוש דן!!! יש עוד המון אנשים ושטחים מעבר למטר על מטר שבגוש דן! בצפון אנשים יכולים להרשות לעצמם להחנות גם יותר מ-3 רכבים אני | 03.03.19 (ל"ת)
164. יש לי שני רכבים ועוד אחת מושבת לצורך שיקום ועדיין... גם אם אני אסע 30 אלף בשנה עדיין אני לא אצטרך את שתיהן....עומד לי רכב כמעט שנה בחנייה והייתי מוכן לנסוע בשתי המכוניות בתורות לו הביטוחים היו במחירים נורמליים... 2500 ש"ח על רכב שייסע 5000 ק"מ בקושי בשנה לא כדאי בעליל. ולמען אלה שיחשבו שקניתי רכב חדש אז לא... פשוט ירשתי רכב "משפחתי" חדש יותר בשנתיים סה"כ... בכל מקרה מדובר ברכבים בני 20 בערך ציף המציף | 03.03.19 (ל"ת)
163. הישראעלי ה׳לא פראייר׳ מעדיף למות ממחלה קשה ולא להוריד שקל מהמחיר המטורף שהוא דורש על הגרוטאה המקרקשת שלו עאלק "יד ראשונה אחרי ליסינג"... מילי | 03.03.19 (ל"ת)
162. הסיבה האמיתית היא שהישראלי לא רוצה "לצאת פרייאר" הבעיה שהישראלי לא מוכן להוריד מחיר משמעותי מהמחירון ומעדיף שהמכונית תזדקן בחניה. הרי אם היה מוכן למכור ב20,000 את המכונית ששווה 30-40, היה תוך חודש מקסימום מוכר אותה. הבעיה שכל הצעה שחותכת יותר מ30% מהמחירון היא בעינו "הצעה מעליבה". אז זאת לא הבעיה של הגריטה או של המימון, אלא דווקא של אי הרציונליות של המוכרים. החושב | 03.03.19 (ל"ת)
160. אפשר גם כך קניתי יונדאי גטס 2006 גיר רגיל ב-10 ש"ח כמו שאתם קוראים, העברתי בעלות על שמי ואני נוהג בה.פעם בשנה החלפת שמנים פילטר אויר ובדיקת מים. חבר רצה להפטר מהמכונית ונתן לי תמורת סכום סמלי. המכונית שהיתה לי מודל יותר ישן נתתי לחבר תמורת 10 ש"ח והוא שילם על העברת בעלות.תאמינו או לא ,זו בעיה שלכם. אוריון | 28.02.19 (ל"ת)
159. מכונית הפכה למוצר צריכה מתכלה, כמו קומקום חשמלי או מיקרוגל פעם היה קשר בין האדם למכונה, רואים את זה עד היום אצל אנשים שמחזיקים רכב קלאסי או אופנוע. המכונית נתנה לאדם הרגשה של חופש וחדשנות, מכוניות מסויימות הפכו לסמל והערצה. הצפת השוק בכלי רכב חסרי אופי, שבלוניים ומשעממים ביחד עם מצב הכבישים והתנועה בפקקים ובעיית החניה, הפכה את המכונית למכשיר שנועד לעשות "מטלה" מסויימת וזהו. חבל, הרגו את כל הכיף שבמכונית. למזלי יש לי רכב קלאסי ואופנוע אספנות שכנראה לא אמכור בשום מחיר. שמעון | 28.02.19 (ל"ת)
158. מוסך - טיפולים לרכב לרוב רובו של האם היושב בציון אין מוסג קלוש באחזקת מכונית. אין שום גוף שמבקר עבודת המוסכים. במוסכים בכוונה או בגלל חוסר כוח אדם מיומן , או שניהם יחד, הורסים את המכונית. בגלל הנ"ל אחזקת מכונית כבר אחרי 5 שנים הופכת למטרידה. המצב , בעצם אין מצב - יש הפקרות של גופי ממשלה בטיפול בשוק הרכב. אבונפטא | 28.02.19 (ל"ת)
157. השוק השתנה כנראה שמחיר המחירון לא משקף את השוק כרגע, אנשים יכולים למכור את הרכב במחיר שמוכנים לשלם להם. אם הם מתעקשים על מחיר שהוא לא מציאותי כרגע זו החלטה שלהם. זה דומה למי שמחזיק מניות מתוך תקווה שהמחיר שלהן יעלה יום אחד.מי שבאמת אין לו ברירה מוכר במחיר שהשוק מוכן לשלם לו.כנראה שהאנשים האלה מסוגלים להחזיק 3 מכוניות ורוצים לפנק את הילד. יוחנן | 28.02.19 (ל"ת)
156. להוזיל את העליות על קטנוע 125 להוזיל ביטוח מקיף, להוזיל חלפים, ולתת מקיף במחיר נאה כל זה יוריד את מספר המכוניות ויצמצם את העומס. David | 28.02.19 (ל"ת)
155. אם היתה תחבורה ציבורית / שיתופית נוחה, לא היה צריך רכב שני, עזבו שלישי אם היה 'אובר' נוח זמין, לא היה צריך לתת לה רכב פרטי. אם היתה תחבורה ציבורית 24/7 לא היה חשש מלהיתקע. כד | 27.02.19 (ל"ת)
154. מכונית שלישית אסון בקנה מידה עולמי אין טעם לשתי מכוניות או שלוש זה הדבר הראשון שצריך להתחיל איתו כדי להציל אולי משהו משינוי האקלים שתוקף אותנו לא יהרוג אף אחד אם תהיה רק מכונית אחת במשפחה אבל צריך גם תחבורה ציבורית מתקדמת ואת זה אין נו המדינה עופר כ | 27.02.19 (ל"ת)
152. הם צריכים להוריד במחיר, זה למה לא נמכר למרות שאין ספק שהמדינה אשמה בזה שהמיסוי על רכבים גבוה מאוד, עדיף לקחת את הכסף הזה ממקום אחר אדיר | 27.02.19 (ל"ת)
151. לקנות רק מכוניות "סחירות" ולא מליסינג טויוטה קורולה יד שניה פרטית, היתה נמכרת מזמן. פוקוס ומאזדה (מכוניות מאותו בית) לא סחירות, ודאי לא אחרי טראומת ליסינג יובל | 26.02.19 (ל"ת)
149. כל רכב יכול להימכר, בסוף זה רק עניין של מחיר אם אנשים מעדיפים להשאיר רכב בחניה לשלם עליו ביטוח, טסט, דלק וטיפולים , כנראה שיש להם מספיק כסף. הם הם רוצים להיפטר מהרכב, שיורידו מחיר יש מספיק מי שירצה לרכוש עמי | 26.02.19 (ל"ת)
148. אז על מה אנשים בוכים? "הבעיה היא שאין קופצים. אז הרכב נשאר אצל הבת", זה נשמע לי כמו אוי אוי אוי... נו באמת, העיקר שבוכים שקשה פה. תפסיקו לבכות ותתחילו לנהל את הכסף שלכם יותר טוב. רמי | 26.02.19 (ל"ת)
147. נכון שיותר קשה למכור היום רכבים אבל בין ל"התפשר" על מחיר לבין להחזיק רכב נוסף עם כל ההוצעות הנילוות וההפסד כל שנה.. מתחילת הכתבה רואים שמי שכתב אותה יש לו אינטרס... אף אחד לא יחזיק רכב נוסף בבית כי הוא לא יכול למכור כנראה שהם העדיפו להחזיק רכב נוסף לילדים במקום למכור בזול/ שהילדים יסעו על שלהם דרומי | 26.02.19 (ל"ת)
146. נתתי מתנה לאיזה קשיש רכב בן 9 גם אני לא רציתי למכור במחיר שחיטה והעדפתי לתת מתנה ולעשות מצווה . אילון | 26.02.19 (ל"ת)
145. מחירון מחירון לוי יצחק זה מזמן בדיחה המחירון נועד לצורך ביטוח מקיף לא כדי למכור isra | 26.02.19 (ל"ת)
143. תקראו מה הכתבה רומזת "לכו על ליסינג פרטי-כי למכור לבד לא תצליחו" "לכו על טריידאין-גם אם אתם מפסידים כסף" בשורה התחתונה-כן, השוק עובר מקונה שמחפש לקנות מאדם פרטי למצב שקונה מחפש לקנות ממגרש שחלות עליו חובות של גילוי היסטוריה, שיש לו מבחר גדול והוא יכול לתת אחריות לרכב המשומש-זה לא תהליך חדש והוא קורה בכל המדינות שבהן יש רגולציה על שוק מגרשי הרכב. גלעד | 26.02.19 (ל"ת)
142. לפיכך המחיר שאתם קונים מהליסינג יקר רצח !!! המחיר מליסינג צריך להיות 25% פחות ממה שאתם קונים ואל תאמינו למחירון ! שי | 26.02.19 (ל"ת)
141. איפה ניתן ליגרוט רכב בתשלום לא לישכוח אי ביטול רשיון הרכב מביא קנסות לברזל עדיין יש ערך אבל מי גורט בארץ כולל כל הסידורים אולי שרפת הרכב תיפתור בעייה ואז חברת הביטוח תודיע שהאוטו ניזוק להלכה? תשלום | 26.02.19 (ל"ת)
137. יש כשל חמור במחירון השמאות רכב.לא ריאלי לחלוטין. החל מהמיסוי המופקע וכלה בכוחות השוק.לא יתכן שהמחירון יעלה בחוסר ביקוש.מגרשי המכוניות בלבד מתייבשים עם גרוטאות פח נוצצות. בשמש המידברית בישראל.אין מקום לחניה ליד הבית.שליש מהחיים מתבזבזים על מציאת חניה. דלק.ביטוח רכב.ואין כביש פנוי הכל פקוק.האנשים החכמים לא קוניים. עין אלחמאר | 26.02.19 (ל"ת)
136. זה לא מצב אידאלי בושם צורה. זה בזבוז שטח ציבורי יקר הרי איפה יש משפחות עם שלושה מקומות חנייה פרטיים. לחלק אין בכלל, לחלק יש אחד ולמיעוט יש שניים. שלוש חניות יש אולי בכפר שמריהו, לא בראשון לציון או נתניה. אז חונים ברחוב, ומבזבזים את המשאב הציבורי הכי יקר - קרקע. דוד סבג | 26.02.19 (ל"ת)
135. יש מי שקונה את כל סוגי הרכבים ומכרנו להם הכל עניין של מחיר כמובן אנחנו מכרנו את הרכב דרך קונה רכבים קארס דיל הגענו אליהם במקרה דרך גוגל המומחה | 26.02.19 (ל"ת)
134. יש רכבים שלא נועדו לרכישה קנית פורד במחיר מציאה מחברות הליסינג שהם סוחרי רכב לכל דבר היום כולל איכות הרכבים שהם לקויים ברמות חריגות אצלם,עכשיו תשלם את המחיר...בגלל זה אסור לגעת בפורד,רנו,פיזו,שברולט,ועוד הרשימה ארוכה. תשבית את הרכב לפחות תקבל עליו משהו... בשביל מה צריך 3 רכבים במשפחה אלו הוצאות מטורפות סוף מעשה במחשבה תחילה שאתה בא לקנות רכב תחשוב גם אם מישהו יקנה אותו בעתיד רכבים | 26.02.19 (ל"ת)
133. בן או בת 19 הם\הן לא "ילד" או "ילדה"! מי שעבר את גיל 12 או 13 הוא נער. מי שמלאו לו\לה 18 הוא\היא בגיר\ה: גבר או אישה. עצם המחשבה שחייל שמתגייס לצבא עבר את גיל 18, לא מאפשר לי תודעתית לומר שמי שאמור להגן עליי כעת הוא\היא "ילד" או "ילדה". א.ט. | 26.02.19 (ל"ת)
132. משפחה אירופאית ממוצעת מחזיקה את המכונית האירופאית שלהם בין 15-18 שנים .ורק אצל נו במדינת השופוני ,מחליפים מכונית קוריאנית או יפנית כל 3-4 שנים,העיקר שהם אומרים יפניות אמינות ושומרות על מחיר,אז למה מחליפים,ועוד בכסף שאין להם. יואב | 26.02.19 (ל"ת)
131. פורד פוקוס פששש 6000 תגיד תודה..חי בסרט שכמותך לפחות אתה נשמע אחד שמאמין בלא-נכס שלו שמייצר לו הוצאות איתן | 26.02.19 (ל"ת)
130. למה לקנות רכב חדש??? אני נוסעת על רכב בן 20 שנה. קניתי אותו לפני חמש שנים ב-5000 שח בלבד. והוא נוסע מעולה, בלי תקלות. צריכת דלק. קצת בעייתית אבל לא מאד. רכב צריך לנסוע. למה צריכים להוציא מחירים מטורפים על רכב? רק אני | 26.02.19 (ל"ת)
129. תרומה לאנושות אפשר לתרום את הרכב המיותר, לחסרי אמצעים ברכישת מכונית או לחסרי רכב כלשהו. הקושי למכור את המכונית ה-3 בגלל האופניים והקורקינט החשמליים, אשר תפסו את מקומם של מכונית ישנה. גבי | 26.02.19 (ל"ת)
128. סתירה פנימית במאמר תחליטו אם המכונית מסתובבתץ סתם בכבישים או סתם לא נוסעת מספיק. בעיקרון זאת נראית כתבת יחס"צ לליסינג - שאחריו לא צריך להתמודד עם בעית הרכב הישן. יחס"צ | 26.02.19 (ל"ת)
127. רוב הצעירים לא רוצים שהמכונית תהיה רשומה על שמם כי אז קשה לקבל מלגות ועדיפות במעונות יעל | 26.02.19 (ל"ת)
126. כל 3-4 ימים מורידים 2-3% עד שמוכרים רק ככה מגיעים למחיר השוק. אף אחד לא קונה במחיר מחירון, הוא לא רלוונטי למה שקורה בפועל. עעע | 26.02.19 (ל"ת)
125. תחשבו במשך כמה שנים זוג צעיר יצטרך לגור בדירה ,ללא מגורים אצל ההורים ..........עד סוף חייהם?. תחשבו במשך כמה שנים זוג צעיר יצטרך לגור בדירה ,ללא מגורים אצל ההורים .... עד סוף חייהם?. כמה יצא לכם היפותטית החישוב? תחשבו במשך כמה שנים | 26.02.19 (ל"ת)
124. אני בן 30 ללא רכב, וכבר התרגלתי לקבל זלזול מצד אנש על כך שאין ברשותי מכונית. אני מתנייד בתחבורה ציבורית, זה לא תמיד פשוט אבל אין לי ברירה אחרת בהתחשב במצבי הכלכלי. אנשים תמיד בהלם, "מה אתה בן 30 ואין לך אוטו?" ואני אף פעם לא מבין מה הביג דיל. ישראלים חיים בבועת שופוני מטורפת, מזלזלים בתחבורה הציבורית ובאנשים שנוסעים באוטובוסים. לדעתי שורש הבעיה טמון כאן - זלזול והתנשאות ישראלית כלפי נסיעה עם אנשים נוספים ברכב ציבורי. תמשיכו לקנות עוד ועוד מכוניות. נראה לאן תגיעו. דן | 26.02.19 (ל"ת)
123. שורש הבעיה במחירון שלא מייצג את מחיר השוק ידוע שמחיר תלוי בביקוש והיצע, והמחיר אמור לרדת עד שימצא קונה רוני | 26.02.19 (ל"ת)
122. כמה כבר עולה בחודש רכב שלא נוסעים בו טיפול וטסט פעם בשנה וביטוח זול כי אם לא נוסעים אין תאונות. כמה זה עולה 499 ש"ח בחודש? הכאב החד פעמי של ה"הפסד" המיידי כשמוכרים מתחת למחירון יותר גדול מהעלות החודשית. ח | 26.02.19 (ל"ת)
121. תתעוררוו... מחזיק 3 רכבים מכוון שאין תחבורה אני גר בישוב בשרון .. מחזיק 3 רכבים לא מרצון טוב בגלל שאין ברירה אין תחבורה ציבורית מסודרת להגיע לעבודה באוטובטס זה שעתיים וחצי אין סנכרון בין אוטובוס לרכבות המדינה מעודדת אחזקה מרובה של רכבים כל רכב ולא משנה איזה שנתון הוא מיצר למדינה כסף ממוצע של 3000 שח בחודש .. דלק . ביטוח .טיפולים .טסט .שויי מס ועוד ... זה מס שאף אחד לא מתבכיין אבל אם מעלים את הקוטג ב 10 אג כולם צועקים יוקר המחייה .... עופר | 26.02.19 (ל"ת)
120. לבטיחות הרכבים אין שום קדר לכתבה בין אם הרכב בן 10 השנים היה נמכר מצב הבטיחות של הרכב לא העה משתנה. לכן אין שום משמעות אם הרכב נשאר במשפחה או נמכר. לנטדכ הגריטה - דובר על רכבים בני 20 שנים והתמורה היתה 5000 ש"ח למיטב זכרוני - גם לא רלוונטי לרכבים ששווים 30000 ש"ח. אבל למה לא דנים בתרבות הצריכה? אם הרכב טוב, למה לרכוש שני רכבים חדשים להורים? ואז להיתקע עם הרכב השלישי... אבי | 26.02.19 (ל"ת)
119. מה לעשות שפוקוס 2008 לא שווה? הרכב כמעט לא שווה כלום, מה אתה רוצה לקבל עליו 40 אלף? פורד בת 11 שנים, תגיד תודה שמישהו בכלל מוכן לשלם משהו. זאת הבעיה גם בנדלן, לא רוצים לצאת ״פראירים״ אבל ישלם כפול על הלוואות, אחזקת רכב וביטוחים. ישראל ישראלי. אבי | 26.02.19 (ל"ת)
118. בלי קשר למחיר הרכב המדינה לא מספקת פתרונות תחבורה לכל מקום וכך נוצר מצב שחייבים רכב בארץ כדי להגיע ממקום למקום בצורה נורמאלית. אפילו קווי האוטובוסים בעיר קטנה יסתובבו בכל השכונות ואז להגיע ממקום למקום לוקח המון זמן. בנוסף המדינה שודדת במיסים את בעלי הרכבים אז למה שתיצור פתרונות אחרים? בסוף יהיה כאן פיצוץ מהמצב יונתן | 26.02.19 (ל"ת)
117. עם מימון נכון, אין טעם ברכב יד שניה, הצרכן מבין טו לתת 40 אלף מקדמה לרכב חדש או לרכוש רכב יד שניה באותו סכום? במימון של 36 חודשים ורכב שעלותו 100 אלף, התשלום החודשי על 60 האלף הנותרים יהיה בערך 1800 שח בחודש. מתוך הסכום החודשי הזה שצריך להחזיר יש לקזז את זה שהרכב החדש לא צריך תיקונים והישן כן, הוא צורך פחות דלק, וכמובן שכיף יותר לנסוע בו כי הוא חדש... בסוף הפער קטן מאוד. ירידת ערך חלה על כל רכב, לא פחות על הישן מהחדש, כי בסוף אי אפשר למכור את הישן שנותר לו שווי שוק מזוייף של 10 אלף.... ויקטור | 26.02.19 (ל"ת)
116. הרבה מכוניות והוצאות לבתי האב הבעיה הרבה יותר גדולה, אנחנו נאלצים להחזיק הרבה רכבים לכל בית אב בגלל חוסר תחבורה ציבורית. אנחנו גרים במושב, יש לנו שני ילדים סטודנטים, כל אחד מהם לומד ועובד מחוץ למושב, בלי רכב צמוד למעשה הם מקורקעים. תוצאה אנחנו מחזיקים ארבעה רכבים. מעבר לעומס על הכבישים מדובר בהוצאה כספית מכבידה מאוד על התקציב המשפחתי. והכל הכל בגלל כשל התחבורה הציבורית. יהודה | 26.02.19 (ל"ת)
115. בסיס הבעיה הוא מחירון לוי יצחק- שכל קשר בינו לבין המציאות מקרי בהחלט. המחירון עבר מכלי שנועד על מנת שבעלי רכבים וסוחרים יוכלו לדעת בכמה הם יכולים למכור ולקנות רכבים, לכלי שהיעוד היחיד שלו הוא לנפח את שווי צי הרכבים של חברות הליסינג. לדוגמה, ידוע שרכבים של יצרנים מסויימים נמכרים באופן קבוע ב-10%-20% מתחת למחירון, אבל כשהרכבים האלה נמצאים בצי של חברת ליסינג- בוודאי שהם רשומים בספרים בשווי שלהם עפ"י המחירון. חמור מכך- גם חברות הביטוח עובדות עפ"י המחירון, כך שביטוח של רכב שהשווי הריאלי שלו היא נניח 50 אלף ש"ח מתומחר בכלל לפי שווי רכב של 60 אלף ש"ח. למה? כי אם אני קונה רכב צרפתי יד שנייה שמחיר המחירון שלו הוא 60 אלף, משלם למוכר 50 אלף, עושה ביטוח מקיף, ושבוע אחר כך הרכב נגנב- חברת הביטוח תשלם לי 60 אלף כי זה מחיר המחירון. עוד תוצאה היא שאנשים שלא בקיאים בניואנסים האלה בודקים את שווי הפורד שלהם לפי המחירון, מפרסמים ביד 2 לפי המחירון- ואז מתפלאים כשכמעט אף אחד לא מתקשר, והבודדים שמתקשרים את סוחרים שמציעים מחירים מגוחכים. מישהו | 26.02.19 (ל"ת)
114. יש לי סובארו שנת 88 אנשים מנפנפים לי בכבישים, צופרים, מצביעים עלי עם האצבע, מסמנים לי לפתוח את החלון ושואלים אותי אם אני מוכר, חלק צועקים לי "אל תימכור, אל תימכור, לאבא שלי היה כזה אוטו". המוסכניקים שלי מטפלים באוטו כאילו זה היה ילד שלהם ומשבחים את האוטו ומקללים את המכוניות החדשות עם הרצועת טיימינג שלהם. וכן אני עושה טסט פעמיים בשנה וככה אני דואג שהאוטו תמיד תקין. ויש לי פחח שאוהב אותי ועושה לי תיקונים מקומיים בזול ובמהירות. גוגו | 26.02.19 (ל"ת)
113. לדעתי רבים "מפספסים" שיקול כלכלי... זוג שמחזיק 2 מכוניות במחיר 120 עד 160 אלף כל אחד, וירצו לבטח אחת מהן או שתיהן, לשימוש ילדיהם הצעירים מ 24 שנה ונהגים חדשים, יצטרכו להוסיף לביטוח החובה והמלא אלפי ש"ח, לפעמים גם יותר מ 4 אלף. לעומת זאת את הרכב המשומש, יבטחו בחטבה וצד ג בעלות מצחיקה, בעיקר אם בעל הרכב הוא אחד ההורים, והילד רק נוסף. תוסיפו לכך את נטיית הצעירים "לדפוק" את המכונית לעתים קרובות ותבינו למה ההורים חסים על הרכב החדיש והיקר שלהם. מנחם | 26.02.19 (ל"ת)
112. נחש מרוצצים המראש לא מהזנב הבעיה זה בפירסום טוחנים לכולם את המוח שהדשא של השכן ירוק יותר וחדש יותר ואז מתבכינים שהילדים רוצים הכל חדש ויוה הקפיטליזם לקרוא לילד בשמו | 26.02.19 (ל"ת)
111. lease ברוב המדינות רכב מאבד מעל 50% ב3 שנים. משתלם לקנות אבל שוק ליסינג בארץ מיוחד כאן נסועה גדולה פי שתיים שלוש כי "חברה משלמת", או תקרות נסועה גבוהות מאוד, בחו"ל 10-12 אלף מייל או ק"מ לשנה זה רגיל, מעל זה משלמים Ari | 26.02.19 (ל"ת)
110. רכב ישן אני מכרתי רכב שעולה 25 אלף בפחות מחצי והעיקר לא להשאיר רכב שלישי בבית פרץ | 26.02.19 (ל"ת)
109. פני המכירות רכב משומש השתנו בקיצוניות ב3 שנים האחר עזבתי את התחום המקולל הזה המגרשים מוצפים ברכבים שאף אחד לא רוצה קרוזים,פוקוסים,סוניק,פיזו,רנו,דאציה,ועוד רכבי מלכודת מי שהולך לרכוש רכב שיבדוק שבעתיים מה הוא קונה מכירות רכב | 26.02.19 (ל"ת)
108. חברות הליסינג מנסות למכור רכבים גמורים במסווה של רכב תקין,לכל הקוראים היקרים תיזהרו ותישמרו היטב אני בחיפושי רכב במשך השבועיים האחרונים חברות הליסינג מוצפות ברכבים עם תאונות קשות וליקויים חריגים והבדיקות של הרכבים האלו נקיות ללא רבב ,מבצעים הונאות על גבי לקוחות תמימים או שלא מבינים ברכבים היטב בבקשה תעבירו את המידע הלאה להישמר | 26.02.19 (ל"ת)
107. מה שאחרים מאבדים מערך הרכב שלהם בשנה, זה יותר ממה שהרכב שלי במחירון רכב יפני אמין. תענוג. אין לי חובות. יש לי המון כסף בבנק | 26.02.19 (ל"ת)
106. המרויחים והמפסידים המרויחים הם: קופת האוצר והיבואנים, המפסידים הם האזרחים: ירידת ערך הרכב באופן קיצוני, בזבוז דלק בפקקים המס על הדלק גבוה מאד, תשלום גבוה בחניה או קנס, זיהום האויר, התוצאה מדינת פייק מתקדמת בנימין | 26.02.19 (ל"ת)
105. תמיד אפשר למצוא קונה, זה רק עניין של מחיר... "אי אפשר להיפטר מהמכונית" זה פשוט לא נכון עובדתית. אי אפשר למכור במחיר שהמרואיינים רוצים לקבל, אפשר למכור במחיר שהשוק (הקונים) רוצים לשלם. אודי | 26.02.19 (ל"ת)
102. מכונית חדשה באמת לא מבין איך יש כאלו שקונים רכב חדש במחיר שממציאים להם שהוא שווה, אם לאחר 3 שנים הוא שווה פחות מחצי אז כנראה שזה לא באמת המחיר גם כשהוא חדש דור | 25.02.19 (ל"ת)
99. המחיר האמיתי של רכב משומש 70% מתחת למחירון המגרשים מוצפים ברכבי יד שניה... נוסע ברכב בן 16 שנה | 25.02.19 (ל"ת)
96. כמה שטויות בכתבה אחת!!! לא מצליחים למכור? אל תקנו מכונית אחרת! מה קרה? כבר לא נאה לכם לנסוע במכונית בת 5 שנים? שי | 25.02.19 (ל"ת)
95. למספר 2, התשובה שהשכן שלך סוחר מכוניות פנה לפיקוח של העיריה שיפנו את הרכבים אם הוא לא מזיז את הרכב שלח את הפיקוח יקבל קנס רציני ויותר לא יתפוס חניות סתם של סוחר שלומי | 25.02.19 (ל"ת)
94. ד ראשונה מהליסינג לא קונים למדתי על בשרי אי אפשר למכור רכב אם נקנה מליסינג! לא לקנות ד ראשונה מהליסינג. אם קונים בזול אז מוכרים בסופר זול. די פשוט. רן | 25.02.19 (ל"ת)
93. הישראלי המצוי לא מוכן לצאת פרייאר ולמכור בזול הוא ישלם ביטוח, טסטים, טיפולים (ככל שהרכב ישן יותר זה יותר טיפולים וחלפים), דלק, חנייה, כלומר יפסיד פי 2 אבל לא ימכור בזול חחח העיקר לא לצאת פרייאר. הייתה לי פסאט 2002 עם 72,000 ק"מ שחנתה בחניה מקורה ונראתה כמו חדשה. מכרתי ב- 14,000 ש"ח רכב מדהים. לא הייתי צריך אותו ותוך 3 שנים היה אוכל את כל ערכו. דן בריבוע | 25.02.19 (ל"ת)
91. למכור לחו"ל המדינה צריכה לתגמל חברות רכב שיצליחו ליצא רכבים משומשים למדינות שבהן יש צורך. כך יופחת בהרבה מס הרכבים על הכביש. עמית | 25.02.19 (ל"ת)
90. מדינת השופוני כשהשכן שלי כל שנתיים מקבל ג'יפ נוצץ וחדש מהעבודה ואת הג' יפ הקודם מגלגלים הלאה אז זו התוצאה רק שיבינו שרכב מהעבודה הוא ל-10 שנים, זה יפתר אלי | 25.02.19 (ל"ת)
89. כך מוכרים כל רכב משומש 1.מפרסמים מודעה ביד2 עם מחיר מחירון. 2. אחת ליומיים נכנסים לעדכן מחיר ומורידים אותו בכמה אחוזים. 3. כשהרכב מגיע למחיר הנכון שלו הוא נמכר כמו לחמניה טריה. מה שכן, המחיר הנכון עלול להיות עשרות אחוזים פחות ממחיר המחירון. אלו החיים. יהודה | 25.02.19 (ל"ת)
87. עדיין נוסע ב טויוטא 2001 אנשים, אני חי בניו יורק, ויש לי 2001 טויוטה סיאנה, ורק אים הרכב מת קונים חדש. למה ליקנות בלי חשבון. לאישה יש טויוטה RAV4 אז עשינו טרייד אינ ב 2016 וקיבלתי 200 על הקורולה משנת 1996. מנחם | 25.02.19 (ל"ת)
86. משרד התחבורה אשם רכב זה דבר כל כך לא כלכלי לכן צריך להשתמש בו לפחות 20 שנה..אני עישה את זה ומאושר את הכסף שלח אני חוסך לצרכים חשובים אחרים. הבעיה היא אחרת שמשרד התחבורה מעודד אותנו לקנות רכבים חדשים (בגלל ביטחות בגרוש) זה תירוץ מעולה לגבות עוד מיסים על רכב חדש ולזהם עוד יותר את כדור הארץ ברכבים היברדיים שהיצור שלהם גורם לנזק גדול יותר מהתועלת. עמית | 25.02.19 (ל"ת)
85. חחח עם ישראל הכי פראיירים בעולם. חייתי בהרבה מקומות בעולם. כשבאתי לארץ, קניתי רכב בן 3 שנים, כמו חדש, רק בחצי מחיר... נסעתי עליו 11 שנה ומכרתי רק כי ירדתי מהארץ. פשוט אם בוחרים דגם אמין, ונוהגים כמו בני אדם, ומטפלים בבעיות בהקדם, הרכב, תאמינו לי, כמו חדש. והשכנים עושים דאווין עם הליסינג המצחיק שלהם אבל לי יש 2 מיליון דולר בבנק :) מכלוף | 25.02.19 (ל"ת)
83. עבדים היינו בבונים עובדים 12 שעות או יותר כדי לתוציא את העיניים של אחרים אין להם חיים ולא בריאות ללא | 25.02.19 (ל"ת)
81. מאזדה 6 יש לי מאזדה 6 מנוע 2500 מודל 2008 רכב מפנק נוסע יותר טוב מרכבים חדשים 0 תקלות חוץ ממצבר כואב הלב למכור רון | 25.02.19 (ל"ת)
80. המקום נגמר שאלה: אם כל הרכבים שנכנסים לארץ לא יוצאים בדרך כל שהיא לחו"ל איפה יש מקום לאחסן את הכמות העצומה בכל שנה של מכוניות שעולות על הכביש ?? סמי | 25.02.19 (ל"ת)
79. אחזקת רכב לעובדי ציבור - חשבו בחו"ל שאני משוגע איך מדינה שאמורה לעודד תחבורה ציבורית מסיבות מובנות (פחות פקקים, תאונות, זיהום אויר ועוד) מתמרצת את עובדיה לנסיעה ברכב על ידי החזר הוצאות ודלק. חלם. נוסע מתמיד | 25.02.19 (ל"ת)
77. הכול כדי לא לצאת פראיירים מי שבוחר להחזיק רכב פרטי צריך או להחליף בתדירות גבוהה תוך ניצול מסלולי הטריידאין או לרדת במחיר. ביטוח וטיפולים לרכב שכמעט ולא נוסע זה יקר הרבה יותר ולהוריד 10,000 שח במחיר רמי | 25.02.19 (ל"ת)
76. מעמד ביניים, גר באבן יהודה... ואללה. אני רעב ללחם, וגר בפנטהאוז בהרצליה פיתוח. כתבה מצחיקה. צביקה | 25.02.19 (ל"ת)
75. תמכרו וזהו . איזה כתבה קשקוש תמכרו את הרכב. מה קשור נעלבנו מההצעות. סתם לשלם ביטוח רוני | 25.02.19 (ל"ת)
74. רק עקב מחירון שלא משקף מציאות המחירונים גבוהים ברוב הרכבים 10 15 אלף שקל יותר ממה שהם שווים למעט רכבי 7 מקומות ו רכבי שטח מבוקשים ביד שניה כך שמי שרוצה למכור רואה מחירון שהרכב שלו שווה 40 אבל השוק רווי מאוד והוא יקבל רק 25 (שזה שווי שוק) לא רוצה למכור ישראל | 25.02.19 (ל"ת)
71. כזאת כתבה בכיינית לא ראיתי ממזמן אנחנו זוג +2. עובדים ומשתכרים יפה. מכונית אחת ואני מתפשרת על קריירה , העיקר לעבוד בסביבות הבית ולא להיות בכבישים. מכונית 2 היא עול כלכלי מטורף. מכונית חדשה כמובן הייתי קונה, רק לאחר שהצלחתי למכור את הקודמת. מה הלחץ לקנות מכונית חדשה, אם לא הצלחת למכור? כמה מפונק אפשר להיות? להתלונן שאתה לא סוגר את החודש, אבל לחנך את הילדים שעדיף לקנות עוד , עשרים כסף . בנוסף לשלם ביטוחים , חניה ובכלל הפינוקים הזה של 3 מכוניות. בושה לאזרחים הבכיינים (ללא קשר למי שבשלטון). הד, | 25.02.19 (ל"ת)
70. לם מדינה יש רווח ממכונית שלישית - לא טוב למשפחה אם למשפחה יש 10 אלף ₪ לשנה להחזיק רכב - ביטוח צעיר, רשיון ותיקונים - בעיה שלהם. בפועל - את רכב השטח המפונפן לא רוצים באמת לתת לילדה בת 19 ... איש שלום | 25.02.19 (ל"ת)
68. תראו מה הבעיה של הציבור ממש קשה לחיות במדינה שאלה הבעיות שלה, תחליפו אותי מהר... ביבי | 25.02.19 (ל"ת)
66. בולשיט. אחזקת הרכב יותר יקרה מהרכב עצמו, אז עדיף למכור גם במחיר נמוך ומה עם כל ההוצאות על אחזקת הרכב טסט, ביטוח, אגרות, קנסות, דלק, חניות, מוסכים, טיפולים שנתיים ועוד זה עולה בשנה הרבה יותר מעלות רכב ישן אז אם אין צורך , בכל מקרה עדיף למכור 1 | 25.02.19 (ל"ת)
64. כולם צודקים פה בהרבה דברים. כול עוד לכולם יש אוכל. ומרוויחים טוב .כנראה שרוב הצרות הן רק כדי להתלונן עליהם. ולא לנסות לפתור את הבעיה..הדבר היחיד שקצת הלחיץ את הפוליטיקאים .היה המחאה הציבורית נגד יוקר הדיור .מאז עברו הרבה מים בנחלים...אצלי הייתי משאיר את הרכב עוד כמה שנים..אבל האישה רוצה משהו יותר חדש ויפה.... יאיר | 25.02.19 (ל"ת)
63. מדיניות מטומטמת ואינטרסנטית כולם מרוויחים מעודף מכ דלק איחורים לעבודה זיהום כל זה לא מעניין העיקר מלאתם דלק קניתם רכב ביטוחים הממשלה ואלי הון מרוויחים דין דין | 25.02.19 (ל"ת)
62. גריטה - שחיתות : רכב שאמור להיות בגריטה נוסע בכביש רכב פגע ברכבי, הנהג ברח. תביעה הוגשה נגד בעל הרכב. התברר שבעל הרכב העביר לגריטה אך "שכח" לעדכן את משרד הרישוי. השופט זיכה את בעל הרכב ולא העביר התיק למשטרה. איך זה שרכב עבר גריטה ממשיך לנסוע? אחד שנכווה | 25.02.19 (ל"ת)
61. רכב מודל שנת 1998 יש לי רכב טויוטה קורולה שנת 1998. הרכב משרת אותי בצורה מושלמת . הבעיה זה 2 הטסטים בשנה יוסי | 25.02.19 (ל"ת)
60. 2 אופציות,אולי לנהוג עד שהרכב נרקב או לגרוט ולהפסיד כסף ישראלי אהבל מוכן להוציא על חופשה 20 אלף,אבל מצד שני מחכה לקונה המתאים במשך שנתיים כדי למכור רכב משומש ב15 אלף נמרוד | 25.02.19 (ל"ת)
59. התשובה להחזקת מכונית שלישית לילדים ראשית זה בטוחים של נהג צעיר שעדיף צד שלישי... על רכב מזדה 2 רוצים לשלם במכירה35 אלף שקל שנת 2015 אז עדיף כבר להשאיר לילדים שיצברו ניסיון נהיגה המוציא לאור | 25.02.19 (ל"ת)
57. תנסו לסובב כמה שתרצו. אך הבעיה בשורה התחתונה היא השחיתות השילטונית - שגורמת להמון מיסים - כדי לממן משכורות מושחתות. וזה גלגל שפוגע בכול אחד מהעם, בייחוד בשכבות המוחלשות - כי להם אין כסף. יש פיתרון - אך העם כ''כ שטוף מוח שאין טעם אפילו לכתוב את זה. עדי | 25.02.19 (ל"ת)
56. פשוט לא למכור את הרכב לעולם. יש לך רכב? מה תפקידו של הרכב? לנקר עיניים? או לקחת אותך ממקום למקום? למה לא להחזיק ברכב עד שימות? דודי | 25.02.19 (ל"ת)
54. עדיף למכור בהפסד מאשר להחזיק רכב שלישי עם ההוצאות הנלוות של ביטוח, דלק וכו'. shshi | 25.02.19 (ל"ת)
52. לא חייבים לרכוש רכב חדש ב145000 ש''ח ירידת מחיר כל שנה 15% הוצאות ביטוח מקיף וטיפולים. אחרי 3 שנים הרכב נמכר ב55% פחות. לא חבל? לי יש רכב ישן ניסאן אלמרה פרפקט 2006 אצלי כמעט 10 שנים. רכב מאוד מוצלח נוסע יותר מ20000ק''מ לשנה והניסאן אמין מאוד נוח לנהיגה נוסע כמו חדש פחות הוצאות,מסתפק בביטוח צד ג' והרכב הגיע לשלב ששומר על ערכו ,כבל 3 שנים אותו מחיר. אין לי כסף מיותר לבזבז. מעדיף את הניסאן ולחסוך כסף ולעזור לילדים. דוד | 25.02.19 (ל"ת)
51. למכור במחיר רצפה - ולדחוף את המחירים עוד יותר למטה... יש עלויות לאחזקת רכב - אפילו אחד שלא נוסע ק"מ אחד בשנה - ומומלץ להיפטר מזה בכל מחיר - אפילו אם עושים עסקת טרייד-אין במחיר מצחיק. יסמין | 25.02.19 (ל"ת)
50. מכירת רכב שלישי אני העמדתי רכב למכירה לפני חודשיים. מחירון=45. יד2=40. פרסמתי ב-35. אין צלצול... רכב מנהלים 2011 240כ"ס מפואר ואין קונים.. גם לא ב30. היו 2 הצעות של 15-17 - זה לא רציני.. א | 25.02.19 (ל"ת)
48. מצחיקים אותי האנשים שחושבים שבתשלומים זה יותר זול שונא חלוקה לתשלומים. רק ממש כשאין ברירה. אבל יש כאלו שמבחינתם זו דרך חיים. המשלם | 25.02.19 (ל"ת)
47. המדינה טועה כשהיא לא מייצאת מכוניות במדינות העולם השלישי משוועים למכוניות ישנות, במידה והמדינה תתן מענק כמו קריאה יהיה ניתן לשנע את המכוניות לשווקים אחרים. יוסי מרכזי | 25.02.19 (ל"ת)
43. סיוט לקנות רכב משומש דורשים מחירון ולא מוכנים להתפשר. בחברות מוכרים רכב מליסינג עם מפרט נחות במחיר מלא. כשאתה בא לחברה לעשות טרייד אין נותנים לך הרבה מתחת למחירון וכשאתה רוצה לקנות מהם איכשהוא זה יוצא תמיד רכב עם 100 אלף ק"מ במחיר יקר והם לא מורידים 20% מהמחירון אף פעם. את הרכב הרביעי שלנו והישן מאוד נמכור בפרוטות רק שיפנה חנייה והתעסקות. בטי | 25.02.19 (ל"ת)
42. ובעיית חנייה? שכחו לציין את בעיית החניה שזה מייצר... שזאת בעיה גדולה לא פחות אם לא יותר... שהם | 25.02.19 (ל"ת)
41. מאזדה בת 5 - למה בכלל קניתם במקומה רכב חדש? מילא התירוץ של "שלא תתחיל להתקלקל", זה לפחות תירוץ גם אם זה תירוץ רע. הרי רכב בן 5 לא מתקלקל כל כך מהר. אבל לשמור לבת ולקנות לעצמך חדש? למה? סע ברכב בן 5, יא מפונק! איתן | 25.02.19 (ל"ת)
40. בעיה אמיתית של אנשים חסרי מודעות. לכל מי שלועג. מדובר בבעיה אמיתית של האנשים הקטנים חסרי מודעות שלא מצליחים להתמודד מול ענקיות התעשייה והמדיה. הבעיה היא שהאנשים האלה קנו במיטב כספם רכב נוסף ועכשיו הם תקועים עם רכב מיותר. הם קנו אותו והמון מוצרים מיותרים נוספים - כי הם מוצפים בפרסומות שבהן נטען שהקנייה תסב להם אושר! הקנייה כמובן לא מסבה אושר - ואז הם מנסים למכור את המוצר וטוענים שהם משוכנעים שהמוצר מסב אושר... ואז הם מתאכזבים פעם שנייה. הם עצובים. הם רוצים להיות מאושרים ואז הם נתקלים בפרסומת למוצר הבא שמבטיחה להם אושר. וככה נעה הכלכלה הקפיטליסטית. עלי עבדו | 25.02.19 (ל"ת)
38. מכונית משומשת היה לי רכב ייצור 1998 18 שנה אצלי לא הצלחתי למכור מסרתי אותה לחבר במתנה אם היתה עדיין תכנית הגריסה הייתי מקבל 3000 ש"ח והייתי מפנה מקום בכביש כך עוד עשרות אלפים היכן ההיגיון בשל ביטול הגריסה המלאך | 25.02.19 (ל"ת)
37. רשויות ני"ע+מיסים נותנות לחברות ליסינג להצהיר על שווי מלאי מנופח מחירון לוי יצחק מנפח מחירים במחירון משומשות בשביל להטיב עם הבעלים של חברות הליסינג - כך הם מעלות את שווי המלאי שלהן בדוחות. על רשות המיסים ורשות ני"ע לאשר שווי של כל רכב בצי המכוניות שלהם לפי מחיר מכירה אחרון של רכבים דומים באותה השנה, ולא לפי מחירון מפוברק של שמאי שלא קשור למחיר האמיתי. באותו הרגע הן מתחילות למכור את המלאי שלהן ושוק המשומשות חוזר לחיים. לוי יצחק | 25.02.19 (ל"ת)
36. ועוד בעיות שטרם עלו בתגובות בעיה נוספת שטרם צוינה: על רכב גרוטאה עדיין צריך לשלם אגרה שנתית גם אם אין טסט. או לעשות תהליך הקפאה מסורבל שגם הוא עולה כסף. אפילו למכור "לברזל" זה תהליך מסורבל. תוחזר הגריטה המסובסדת! עמוס | 25.02.19 (ל"ת)
35. מכוניות, כמו מניות, כמו נדל"ן: החלטה לא למכור = החלטה לקנות במחיר מי שמספיק אידיוט להחזיק רכב של 30,000 ש"ח (שזה המחיר בדמיון שלו...) ולא מוכר אותו ב-20,000, כי זה מה שאפשר להשיג, ובנוסף גם משלם טסט, ביטוח וטיפולים - רק יחמיר את מצבו כשהרכב יגיע לשווי (אמיתי...) של 10,000 ש"ח... של אותו יום | 25.02.19 (ל"ת)
34. לכל רכב יש המחיר שלו קישקוש, יש מחיר לכל רכב בשוק המשומשות, באם היו רוצים למכור היו יכולים לולו | 25.02.19 (ל"ת)
31. תמכרו את המשומשות בהנחה גדולה רק להיפטר מהם ואז כל השוק יוריד מחירים, ככה זה הבעיה שמתעקשים לקבל מחיר גבוה בעבור המשומשת ונתקעים איתה, תורידו קצת ותיפטרו ממנה מה הבעיה | 25.02.19 (ל"ת)
29. גריטה רק לרכבים ישנים לדעתי גריטה למכונית משנת 2008, כמודגם בכתבה, תהא שגיאה. הרבה הרבה לפניה יש לגרוט רכבים משנת 2000 ומטה. בעבר נקבע רף 20 שנה ומעלה, שרק מעליו ניתן לגרוט. כמו כן נכון להזכיר כי עבור הרכב הנגרט קיבלו בזמנו 3000 שקלים בלבד, כך שלא סביר שבעל רכב בן 10 שנים יסכים לגרוט תמורת סכום שכזה. אלה שיגרטו רכב משנת 1998 יהיו בדיוק אלה שיקנו את הרכב משנת 2008 ולכן הצעה כזו טובה הן לבעלי הרכבים המאד מאד ישנים והן לבעלי הרכבים המשומשים. תועלת נוספת ממיזם הגריטה היא פינוי עשרות אלפי גרוטאות ממקומות החניה. dw | 25.02.19 (ל"ת)
28. הבעיה הגדולה ביותר כל מכונית כזאת צריכה מקום חניה. ומכונית שלא נוסעת תמיד תתפוס את החניה הכי הטובה שיש ברחוב/בשכונה. אבי | 25.02.19 (ל"ת)
26. שווי רכב לא באמת מגלם את שוויו והמדינה נסתמה על כלום יש להטיל מס בשווי האמיתי על "רכבי חברה" והטרפת תפסק לבד | 25.02.19 (ל"ת)
25. אם מוטרדים מההתאמה לצרכים \הבטיחות\ זהום - הפתרון בהורדת מכסים! מחירי המשומשות נגזרים איכשהו ממחירי רכב חדש, ובשל היות החדש יקר כאן בשל מכסים והיטלים שונים, כך גם המשומש במחירון. אלא שככה נוצר עוות, והמציאות משטלתת, ובפעל אי אפשר למכור במחירי המחירון - ואז אנשים מרגישים שלא רוצים להפסיד הרבה קררה | 25.02.19 (ל"ת)
24. הכל זאת פונקציה של מחיר. לא רוצים להתפשר ולכן מחזיקים רכב נוסף שכוללת עלות כספית של דלק, ביטוח, טסט, בלאי ושאר ירקות משיח על | 25.02.19 (ל"ת)
23. הבחור הסביר בדיוק את התופעה: "אנחנו לא בדיוק פראיירים" אדוני, או שתבין שהמחיר הוא בדיוק מה שמוכנים לשלם לך על אותו רכב (וזה דרך אגב בדיוק מה שאתה היית מוכן לשלם על רכב במצבו), או שתמשיך לשלם ביטוח, ומיסים, ודלק, ולהזיז אותו מהמקום ("כי יש אוטו, אז מה פתאום שניסע באוטובוס?") למרות שזה לא כדאי. אבל אתם כן | 25.02.19 (ל"ת)
22. 4 מכוניות ל- 4 נהגים. בפועל שתי מכוניות רק עומדות בחניה. מציעים עבור המכוניות מחירים מצחיקים. אני כזה | 25.02.19 (ל"ת)
20. יצחק לוי הבעיה היא המחירון המוזר שמשרת בעיקר את חברות הביטוח בתנאי שוק חופשי המחיר נקבע בהתאם להיצע וביקוש, ולא לפי אדון יצחק לוי הציעו לכם מחיר נמוך ולא מכרתם - אז אתם לא באמת רוצים למכור, אתם מחפשים פראייר שיקנה במחיר מופקע רמי | 25.02.19 (ל"ת)
19. מכונית שלישית בבית איך זה אדון נכבד אני יענה לך איך זה שמחזיקים שלושה רכבים בבית אחד , אז ככה הנה התשובה , לא הולכים לסרט ולא הולכים למסעדות ולא נוסעים לחול מקזזים באוכל בבגדים ,רק בשביל להחזיק מכונית , נחום | 25.02.19 (ל"ת)
17. חברות הליסינג הרסו את השוק כל מי שרכש רכב מליסינג, כמו חלק מהמרואיינים בכתבה, נתקע עם הרכב משום שלרכב מליסינג יש הפחתה שיכולה להגיע אפילו ל- 22%. כך יוצא שבעוד שהבנקאי המדופלם מדבר על נכס של 30,000₪ ומעלה, בפועל ערכו של הרכב צונח אפילו ל- 14,000₪ ומטה.ואלו ההצעות המעליבות שאותם מרואיינים מדברים עליהן. משה | 25.02.19 (ל"ת)
15. הפתרון היחיד הוא קל ומתבקש: חוק שיבטל את היכולת לחנות בחינם במקומות ציבוריים ובמקביל המדינה תסבסד שירותי גריטה. כל העיריות תחוייבנה לגבות סכומי כסף שיקבעו ע"י משרד התחבורה על מקומות חניה והכסף הזה ילך בחלקו לכיסי העיריי ובחלקו יועבר לסבסוד של שירותי גריטה. בלי חנייה אנשים לא יחזיקו רכב כי זה לא ישתלם ויהיו מוכרחים או למכור אותו כמעט בחינם או למסור לגריטה. כלכלן | 25.02.19 (ל"ת)
14. המדינה הזאת מוכנה לשום תרחיש! כשל וחידלון טוטאלי! את מכתבי ה"תודה" יש לשלוח ל-ביבי והביבונים!.. מוכנים לכל תרחיש!... | 25.02.19 (ל"ת)
13. רוצים להיראות במכונית חדישה גם כשאין את האמצעים לזה - וזו התוצאה. מה כל כך נורא בלנהוג ברכב בן 10? אם מקפידים על תחזוקה נכונה, רכב בן 10 יכול לגמרי לתפקד כרכב משפחתי, אולי שני, אבל לא להיאסף לחניה כרכב שלישי כי אי אפשר למכור אותו. רון | 25.02.19 (ל"ת)
12. כדי להיפטר מרכב ישן , יש להחנות בכפר קאסם או בטובה -זנגריה , ובא לציון גואל !! אצלנו במשפחה עבד ב-4 מקרים רבקהלה | 25.02.19 (ל"ת)
10. למה לקנות מכונית חדשה אם הישנה נוסעת? אנשים קונים מכוניות חדשות כדי להרשים שכנים ומכרים, לא בגלל צורך אמיתי. שלא לומר כדי לנקר עיניים. צריך לחנך ליותר צניעות. מכוניות רגילות מחזיקות עשר שנים ויותר בלי בעיה. יוד | 25.02.19 (ל"ת)
9. רכב של 40 אלף שקל עדיף להשאיר במשפחה מי יקנה אותו? שישאר לילדים עד הגריטה או שווי אפס, מה שיבוא קודם מוריס | 25.02.19 (ל"ת)
8. הכי טוב גרוטאה העלויות מצחיקות חבל לקנות חדש יש לי שכן כל שנה מרצדס חדשה ומוכר הישנה אני עם אוטו רכב 22 שנה חבל על כל שקל | 25.02.19 (ל"ת)
5. טפשים שלא יודעים לעשות חשבון להחזיק מכונית עולה כסף, גם אם היא לא נוסעת; למכור אותה מכניס כסף, גם אם פחות מהמצופה. אז הטפשים מעדיפים להוציא כסף במקום להכניס אותו. אילן | 25.02.19 (ל"ת)
3. מה זה מחיר מצחיק? תגיד תודה שמישהו מוכן לקנות ממך רכב שהוא מעל 10 שנים. מחיר מצחיק זה מחיר השוק מה שנותנים זה מה שזה שווה. אתה לא יוצא פרייר כי כבר עבדו עלייך בליסינג . אבי | 25.02.19 (ל"ת)
1. חבל שהפסיקו עם הגריטה צריך להוריד כמה שיותר מכוניות ישנות מהכביש כי הן גם פחות בטיחותיות וגם יותר מזהמות מהדגמים החדשים. אלון | 25.02.19 (ל"ת)
המכונית המיותרת: אי אפשר להיפטר מהרכב הישן
171 תגובות לכתיבת תגובה