אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אוטובוסים בשבת? שראשי הערים יחליטו

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
הוצאות על רכב הן השניות בגובהן במשק הבית אחרי דיור
יש אנשים, לא מעטים, שיכולים להסתדר בלי רכב בימי חול אבל מחזיקים רכב בגלל היעדר תח"צ בשבת, ואז כבר משתמשים בו גם בשאר השבוע. עבור אנשים כאלה המשמעות של תח"צ בשבת, שיאפשר להם שלא להחזיק רכב, גדולה בהרבה מעלויות החשמל שדנו בהם כל-כך הרבה, או המילקי וכו'. הפחתה של התנועה, אפילו ב-5%, בימי החול, יכולה לעזור מאד למצב הפקקים (פקקים הם מאד לא לינארים - תוספת קטנה משפיעה מאד) או לפחות לבלום את המגמה הנוכחית של החמרה מתמדת במצב, בכל שנה.
דוד | 28.02.19
7.
יוסי
תפתחו את רישיונות של הפעלת מוניות שירות ליותר חברות פרטיות בלי שום אילוצים על מסלולי נסיעה, כמות הקווים ומחיר. ותתנו לכוחות שוק לעבוד. במסלולים/ שכונות בהם יהי ביקוש חברות פרטיות ידעו לתת מענה. היום עם כל תוכנות הניווט בקלות אפשר לאסוף מידע מאיפה ולאיפה נוספים המונים בשבות וגם בימי חול. וכמו בכל תחום, מה שממשלה לא יכולה לפתור יוזמה פרטית מקומית תדע לתת מענה לאזרח !!!
יוסי | 28.02.19
5.
מסכים לגמרי עם תגובת המשרדים הממשלתיים (ה"לא רשמית")
אני מעדיף קודם לאחד כוחות עם מפלגות דתיות וחרדיות כדי לקדם 9 מתוך 10 הבעיות הקשות ביותר בתחבורה הציבורית, ורק אז - אחרי שכבר הגענו ל-90% (טוב מאוד!) - כבר יהיה לנו בסיס טוב יותר להתמודד עם הבעיה העשירית, בעיית השבת. למה להדיר את החרדים אם הכוח הפוליטי שלהם יכול לתרום הרבה מאוד לשיפור תחלואי התחבורה הציבורית (שהם המשתמשים הכי קבועים שלה)?
מרקו, חילוני | 28.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת