אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"ראש עיר לא יכול סתם לסרב לחתום על היתר"

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
בת ים תמ"א 38
סבל נוראי שאין כדוגמאתו.. יזמים לא עומדים בחוזים וזמנים תמ"א שנימשכת כבר 5 שנים ויזם נוהג בזלזול ובהיפקר בחיי תושבי הבניין סכנת חיים ממש גם ואין פיקוח הכל פרוץ לטובתו..והחיים חיי סבללל תמ"א 38 לא מומלץ כלל ..עוזרת ליזמים רק להיתעשר והסבל הנורא נימשך עד אין קץ הלוואי ולא היינו בונים לא איכפת להם כלום העיקר לבנות למרר חיים של אחרים להשתמש בחורי בניה הכי פשוטים כדי לחסוך להם..ומה איכפת להם? קיבלו אישור בניה...לטופס 4 הם גם לא מגיעים העיקר גרמו סבל לאחרים ועדיין אם כבר לבנות אז בחוכמה ופיקוח
מזל אסייג | 16.06.20
17.
וועדה מחוזית
וועדה מקומית צריכה לבוא לשלוח מומחים מטעמה לשטח ממש ובדור כל בניה לגופה ומדוע עריה לא מאשרת בניה יש מקרים שהבניה ממש אסון לבניין שליד חסימה והיצמדות ממש עד נגיעה לתת לבניין אחר לחיות בתוך ריבוע ממש ארובה. זה דבר שדורש בדיקה מקרוב אין להרוס חיים של תושבים מסכנים למלחמות נגד יזמים שחושבים רק על הארנק צריך בכל דבר היגיון...לכן אם הוועדה כל כך רוצה לעזור שיבואו מקרוב לבדוק בניין בנה מימש זכותו לבניה בעבר רוצה לבנות כשלא נישאר שטח ממש כך אז לתת היתר? להפריע לפרטיות וחסימה ממשית לבנין השני?הזויייי
מזל אסייג | 16.06.20
16.
בניה צפופה בבת ים
אין לאפשר תוכניות של יזמים להיתעשר על גבם של תושבים כשבניינים הבת ים ללא שטח בניה עוקפים והולכים לוועדה מחוזית כשמראש עריה דחתה תוכנית הזויה לבניה דבוקה של שני בניינים וניצמדו ממש אחד לשני כשבניין אחד בנה בעבר והתרחב רוצה להתרחב שוב..ללא שטח רוצה לבנות על ראשו של הבניין השני לחסום אותו בתוך ערובה ממש ללא אוויר רק קירות צמודים מכל צד לחיות בקבר..בריבוע בטון סגור.עוד פונים לוועדה מחוזית שתעזור להם להרוג חיים של אחרים.. לבנות את עמודי הבניין בתוך ביתם ממש העריה קבעה נוגד את חוקי הבניה אסון ממש
מזל אסייג | 16.06.20
12.
בת-ים
בעיר בת-ים אין חדש תחת השמש.כמי שתמך בבחירתו של ראש העיר החדש צביקה ברוט .יש לי כיום הרהורי חרטה. מינה לראשות מחלקת ההנדסה אדם שהיה בניגוד עניינים בהיותו חבר בוועדה המקומית .בנוסף לאדון הזה אין שום כישורי וידע בנידון אדון בוסקילה מציע לבנות פחות מגדלים כשקודם לכן לא התנגד לבניית מגדלי הענק בבת-ים. היום כפי שהבנתי הוא בא במקום להגביר את תוכניות התמ"א בעיר .ברובעיים המרכזיים והצפופים של העיר ובכך להפוך את חיי התושבים לחיים בלתי נסבלים .כל המרכז הישן והצפוף של העיר בת-ים יהפוך לסלמס אחד גדול .היות ומדובר באחת מהערים הצפופות בארץ שגם כך סובלת מהעדר תשתיות חניות גנים ציבוריים ועוד .בעיר הצפופה הזאת מציע הנ"ל למלא בתוכניות תמ"א שרק יכפילו את הצפיפות בעיר .בנוסף אני ראש העיר בחרתה להשאיראדם לא ראוי כמו מהנדס העיר שקיבל את התוכניות ההזויות של קו רכבת עילי שהפך את בת-יםלפקק אחד גדול אדוני ראש העיר אני מאוכזב ממך.
ראובן | 04.03.19
8.
המילה נתק והתנשאות היא שם המשחק
אהבתי במיוחד את המשפט "אנו יודעים לאזן בין האינטרסים המקומיים לאלה של המדינה". אני גם ממש סומך עליכם, כי מה שנעשה עד כה והרס את איכות חייהם של מאות אלפי תושבים במרכז, עם הבנייה הבלתי מרוסנת, רק מוכיח עד כמה אתם לוקחים בחשבון את האינטרסים המקומיים. השיטה "שגר ושכח" היא נורמה התנהלותית של המערכות הציבוריות. מונעים משיקולים לאומיים, מתומרצים בשיקולים כלכליים, ומתוגברים בתאוות בצע כסף של יזמים, רומסים באופן שיטתי את האינטרס המקומי.
שלום | 04.03.19
5.
ועדת הערר לא מקבלת החלטות ותשובות לוקח לקבל שניים
חייה בסרט שתיבדוק כמה זמן לוקח לקבל החלטה של ועדת ערר אצלה במחוז ואז שוב חזרה לועדה המקומית ולכן היתר בנייה לוקח לקבל ארבע שנים עד שלא יפקיעו מהעיריות את היכולת להוציא היתירי בנייה מחירי הדירות לא ירדו זמן זה כסף
משה | 04.03.19
4.
עירוב שימושים
עש להבחין בין עירוב שימושים מושכל באזור מוטה מגורים ובין ערבוב שימושים מתנגשים באותו מבנה. עירוב שימושים במבנה יוצר קונפליקטים ובעיות תחזוקה, פרטיות ורעד ועש להמנע ממנו. עירוב שימושים ברחוב או אזור הנו מבורך, כל עוד ניצנים פתרונות חניה ריאלים. כל עוד תח״צ/מתע״ן אינם פועלים בערבי שבת ובשבת לא יהיה פתרון לצורך ברכב פרטי. לכן הפחתת מקומות חניה לא תלווה בהפחתת מספר הרכבים והתוצאה-כאוס תחבורתי.
נדלניסטה | 04.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת