22. לגבי ה"קרינה" אין שום עדות שמזיקה מדובר בשדה מגנטי כמו ליד מאוורר שולחני קטן. הטויוטות אמורות להיות מסוככות ולכן כנראה אין "קרינה". אגב, שדה מגנטי וקרינה סלולרית זה לא אותו הדבר. א | 21.04.19 (ל"ת)
20. סכנה בכריות האויר בטויוטה מה שהכי מסוכן בטויוטה וברוב היפניות זה כריות האויר שהם קטלניות לי זה קרה בטויוטה קאמרי חדשה בארה"ב במקום להגן עלי נפצעתי ופונתי לבית חולים מבדיקות שעשיתי מתברר שברוב היפניות זה נכון אני על מכונית יפנית אשתדל לא לנסוע בטח לא לקנות או לשכור מוטי | 16.03.19 (ל"ת)
17. זה נכון שגם הקרינה מוטלת בספק וגם התחזוקה של המערכת ההיברידית מאוד יקרה וכול החיסכון בדלק מתקזז ואפילו יותר מזה... דני | 11.03.19 (ל"ת)
15. בעלים של פריוס 2011 מרוצה מאוד. אמינה, חסכונית בדלק, נסיעה נוחה. מה עוד צריכים לבקש ממכונית ? אופיר | 07.03.19 (ל"ת)
14. שורה ראשונה אמינות יש לי קרולה כבר לפחות 20 שנים. טיפולים בזמן. דלק סע. לא רואה מוסך. כל טסט מכה ראשונה. אין הפתעות בדרך שקט נפשי שווה כל שקל. שלום | 06.03.19 (ל"ת)
13. ל-11, לא כל מי שלא מסכים אתך הוא "מגיב מטעם" ובכל מקרה, למיטב ידיעתי אין שום סיבה להאמין שהקרינה במכונית שכזו מזיקה. אשמח לקבל ממך חיזוקים לטענתך ש"הוכח שהקרינה מגדילה את הסיכוי ללוקמיה..." כי למיטב ידיעתי הטענה הזו פשוט אינה נכונה. חובב מדע | 04.03.19 (ל"ת)
11. ל-5, מגיב מטעם טויוטה איננו נספר 1. היברדיות אינן על הכביש 20 שנה. 2. הוכח שהקרינה המדוברת מגדילה פי 2 את הסיכוי ללוקמיה בקרב ילדים. 3. הקרינה בטלפון לא גבוהה פי 10, ולא מופעלת על הילדים היושבים מאחור, כמו בהיברידיות. 4. ישראל עשתה מחקר לפני 9 שנים בלבד, וחלק מאנשי הועדה טענו שיש סכנה. 5. בעוד עשור יספרו לכולנו שמסתבר שההיברידיות כן מסוכנות (יספרו כשינסו למכור לנו טכנולוגיה חדשה). קרינה? לא תודה | 27.02.19 (ל"ת)
9. קארינא?... רק על מגלשי הקרח. מה פתאום קרינה...הכסף חשוב לנו. הציבור מטומטם והציבור משלם. הרמאות בארץ ובעולם הפכו לספורט לאומי. מחקרים ותוצאות? ההאהא..תלוי מי הזמין ותלוי מה הוא רוצה שנרשום בשורה התחתונה... הציבור בתחתונים של בעלי ההון. יצחק | 26.02.19 (ל"ת)
8. היתה לי קורולה מעולה החלפתי בהיברידית חדשה שלהם אוריס והיא מתקלקלת כל חודש אולי הקורולה היברידית תהיה יותר טובה | 26.02.19 (ל"ת)
7. מחיר?? תחלס-ההיברידי זה שלב ביניים-בסופו של דבר רכב חשמלי ישלוט. תחלס צריכת הדלק של האוקטביה שלי די קרובה לזאת של האוריס הייבריד של אישתי-ושימושית בהרבה. גלעד | 26.02.19 (ל"ת)
5. ל 1 טוב שלא שאלת בעוד 10 שנים... כי ההיברידיות כבר 20 שנה על הכבישים בעולם עם יותר מ 50 מיליון מכוניות. הקרינה בטלפון שלך גבוהה פי 10 וצמודה אליך 24/7. העניין נבדק מכל הכיוונים ע"י מכוני התקנים המחמירים בעולם ביפן, ארה" ב ואירופה ושם ויש הכי הרבה היברידיות על הכביש. כל העולם עובר ל הייבריד... ועדיין זרקת שאלה ששאלו לפני 20 שנה ונענתה 50 מיליון פעמים. על זה נאמר, האם נחתת עכשיו מהירח? טל | 25.02.19 (ל"ת)
4. יש לי טויוטה קורולה לו מחליף אותה אי פנטסטית. אין כמו טויוטה קורולה כול שנה טיפול ורשוי וזהו חבל על הזמן אבי | 25.02.19 (ל"ת)
2. על מובילאיי לצרף את טויוטה קורולה על מובילאיי הירושלמית ישראלית לצרף את טויוטה קורולה 4 בגודל 4 דלתות 4×4 לפרוייקט מיזם הרכב האוטונומי שיתוף מובילאיי ואינטל וב.מ.וו שתוצג בשנת 2021 דורון | 25.02.19 (ל"ת)
טויוטה קורולה: היברידית שנוסעת על מוניטין
22 תגובות לכתיבת תגובה