4. כל עוד תדלוק לוקח סה"כ כ 3 דקות לא מתפתה לפחות מבחינתי, טעינה חייבת להיות מהירה. יוסי | 10.03.19 (ל"ת)
3. תגובה למס 1 - בדוק את המידע שלך פעם נוספת רשימה חלקית של יצרנים ארופיים העובדים על רכב חשמלי או לפחות היברידי: יגואר, אודי, רנו, וולוו, מרצדס, פוקסוואגן, פיאט, פג'ו. ואני בטוח שיש כאלה ששכחתי וגם הם ברשימה. יש גם יצרן קרואטי בשם רימאק שמציע מכוניות חשמליות יקרות אך מהירות בטירוף - טיל על גלגלים. בסקנדינביה אחוז המכוניות החשמליות או היברידיות הוא מהגבוהים בעולם. שם איכות סביבה היא ערך ולא אמצעי לסחיטת מיסים ומילים ריקות מתוכן. העתיד הוא כנראה ברכב חשמלי: זה יעיל, אמין יותר, זול יותר לשימוש ולתחזוקה. טווחי העבודה הגיעו כבר לסביבת 300 מייל ומעלה ברכבים עממיים כמו יונדאי וקיה. טווח שעונה על הצרכים של מירב האוכלוסיה. זמן טעינה בעמדה מהירה של כ 40 דקות ל - 80% מנפח הסוללה, כאשר רב הצרכנים זקוקים לה רק לעיתים רחוקות. אפילו כאן בישראל נערכים לפרישה של עמדות מהירות כאלה מתחת לאף של כולם. יוסי | 04.03.19 (ל"ת)
1. באירופה נוהגים במכוניות דיזל, כמעט ולא קיימים היברידים וחשמליים באירופה עדיין רוב המכוניות הנמכרות הן דוזיל, מספר מאוד קטן של מכוניות חשמליות מיוצרות ע"י יצרנים אירופאים. אז העתיד זה דיזל? אייל | 03.03.19 (ל"ת)
"באירופה מבינים קצת יותר מאשר בארה"ב את השינוי הצפוי בשוק הרכב"
4 תגובות לכתיבת תגובה