אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הבועה שתעקוף את הפקקים: שירות באבל יחל לפעול בסוף מרץ

37 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
אני הייתי נהג שם וברחתי כל עוד נפשי בי
מזלזלים בנהגים,לא נותנים להם הפסקות.אני בעצמי הייתי עד לכך שנהג מסכן נהג יותר מ 4 שעות רצופות בלי הפסקות .וכשביקש הפסקה עוד פיטרו אותו.פשוט בזיון של חברה,בזיון של שירות ,בזיון של הנהלה.במדינה הזאת אין סיכוי שזה יצליח וגם שיתביישו הנוסעים שנוסעים איתם אם הם יודעים מה הם עושים לנהגים.פשוט מתעללים בהם כמו כלבים.
יוסף | 26.11.19
34.
מנויה על באבל דן
בתור הרצת הקו זה די די בסדר אבל משהו פגום באיתור. למשל, ככר הבימה קרובה פחות ממאה מטר מתחנת דן בשד רוטשילד והאתר היפנה אותנו לרח דיזנגוף לתחנה רחוקה יותר.מקרה שני רציתי רח וויצמן פינת הל'ה בגבעתיים ולא נמצאה הכתובת הזו.ז.א. צריך לתת רח ומספר אחרת מגיעים לתחנה רחוקה מהיעד. נאלצתי לחזור תחנה באוטובוס בחום הצהריים
כהן אביבה | 15.07.19
29.
הפתרון האמתי הנדרש כאן ברור
הסיבה היחידה להחזיק רכב במרכז היא שאין דרך להתנייד בשישי-שבת וכולם מחויבים להישאר בבית או לשלם סכומי עתק לנהגי מוניות שלוקחים תעריפי סופ"ש מוגזמים שמצטברים גם למאות שקלים לנסיעות של כמה דקות (שלא נדבר על מה קורה בחגים..). פרויקט כזה שיפעל גם מתי שבאמת צריך יתקבל בברכה.
רמת גנית | 30.03.19
28.
כדי שאנשים יוותרו על רכב פרטי, חייבים תחב"צ 24/7
בהתחלה זה לא יהיה רווחי והמדינה תצטרך לסבסד, אבל במבט לטווח ארוך, תחבורה ציבורית יעילה 24/7 תגרום לאנשים לוותר על רכב פרטי ואז המדינה תחסוך כסף רב שהולך היום לאיבוד באובדן שעות עבודה בפקקים, בדלק, בהוצאות בריאות עקב הזיהום ובהשקעה מיותרת בכבישים לרכב פרטי.
אמנון | 04.03.19
24.
מעניין למה לא פותחים הכל...
זה שלב ראשון בניסוי התחבורה הציבורית האוטונומית בכלל, אחריו ניתן יהיה לעבור לכלל האוטובוסים ועד 2025 לכלל הרכבים, VIA מעניינת להשקעה במידה וזה יצליח וייתן לה מענה בשטח לניהול ציי רכב של מיליוני פריטים. כנראה לא מסבירים עד הסוף כדי לא להלחיץ את עשרות אלפי הנהגים העומדים לאבד את פרנסתם בעשור הקרוב
dediboy | 03.03.19
18.
אם אין נת"צ, הרכב הזה עומד בפקק בדיוק כמו כולם
ברור שרכב שנושא 10 אנשים, או 50 איש במקרה של אוטובוס, צריך לקבל עדיפות על פני רכב פרטי שבו אדם יחיד. כל עוד זה לא קורה תהיה העדפה לרכב הפרטי. גם אם זה מיניבוס נחמד עם מעט תחנות - כל סוג של תחבורה ציבורית כרוך בעיכוב מסוים.
דוד | 03.03.19
15.
סיכוי נמוך שזה יעבוד
קודם כל זה מיועד לעשירים 15 שקל לנסיעה זה המון ועשירים לא נוסעים בתחבורה ציבורית. אולי אם יפעלו מול החברות בחוזים יעודיים בהסעת עובדים אז אולי זה יפחית במעט את העומס וזה בהנחה שאנשים לא מכורים לרכב הפרטי שלהם שלפי דעתי הם כן שהרי רכב פרטי זה קטע תרבותי שמתחיל מגיל צעיר אצלנו. הפתרון הכי טוב הוא הגבלת הנסיעה ע''י הגבלת הקילומטרז' השנתי לאזור ה8000 ומי שעובר אותו ישלם פי 3 באגרת הרישוי לפי סוג הרכב כדי שזה יחול גם על העשירים ובמקביל לעודד מעבר לדו גלגלי ע''י הפחתת מיסי קניה, חלפים,ביטוחים וציוד רכיבה זה הפתרון הכי הגיוני.
ניר | 03.03.19
10.
למה דן (ואגד) מנהלות את זה ??
צריך להחזיק את חברת VIA כקונטרה לחברות "דן" ו"אגד" במקום לתת לחתול לשמור על השמנת. מישהו מצפה שהשירות יהיה יעיל אם "דן" תנהל את זה? יש ליצור תחרות ולערער על מוסכמות עבר. בנוסף, רק אם VIA תהיה חברה פרטית ולא תחת "דן" או "אגד" תתאפשר נסיעה בשבתות וחגים.
חלם זה פה | 03.03.19
8.
זה לא פתרון לנוסעים ברכבת, כי הם לא יודעים באיזה שעה יגיעו לתחנה
תחבורה שמבוססת על הזמנת נסיעה מראש לא תוכל "לפתור את הבעיה של הגעה מתחנות הרכבת אל אזורי התעסוקה", כי הנוסעים ברכבת לא יכולים לדעת מראש לאיזה שעה להזמין את הנסיעה. במקרה הטוב, הם יוכלו להזמין נסיעה 6-7 דקות אחרי זמן ההגעה הרשמי של הרכבת ולקוות שהאיחורים הגדולים יותר ברכבת יהיה מספיק מועטים שלא יחסמו אותם. הפתרון הטוב יותר הוא קו אוטובוס מהיר מתחנות הרכבת לאיזורי תעסוקה, שנוסע בתדירות גבוהה, או בתחנות רכבת שאין בהם הרבה רכבות ממתין לרכבות שמאחרות.
השירות מותאם למי שתיכנן אותו, אבל לא חושב על הצרכים של הנוסעים | 03.03.19
3.
ומה אם מי שאין לו סמארטפון?
מתכננים שירותים מבוססי טלפון חכם, ולא סופרים את הנוסעים שאין להם טלפון כזה. וזו ממש לא הפעם הראשונה. כל שירות תחבורה ציבורית צריך להיות זמין גם למי שלא חי על אפליקציות.
השירות מותאם למי שתיכנן אותו, אבל לא חושב מחוץ לקופסה על הצרכים של הנוסעים | 03.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת