80. למי שיש ילדים, אתם זוכרים שאתם צרכים לעדכן בעירייה כתובת מגורים. ולבדוק שילדכם רשום ב........ למי שיש ילדים, אתם זוכרים שאתם צרכים לעדכן בעירייה כתובת מגורים. ולבדוק שילדכם רשום בגן / במעון , בבית ספר. וכו' *עבור שנה החדשה . למי שיש ילדים | 04.03.19 (ל"ת)
79. למי שנשאר בשכירות , תמשיך להפסיד כסף ....... כסף לתשלום שכירות, לא חוזר אליך...... למי שנשאר בשכירות , תמשיך להפסיד כסף .... כסף לתשלום שכירות, לא חוזר אליך. הכסף שאתה משלם לשכירות ... לא מתקזז לך משום תשלום עתידי ובעיקר לא מתשלום ברכישת דירה עתידית . למי שנשאר בשכירות | 03.03.19 (ל"ת)
77. הנה עוד הוכחה שמדינת תשובה שולטת בכל תחום - מימון & קובי כחלון הם הסוכנים לגיבוש מול מושחתי הממסד! מרים | 03.03.19 (ל"ת)
76. פארק במקום התחנה מקוה שהתחנה המכוערת הזו תפנה מקומה לשטחים ירוקים. פארק עם גן שעשועים לרווחת תושבי האיזור אורית | 02.03.19 (ל"ת)
75. מה עם הרכבת הקלה? אם הרכבת הקלה בשלבי בניה "מתקדמים", ומיקום התחנה החדשה עוד לא סגור, האם הם אי פעם יפגשו?... נשמע לגיטימי סה"כ שתהיה רכבת קלה מהתחנה המרכזית החדשה .. סתם תוהה | 02.03.19 (ל"ת)
74. הולילנד של תל אביב הולילנד החלה בתל אביב ולא בירושלים. בשנות השבעים החליטו לפנות את התחנה המרכזית הישנה ולבנות שתי תחנות חדשות האחת במסוף ארלוזורוב והשניה בצומת חולון. אבל לפילץ (היה איש כזה) היו קרקעות ברחוב לוינסקי. ולא היה להם שימוש. לכן פנה ליהושע רבינוביץ ראש העיריה דאז. כיון שפילץ היה בעל הון ותמך ברבינוביץ. לכן בניגוד לדעת כל המומחים בנה תחנה חדשה אחת על הקרקעות של פילץ. לא בנה בצומת חולון. ולא בנה בארלוזורוב. כיון שאין ברכה במעשה שחיתות. לכן כולם הפסידו. והתחנה פשטה רגל כמה פעמים והתגלגלה אצל כמה בעלים. אבי | 01.03.19 (ל"ת)
73. טמיר צריך רק מערך נכון של מיספר חניונים עם תחנות וחסות לזמנים,ומערך שליטה של פקחי תנועה ניידים . היתר זה רק לצרכי שחיתות של בעלי השררה (לשעבר מנהל התנועה של אגד בשנות הששים) כבר אז היתנגדתי ל קמת המומיה הז שה וקמה לשם משחקי שחיתות עי בעלי השררה של א י שלמה | 01.03.19 (ל"ת)
72. תחנה מרכזית תושבי חולון הקדימו מכירת הדירות שלכם. היכונו למאות זרים ברחובות העיר. סופרמן | 01.03.19 (ל"ת)
71. צריך להצמיד בין תחנת האוטובוסים לתחנת רכבת חייב להיות חיבור בין מערכת הרכבות ומערכת האוטובוסים רון | 01.03.19 (ל"ת)
70. טעות בנתונים אם גודל המגרש הוא 42 דונם, שזה 42 אלף מ"ר איך זה שהשטח הבנוי הנו פי 5 מזה (230 דונם?). שטח המגרש לעולם יקטן משטח הבנוי כי זה חסם עליון, התוחם את כל המבנים וכל מה שבנוי עליו. משהו השתבש אצלכם. כנראה זה להיפך. בגדול מדובר בתחנה הגרועה והמכוערת בעולם Geonumbnutt | 01.03.19 (ל"ת)
69. 90% משטח התחנה המרכזית נטושים יש שם מפלסים שלמים שלא נמצאים בשימוש. מפלסים שלמים שמאכלסים בני נוער ומחוסרי בית. מי שינסה ללכת במפלזים הללו ידהם למאה עיניו, כל כך הרבה שטח מבוזבז בעיר כל כך צפופה. זה נורא. שירה | 01.03.19 (ל"ת)
68. לא הבנתי "משרד התחבורה החליט לקצר משמעותית את תקופת ההשכרה של התחנה המרכזית החדשה" מי שוכר ממי. הסבירו לי עלג | 01.03.19 (ל"ת)
64. הגיע הזמן מ1993 שנפתחה התחנה המרכזית היא גועל נפש אחד גדול והגיע הזמן לפנות את המפגע התבוראתי הזה בהקדם האפשרי עמוס | 28.02.19 (ל"ת)
63. מקווה שיפנו אותה עוד בימינו. מקום ואיזור מגעיל למרות שיש בה גם חלקים טובים דבש, ירושלים | 28.02.19 (ל"ת)
62. די לשחיתות באף מדינה מערבית לא היו עושים הסכם כז עם מי שחשוד בהעלמות מס בעשרות מליונים. מורן | 28.02.19 (ל"ת)
61. מה הקשר בכלל לצומת חולון? למה שלא יבנו תחנה בצפון העיר ותחנה בדרום העיר ויעשו קווים מקשרים בניהן כמו שעשו בחיפה? UA | 28.02.19 (ל"ת)
59. למי שנשאר בשכירות , תמשיך להפסיד כסף ... כסף לתשלום שכירות, לא חוזר אליך.............. למי שנשאר בשכירות , תמשיך להפסיד כסף ... כסף לתשלום שכירות, לא חוזר אליך. הכסף שאתה משלם לשכירות ... לא מתקזז לך משום תשלום עתידי ובעיקר לא מתשלום ברכישת דירה עתידית . למי שנשאר בשכירות | 28.02.19 (ל"ת)
58. לכל המודאגים, מדובר במיקום טוב לתחנה מרכזית. לתושבי חולון, זה בקצה העיר במקום שומם, לר במרכז העיר, למודאגי התחבורה למקום, ז ליד תחנת הרכבת של חולון ובמקום יעבור הקו הירוק של הרכבת הקלה לדורשי התחנה במרכז העיר, בעולם במקום תחנה גדולה בונים מסופים מרכזיים קטנים יותר, כמו מסוף ארלוזרוב ולא תחנה ענרית שמנקזת את כל הקווים. לא ברורה לי מה הדאגה לבעלי החנויות, שהם יפסידו מהפינוי או ש 5 שנים זה יותר מדי זמן. בכל מקרה, מהלך כזה לא ניתן לבצע מיידית ובעלי החנויות ירוויחו מהפינוי כי יקבלו "שטח" חלופי במקום. אמיר | 28.02.19 (ל"ת)
57. התכניות החדשות הן נפל, כי המדינה ממשיכה לחשוב במיקרו. התחנה המרכזית החדשה נמצאת *כמעט* במקום הנכון, הבעיה האמיתית היא בגודל המופרז שלה. מה שצריך לעשות הוא לבנות תחנה מרכזית בגודל שפוי וסביר בצמוד לרכבת ההגנה, בדומה למה שנעשה בתחנת חוף הכרמל בחיפה. את התחנה הקיימת צריך להרוס ולבנות מחדש במסגרת פינוי בינוי לכל שכונת נווה שאנן. זה יאפשר לשקם את השכונה, להוסיף מאות דירות במיקום אטרקטיבי (בין איילון לרכבת הקלה), ולבנות על הדרך תשתיות ציבוריות לשכונה, כמו בית ספר. יובל, תל אביב | 28.02.19 (ל"ת)
56. קומבינת נדל"ן לעשירים במקום שירות תחבורה ציבורית משופר לציבור. זה הדיל. במקום שיפזרו את התחנות האחרונות של האוטובוסים ברחובותיה השונים של תל אביב מרחיקים את האוטובוסים מהעיר מי ירצה לנסוע לחולון?! | 28.02.19 (ל"ת)
55. משרד התחבורה למד ממשרד החינוך, איך להטות את כובד הנושא הצידה במשרד החינוך במקום לטפל בבעייה המרכזית שהיא חוסר משמעת (והנגזרות שלה - חוסר כבוד לאדם באשר הוא) ממציאים "בעייה" שלא קיימת, ומטפלים בה. במשרד החינוך הבעייה החדשה זה אוריינות,(שיטה לפיתוח מיומנויות קריאה) כל פעם לפי תוכנית אחרת. מה שאין לו שום משמעות, אבל זה נפנוף בעשייה כלשהי, גם אם אין בה שום צורך והיא לא מועילה או משנה כלום. משרד התחבורה משתמש באותה שיטה. כל כמה שנים בונים תחנה מרכזית גרנדיוזית הכי משוכללת וטובה, ומזניחים אותה במקום לתחזק אותה ולהשתמש בקיים. עוד עשרים שלושים שנה יזנחו את התחנה החדשה שתבנה וימצאו מקום אחר לזרוק עליו כספים.... אוי ואבוי | 28.02.19 (ל"ת)
54. המקום הכי מפחיד בישראל. אתה יורד מקומה 6 קומה אחת ומרגיש שהגעת להארלם. פחד אלוקים. חייל בנח"ל | 28.02.19 (ל"ת)
53. להקימה במקווה ישראל צמוד לאילון ולצרף את השטח לבת ים השדות הצפונים לכביש 44 צומת חולון -רמלה שייכים למקווה . ( כל השטח מדרום לפארק דרום להולץ) . לגבי השייכות לבת ים אזורי תעשיה כמו קיסריה ( מרוחק קילומטרים מקיסריה ) , פארק אפ"ק ששייך לראש העין , קריית שדה התעופה ששייכת לשוהם ומרוחקת ממנה ועוד . לגבי בת ים במקום לאחד אותה עם ת"א יצירת נדלן מניב לקופת העריה ערן | 28.02.19 (ל"ת)
51. למה לא בונים טרמינל אוטובוסים צמוד לתחנת ההגנה בכל העולם מחברים את תחנות הרכבת לתחנות האוטובוס חוץ מבתל אביב, אפילו בחיפה חיברו את מרכזית מפרץ לרכבת מפגרים | 28.02.19 (ל"ת)
48. עכשיו גם התחנה המרכזית בחולון בנוסף למסלול המראות ונחיתות של מטוסים למה הכל בחולון ? זה פח האשפה של תל אביב ?! תעבירו למקום אחר בתל אביב . ואת מסלולי ההמראוה והנחיתה של נתבג תעבירו לקיסריה , לכפר אחים . פשוט כבר נמאס , איזו חוצפה להעמיס הכל על חולון . פ | 28.02.19 (ל"ת)
47. תחנה שהיא פסל לשחיתות כל פעם שאני עוברת (כשממש אין ברירה) באזור אני מצטמררת. איזה ניצול מחריד של אוכלוסיה חדשה. איך העיזו לבנות טרמינלים בתוך החלונות שלהם? כל המקום הזה מבחיל ומביש. מישהי | 28.02.19 (ל"ת)
46. איזו מדינת עולם שלישי, בכל עיר מרכזית אחרת בעולם תחבורה ציבורית מגיעה עד למרכז... שרה | 28.02.19 (ל"ת)
44. היה שווה לבעלים של התחנה להזניח אותה יש טענה מאוד הגיונית שנצב"א בכוונה מזניחה את התחנות המרכזיות שנמצאות בד"כ במרכזי הערים כדי שהן יהפכו למפגע מה שיעלה דרישה לפנות אותן זרז | 28.02.19 (ל"ת)
43. גובש הסכם עירית בת ים תל אביב הזרים יעברו לבתים אזור המצבה העיריה תקבל 500 מיליון שקל בוני | 28.02.19 (ל"ת)
42. תגובה לפי הרמיזות מדובר במיקום בו רק לאחרונה נפתח סניף ענק של יוחננוף.... iris maimon | 28.02.19 (ל"ת)
41. מיקום לא רע בכלל, ביחד עם הרכבת של חולון רק צריך להוסיף שם תחנה גם של הרכבת הקלה לירון | 28.02.19 (ל"ת)
39. תושבי חולון אל תתנו שבתחום חולון יהיה תחנה מרכזיתו תחנה מרכזית ליד רכבת צפון תושבי חולון הם לא הדלת האחורית של תל אביב. ראש העיר של תל אביב דואג להביא את כל התחלואה שלהם אלנו. תושבים יקרים להפגין כבר יעשו ליד עירית חולון רחל | 28.02.19 (ל"ת)
38. זה אותו קובי מימון שבן שלו היה במועדון חשפנות עם ב אותו קובי מימון שבן שלו היה במועדון חשפנות עם אא | 28.02.19 (ל"ת)
37. אל דאגה, מושחתי הליכוד ידאגו קודם כל לעצמם, לקבלני הקולות שלהם ולטייקונים חבריהם. מזל שיש פה בית משפט. אברי | 28.02.19 (ל"ת)
35. מקווה שהפעם ייצא מזה משהו וניפטר מהתחנה המוזנחת והמלוכלת מלאת הנרקומונים תושב שכונת שפירא | 28.02.19 (ל"ת)
33. אם אתם כבר מתכננים תחנה במיקום הנכון, תמתחו גם קו רכבת תחתית לשם. למה לחכות?לעוד 20 שנה ? | 28.02.19 (ל"ת)
32. למי שנשאר בשכירות , תמשיך להפסיד כסף ... כסף לתשלום שכירות, לא חוזר אליך...................... למי שנשאר בשכירות , תמשיך להפסיד כסף ... כסף לתשלום שכירות, לא חוזר אליך. הכסף שאתה משלם לשכירות ... לא מתקזז לך משום תשלום עתידי ובעיקר לא מתשלום ברכישת דירה עתידית . למי שנשאר בשכירות | 28.02.19 (ל"ת)
31. למי שנשאר בשכירות , תמשיך להפסיד כסף ... כסף לתשלום שכירות, לא חוזר אליך........ למי שנשאר בשכירות , תמשיך להפסיד כסף ... כסף לתשלום שכירות, לא חוזר אליך. הכסף שאתה משלם לשכירות ... לא מתקזז לך משום תשלום עתידי ובעיקר לא מתשלום ברכישת דירה עתידית . למי שנשאר בשכירות | 28.02.19 (ל"ת)
30. חולון? אה נכון, מוטי ששון הסתנוור כששמע 40 מליון, אבל מה עם תושבי חולון, אה נזכרתי, תושבי חולון עמידים בפני זיהום אויר. אורן | 28.02.19 (ל"ת)
29. מיקום היתרון הגדול הוא שהתחנה קרובה לתחנת הרכבת ההגנה - היושבת המרכזת את כל הרכבות לכל הכיוונים - צפון,דרום, הקו המערבי וירושלים. מיקום התחנה באיזור צומת חולון אכן קרוב לתחנת הרכבת של צומת חולון אבל התחנה הזו יושבת רק על הקו המערבי וכדי לנסוע לצפון /ירושלים וחלק מתחנות הדרום יש צורך להחליף רכבת. חיים | 28.02.19 (ל"ת)
26. חולון היא לא פח האשפה של תל-אביב ! מה קורה עם ההתנגדות שהגישה ד"ר קרן גונן? חולוני | 28.02.19 (ל"ת)
24. לא להרוס. להפוך את מתחם התחנה למשרדים או דירות קטנות (1-2 חדרים) להשכרה. אפשר גם בית חולים סיעודי. להשתמש בתשתית ולבצע שינויים פנימיים. אילן | 28.02.19 (ל"ת)
23. ראש עריית חולון ? כל ההבטחות של הבחירות הולכות לפח? כל הקמפיין שלך דיברת על זה שאין מצב שיעבירו את התחנה לחולון ועכשיו נראה שזה מה שקורה. שוב אתה רק מבטיח ולא מקיים. עצוב מאוד. ינעל העולם | 28.02.19 (ל"ת)
22. כל תחנות המרכזיות בארץ של מימון קנה אותן ב 600 מלי מליון מחברי אגד מסכנים עבדו עליהם בנזיד אדשים רוני | 28.02.19 (ל"ת)
20. תחזית: בעוד 10-15 שנה יקרה אותו דבר עם הרכבת הקלה חבל ששר התחבורה פופוליסט ומחפש "ניצחון מהיר" ולא משקיע עוד קצת ברכבת שכולה מתחת לאדמה ולא רק חלק קטן ממנה... במקום לחשוב קדימה ולהשקיע עוד 20-30% יותר בבנייה היום נשלם 200% מהמיסים שלנו בעוד 1510- שנה. אבל ככה זה בפוליטקה שלנו כולם מחפשים ניצחונות קלים ומהירים שיוכלו להגיד "אני עשיתי" עידן | 28.02.19 (ל"ת)
19. פחות למה שוב בניינים מאשר להפריח באזור קצת יותר דברים ומרכז מסחרי לתושבי המקום ויעזור גם לכלכלה האזורית . בונים עוד בניין . יש מלא מקומות נטושים שצרכים מהפך . בדונם שכזה שווה לעשות מרכז מיסחרי דניאל | 28.02.19 (ל"ת)
16. מי האחראי שם שמקבל כסף ולא מתחזק את השירותים שם נורא ואיום שאין שם שירותים נורמאליים בחינם כשמדובר במיליוני שקלים שרצים על המקום הזה אותי | 28.02.19 (ל"ת)
15. היכן שלא יחליטו , חייבים שהתחנה המרכזית תהיה צמודה לרכבת הקלה התחתית וכו...!!! גיל | 28.02.19 (ל"ת)
14. לי אישית התחנה מעולה במקום הנוכחי שלי במרחק נסיעה קצרה מהבית - אני מגיע לנקודה שממנה יש לי תחבורה לכל חלקי הארץ. יש שם גם איזור מחסרי מעניין שאפשר להשיג שם מוצרים שלא קיימים במקומות אחרים בעיר. כמו נגיד מלפפון מר. כי הצועקים הם אנשים שקנו דירות/קרקע בזיל הזול באיזור ועכשיו עושים מאמצים לוביסטים כדי להעלות שווי הקרקע ולהתעשר על חשבון הציבור נוסעים הרחב שיידפק כי יצטרך לנסוע רחוק בשביל תחנה מרכזית. גם עיריית תל אביב לדעתי ממש תידפק מהמהלך. ללא תחנה יגיעו הרבה פחות אנשים לתל אביב שזה אומר פחות הכנסות. ומי שיגיע - יבוא ברכב פרטי שזה יוסיף לגודש ופקקים. בקיצור בגלל קבוצת ספקולנטי נדלן קטנה - כולנו נידפק נוסע | 28.02.19 (ל"ת)
13. איפה ישרצו הסודנים? הרסתם להם את שטח העבודה הקבוע שלהם לשדוד אנשים, לגנוב דברים ולמכור אותם אבי | 28.02.19 (ל"ת)
11. מענין כמה מעטפות עברו שם חבורת אפסים שלא מבינה כלום בתחבורה במקום להצמיד תחנה לרכבת הכל דפוק ערן | 28.02.19 (ל"ת)
10. תחנה בתל אביב במקום לסלק את המסתננים בורחים מהמקום. מבנה גדול ולא מוחזק כראוי לול | 28.02.19 (ל"ת)
9. רואים עכשיו מה הנזק שנגרם מתכנון לקוי, יורחקו אסדות הגז מהחוף שימו לב כמה קשה לתקן לאחר מעשה... עדיין לא מאוחר להרחיק את אסדות הגז מהחוף הצטרפו לשומרי הבית אורי, פעיל סביבתי | 28.02.19 (ל"ת)
8. לא בחולון ראש עיריית חולון אנא תתנגד נחרצות שלא להעביר את התחנה המרכזית לחולון התושבים לא צריכים לסבול מזיהום אוויר גם ככה העיר דחוסה ואין מספיק מקומות נוי וגנים ואוויר נקי מזל | 28.02.19 (ל"ת)
7. יבנו הר כסף עבור מימון. מתנת פרידה יפה! דמוקרטיה זה דבר נפלא! טוב שישי בחירות!!! פתאום אפשר | 28.02.19 (ל"ת)
6. מכירים כבר את השיטה אחרי הבחירות יגיע שר תחבורה חדש, שיבטל את ההסכם הקיים, אחריו שר אחר שינסח הסכם חדש ואחריו שר חדש שיבטלו וחוזר חלילה. לתושבי נווה שאנן אמליץ- אל תבנו על פינוי לפני 2040, לצערי, משום שהתחנה הזו היא פיל לבן ומזהם שתקוע על אדמות מהיקרות בארץ. בבר | 28.02.19 (ל"ת)
4. התחנה שקר גס וגדול בזמנו דיברו על מחיקת שכונת שפירא על מחיקתה של דכונת התקוה בזמנו כמה עברו שנים והכול הבל הבלים שקר אחד גדול אין שום פתרון הכול שוחד הבחירות אבי לארי | 28.02.19 (ל"ת)
2. תחבורה ציבורית במידה שלא ישולב בתחנה החדשה חפיפה עם הקווים של הרכבות הקלות -היא תהיה פיל לבן שוב.כל התחבורה הציבורית חייבת להיות מסונכרנת אחד עם השניה. קופיקו | 28.02.19 (ל"ת)
1. באופן זמני זה אצחנו הכי קבוע שיש. התחנה תהיה לנצח לצערנו אי אפשר לסלק את המפלצת הזאת מנוה שאנן זה יפעל גם עוד 50 שנה | 28.02.19 (ל"ת)
פינוי התחנה המרכזית בת"א כבר יצא מהתחנה
81 תגובות לכתיבת תגובה