40. רעננה התהפך-איש לא נפגע ע"י קיבוץ ארז ב67 ,3 בנות בסאאב שהתהפך 5 גלגלים בסיבוב יובל רוס | 02.06.20 (ל"ת)
38. כולם עם חשיבות עצמית מאד גבוהה גרוסמן, קפניס וכל העוסקים במלאכה שהוזכרו לאורך כל התגובות. אולי מומחים בסאאב, אבל אין ספק שמדינת ישראל הפסידה כלכלנים בכירים. מי שרוצה לקצר את החיים ואת חשבון הבנק מוזמן ליצור איתם קשר. אלופי העולם ב" לתפוס בביצים ". בואו נגיד את האמת "שלטון הפחד " וחבל, באמת יופי של אוטו, אבל הקברניט לא משהו. אילן | 03.03.19 (ל"ת)
37. לאבא שלי היתה 95 שנת 1966 הצבא לקח למלחמה והרס אותה כמו המכונית המגוייסת, קדחו חור בפח לאנטנה והרסו את הגיר שהיה חצי אוטומאט והיו צריכים לדעת לנהוג בה, זה היה רכב גבוהה עם עבירות מדהימה . ב 1970 מכרנו אותה וקנינו וולוו 144 שנגנבה בשנת 2008 יד ראשונה היתה ונסעה כמו חדשה. דני | 03.03.19 (ל"ת)
36. גרוסמן הוא הוותיק ביותר, אך אינו היחיד ישנם גם שרוליק דיקר בכפר אחים ופליקס רומנוביץ במעלות. מעליהם נמצא אורן הידוע בכינוי ד"ר סאאב, ואולי אפילו פרופסור. הוא נותן להם ולהרבה מבעלי מכונוית סאאב תמיכה טכנית וסיוע מקצועי. דוד | 03.03.19 (ל"ת)
35. גרוסמן אינו היחיד. דיקר בכפר אחים הוא אלוף בסאאב ויש עוד כמה ברחבי הארץ. אני נהגתי במכוניות סאאב יותר משלושים שנה, הראשונה טופלה אצל גרוסמן, זו הייתה סאאב 95 עם מנוע 2 פעימות, היא כבר הייתה זקנה, היו לה 2 טסטים בשנה ולכן טופלה אחת לחצי שנה אצל גרוסמן ולא היו לה שום תקלות במשך 5 שנים טיילנו איתה בכל הארץ והיא הצליחה להגיע עד ראס מוחמד ונסנעו בעיקר בלילות כי היה קשה בלי מזגן. אחר כך עברתי ל 99 עם מנוע סאאב 2000. גרוסמן היה מתקין פלאגים שהיה כתוב עליהם סאאב, הם עלו פי 3 מאותם פלאגים שלא היה כתוב עליהם SAAB. רבתי איתו על זה והוא התעקש, אז עברתי לדיקר בכפר אחים, הוא היה ועודנו יותר טוב מגרוסמן ועלה לי פחות מחצי במשך השנים. רק לפי כמה חודשים ירדתי מה 9-5 שהייתה לי כי למרות הכל הירידה באמינות לא התאימה לי. Arie N | 03.03.19 (ל"ת)
33. מגיב מס 30 נכון לרו 80 היה מנוע וונקל גלגלים קדמיים יותר קטנים מהאחוריים רק מה היתה NSU RO 80 אחרי זה אן אס יו הפכה לאודי AUDI אליקו | 02.03.19 (ל"ת)
32. כתבה מטעה בגללו הלך לי מנוע וטורבו אחרי טיפול גדול אצלו התחמם בעליה לירושלים באותו יום דיצאתי מהמוסך ותמיד החזיר לי את הרכב מלוכלך מגריז בפנים. בושה של מוסך לרכבים נדירים ויפים כאלה. כל הרחוב נראה כמו מגרש גרוטאות ופירוקיה של סאאב. וגם מוכר במחירים מופקעים חלקי חילוף, תקנו באינטרנט סאאב | 02.03.19 (ל"ת)
31. דרום לפני המון שנים ראיתי בחו''ל מכונית עם פנס שלישי בחזית, שהיה מסתובב עם סיבוב ההגה, כדי להעיר '' מעבר לפינה''. לדעתי זו הייתה סאאב. הפטנט סזה נעלם. מישהו זוכר? אל | 02.03.19 (ל"ת)
30. מנועי ואנקל לדבר על סאאב מבלי להזכיר את המכונית "רו 80". זאת הייתה מכונית עם מנוע ייחודי מסוג ואנקל. למנוע לא היו בוכנות והמחשבה הייתה שהנצילות שלו תהיה טובה יותר. המנוע לא הוכיח את עצמו וסבל מבלאי מואץ ואז החליפו את המנועים במכוניות האלה למנועים סטנדרטיים. זאת עוד דוגמה לחשיבה היחודים והחדשנית של מהנדסי סאאב יוד ודי | 02.03.19 (ל"ת)
28. טיפלתי אצלו פעם אחת. הספיק לי אולי מקצוען אבל על הפנים ביחסי אנוש. לא חזרתי אליו דרור | 01.03.19 (ל"ת)
27. דיקר ישראל מס 1 בארץ יחד עם פליקס רק שניהם אצל גרוסמן אתה יוצא בלי גרוש בכיס דיקר שרוליק ופליקס הם תותחים והם היחידים שיודעים לטפל. רונןז | 01.03.19 (ל"ת)
26. נאמנות אבא שלי היה שותפו של אריה, ששמו של אבי גם אריה, הבן אדם לא היה אמין לגביי אבי במילים זהירות ודרכם נפרדו,אבי פתח מוסך של סאאב עם שותף בשם מוטי בתל אביב ולאחר מכן נפתח מוסך גדול בראשון,אריה גרוסמן הוא אדם לא ישר,הכתבה עושה אם אדם כמוהו חסד. שי | 01.03.19 (ל"ת)
25. רכבים מצויניים, סוסי עבודה ניבנו לשרות של שנים. השבדים בדרך כללל מיצרים מוצרים טובי מאוד, גם המטוסים שלהם מוצלחים מאוד ומהווים תחרות למטוסים החדישים של אמריקה ורוסיה יו | 01.03.19 (ל"ת)
22. אין צורך לשמר יותר רכבים פשוט לנסוע ואחרי כמה שנים ולזרוק לגריטה העולם הולך קדימה לא אחורה מספיק עם סיפורי סבתא .... פעם לא היה כלום היום צריך לדלל כמות הרכבים בכביש . | 01.03.19 (ל"ת)
19. סאאב אריה היקר,לצערי בעלי מקצוע כמוך קשה מאוד למצוא,שתהיה לך בריאות איתנה ושתמשיך לעשות מה שאתה אוהב. איתן | 01.03.19 (ל"ת)
17. מה זה פרקטיות שוודית? רנו 5,12 זו פרקטיות צרפתית? או שמא פיג'ו 3008,404 או 305? מזדה 2 ו-5 מראים על פרקטיות יפנית? dan | 01.03.19 (ל"ת)
16. כל הכבוד. "הייתי שוליה במוסך, למדתי היטב את הדקויות של הסאאב" לך תמצא היום שוליה שמוכן ויכול ללמוד דקויות דרומי | 01.03.19 (ל"ת)
14. יש לכם מערכת יחסים עם סאאב, תנסו לייבא בעצמכם את ה NEVS ככה תבנו שוק לעתיד לבן המוסכניק וגם על הדרך תתעשרו כמו יתר היבואנים חיימון | 01.03.19 (ל"ת)
13. ניסאן פרפקט 1.8 2003 הרכב ישן נסיעה כמו חדש עשיתי כבר 438000ק''מ נוסע כמו חדש אוטומט נסיעה שקטה ונעימה מזגן וחסכונית מאוד לא צריך רכב חדש. לא צריך חלקים ולא חלפים. הניסאן שלי כמו חדש. ללא שום בעיות אפילו נורות ברכב לא נשרפות. כל שנה עובר טסט בקלות. רכב זול ללא נפילת ערך. היפנים עברו את השבדים השאירו אותם רחוק רחוק. לא דוד | 01.03.19 (ל"ת)
11. SAAB Defence and Security, החטיבה הצבאית עודנה... החטיבה הצבאית עודנה מממשת את צו הנדסת האנוש המתקדמת, והינה אחת מתעשיות הצבא הטובות בעולם. כתבה יפה | 01.03.19 (ל"ת)
9. סאאב בשנת 1963 קניתי את המכונית הראשונה שלי. בדקתי את השוק ונשארו שלוש מכוניות. הראשונה הייתה פיאט 1100. השנייה טריאומף 1200. השלישית הייתה סאאב. שלוש בוכנות, שתי פעימות, הנעה קדמית. רציתי סאאב. רציתי מאוד. אבל בגלל סיבות שונות קניתי טריאומף. אריה | 01.03.19 (ל"ת)
8. געגועים הייתה לי סאאב בשנת 1962.מכונית מופלאה.חרשתי בה את ארץ ישראל.ואני עדיין מתגעגע עמנואל דודאי | 28.02.19 (ל"ת)
6. מר גרוסמן... אתה מחנה באופן קבוע בין 8-10 מכוניות סאאב במגרש חניה ציבורי בכפר סבא , זה לא מגרש חניה פרטי שלך , תעיף את הרכבים משם בהקדם. עירית כפר סבא | 01.03.19 (ל"ת)
5. אדם מדהים מכיר את אריה אישית. איש מקצוע שאין שני לו. אדם מקסים. תמיד מחייך. תמיד מרגיע. בנו יאיר מוכיח שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ. שולי | 28.02.19 (ל"ת)
3. כשהייתי ילד הייתי קורא את בטאון "סאאבבה" המגזין לבעלי סאאב. לדוד שלי היתה סאאב 96 עם מנוע שתי פעימות. שתיים | 01.03.19 (ל"ת)
סאאבל'ה
40 תגובות לכתיבת תגובה