אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

PayPal ישראל מפטרת 30 עובדים כחלק משינוי ארגוני גלובלי

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
פייפאל חברה איומה וחזירית שלא מהעולם הזה או שכן ?!
חסמו אותי בעבר על פתיחת מחלוקות רבות מדי לטעמם. הזמנות לא הגיעו או שהגיעו פגומות. פייפאל החליטה על דעת עצמה יום אחד ללא כל התראה לחסום בנימוק שפתחתי יותר מדי מחלוקות. פייפאל לא מגבילה או מודיעה על הגבלות .היא פועלת על פי מצבי רוח וקפריזות. כי הצליחה לגדול ככ שמצפצפת על כולם. שירות הלקוחות בישראל זוועה. כל מני עלובות עונות כאילו תפסו את אלהים בביצים, אבל זה טיפוסי לישראלים אז לא התרגשתי מזה. הכי גרוע שהיום כל התשלומים באיביי עברו לפייפאל כך שאפילו אם רוצה לשלם בכרטים אשראי ישירות למוכר הוא חייב לעבור את פיקוח פייפאל. המצב הפך הזוי לגמרי ואני ככ אוהבת לקנות באיביי ארהב. נורא !
אביבה | 29.08.20
10.
משתדל לא להתקרב לפייפאל
עברתי דברים לא נעימים כשניסיתי לממש את הגנת הצרכן שלהם אחרי בעיות עם מוכר מהרשת שקיבל תשלום בפייפאל. העניין נסגר רק אחרי התערבות המועצה להגנת הצרכן בארץ. ההרגשה הייתה שעשו לי טובה שבכלל נתנו לי הגנה כלשהי אחרי חודשים של סחבת. על פיצוי או תפיסת לקוח חיובית לא היה על מה לדבר. מאז אני משתדל כמיטב יכולתי לא להשתמש בשירותיהם ואשמח אם וכאשר איביי יפרדו מהם.
אחד שנפגע | 04.03.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת