אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פינוי התחנה המרכזית בת"א כבר יצא מהתחנה

81 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

74.
הולילנד של תל אביב
הולילנד החלה בתל אביב ולא בירושלים. בשנות השבעים החליטו לפנות את התחנה המרכזית הישנה ולבנות שתי תחנות חדשות האחת במסוף ארלוזורוב והשניה בצומת חולון. אבל לפילץ (היה איש כזה) היו קרקעות ברחוב לוינסקי. ולא היה להם שימוש. לכן פנה ליהושע רבינוביץ ראש העיריה דאז. כיון שפילץ היה בעל הון ותמך ברבינוביץ. לכן בניגוד לדעת כל המומחים בנה תחנה חדשה אחת על הקרקעות של פילץ. לא בנה בצומת חולון. ולא בנה בארלוזורוב. כיון שאין ברכה במעשה שחיתות. לכן כולם הפסידו. והתחנה פשטה רגל כמה פעמים והתגלגלה אצל כמה בעלים.
אבי | 01.03.19
58.
לכל המודאגים, מדובר במיקום טוב לתחנה מרכזית.
לתושבי חולון, זה בקצה העיר במקום שומם, לר במרכז העיר, למודאגי התחבורה למקום, ז ליד תחנת הרכבת של חולון ובמקום יעבור הקו הירוק של הרכבת הקלה לדורשי התחנה במרכז העיר, בעולם במקום תחנה גדולה בונים מסופים מרכזיים קטנים יותר, כמו מסוף ארלוזרוב ולא תחנה ענרית שמנקזת את כל הקווים. לא ברורה לי מה הדאגה לבעלי החנויות, שהם יפסידו מהפינוי או ש 5 שנים זה יותר מדי זמן. בכל מקרה, מהלך כזה לא ניתן לבצע מיידית ובעלי החנויות ירוויחו מהפינוי כי יקבלו "שטח" חלופי במקום.
אמיר | 28.02.19
57.
התכניות החדשות הן נפל, כי המדינה ממשיכה לחשוב במיקרו.
התחנה המרכזית החדשה נמצאת *כמעט* במקום הנכון, הבעיה האמיתית היא בגודל המופרז שלה. מה שצריך לעשות הוא לבנות תחנה מרכזית בגודל שפוי וסביר בצמוד לרכבת ההגנה, בדומה למה שנעשה בתחנת חוף הכרמל בחיפה. את התחנה הקיימת צריך להרוס ולבנות מחדש במסגרת פינוי בינוי לכל שכונת נווה שאנן. זה יאפשר לשקם את השכונה, להוסיף מאות דירות במיקום אטרקטיבי (בין איילון לרכבת הקלה), ולבנות על הדרך תשתיות ציבוריות לשכונה, כמו בית ספר.
יובל, תל אביב | 28.02.19
55.
משרד התחבורה למד ממשרד החינוך, איך להטות את כובד הנושא הצידה
במשרד החינוך במקום לטפל בבעייה המרכזית שהיא חוסר משמעת (והנגזרות שלה - חוסר כבוד לאדם באשר הוא) ממציאים "בעייה" שלא קיימת, ומטפלים בה. במשרד החינוך הבעייה החדשה זה אוריינות,(שיטה לפיתוח מיומנויות קריאה) כל פעם לפי תוכנית אחרת. מה שאין לו שום משמעות, אבל זה נפנוף בעשייה כלשהי, גם אם אין בה שום צורך והיא לא מועילה או משנה כלום. משרד התחבורה משתמש באותה שיטה. כל כמה שנים בונים תחנה מרכזית גרנדיוזית הכי משוכללת וטובה, ומזניחים אותה במקום לתחזק אותה ולהשתמש בקיים. עוד עשרים שלושים שנה יזנחו את התחנה החדשה שתבנה וימצאו מקום אחר לזרוק עליו כספים....
אוי ואבוי | 28.02.19
53.
להקימה במקווה ישראל צמוד לאילון ולצרף את השטח לבת ים
השדות הצפונים לכביש 44 צומת חולון -רמלה שייכים למקווה . ( כל השטח מדרום לפארק דרום להולץ) . לגבי השייכות לבת ים אזורי תעשיה כמו קיסריה ( מרוחק קילומטרים מקיסריה ) , פארק אפ"ק ששייך לראש העין , קריית שדה התעופה ששייכת לשוהם ומרוחקת ממנה ועוד . לגבי בת ים במקום לאחד אותה עם ת"א יצירת נדלן מניב לקופת העריה
ערן | 28.02.19
32.
למי שנשאר בשכירות , תמשיך להפסיד כסף ... כסף לתשלום שכירות, לא חוזר אליך......................
למי שנשאר בשכירות , תמשיך להפסיד כסף ... כסף לתשלום שכירות, לא חוזר אליך. הכסף שאתה משלם לשכירות ... לא מתקזז לך משום תשלום עתידי ובעיקר לא מתשלום ברכישת דירה עתידית .
למי שנשאר בשכירות  | 28.02.19
29.
מיקום
היתרון הגדול הוא שהתחנה קרובה לתחנת הרכבת ההגנה - היושבת המרכזת את כל הרכבות לכל הכיוונים - צפון,דרום, הקו המערבי וירושלים. מיקום התחנה באיזור צומת חולון אכן קרוב לתחנת הרכבת של צומת חולון אבל התחנה הזו יושבת רק על הקו המערבי וכדי לנסוע לצפון /ירושלים וחלק מתחנות הדרום יש צורך להחליף רכבת.
חיים | 28.02.19
20.
תחזית: בעוד 10-15 שנה יקרה אותו דבר עם הרכבת הקלה
חבל ששר התחבורה פופוליסט ומחפש "ניצחון מהיר" ולא משקיע עוד קצת ברכבת שכולה מתחת לאדמה ולא רק חלק קטן ממנה... במקום לחשוב קדימה ולהשקיע עוד 20-30% יותר בבנייה היום נשלם 200% מהמיסים שלנו בעוד 1510- שנה. אבל ככה זה בפוליטקה שלנו כולם מחפשים ניצחונות קלים ומהירים שיוכלו להגיד "אני עשיתי"
עידן | 28.02.19
14.
לי אישית התחנה מעולה במקום הנוכחי שלי
במרחק נסיעה קצרה מהבית - אני מגיע לנקודה שממנה יש לי תחבורה לכל חלקי הארץ. יש שם גם איזור מחסרי מעניין שאפשר להשיג שם מוצרים שלא קיימים במקומות אחרים בעיר. כמו נגיד מלפפון מר. כי הצועקים הם אנשים שקנו דירות/קרקע בזיל הזול באיזור ועכשיו עושים מאמצים לוביסטים כדי להעלות שווי הקרקע ולהתעשר על חשבון הציבור נוסעים הרחב שיידפק כי יצטרך לנסוע רחוק בשביל תחנה מרכזית. גם עיריית תל אביב לדעתי ממש תידפק מהמהלך. ללא תחנה יגיעו הרבה פחות אנשים לתל אביב שזה אומר פחות הכנסות. ומי שיגיע - יבוא ברכב פרטי שזה יוסיף לגודש ופקקים. בקיצור בגלל קבוצת ספקולנטי נדלן קטנה - כולנו נידפק
נוסע | 28.02.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת