9. סיוט תחבורתי תל מונד לא מתוכננת למספר כה גדול של תושבים וכלי רכב. כביש היציאה למחלף דרור פקוק כיום כבר משעה 6:00 בבוקר, כדי להתחבר לפקק בכביש 4. אין כביש יציאה אחר. במקביל נבנית שכונה נוספת במזרח תל מונד של 900 בתים צמודי קרקע כך שעל התשתית הרעועה יתווספו עוד אלפי מכוניות. אין חניה במרכזים המסחריים, בתי הספר לא ערוכים לקלוט עוד ילדים וכבר היום אין מספיק גני ילדים ופעוטונים. שכונת וולפסון נגישה רק מכביש צר וחד מסלולי. בקיצור - סיוט של ממש. מעניין מי קיבל וכמה כדי לאשר תוכנית חסרת כל פרופורציה עמרי | 28.02.19 (ל"ת)
8. מזל טוב לדירים תמיד יש כאלה שיתנגדו. לכל שינוי מה עדיף לגור בבית ישן מתפורר או בבית חדש דוק | 28.02.19 (ל"ת)
7. פינו בינוי בתל מונד בכיה לדורות הדבר הזה .אין תשתיות בישוב שיכולות להכיל מספר כו רב של מכוניות.כבר היום אי אפשר לזוז ביום שיש לקניות פשוט הזוי עשיית כסף על חשבון אכות החיים של התושבים.צריך לצאת להפגנה נגד. איציק קצב | 28.02.19 (ל"ת)
5. חסום למועד פרויקטים של פינוי בינוי לוקחים בין 5 ל7 שנים . בנוסף הצפיפות תחנוק את התושבים . תוספת של לפחות 1000 רכבים . ראש המועצה לא יהיה כאן ש זה יקרה אהרון | 27.02.19 (ל"ת)
3. איום ונורא... במרכז תל מונד, שבו התשתיות גם ככה על גבול הקורסות - מוסיפים עכשיו עוד 760 דירות, או כ 1500 מכוניות. כשחשבנו שכבר לא יכול להיות יותר פקוק בבוקר / אחרי הצהריים ובערב - מתברר שיש יזמים שמקבלים אישורים. אנחנו נקבל יותר פקקים בבוקר בדרך לבית הספר, בדרך לקניות, בדרך לצופים. מיישוב כפרי לעיר פקוקה. הכל נעשה בחשאיות גמורה. איך מאשרים יחס של 1:5 ??? זה מטורף וזה הולך לפגוע בכל תל מונד. חוץ כמובן, מאלה שבישלו את העסקה ההזויה הזו. תושב מודאג מתל מונד | 27.02.19 (ל"ת)
קבוצת לוינשטין תבצע פרויקט פינוי בינוי ראשון בתל מונד
9 תגובות לכתיבת תגובה