אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נעליים מחו"ל קונים מהר, ובקרוב גם מקרר

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
הרעיון טוב הבעיה היא הישות המשחררת למול המכס
כתוב שלא תהיה התעסקות מול המכס אם כך מי יבצע את השחרור אם לא המזמין? אם רוכש לא משחרר אז מדובר ביבוא לרוב שהינו מסחרי . שימו לב הרוכש הוא היבואן למעשה . וביבוא אישי שלמטרה זו הרעיון קיים חייב יהיה הרוכש הפרטי לבצע את השחרור אחרת במידה וגורם אחר משחרר הרי שחוקיות היבוא תחול משום שהישות שתזדהה בפני המכס תהיה גורם מסחרי. זו הבעיה העיקרית חברים שיהיה בהצלחה
בן | 27.02.19
34.
אין מה לעשות יש צדק בדבריו
אני חי בחו"ל וריהטתי את כל ביתי מרהיטים ומקררים ומכונות כביסה שהן בהנחה משמעותית עקב תפר פתוח או דלת מקרר שהגומי בפנים נקרע בהובלה והחוחזר לבסט ביי או לוולמארט. דיברתי פעם עם אחד ממשווקי הרהיטים והמקררים ברשת סירס ןהוא סיפר שהנזק מהחלפות והחזרות כזה גדול שאם לא היה לחץ להחזיק במוצרים כדי להתחרות במשווקים אחרים הם היו סוגרים המחלקות.חלק גם לא מוכנים לספוג את עלות משלוח ההחזרה.
21 ו 24 ו 26 | 27.02.19
24.
ל-21 החכם הגדול
ואיך אתה יודע שהם לא חשבו על העניינים האלו כבר? העיקר את "מתעסק עם יבוא ריהוט" ולכן הפכת למומחה יזמות. לפחות הם מנסים לשנות משהו ולוקחים את הסיכון של כישלון ואתה מה? זורק רפש על משהו שאתה מכיר רק חצי מהתמונה שלו. ואגב, כל הדוגמאות שנתת הן אותה דוגמא של לקוח שרוצה להחזיר מוצר בגלל אלף ואחת סיבות. וככל שיהיו יותר לקוחות שרוצים להחזיר, כך יהיה יותר קל לייצר פרוטוקול שיפתור את זה. אם אפשר לייבא ספה לארץ, למה שלא יהיה אפשר להחזיר אותה באותה צורה? אם השליח יכל להביא את המקרר עד לבית שלך, למה שלא יוכל להחזיר אותו? ולמה שמישהו יתבע אותם אם הם מאפשרים לקנות ולהחזיר? אני לא מכיר אותם או יודע אם הם יצליחו או לא, אבל גאה שיש אנשים שמנסים במקום להגיד "לא יצליח פחחחחחח" דקה אחרי שקראתי כתבה בן פחות מ-300 מילה.
ASD | 27.02.19
16.
פרוייקט שיסתיים בכישלון. בתור אחד שמתעסק עם יבוא ריהוט, לא חסר צרות.
נתחיל מזה שהספק לא סיים את הפריט בזמן שהתחייב לו, וצריך להעביר את הפריט למכולה הבאה, שתצא אלהים יודע מתי. נמשיך בזה שהספק שלח פריט שגוי וצריך להחליף, צבע של פריט שנראה במציאות שונה מהתמונה, כתם זעיר על הבד והלקוח רוצה לבטל ולקבל כסף חזרה, תפר שנפתח בכרית של סלון, לך תטפל בתיקון או ביטול, הפריט קיבל מכה בהובלה ונפגם, זה גדול מדי לסלון שלו והוא רוצה פריט אחר, לך תחליף. בקיצור, צבא שלם שצריך להתעסק עם משימות בלתי אפשריות של תיקוני שגיאות. סך הכל, כנראה חבר'ה שלא מבינים מה זה יבוא ומי זה הקהל שאיתו הם יתעסקו. תביעות קטנות יעשו להם בית ספר. כסף שהולך להשרף בסטרט-אפ שיפול די בהתחלה.
יחיאל | 27.02.19
13.
ל 9, הבעיה שבישראל זאת לא סוגיה אחרת.
בישראל היבואנים הבלעדיים והמדינה יודעים לעשות כל מיני קונצים, לדוגמא להחשיד מוצר כמזוייף, ולכן גם ככזה שלא עבר תקינה. המקרה הבוטה שזכור לי הוא דווקא מתחום הכשרות - IBBLS טענו שג'והני ווקר ביבוא שלהם הוא כשר, אבל אותו ג'והני ווקר ביבוא מקביל של פאנקו אינו כשר, בטענה ש IBBLS שילמו על תעודת הכשרות ופאנקו לא.
יובל, תל אביב | 27.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת